Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2013, 07:53
Verwijderd
Dierenleed zou natuurlijk een betere omschrijving geweest zijn.

Dat is wat ik ook niet waardeer, mijn hoofd. Ik ben wel blij dat ik volgende week die MRI heb, de hoofdpijnen (terwijl ik vroeger nooit hoofdpijn had) en de verwardheid die me tegenwoordig 's nachts overvalt, maken me wel een klein beetje ongerust nu, naast de problemen die ik al had. Vannacht werd ik wakker en het duurde echt lang voor ik besefte dat ik thuis was en hoe mijn huis er uit zag. En toen wist ik weer dat ik dat de nachten ervoor ook heb gehad ('s ochtends ben ik dat vergeten blijkbaar). Bah.
Advertentie
Oud 04-07-2013, 13:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
mijn maag vandaag. koffie en Achterhoekers in plaats van slaap doet zeer O.o
Oud 04-07-2013, 15:49
Takkeling
Takkeling is offline
Dat ik me fysiek zo uitgeput voel. Nog steeds, ook al heb ik nu een paar nachten achter elkaar goed geslapen.
Oud 05-07-2013, 09:24
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Allemaal gedoe met stalling van de toekomstige scootmobiel waardoor ik nog geen afspraak kan maken over wanneer het ding bezorgd wordt. En ik ben gewoon chagrijnig.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-07-2013, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Bureaucratische wanstaltigheden op m'n werk, borderlinecollegae en een familielid die op FB een 'Stop Rutte, de viese DIEF!!!11'-plaatje post. En oneerlijke mensen.


deze kwam bij mij voorbij
Oud 05-07-2013, 14:38
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


deze kwam bij mij voorbij
Ja, die heb ik ook gezien Retards.

// Ook de AI van mijn klaverjas-app weet niet hoe je kleintje-boer speelt met goede bijkaart, for fuck's sake

Laatst gewijzigd op 05-07-2013 om 15:15.
Oud 05-07-2013, 17:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Onze minst knuffelige kat heeft een teek in zijn nek, en het beest vloog tegen het plafond toen ik hem eruit wilde halen De teek zit er nog en ik heb een mooie krabbel op mijn arm.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-07-2013, 18:10
Verwijderd
Ik werd bijna aangereden door een auto die moest stoppen. Want die had rood en ik groen.
Oud 05-07-2013, 19:01
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik voel me 1 dag wat minder en ik krijg duizend keer de vraag of het wel goed gaat enz. Ik voel me 2 dagen wat minder en meteen wordt de arts op me afgestuurd + tienduizend gesprekjes en moeilijke vragen. Ik ben moe! Laat me met rust! Iedereen heeft wel eens een slechte dag.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-07-2013, 08:56
Verwijderd
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-rechter.dhtml

Citaat:
De advocaat stelt dat wettige zelfverdediging hier niet van toepassing is. "Mijn cliënt was ongewapend, had niét de intentie de moeder of zoon aan te vallen en heeft enkel een fiets gestolen."
Dat zijn ook dingen die je eerst gaat controleren als er plots iemand in je slaapkamer staat natuurlijk, is hij gewapend, heeft hij de intentie om mij iets aan te doen? En wat moet je in een slaapkamer als je een fiets wil jatten.
Oud 06-07-2013, 16:40
Takkeling
Takkeling is offline
Reiskosten. Reizen voelt als zo extreem nutteloos om geld aan uit te geven.
Oud 09-07-2013, 01:38
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Mijn hele vriendengroep is op dit moment onderweg naar Lloret de Mar waar ze over een paar uurtjes aankomen en ik zit hier thuis... Baal echt als een stekker, komende 10 dagen gaan ook echt niet te harden saai worden.
Oud 11-07-2013, 12:59
blaatpiraat
blaatpiraat is offline
De herrie die er iedere keer is in de bieb
Oud 16-07-2013, 10:27
Verwijderd
De meerzorgaanvraag voor een van mijn cliënten is afgewezen en dat betekent dat we superveel uren moeten inleveren terwijl mevrouw de uren wel eht nodig heeft.
Oud 16-07-2013, 13:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben verkouden Compleet met keelpijn, snotneus en hoesten. Waar slaat dat op met dit weer!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-07-2013, 19:16
Verwijderd
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130716_00660950
http://www.hbvl.be/nieuws/media-en-c...-roemenie.aspx

