Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2013, 12:35
Verwijderd
Voilà.

Paranoide 53
Ertur 40
Trimm Trabb 35
Sadye 33
Knitten 30
Tina 28
Mutant 25
.sann 21
deadlock 21
Dark Phoenix 20
Ingegerd 19
Little Phoebe 17
Sarah 17
Absinthe. 15
Quis 3.0 14
Neko* 13
Lusi 12
Pip 12
fizzle-fluffy 11
Sigmund 8
Woyt 7
Quintiano 7
Noedelhap 6
Miekje* 6
Lieveheersbeest 5
Ietje5 5
Qimm 4
Klovorhop 3
Turk February 3
Zwemmeltje 3
Carn 3
MargotTenenbaum 1
Haubenmeise 1
kippekont 1
biesloak 1
Snebbeltje 1
Advertentie
Oud 25-11-2013, 12:37
Verwijderd
De tagline van de site van Opera (die van de browsers) is 'Sneller en goedkoper internet met de nieuwste browsers van Opera'

Lolwut, hebben die mensen nog inbel?
Oud 25-11-2013, 12:38
Verwijderd
Citaat:
De tagline van de site van Opera (die van de browsers) is 'Sneller en goedkoper internet met de nieuwste browsers van Opera'

Lolwut, hebben die mensen nog inbel?
Opera is vooral bekend van de mobiele browser. Daar is dataverbruik relevant.
Oud 25-11-2013, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, daar kwam ik wel vaker tot een paar jaar geleden, toen kregen ze nieuw barpersoneel en is het stom geworden. Voorheen stond er iemand achter de bar die vroeger aan wereldkampioenschappen goochelen (illusionisme of zo is de echte naam geloof ik) meedeed. Gewoon op een doordeweekse avond langsgaan met wat vrienden, bijna geen kip daar, en hij ging voor ons goochelen. Briljant

Ligt in de muntstraat.

Natuurlijk bestaat die nog, dat is een goudmijn die zaak. Zit overdag altijd stampevol winkelend publiek. 'S avonds nog wat stamgasten er bij en klaar!
Om de een of andere reden dacht ik dus dat die dicht was, maar misschien heb ik me dat gewoon in mijn hoofd gehaald omdat ik het in de Nieuwstraat niet kon vinden En ik loop toch vaak zat door de Muntstraat, bizar dat ik het nooit heb gezien. Maar goed, breed en opvallend is het ook niet ^^ En mijn herinneringen zijn echt van toen ik 6 was ofzo
Oud 25-11-2013, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Opera is vooral bekend van de mobiele browser. Daar is dataverbruik relevant.
Aja, helemaal niet aan gedacht. Die gebruik ik ook echt al een jaar of 5 mobiel.
Oud 25-11-2013, 12:43
Verwijderd
Tina forumt wit, dat is wel echt helemaal niet chill op het spelleideraccount.
Oud 25-11-2013, 12:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Stomme Tina.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-11-2013, 12:48
Verwijderd
Knitten ik ga je even angst aanjagen

In mijn studententijd was bij de Maastrichtse kamerstudentenorganisatiedinges de maximale inschrijftermijn 5 jaar, daarna verviel het. Ik had me al jaar voor studie ingeschreven dus na vier jaar studie zat ik op 4 jaar en 358 dagen (precies een week voor verlopen dus), in de tussentijd gewoon zelf kamerruimte geregeld. Toen kwam een "kamer" beschikbaar met eigen voordeur, eigen keukentje, bergruimte in kelder en eigen badkamertje, de kamer zelf (zonder gang/keuken/badkamer) was iets van 40 vierkante meter. Huurprijs: 150 euro per maand inclusief servicekosten/g/w/e

Ik me daar op ingeschreven. Een kwartier voor verstrijken inschrijftermijn was ik nog de nummer 1. Ik naar college. Kom ik terug: blijk ik derde te zijn geeindigd.
Oud 25-11-2013, 12:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ohmylordy, een vriendin van me heeft kaartjes voor de Monty Python reunie in juli.

Ze had mij gevraagd of ik ook wou, maar ik heb geen geld om helemaal naar Londen te gaan, zeker niet met alle andere vakanties, en ik twijfel ook of ik ze al 70+ers bij elkaar wil zien om als een stel bejaarden alle oude grappen nog een keer op te rakelen in een gigantische arena waar je toch niks kunt zien. Het zijn wel helden van me natuurlijk, maar misschien moet ik ze daarom juist niet zien.

