Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2008, 18:45
wroopstrafel
wroopstrafel is offline
Hallo,

Het is weer tijd voor de profielwerkstukken.. en nu heb ik een vraagje.
Een vriendin van mij doet NG en ik doe zelf EM met Biologie als extra keuzevak. We willen allebei dezelfde richting op, we zouden allebei het liefst psychologie gaan studeren. Nu willen we eigenlijk wel ons profielwerkstuk een beetje daarop richten.. maargoed, nu vragen we ons af of je met een NG en een EM profiel samen een werkstuk zou kunnen maken.

We zaten zelf te denken aan het onderzoeken van de theorie van Sigmund Freud.. dat lijkt ons allebei interessant.

Ik ga morgen even op school vragen of het misschien mogelijk is om dan samen te kunnen. Ik hoop echt dat het kan, want verder zie ik ook niet zo snel iemand die dichtbij woont en waarmee ik een werkstuk zou willen maken.

Wat kan ik verwachten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2008, 08:10
Verwijderd
Het kan denk ik wel, als er een experiment deel in zit gaat dat wel en het geen literatuurstudie wordt. Bij ons moest je trouwens 2 vakken waarvan minimaal 1 profielvak. Dus misschien kan je iets met Geschidenies (voor EM profielvak) en Biologie (voor NG profielvak)? Ik kan mezelf niet echt iets concreet bedenken maar dat is misschien wel uit te voeren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.