Oud 04-11-2013, 15:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dus.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 04-11-2013, 15:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Trimm Trabb 53
Sadye 49
Mutant 44
Miekje* 30
Paranoide 28
Sarah 28
Little Phoebe 28
Sigmund 27
Tina 27
Ingegerd 18
Lusi 18
DonaldFuck 14
Neko* 13
lovage 12
Knitten 12
Pip 11
Absinthe. 11
MargotTenenbaum 11
Lieveheersbeest 10
Quintiano 8
Klovorhop 7
fizzle-fluffy 6
Qimm 6
Snebbeltje 6
arPos 5
Turk February 5
ßuerp 3
Strobe 3
Carn 3
Odette 1
Jasmijn. 1
Wout 1
Korreltjezout 1
.sann 1
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 15:10
Verwijderd
kun je niet een koelbox lenen van iemand?
Oud 04-11-2013, 15:12
Verwijderd
Mooi spreekwoord wel.
Oud 04-11-2013, 15:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waar zou het een metafoor voor kunnen zijn Sigmund?
Oud 04-11-2013, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Waar zou het een metafoor voor kunnen zijn Sigmund?
Dat je te hard van stapel loopt en dus al details hebt geregeld voordat de hoofdzaak klaar is.
Oud 04-11-2013, 15:44
Verwijderd
een moderne versie van de huid verkopen voordat de beer geschoten is
Oud 04-11-2013, 15:56
Verwijderd
Don't count your chickens...

Ja, is een mooie

En ik tril weer lekker, ik blijf verbeteren!
Oud 04-11-2013, 16:00
Verwijderd
Ik kwam precies uit met de lading blaadjes. Nu morgen nog de andere helft Oude mensen staan echt op de uitkijk voor de reclameblaadjes.
Oud 04-11-2013, 16:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
lol, ik werd om 4 uur wakker vandaag.
Nu arbeiten en daar heb ik minus zin in, want de rest heeft overleg en mag zitten en drankjes proeven.
En dan voel ik ook nog es een maandelijkse migraineaanval aankomen en was ik net 5 minuten buiten adem na 10 seconden rennen naar de bushalte. Das niet goed hee.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-11-2013, 16:31
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik heb maanden gewoond in een huis zonder koelkast. Ik had een tas uit het raam hangen voor spullen die koud moesten. Prima te doen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 04-11-2013, 16:32
Verwijderd
Dat was helemaal niet prima te doen Driemaal daags naar de AH gek.
Oud 04-11-2013, 16:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Niet als het buiten +7 graden is.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-11-2013, 16:35
Verwijderd
nouja, vlees eet LP toch niet, kaas en groenten kunnen best een paar dagen buiten de koelkast blijven, yoghurt in kleine potjes ook wel. Op vakantie red ik me ook altijd zonder koelkast. Al kook ik dan meestal niet.
Oud 04-11-2013, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Niet als het buiten +7 graden is.
Misschien heeft Turk een tijdje op Spitsbergen gewoond.

// Ik begin Plato steeds meer te waarderen, geloof ik. Hij had natuurlijk een paar gekke fascistisch-aandoende opvattinkjes, maar ik begrijp hem steeds beter en vind hem vrij briljant.
Oud 04-11-2013, 16:38
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Niet als het buiten +7 graden is.
Best hoor. Niet dat het eten dan koud blijft, natuurlijk. Maar het blijft wel gewoon bestaan.

Wat moet je nou helemaal in de koelkast bewaren? Melk, vlees, geopende pakjes onzin, en dat was het wel zo ongeveer.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 04-11-2013, 16:39
Verwijderd
Mijn oom en tante hadden in hun flat een soort van schacht waar nauwelijks zonlicht kwam. Daar was het altijd fris. Ze hadden een soort van uitgestulpte kast vanuit de keuken richting dat ding. In die kast legden ze koelelementen en dingen die koel moesten blijven.

Koelbox 0.1 ofzo.
Oud 04-11-2013, 16:39
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Misschien heeft Turk een tijdje op Spitsbergen gewoond.