GODVERDOMME

Laat ze dan ergens achter waar ze gevonden kunnen worden
Oud 16-07-2013, 19:18
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Gelukkig hebben we de foto's nog!
Oud 16-07-2013, 19:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hehe, kutzigeunersookaltijd
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-07-2013, 19:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130716_00660950
http://www.hbvl.be/nieuws/media-en-c...-roemenie.aspx

GODVERDOMME

Laat ze dan ergens achter waar ze gevonden kunnen worden
Ik werd er ook echt een beetje verdrietig van
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 17-07-2013, 13:06
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Het stomme stomme ziekenhuis in Maastricht.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 17-07-2013, 13:22
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Ik werd er ook echt een beetje verdrietig van
Hier nog een
__________________
Yeezy taught me
Oud 17-07-2013, 13:24
Verwijderd
Drie routes naar de sportschool geen doorkomen aan vanwege die irritante klotekermis. Aargh. Flikker op, maak er een keer de Bredase kermis van ofzo.
Oud 17-07-2013, 13:30
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130716_00660950
http://www.hbvl.be/nieuws/media-en-c...-roemenie.aspx

GODVERDOMME

Laat ze dan ergens achter waar ze gevonden kunnen worden
Nouja, die Picasso leek toch al nergens op.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 17-07-2013, 17:43
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Het stomme stomme ziekenhuis in Maastricht.
What happened?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 17-07-2013, 17:46
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Nouja, die Picasso leek toch al nergens op.
__________________
Yeezy taught me
Oud 17-07-2013, 17:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn moeder Echt, ik kan haar vandaag wel schieten! Ik zal nog eens wat doen voor je
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 17-07-2013, 17:57
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
What happened?
Niets. En dat is nou juist het probleem!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 17-07-2013, 20:17
Verwijderd
pijnlijke pijntjes
Oud 19-07-2013, 16:45
Verwijderd
ik heb nachtdienst, dus ik moet slapen.
Eerst wordt er twee keer aangebeld door een bezorger (voor mijn bestelgeile buurvrouw die zelf nooit de deur opendoet ) toen kwam m'n zoon thuis. 'mama mag ik...' 'mama kan ik even...' toen klapte er fucking hard een deur dicht, twee keer toen ging anne d'r werktelefoon tien keer af, toen stond de buurvrouw van het pakketje voor de deur en toen belde er nog een vriendje aan voor m'n jong of ie buiten kwam spelen. het is me niet gegund vandaag.

en tevens ben ik niet gefriendzoned maar 'gesekstzoned' story of my life.
Oud 24-07-2013, 15:33
Verwijderd
http://www.hbvl.be/limburg/hamont-ac...gestorven.aspx
Vooral dat ze in februari daar al dieren hebben weggehaald. Ffs.
Oud 24-07-2013, 15:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Drie routes naar de sportschool geen doorkomen aan vanwege die irritante klotekermis. Aargh. Flikker op, maak er een keer de Bredase kermis van ofzo.
aww. Of gewoon Moergestel ofzo; hebben ze daar ook eens wat te doen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-07-2013, 19:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
€12,90 moeten betalen voor het laten schoonmaken van een jas bij een kledingreperatiezaak/stomerij, terwijl de jas niet eens schoon was ook nog eens erg onvriendelijk behandeld... lekker dan
__________________
you're not my demographic
Oud 26-07-2013, 14:01
Verwijderd
Dat de afstandsbediening van mijn digibox er in één keer mee stopt als de batterijen leeg zijn. Niet eerst een half jaar aan het idee wennen met extra hard duwen en een keertje op tafel slaan dat hij nog werkt, nee, boempatsgedaan. En er gaan AAA's in en die heb ik niet in huis
Oud 26-07-2013, 21:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vanwege de reorganisatie zijn wij helaas niet in staat om zoals gepland op 11 juli de collegeroosters voor het 1e semester 2013-2014 online te zetten.

Uiterlijk 15 augustus worden de roosters online gepubliceerd.
SCHIET OP
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-07-2013, 21:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hot flashes Bwuh.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-07-2013, 09:56
Verwijderd
Zo'n bullshit flyer 'gebaseerd op onderzoek' van een baptist church

Spoiler


Bij punt 1 waren ze me al kwijt...
'Wat voor schade zou het homoHUWELIJK met zich meenemen? MINDER MENSEN ZOUDEN TROUWEN!' Logisch.

Laatst gewijzigd op 27-07-2013 om 10:07.
Oud 27-07-2013, 10:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 27-07-2013, 21:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik word wel een beetje triest van dat soort dingen ja.

