Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2013, 14:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hij doet me denken aan de blobvis.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 31-07-2013, 15:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
- Dat ik geen keuze blijk te hebben in wie mijn nieuwe huisgenoot wordt en ik dus word opgezadeld met een jong ventje.

- Dat ik om een of andere reden iemand heb toegevoegd op facebook die steeds overal serieus op ingaat.
"Wat is een beta-puppy? Waarom vind je dat vervelend dan? Ik was ook netjes toen ik voor het eerst op mezelf ging wonen hoor...". Ja, jij woont nog geen jaar op jezelf en bent al 27, dat is wat anders dan iemand van net 18....
Aaargh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-08-2013, 09:24
Verwijderd
Gister in Parijs liepen we over het Louvre. Zoals normaal staan er donkere mannen illegaal eiffeltorentjes en andere shit te verkopen. Ene begon wat te schreeuwen over discriminatie tegen me. Ik was blank en had het makkelijk en hij zwart en die werden gediscrimineerd. (nooit vragen waar zij vandaan komen, dan krijg je dit)

En de een probeerde met te bestelen, dus die duwde ik weg. Hij zei boos: hakuna matata.

En ik moest voor een fanta in een restaurantje bij de notre dame 5,30 betalen exclusief fooi, die de ober er zelf bij telde.
Oud 01-08-2013, 09:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En ik moest voor een fanta in een restaurantje bij de notre dame 5,30 betalen exclusief fooi, die de ober er zelf bij telde.
Ik maakte eens de fout een groot glas verse jus d'orange te bestellen aan de champs elysées, 18 euro
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-08-2013, 10:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
in grote steden altijd wat gaan drinken in een achteraf steegje
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 01-08-2013, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Ik maakte eens de fout een groot glas verse jus d'orange te bestellen aan de champs elysées, 18 euro
Ja, totaal waren we dikke 20 euro kwijt voor het drinken. We wilden ook wat eten, maar dat hebben we toen maar niet gedaan.
Oud 01-08-2013, 23:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Dat ik te moe ben om te slapen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 02-08-2013, 07:20
Hazel
Hazel is offline
Gisteren was ik bij de huisarts en ze moest werkelijk alles wat ik vroeg opzoeken op internet. Dat kan, want ik stelde specifieke vragen, maar op een gegeven moment zei ze zelfs: "Ik wil het voor je opzoeken maar het internet werkt hier niet, maar ik kan het wel hiermee doen" en greep naar haar iPhone. Sarah naamzoek: is dat normaal?

