Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2013, 12:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ken haar alleen van She's all that, en daarin zat Freddie, dus de rest boeide me niet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 18-10-2013, 12:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ken haar alleen van She's all that, en daarin zat Freddie, dus de rest boeide me niet
Nooo Freddie

Ik had het laatst met een paar mensen over die film, en ze hadden er gewoon nog nooit van gehoord. Echt, hoe kan het
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 13:07
Verwijderd
Citaat:

Pip, leuk zeg dat alles zo goed gaat en is als alle drama aan deze kant over is, kom ik zeker kijken.
jaaaa over 2 weken vanaf 12 uur ben je welkom wij gooien de auto gelijk vol met spullen en we gaan zo min mogelijk nog naar ons eigen gore huis.

Citaat:
En pip, je enthousiasme over het nieuwe huis werkt echt aanstekelijk! Leuk hoor! Ga je ook foto's posten als je er straks intrekt en alles af is en zo?
zeker weten!!!!!

ik heb net nog even de hypotheker gebeld of er nog iets mis kan gaan. Dat de bank ineens zegt van oeeeps we hebben toch een foutje gemaakt sorry maar het gaat niet door. Maar dat kan niet ik vind het zo wonderlijk dat niks mis kan gaan. Ik ben zo hard in love
Oud 18-10-2013, 13:10
Verwijderd
Pip ik vind het echt leuk om te lezen allemaal <3 ik ben blij voor je dat er écht niets mis kan gaan enzo .
Oud 18-10-2013, 13:11
Verwijderd
ik heb echt nachtmerries gehad over de wasmachine en trap, want de trap is extreem smal en stijl. Ik heb het hier ook al ongeveer tienduizend keer gezegd maar ik ben zo blij dat dat gewoon gaat passen
Oud 18-10-2013, 13:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nooo Freddie

Ik had het laatst met een paar mensen over die film, en ze hadden er gewoon nog nooit van gehoord. Echt, hoe kan het
Jawel, Freddie is leuk! Niet heet, wel leuk!

Tja ik ken mensen die de sound of music nog nooit gezien hebben, over bizar gesproken
Citaat:
jaaaa over 2 weken vanaf 12 uur ben je welkom wij gooien de auto gelijk vol met spullen en we gaan zo min mogelijk nog naar ons eigen gore huis.
Ja, ik moet eerst mezelf verhuizen enzo
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2013, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Daar heb je ook gelijk in ja. Maar met Cory had het nog wel wat kunnen worden, Finn als leraar en uiteindelijk trouwen met Rachel.. Ik heb zo gehuild vorige aflevering het was nog geen 2 minuten bezig en toen zat ik al in tranen. Maar goed, ik ben dan ook een jankerd
Dat had ik ook Ik was blij dat mijn vriend boven zat en hij geen drie kwartier naar mijn gesnotter/het gekrijs van Glee aan heeft hoeven horen, dan was zijn portie geduld voor de komende acht maanden op geweest

Citaat:
zeker weten!!!!!

ik heb net nog even de hypotheker gebeld of er nog iets mis kan gaan. Dat de bank ineens zegt van oeeeps we hebben toch een foutje gemaakt sorry maar het gaat niet door. Maar dat kan niet ik vind het zo wonderlijk dat niks mis kan gaan. Ik ben zo hard in love
Ooh, ik kan me echt heel goed voorstellen dat het heel raar is dat er niks meer mis kan gaan, dat zou ik geloof ik ook niet zo goed geloven Maar heel gaaf dat alles zo goed gaat, stoer, ik ben vet benieuwd
Oud 18-10-2013, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Pip ik vind het echt leuk om te lezen allemaal <3 ik ben blij voor je dat er écht niets mis kan gaan enzo .
jaaa
het is gewoon een droomhuis. Die mensen gaan daar ook met pijn in het hart weg. Maar ze hebben twee kleine koters en het is gewoon te krap.
Oud 18-10-2013, 13:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Tja ik ken mensen die de sound of music nog nooit gezien hebben, over bizar gesproken
Maar als je van onze leeftijd bent weet je toch op zijn minst van het bestaan van al die vreselijke highschoolfilms?

Citaat:
Dat had ik ook Ik was blij dat mijn vriend boven zat en hij geen drie kwartier naar mijn gesnotter/het gekrijs van Glee aan heeft hoeven horen, dan was zijn portie geduld voor de komende acht maanden op geweest
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 13:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat had ik ook Ik was blij dat mijn vriend boven zat en hij geen drie kwartier naar mijn gesnotter/het gekrijs van Glee aan heeft hoeven horen, dan was zijn portie geduld voor de komende acht maanden op geweest
Gelukkig, ik was al bang dat ik de enige was
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2013, 13:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar als je van onze leeftijd bent weet je toch op zijn minst van het bestaan van al die vreselijke highschoolfilms?



