Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2005, 19:39
niekjuh
Avatar van niekjuh
niekjuh is offline
Ik heb thuis zo'n 30 DVD's liggen die allemaal aan beide kanten beschreven zijn met data (A en B kant). Omdat het uit elkaar houden nogal wat problemen oplevert, vroeg ik me af of je deze met stift kunt beschrijven?
Ik snap dat je niet op het gedeelte kunt schrijven waar de data op staat, maar is het mogelijk om op het binnenste rondje te schrijven, zonder de data te beschadigen? (dus het middelste gedeelte?)
__________________
If everything seems to be going well, you obviously don't know what the hell is going on..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2005, 19:44
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
lijkt me wel, maar heeft je dvd geen lightscribe>?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 19:49
niekjuh
Avatar van niekjuh
niekjuh is offline
Ik heb de DVD's zelf niet gebrand, vandaar. Maar Lightscribe kun je toch ook niet gebruiken als op beide kanten van de DVD data staat?
Het maakt mij in principe niet uit of ik het er met een stift op moet zetten, maar wil er wel graag zeker van zijn dat dit de discs niet beschadigt.
__________________
If everything seems to be going well, you obviously don't know what the hell is going on..
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 22:17
T_om
Avatar van T_om
T_om is offline
dat middelste doorzichtige ringetje van ong. een centimeter breed kan je gewoon beschrijven. Voorbeeld
Alles wat hier rose is moet je bij een dubbelzijdige dvd niet beschrijven, die ring binnenin kan wel.
__________________
Why do I keep changing my sig into some stupid sentence everytime I'm drunk?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 08:59
J-roenn
J-roenn is offline
en lightscribe lijkt me idd niej echt handig als je op allebei de kanten data hebt staan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.