Oud 31-03-2009, 16:11
Giddybrain
Giddybrain is offline
Ik heb sinds een week last van een druk op beide slapen. Eigenlijk drukt dit ook door naar mijn voorhoofd. het is geen hoofdpijn als in dat het super pijn doet, maar gewoon een verwarrende hoofdpijn.(soort duizeligheid) Het lijkt alsof mijn hoofd gevangen zit. je zou het ook kunnen omschrijven als een soort verdovend gevoel wat je bij de tandarts krijgt als je bijv. een kies moet laten trekken. (kan het niet beter omschrijven)
Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik teveel achter een beelscherm zit, maar nu is het gewoon de hele dag door zodra ik wakker word. Ik kan me ook na een tijdje niet meer concentreren op bijv huiswerk. Ik vraag me af of iemand dit ook heeft, en wil graag eerst hier mijn verhaal kwijt, voordat ik naar de dokter ga.

Laatst gewijzigd op 31-03-2009 om 16:17.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 22:03
Annenassoep
Avatar van Annenassoep
Annenassoep is offline
Ik zie dat je dit al 2 weken geleden hebt geplaatst dus ik weet niet of het intussen al over is of je al naar de huisarts bent geweest oid..
Omdat je zegt dat het een drukkende pijn is bij je slapen, komt het misschien door spierspanningen. Ik heb jarenlang hoofdpijn gehad bij m'n slapen en in m'n nek en voorhoofd en dan echt elke dag. Eerst dachten zowel m'n huisarts als tandarts dat het door verstandskiezen kwam, getrokken, klachten gebleven. Bij mij kwam het doordat ik in mijn slaap m'n kaken heel sterk op elkaar klem zonder het door te hebben. Nu heb ik een soort beugel / bitje waardoor je vanzelf je kaak ontspant. Je gaat er vreselijk van kwijlen en je kunt er alleen heel slissend mee praten, maar het helpt wel. Heb sinds dien geen last meer. Als ik het een paar nachten niet gebruik krijg ik meteen weer erge hoofdpijn wat altijd begint bij m'n slapen.
Ik weet natuurlijk niet of het bij jou ook hierdoor komt, maar het zou kunnen... Nu weet je in ieder geval dat het een mogelijkheid zodat je niet een half jaar op een wachtlijst bij de kaakchirurg staat, een maand vloeibaar moet eten en vervolgens alsnog hoofdpijn hebt als het ook zo makkelijk verholpen kan worden
Misschien kun je eens nagaan of je uit jezelf geneigd bent bepaalde spieren in je gezicht heel sterk te spannen zonder dat je het doorhebt. Of je knarsetandt, altijd je kiezen op elkaar hebt, of misschien gewoon veel met je oren beweegtDan kun je dat bij je huisarts aanvoeren als mogelijke oorzaak van je hoofdpijn. Hij zal je vast meer kunnen vertellen, en misschien blijkt dan wel dat je heel iets anders hebt, of misschien heb je helemaal niets.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Verhalen & Gedichten Ook een verhaal
Roxjuh
31 22-06-2004 23:20
Verhalen & Gedichten Afscheid [vernieuwd]
tiram
45 12-05-2004 16:02
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 12:30
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 14:30
Lichaam & Gezondheid Ziek worden van drukte?
Verwijderd
3 04-09-2002 10:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.