// Ik begin Plato steeds meer te waarderen, geloof ik. Hij had natuurlijk een paar gekke fascistisch-aandoende opvattinkjes, maar ik begrijp hem steeds beter en vind hem vrij briljant.
Hij schrijft ook zo lekker.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Ads door Google
Oud 04-11-2013, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Best hoor. Niet dat het eten dan koud blijft, natuurlijk. Maar het blijft wel gewoon bestaan.

Wat moet je nou helemaal in de koelkast bewaren? Melk, vlees, geopende pakjes onzin, en dat was het wel zo ongeveer.
Boter. En dranken Tenzij je van frisdrank/bier op kamertemperatuur houdt. Of hoger dan koelkasttemperatuur, in ieder geval. Persoonlijk heb ik dat liever niet.
Oud 04-11-2013, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Dranken Tenzij je van frisdrank/bier op kamertemperatuur houdt. Of hoger dan koelkasttemperatuur, in ieder geval. Persoonlijk heb ik dat liever niet.
Van koud drinken krijg je keelpijn. Zeker in de winter. /oma
Oud 04-11-2013, 16:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
kun je niet een koelbox lenen van iemand?
Ik zou niet weten wie een koelbox heeft! Maar gelukkig is het koud buiten en onze verwarming doet het ook niet, dus op zich zou het ook gewoon in de vensterbank kunnen liggen
Citaat:
Mooi spreekwoord wel.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Van koud drinken krijg je keelpijn. Zeker in de winter. /oma
Oud 04-11-2013, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Van koud drinken krijg je keelpijn. Zeker in de winter. /oma
Van warme drank krijg je keelkanker. /wetenschap.


Ik bewaar drinken liever niet in de koelkast, tenzij het niet-houdbare of open zuivel is
Oud 04-11-2013, 17:10
Verwijderd
Van niet je tandenpoetsen krijg je keelpijn.
Oud 04-11-2013, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Mijn oom en tante hadden in hun flat een soort van schacht waar nauwelijks zonlicht kwam. Daar was het altijd fris. Ze hadden een soort van uitgestulpte kast vanuit de keuken richting dat ding. In die kast legden ze koelelementen en dingen die koel moesten blijven.

Koelbox 0.1 ofzo.
voorraadkelders werken volgens datzelfde principe.
Advertentie
Oud 04-11-2013, 17:13
Verwijderd
Boter blijft ook prima een tijd goed buiten de koelkast, trouwens. Vooral als je het afschermt tegen zonlicht.
Oud 04-11-2013, 17:13
Verwijderd
Van punaises eten krijg je ook keelpijn.
Oud 04-11-2013, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Van punaises eten krijg je ook keelpijn.
Van jezelf verhangen ook
Oud 04-11-2013, 17:16
Verwijderd
Dat laat me denken aan een jongetje die bij een ziekenhuisprogramma een punaise inslikte. Het zat vast in zijn slokdarm, en ze waren bang dat de luchtpijp ook werd geraakt door de punaise.
Oud 04-11-2013, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Van jezelf verhangen ook
Op termijn is dat nou juist weer een perfecte oplossing voor keelpijn.
Oud 04-11-2013, 17:17
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Boter blijft ook prima een tijd goed buiten de koelkast, trouwens. Vooral als je het afschermt tegen zonlicht.
Ja, en het is smeerbaarder ook nog. Boter doe ik het liefst gewoon in een bakje op 't aanrecht met een stukje folie erover.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 04-11-2013, 17:17
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Boter. En dranken Tenzij je van frisdrank/bier op kamertemperatuur houdt. Of hoger dan koelkasttemperatuur, in ieder geval. Persoonlijk heb ik dat liever niet.
Ja, maar het móet niet in de koelkast. Het blijft lang genoeg goed.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 04-11-2013, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar het móet niet in de koelkast. Het blijft lang genoeg goed.
Van mij moet dat dus wel
Oud 04-11-2013, 17:44
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Van mij moet dat dus wel
Jij ook altijd met je diverse meningen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 04-11-2013, 17:46
Verwijderd
Ik ben mij er eentje.
Oud 04-11-2013, 17:51
Verwijderd
Bij mijn verhuizing had ik de koelkast twee dagen voor de verhuizing verkocht, en de rest overbrugd met een koelbox. Niet ideaal, maar een stuk idealer dan een maand zonder koelkast moeten