Sowieso kwam die film bijna elk halfjaar op tv op een gegeven moment. Dat ik wist wanneer ze de reclame zouden starten ja vind het ook vreemd.

Die vriend van me die the sound of music nog nooit gezien had zei "dat is toch die film dat ze zingen in de bergen? Ofzo?"
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2013, 13:16
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik huil trouwens wel bij allerlei andere stomme series en films hoor ik ben niet helemáál van steen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig, ik was al bang dat ik de enige was
Nee hoor Ik ben wel vrij jankig, al helemaal als er mensen doodgaan. Ik ben bij begrafenissen ook altijd de eerste die jankt. En als ik de overledene niet kende maar er ben om anderen te steunen ofzo, moet ik ook altijd zes keer slikken. Ik heb gejankt als ene klein kind toen de vrouw van mijn allerlievelingste leraar doodging en haar man en zoontje van drie achterliet. En ik kende haar helemaal niet. Ik vind het dan zo naar als mensen jong overlijden en ben wat dat betreft een echte crybaby
Oud 18-10-2013, 13:21
Verwijderd
En nu moet ik me echt gaan aankleden en de singel gaan rondwandelen. Anders komt die vierdaagse er nooit van
Oud 18-10-2013, 13:25
Verwijderd
Citaat:
ik heb echt nachtmerries gehad over de wasmachine en trap, want de trap is extreem smal en stijl. Ik heb het hier ook al ongeveer tienduizend keer gezegd maar ik ben zo blij dat dat gewoon gaat passen

Echt fijn dat alles zo goed gaat


Dat probleem hadden wij ook, maar heb je mensen ingehuurd om te verhuizen of doen jullie alles zelf?
Oud 18-10-2013, 13:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik jank nog om een goede merci reclame
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2013, 13:26
Verwijderd
Ik huil alleen als er iets met de dieren is in films/series. Als mens doodgaat is het van: Jammer voor ze.
Oud 18-10-2013, 13:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik jank nog om een goede merci reclame
Oja, Merci, vréselijk daar jank ik ook om als ik in een labiele bui ben. Dat liedje doet 't 'm.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 13:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
En dieren die doodgaan, ja drama's. The incredible journey, als Shadow in dat gat is gevallen, maar vooral als 'ie dan tóch nog leeft en Hachi, die hele film was een drama.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 13:32
Verwijderd
Nee, ik word altijd heel agressief van Merci reclame, ik vind dat echt afschuwelijk. Ook als ik labiel ben. Baaaaah. En The incredible Journey vond ik niet zo hele bijzonder, geloof ik. Hachi heb ik nog nooit gezien.
Oud 18-10-2013, 13:36
Verwijderd
Ok, poep. De singel is er morgen ook nog. Dan nu maar voor school aan de slag.
Oud 18-10-2013, 13:37
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg, ik zoek dat einde van The Incredible Journey op op yt en ik zit echt na een halve minuut al te janken
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Echt fijn dat alles zo goed gaat

Dat probleem hadden wij ook, maar heb je mensen ingehuurd om te verhuizen of doen jullie alles zelf?
we krijgen hulp van vrienden! zes sterke mannen en 1 sterke anne.
Oud 18-10-2013, 13:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is echt zo vreselijk Amerikaans, met vreselijk Amerikaanse kinderen en dieren die praten en blaaah, maar toch, ik kan er niks aan doen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 13:38
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik huil alleen als er iets met de dieren is in films/series. Als mens doodgaat is het van: Jammer voor ze.
Dat heb ik niet alleen in films of series.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 18-10-2013, 13:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oja, Merci, vréselijk daar jank ik ook om als ik in een labiele bui ben. Dat liedje doet 't 'm.
Citaat:
En dieren die doodgaan, ja drama's. The incredible journey, als Shadow in dat gat is gevallen, maar vooral als 'ie dan tóch nog leeft en Hachi, die hele film was een drama.
Je bent toch niet helemaal van steen zo herkenbaar dit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2013, 13:42
Verwijderd
Hachi is de meest drama huilfilm die ik ooit heb gezien.
Oud 18-10-2013, 13:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Die heb ik nog nooit gezien.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-10-2013, 13:45
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
zeker weten!!!!!

