Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2013, 16:07
Music-lover
Music-lover is offline
1.
Ik was met mijn klas en mijn lerares Nederlands bij een of ander park waar een raar soort attractie stond. Iedereen moest om de beurt in die attractie. Het was iets waarbij je moest klimmen in een soort stoel en daarna jezelf omhoog moest trekken en het schudde heel erg. Ik was heel zenuwachtig en ik was als een van de laatste aan de beurt. Ik weet niet precies wat er gebeurde maar het ging helemaal mis. Ik viel van de attractie af en lag er toen onder en ik moest er een half uur onder blijven liggen omdat ik anders mijn hoofd zou stoten. Voor mijn gevoel duurde dat liggen heel lang en ik vond het heel vervelend. Toen ik eindelijk weer op kon staan keek iedereen me heel boos aan op een enge manier.

2.
Ik was met mijn hele familie van mijn vaders en moeders kant in het huis van mijn opa en oma. Daar gingen we dingen over sinterklaas bespreken. Normaal vieren we sinterklaas altijd een keer me mijn familie aan mijn moeders kant en een keer met mijn familie aan mijn vaders kant maar nu dus met alle twee mijn families tegelijk. Het was heel raar want ze wilde ook mijn hele klas uitnodigen om te komen dus mijn tante belde al mijn klasgenoten op. We zouden het twee dagen vieren. Iedereen zou komen (inclusief ouders van mijn klasgenoten) alleen K kon de eerst dag niet komen omdat ze dan zou kleien met haar moeder en de tweede dag zou ze alleen komen als ze naast haar moeder en mijn oma mocht zitten.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 04-04-2012 11:14
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 26-02-2011 13:10
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 13:41
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 08:54
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 09:20
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.