Pff, hectische dag op het werk. Ben net thuis en nog lang niet klaar, dus dadelijk even eten en dan weer aan de slag.
Ads door Google
Oud 04-11-2013, 17:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
2 dagen is nog wel te overzien, 2 weken tot een maand wat minder
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 17:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben al de hele middag aan het uitzoeken en inpakken en ik verbaas me erover hoeveel teringzooi ik heb verzameld over de jaren echt, schriften en werkboeken uit de 2e, wtf, dat is 9 jaar geleden
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 17:57
Verwijderd
ik heb ook dubbele boeken uit de brugklas en tweede. En zelfs nog van basisschool
Oud 04-11-2013, 18:01
Verwijderd
Herkenbaar LP, ik heb massa's zooi weggegooid bij mijn verhuizing, en dan nog had ik (samen met vriend) ongeveer 50 dozen aan spul...
Oud 04-11-2013, 18:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oei

Ik kom nu projecten (werkstukken ed) uit groep 7 en 8 tegen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 18:04
Verwijderd
Ik zou het allemaal weggooien als ik jou was...
Oud 04-11-2013, 18:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is al weg. Aan dat soort dingen ben ik niet gehecht, gelukkig

Ik heb net ook een hele stapel Hitkranten (waarom had ik die?) zonder te kijken in de vuilniszak laten vallen. Ik vraag me echt af waarom ik alles altijd bewaar, want wat ga ik ooit nog doen met een biologie werkboek?
Aan de pluskant, ik heb nu wel heel veel mapjes en hoesjes voor hergebruik
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 18:06
Verwijderd
Werkstukken heb ik wel altijd weggegooid. Behalve de digitale, die staan nog ergens in het geheugen van de computer.

Tekeningen, knutselwerkjes, kunstopdrachten heb ik wel nog allemaal. Ik heb zelfs nog een heel decor van een jungle in een doos liggen. Ik moet hem nog eens opzoeken. Maar hij was zo mooi
Oud 04-11-2013, 18:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ah, nu het Pokémon stickerboek en een Cartoon Network magazine van mei 2000. Toen was dat allebei nog leuk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 18:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Werkstukken heb ik wel altijd weggegooid. Behalve de digitale, die staan nog ergens in het geheugen van de computer.

Tekeningen, knutselwerkjes, kunstopdrachten heb ik wel nog allemaal. Ik heb zelfs nog een heel decor van een jungle in een doos liggen. Ik moet hem nog eens opzoeken. Maar hij was zo mooi
Ik blijkbaar niet, kwam ook boekverslagen tegen van de eerste en de tweede. En nu weer een herbarium van ik gok de eerste, aan mijn pauperhandschrift te zien :')
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 18:15
Verwijderd
Ik had eens flippo's van pokemon. ik was zo pissig toen mijn moeder ze weggooide.
Oud 04-11-2013, 19:20
Verwijderd
Tina naamzoek!



Er staat dit bij :
Anastasia Shpagina, the human anime girl, with Valeria Lukyanova, the human Barbie.
Oud 04-11-2013, 19:21
Verwijderd
En fuck, ik voel me echt high Nog meer dan afgelopen week.
Oud 04-11-2013, 19:36
Verwijderd
Ik heb trouwens wel echt een kut dag, het is maar dat jullie het weten
Dit weekend bleek mijn auto wat olie te lekken. Omdat we niet konden vinden wat het was, is mijn vader ermee naar de garage te gaan. Helaas is het niet een klein simpel dingetje, nee nee, er mag voor ongeveer 1200 euro aan versleuteld worden En dat doet een beetje veel pijn.

Wel heb ik weer eens ontdekt dat ik de allerliefste ouders van de wereld heb, die een uur rijden om mijn auto op te halen en de auto van mijn moeder hier naar toe brengen zodat ik daarmee naar het werk kan rijden
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27.