Laatst gewijzigd op 02-08-2013 om 07:41.
Oud 02-08-2013, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Gisteren was ik bij de huisarts en ze moest werkelijk alles wat ik vroeg opzoeken op internet. Dat kan, want ik stelde specifieke vragen, maar op een gegeven moment zei ze zelfs: "Ik wil het voor je opzoeken maar het internet werkt hier niet, maar ik kan het wel hiermee doen" en greep naar haar iPhone. Sarah naamzoek: is dat normaal?
ik zoek ook heel veel op op internet, maar vooral https://www.nhg.org/nhg-standaarden en www.fk.cvz.nl, soms omdat ik iets niet weet en soms om even te checken of het klopt wat ik denk. Ik google in principe niet waar de patient bij is! Oh en ik ben natuurlijk ook nog geen echte huisarts. Was ze niet ook in opleiding?
Oud 02-08-2013, 16:11
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
ik zoek ook heel veel op op internet, maar vooral https://www.nhg.org/nhg-standaarden en www.fk.cvz.nl, soms omdat ik iets niet weet en soms om even te checken of het klopt wat ik denk. Ik google in principe niet waar de patient bij is! Oh en ik ben natuurlijk ook nog geen echte huisarts. Was ze niet ook in opleiding?
Niet dat ik weet. Het is al veel vaker gebeurd, maar het viel me nu in het bijzonder op omdat buitenlandse vrienden van me altijd eindeloos klagen over de zorg in Nederland (met name over dingen opzoeken op internet). Maar als je dingen op moet zoeken en dat niet kunt doen waar de patiënt bij is kun je toch ook niet echt snel antwoord geven op vragen?
Oud 02-08-2013, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Niet dat ik weet. Het is al veel vaker gebeurd, maar het viel me nu in het bijzonder op omdat buitenlandse vrienden van me altijd eindeloos klagen over de zorg in Nederland (met name over dingen opzoeken op internet). Maar als je dingen op moet zoeken en dat niet kunt doen waar de patiënt bij is kun je toch ook niet echt snel antwoord geven op vragen?
Ja, ik zoek dus wel dingen op op internet waar de patient bij is, maar niet met google, want dat staat zo lullig. Als ik niet weet waar ik een antwoord kan vinden, dan vraag ik het wel even aan m'n opleider.
Oud 03-08-2013, 22:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Mensen die hun grenzen niet kennen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 06-08-2013, 10:22
Verwijderd
De action.
Oud 07-08-2013, 11:39
Verwijderd
Ik heb sinds gisteren Of the Wand & the Moon ontdekt en die vind ik nogal goed en nu blijkt dat ze like vorige week in Utrecht waren
Oud 07-08-2013, 18:49
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Het is heel tof om een nachtje thuis te zijn, maar het dringt nu pas echt tot me door dat mijn ratje dood is, dat ik geen 'hee stinkerdje, ik heb je gemist!' kan zeggen en een uur met r kan knuffelen
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 07-08-2013, 18:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ahw, Snebbel *virtuele knuffel*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-08-2013, 22:45
Verwijderd
Mijn moeder heeft fb nu moet ik de mijne verwijderen voor ze erachter komt dat ik het heb.
Oud 07-08-2013, 22:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Of je blokkeert haar, dan komt ze je niet tegen nooit niet. En jij haar ook niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-08-2013, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Of je blokkeert haar, dan komt ze je niet tegen nooit niet. En jij haar ook niet.
Ja, maar de gemeenschappelijke vrienden dan. ik kan alleen mensen blokkeren die ik bij mijn vrienden heb staan en waar ik een verzoek van krijg.


op hoop van zegen snapt ze er niets van.
Oud 07-08-2013, 22:53
Verwijderd
Vervelende pubermeisjes die hun bek niet kunnen houden in de bioscoop en menen continu heen en weer te moeten lopen tussen verschillende zitplekken
Oud 07-08-2013, 22:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, maar de gemeenschappelijke vrienden dan. ik kan alleen mensen blokkeren die ik bij mijn vrienden heb staan en waar ik een verzoek van krijg.
Nee, lees wat ik zeg.

Instellingen --> Links in het menuutje staat blokkeren --> Vul naam in ---> Oke ---> Verdwenen van Facebook.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-08-2013, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Nee, lees wat ik zeg.

Instellingen --> Links in het menuutje staat blokkeren --> Vul naam in ---> Oke ---> Verdwenen van Facebook.
Een half jaar geleden lukte het niet. Ik probeer het nog eens, voorlopig ben ik gedeactiveerd.
Oud 08-08-2013, 00:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Leidse corpsballen in de trein. Wat een untermenschen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-08-2013, 07:47
Verwijderd
Dan hadden ze de metro moeten nemen. :LD;d

Ik kan mijn gare hoofd niet waarderen. En gecompliceerde types ook even niet.

Laatst gewijzigd op 09-08-2013 om 07:42.
Oud 08-08-2013, 23:21
Verwijderd


Dit gaat voor mij op.
Oud 09-08-2013, 06:49
Verwijderd
En mij.
Oud 09-08-2013, 07:31
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat verdrietig
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-08-2013, 15:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik gumde te vroeg de potloodlijnen weg van iets wat ik met vulpen had overgetrokkken En het was op de voorkant van een notitieboekje Nu moet ik iets anders verzinnen om eroverheen te plakken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-08-2013, 21:42
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Inktwisser geen optie?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-08-2013, 22:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nope, het is zwarte inkt en dan werkt de inktwisser niet. Maar het is al gefikst
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-08-2013, 13:55
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik waardeerde het niet dat ik brand rook vanmorgen om zes uur. Ik was een keer bij een vriendin thuis toen daar brand uitbrak en sindsdien word ik panisch als ik een brandlucht ruik.