ik heb net nog even de hypotheker gebeld of er nog iets mis kan gaan. Dat de bank ineens zegt van oeeeps we hebben toch een foutje gemaakt sorry maar het gaat niet door. Maar dat kan niet ik vind het zo wonderlijk dat niks mis kan gaan. Ik ben zo hard in love

Aaaah, gaaf hoor! Ik kan me heel goed voorstellen hoe gek dat moet voelen. Een eigen huis. En er kan niets meer misgaan! Wat ontzettend fijn!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 18-10-2013, 13:45
Verwijderd
Het klinkt meer als een gerecht.
Oud 18-10-2013, 13:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
En in Lassie (de jaren 90 versie, met Michelle Williams), als iedereen denkt dat Lassie door een heroïsche reddingsactie zelf is verdronken, maar dan tóch nog leeft
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 13:47
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Die heb ik nog nooit gezien.
Echt heel erg vond ik die. Mijn eigen lieve oude hond was net overleden toen ik Hachi zag, nou ik hád het niet meer als 'ie op het eind oud en ziek is, met zo'n zielige mottige staart, aaaaw
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 13:47
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Mijn haar is inmiddels gekleurd, maar nog wel nat dus lastig om wat goeds over te zeggen. Het is blonder dan het was, maar niet zo blond als had gemoeten. Blonde haarverf en ik gaan blijkbaar niet zo goed samen, sommige stukken zijn heel blond, andere stukken niet zo netjes blond. Terwijl ik zeker weet dat het wel goed verdeeld was. Nouja, het is sowieso beter dan het was.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 18-10-2013, 13:48
Verwijderd
Foto Neko!
Oud 18-10-2013, 13:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja, fotooo!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 13:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja en het eind van The boy in the striped pyjamas.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 13:51
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Foto Neko!
Geen idee waarom, maar tinypic heeft de foto gedraait. Ik haal 'm zo weer weg, want hij is niet echt charmant.

[knip]
__________________
Ik weet niet beter.

Laatst gewijzigd op 18-10-2013 om 14:15.
Oud 18-10-2013, 13:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wel een mooie kleur!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-10-2013, 13:54
Verwijderd
Je ziet kleurverschil, maar wel een mooie kleuren Je hebt een dip dye in je pony
Oud 18-10-2013, 13:56
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Onderin is het echt blond blond. Dat zie je niet goed, omdat dat niet op de foto staat. Straks als het droog is, doe ik nog wel een poging. Dan zie je wel goed wat ik bedoel. Maar het is sowieso een stuk beter dan het was.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 18-10-2013, 13:56
Verwijderd
Ja, goeie kleur
Oud 18-10-2013, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Geen idee waarom, maar tinypic heeft de foto gedraait. Ik haal 'm zo weer weg, want hij is niet echt charmant.
De kleur past goed bij de herfst en winter maanden.

Laatst gewijzigd op 18-10-2013 om 14:44. Reden: Ze haalt de foto niet voor niks weg :p
Oud 18-10-2013, 13:59
Verwijderd
Wat kunnen sommige mensen aan je kop zeuren, als je met iets niet mee wilt.
Oud 18-10-2013, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Wat kunnen sommige mensen aan je kop zeuren, als je met iets niet mee wilt.
Dan moet je duidelijker articuleren en zeggen dat je het niet wilt!
Oud 18-10-2013, 14:02
Verwijderd
Ze weten het, maar proberen het toch. Want ja, zonder mij is het minder leuk
Oud 18-10-2013, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Ze weten het, maar proberen het toch. Want ja, zonder mij is het minder leuk
Maar je beslist uiteindelijk zelf of ze je kunnen over halen toch? Als je niet wilt. Dan moet je het niet doen. Like duh.
Oud 18-10-2013, 14:04
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Tuurlijk, maar dat soort mensen laten je geen eigen keus maken.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 18-10-2013, 14:04
Verwijderd
Oh, ik jank ook belachelijk veel bij The Green Mile. En bij Big Fish, One flew over the cuckoo's nest, La vita e bella, Almost Famous heb ik ook moeten huilen. En bij Les Miserables jank ik ook. Altijd, hoe vaak ik welke versie ook kijk.
Oud 18-10-2013, 14:07
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ben ook een jankbal met series en films. Ik vind het wel fijn juist. Lekker huilen. <3
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 18-10-2013, 14:07
Verwijderd
Les miserable heb ik nog nooit gezien.

Vanavond ga ik the wizard of oz kijken. Dat was vroeger mijn lievelingsfilm., en heb hem al jaren niet meer gezien.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.