Oh, en mijn tankdop is vandaag van mijn brommer gejat en omdat we niet zeker weten of dat voor de enorme plensbui is gebeurd en dus of er water in mijn tank zit, moeten we die leeggooien. Laat ik er even bij zeggen dat ik vorige week zaterdag getankt heb en dat er nu dus nog ruim 3 liter in zit. Nou is het niet zo'n financiële ramp, maar het is wel zonde en alleen omdat er een of andere aidsmongool niet met zijn tengels van mijn spullen kan afblijven.
Nu moet ik een nieuwe kopen, maar deze keer neem ik er een met een slot. Motherfuckers
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-07-2013, 22:16
Verwijderd
Dat ik elke keer met dingen loop te slepen omdat ik daar iets mee wil doen en dan afgeleid word, het neerzet waarna ik het, als het me weer te binnen schiet, onmogelijk kan vinden.
Minder problematisch als alles op orde is, dan valt iets op dat er niet hoort, maar gezien de ene helft van mijn appartement nog overhoop staat, heel lastig. De andere helft is opgeruimd en gesorteerd, maar daar staat het dus niet

Was vroeger ook altijd leuk. 'Oh mijn kiesbrief, laat ik die veilig opbergen.' Nooit meer teruggevonden
Oud 28-07-2013, 17:18
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat het slecht gaat met mijn ratje. Ze heeft nu tien dagen antibiotica gehad en het leek eerst wat beter te gaan, maar nu houdt ze haar kopje scheef en donderde ze net van de leuning van de stoel af en ze is sloom en heeft het benauwd... Morgen weer naar de dierenarts, ben bang dat die ook niet meer veel kan doen
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 28-07-2013, 17:19
Verwijderd
Mijn big ass kater
Oud 28-07-2013, 17:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat het slecht gaat met mijn ratje. Ze heeft nu tien dagen antibiotica gehad en het leek eerst wat beter te gaan, maar nu houdt ze haar kopje scheef en donderde ze net van de leuning van de stoel af en ze is sloom en heeft het benauwd... Morgen weer naar de dierenarts, ben bang dat die ook niet meer veel kan doen
Rot, Snebbel! Sterkte
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-07-2013, 19:00
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Rot, Snebbel! Sterkte
Thanks
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 28-07-2013, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Rot, Snebbel! Sterkte
Oud 29-07-2013, 21:31
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Sterkte Snebbeltje. Wat akelig.

Ik waardeer mijn eigen paranoïde gedachten over de bijwerkingen van mijn nieuwe medicatie niet echt
__________________
Yeezy taught me
Oud 29-07-2013, 21:33
Verwijderd
Ooh Snebbel, wat rot sterkte!
Oud 30-07-2013, 14:20
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Dat ene vak wat ik nog moet voor mijn P heeft niet de herkansing eind augustus. Neeee, die had de herkansing in juli. Niet dat dat ooit even verteld is of zo. Ik kon al niet mee doen aan de reguliere toets omdat ze die lieten samenvallen met verplichte presentatie van onderzoeksresultaten, en nu is blijkbaar de herkansing ook al geweest! Kutzooi. Ik heb mijn P nodig voor de minor, jongensssss.

Ja ja, eigen schuld, ik had het beter in de gaten moeten houden en alles. Ik weet het wel. Maar toch is het kut want de herkansingen laatste kwartiel zijn ALTIJD aan het begin van het jaar.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 30-07-2013, 16:49
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Sterkte Snebbeltje. Wat akelig.

Ik waardeer mijn eigen paranoïde gedachten over de bijwerkingen van mijn nieuwe medicatie niet echt
Citaat:
Ooh Snebbel, wat rot sterkte!
Thanks. Het viel gelukkig mee! Ze krijg nog twee weken antibiotica en dan weer verder kijken. De antibiotica had wel iets gedaan want de bronchitis was wel redelijk weg, hoewel ze wel nog wat reutelt door een verstopte neus. Dat ze haar kopje scheef houdt is misschien vanwege een middenoorinfectie, dus hopelijk gaat het alsnog over!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 31-07-2013, 14:09
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Dit dier.
__________________
Yeezy taught me
Oud 31-07-2013, 14:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Gatver
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde
Joostje
500 23-02-2010 15:41
De Kantine Weerwolfspel #57
Biertank 52
500 24-03-2009 21:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro
naam onbekend
218 09-04-2004 14:50
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.