Ik waardeer het ook niet voor de mensen een straat verderop bij wie de brand daadwerkelijk was
Oud 11-08-2013, 14:05
Verwijderd
Ik waardeer het niet dat ik jou nog steeds niet op Boulevard gespot heb Lieke!
Oud 11-08-2013, 15:12
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Geen bad hebben.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 11-08-2013, 15:37
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Ik waardeer het niet dat ik jou nog steeds niet op Boulevard gespot heb Lieke!
Ik waardeer het niet dat je niet even laat weten dat je er bent
Oud 11-08-2013, 16:09
Verwijderd
Glas dat naast mijn oor kapot sprong.
Oud 11-08-2013, 18:26
Takkeling
Takkeling is offline
Werk zoeken en dat praktisch alles wat qua baantjes binnen mijn mogelijkheden ligt me stom lijkt om te doen.
Oud 11-08-2013, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ik waardeer het niet dat je niet even laat weten dat je er bent
Sorry
Oud 12-08-2013, 07:21
Verwijderd
Beetje een uit duizend van zulke posts.
Oud 12-08-2013, 10:59
Hazel
Hazel is offline
Een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek ruim twee maanden nadat de vacature werd gesloten
Oud 12-08-2013, 17:01
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Studieboeken. Y U so overpriced?!
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Oud 15-08-2013, 19:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik: Hee, die boxjes die jij laatst van mij hebt geleend en waarvan de kabel kapot was gegaan hebben het écht begeven
Vriend die mijn boxjes heeft gemold: Zullen we even in de winkel kijken of ze nog die ene boxjes hebben?
Ik: oke, cool
Vriend die mijn boxjes heeft gemold: Ah ja deze en deze zijn wel goed en kosten ook €20,-
Ik: oke, cool, whatever
Vriend die mijn boxjes heeft gemold: Oke, nou, koop jij deze dan, ik denk dat ik er dan ook gelijk een koop.
Ik:
__________________
you're not my demographic
Oud 16-08-2013, 14:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
De prijs van een fles alcohol (1 liter) bij de apotheek De tering. De volgende keer bestel ik het wel gewoon via internet.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-08-2013, 15:22
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik keek de eerste aflevering van Arrested Development seizoen vier en dat viel heel erg tegen
__________________
Yeezy taught me
Oud 18-08-2013, 14:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
De ontzettende klotebuien van mijn moeder als ik ook maar één keer iets doe of zeg wat niet in haar (reformatorische) straatje past. Oh, oh, oh wat is ze toch zielig en wat ben ik toch een slechte dochter.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-08-2013, 01:37
Verwijderd
ik heb WEER geen bereik met die aids provider van me nog anderhalve week en dan gaat m'n nummer over naar een ander, eindelijk verlost van hollandse nieuwe. bagger
Oud 24-08-2013, 15:15
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mevrouw die bijna tegen me op fietst en naar me schreeuwt dat ik mijn hand wel mag uitsteken. Ik heb fedomme een knipperlicht! Kijk zelf eens uit, tut!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 25-08-2013, 18:32
Verwijderd
de onterechte standjes van mijn moeder. het is ook nooit goed bij haar.

Laatst gewijzigd op 25-08-2013 om 18:37.
Oud 25-08-2013, 20:23
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Wat voor standje kreeg je nu weer dan?
__________________
Yeezy taught me
Oud 25-08-2013, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Wat voor standje kreeg je nu weer dan?
Ze had weer eens slechte zin. Dan gaat ze tegen me zeuren dat ik ooit iets in huis doe. Maar ik heb vandaag en gister het halve huis gepoetst, de afwas gedaan, gekookt en alles. En toch moet ze weer naar dingen vissen die ik niet goed doe en erover zeuren.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde
Joostje
500 23-02-2010 15:41
De Kantine Weerwolfspel #57
Biertank 52
500 24-03-2009 21:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro
naam onbekend
218 09-04-2004 14:50
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48.