Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2005, 15:17
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Ik moet binnenkort een profielkeuze maken, maar nu is mijn decaan ziek en hij komt niet meer voor de vakantie op school. Ik wil graag afwijkende vakken in mn keuze ruimte, maar ik weet niet of dat kan. Bij wie zou ik nu moeten zijn om dit te bespreken?
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2005, 15:32
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
dark*dizzie* schreef op 19-05-2005 @ 16:17 :
Ik moet binnenkort een profielkeuze maken, maar nu is mijn decaan ziek en hij komt niet meer voor de vakantie op school. Ik wil graag afwijkende vakken in mn keuze ruimte, maar ik weet niet of dat kan. Bij wie zou ik nu moeten zijn om dit te bespreken?
Bij wie moet je zijn om fomrulier in te leveren of te vertellen wat voor een profiel je wilt en welke vakken in je vrije deel? Ik denk dat je dit ook best met dit persoon kunt bespreken. En anders je mentor.
__________________
einde
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 15:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hoe bedoel je afwijkende vakken? Je mag íeder vak erbij kiezen, ongeacht je profielkeuze. Meestal moet je je wel aan een bepaald aantal SLU houden.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 15:45
Parrhasis
Parrhasis is offline
Kun je dat niet aan je teamleider/coördinator (of hoe dat bij jou op school heet) vragen? Volgens mij moet die het ook wel weten. Succes!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 15:56
sum41
sum41 is offline
k weet niet of dat bij jullie op school ook zo is ma bij ons heb je meerdere decanen en anders kun je altijd nog aan je mentor vragen diej weet dat meestal owk wel iets van....
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 16:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 19-05-2005 @ 16:33 :
Hoe bedoel je afwijkende vakken? Je mag íeder vak erbij kiezen, ongeacht je profielkeuze. Meestal moet je je wel aan een bepaald aantal SLU houden.
dat is niet op elke school zo hoor. Er waren zat vakken die bij mij op school gegeven werden maar die ik met mijn profiel niet mocht kiezen. Scholen mogen zelf bepalen hoe ze dat doen.

En ik zou aan je mentor of de afdelingsleider vragen bij wie je nu terecht kan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 17:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-05-2005 @ 17:48 :
dat is niet op elke school zo hoor. Er waren zat vakken die bij mij op school gegeven werden maar die ik met mijn profiel niet mocht kiezen. Scholen mogen zelf bepalen hoe ze dat doen.
Wat stom
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 18:18
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Citaat:
Eerised schreef op 19-05-2005 @ 16:32 :
Bij wie moet je zijn om fomrulier in te leveren of te vertellen wat voor een profiel je wilt en welke vakken in je vrije deel? Ik denk dat je dit ook best met dit persoon kunt bespreken. En anders je mentor.
Dat formulier heeft mn decaan
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 18:19
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 19-05-2005 @ 16:33 :
Hoe bedoel je afwijkende vakken? Je mag íeder vak erbij kiezen, ongeacht je profielkeuze. Meestal moet je je wel aan een bepaald aantal SLU houden.
Het probleem is of het ook in het rooster kan
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 18:20
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Citaat:
sum41 schreef op 19-05-2005 @ 16:56 :
k weet niet of dat bij jullie op school ook zo is ma bij ons heb je meerdere decanen en anders kun je altijd nog aan je mentor vragen diej weet dat meestal owk wel iets van....
wij hebben er 3. Alleen 2 zijn er ziek en de andere is half overspannen
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 18:23
Morri
Morri is offline
Ik zou als eerst naar je mentor gaan. Deze is er toch om te helpen bij dit soort 'problemen'. Mocht hij/zij je niet kunnen helpen, zou ik je afdelingsleider proberen. Evt. zou je voor roosterproblemen ook nog met je roostermaker kunnen overleggen. En als niemand je wil helpen, kun je altijd gewoon naar de conrector en vervolgens naar de rector stappen. Uiteindelijk luisteren ze wel hoor.

Ben je trouwens niet een beetje laat hiermee?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 18:39
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Citaat:
Morri schreef op 19-05-2005 @ 19:23 :


Ben je trouwens niet een beetje laat hiermee?
ja, maar eerst zou hij deze week terug komen en zou het uitgesteld worden. Mn mentor zei dat je het nog in september of oktober nog met hem zou kunnen bespreken. Lekker handig als je dan al gekozen moet hebben
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 21:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 19-05-2005 @ 18:38 :
Wat stom
eens.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 23:35
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
gewoon invullen wat je zelf wilt. Als het niet blijkt te kunnen is dat een probleem van de school, dat dienen zij dan op te lossen, evt. door jou te vertellen de keuze te wijzigen, maar je krijgt dan vast nog de mogelijkheid tot overleg.

Bij een aantal klasgenoten van mij is het ook gebeurd (lang geleden inmiddels) die hebben het ook op weten te lossen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 06:22
Verwijderd
Als je mentor, net als mijn mentor, gewoon tweede fase n00b is dan zou ik dus niet naar je mentor gaan. (oh, het vrije deel, oh nou dat maakt niet zoveel uit, want dat is toch maar 300 uur ).

Je kan naar je Afdelingscoordinator gaan, naar je toekomstige Coordinator of gewoon naar de Examencommissie (er is vast wel iemand die alles precies erover weet enzo). Of je gaat gewoon naar de roostermaker..

Ik moest eerst het vak laten bestaan voordat ik er op in kon tekenen. Maar de roostermaker moest mij ook eerst spreken omdat mijn vak hem veel beperkingen gaf enzo

Nouja, het is allemaal wel een beetje rompslomp. Maar ik weet niet wat voor profiel met welke keuzevakken je wil gaan doen?

Even een voorbeeld : NG + AK + GS2 is bij ons dus onmogelijk. Uberhaupt is het onmogelijk om een ander vak dan eco1, eco12, m&o, informatica en muziek/ha/te te kiezen bij N-profielen
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 19:11
Verwijderd
Vraag eens wat rond. Ga naar je mentor, probeer andere docenten of ga naar de afdeling.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2005, 11:43
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 20-05-2005 @ 07:22 :


Even een voorbeeld : NG + AK + GS2 is bij ons dus onmogelijk. Uberhaupt is het onmogelijk om een ander vak dan eco1, eco12, m&o, informatica en muziek/ha/te te kiezen bij N-profielen
bij ons dus niet gelukkig Wij kunnen sinds kort Latijn kiezen, maar ik weet nog niet of dat kan, maar gelukkig komt er binnenkort een ander mannetjes dit alles oplossen.

Dat werd wel tijd
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Profielkeuze
AafkeB
8 17-06-2013 12:39
Studeren Profielkeuze HAVO 4 CM/EM of NG
flashingst
2 14-06-2012 19:11
Algemene schoolzaken profielkeuze probleem
Karim1997
21 09-04-2012 09:01
Algemene schoolzaken profielkeuze
Rose 3
12 15-02-2012 06:28
Studeren Pff profielkeuze !!!
xschatje16
13 12-03-2010 07:28
Studeren Profielkeuze: moeilijk, kunnen jullie meedenken?
iThink
12 21-05-2006 13:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.