Dat gezegd hebbende vind ik die vriendin nu wel een trut en een teef dat ze er heen gaat.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-11-2013, 12:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oei Ertur, dat is zuur.
Maar die regel hebben we hier niet, voor zover ik weet. Ik sta al sinds mei 2008 ingeschreven en ik stond wel nog gewoon nr 1.
Stond, iig...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-11-2013, 12:54
Verwijderd
Nou, wij hebben hier nu een leuk ander probleem Er heeft zich iemand ingeschreven met precies evenveel wachttijd, maar wij zijn nu naar de tweede plaats gebumpt. Fuck hun, ik heb me eerder ingeschreven dan vind ik dat ik ook het appartement mag
Oud 25-11-2013, 12:55
Verwijderd
Maar hier hebben ze inderdaad die regel niet, er worden nog wel appartementen toegewezen aan mensen uit 2006 of eerder zo heel af en toe
Oud 25-11-2013, 13:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Awwwyeaaah, it's miiiiine, bitches!!!

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-11-2013, 13:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat mens aan de telefoon ging echt supersimpel alles beschrijven, alsof ik misschien vergeten was dat ik had gereageerd of watvoor huis het was en waar het lag. :')
'De wc staat in de douche...nou ja, niet ín de douche, maar in dezelfde ruimte zegmaar, dat je daar niet raar van opkijkt'. Nee hoor, ik kijk nergens meer raar van op.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-11-2013, 13:08
Verwijderd
Oud 25-11-2013, 13:10
Verwijderd
Oud 25-11-2013, 13:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En blijkbaar kan de wasmachine echt niet in het huis, want 'ja, je hebt een aansluiting en een afvoer nodig he, dus ja het kan echt niet'.
Dus ik moet óf m'n wasmachine verkopen, óf ik moet in de weer met slangen ed.

Anyhoo, ik moet woensdagochtend tekenen. ieelk.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-11-2013, 13:17
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Hee leuk Trimm
Ads door Google
Oud 25-11-2013, 13:20
Verwijderd
Wij willen je wasmachine best kopen hoor Trimm als we een huisje binnen een niet al te lange tijd krijgen.
Oud 25-11-2013, 13:22
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Awwwyeaaah, it's miiiiine, bitches!!!

__________________
Lophophanes cristatus
Oud 25-11-2013, 13:24
Verwijderd
En verder Chill T zag er echt uit als een mooi huisje
Oud 25-11-2013, 13:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En verder Chill T zag er echt uit als een mooi huisje
Yeaaah!

Ik zal eerst aan m'n huisgenote vragen of zij de machine mss wil kopen, of dat ik 'm mss toch in huis kwijt kan, maar dan laat ik 't je wel weten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-11-2013, 14:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik zou toch eerst even checken of je echt niet je wasmachine kan aansluiten.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-11-2013, 14:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ow wacht dat zei je zelf ook al
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-11-2013, 14:13
Verwijderd
Congrats Trimmo!

Ik ben naar zorgverzekeringen aan het kijken. Ik kan niet bedenken wat voor eigen risico ik nou wil en wat en hoe en welke verzekering ik dan moet nemen.
Advertentie
Oud 25-11-2013, 14:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zo, ik ga zangles geven aan twee veertienjarige meisjes. Heb tot nu toe alleen priveles gegeven aan dames van mijn eigen leeftijd, ben benieuwd of ik twee pubers kan handelen
Oud 25-11-2013, 14:50
Verwijderd
Als je giechelbuien kan weerstaan wel.
Oud 25-11-2013, 14:53
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Congrats Trimmo!

Ik ben naar zorgverzekeringen aan het kijken. Ik kan niet bedenken wat voor eigen risico ik nou wil en wat en hoe en welke verzekering ik dan moet nemen.
Vergeet je zorgtoeslag niet mee te nemen in de berekeningen, .
__________________
Schmach.
Oud 25-11-2013, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Vergeet je zorgtoeslag niet mee te nemen in de berekeningen, .
Dat maakt niet uit, toch? Die krijg ik sowieso.
Oud 25-11-2013, 15:08
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Wil je verdienen aan je zorgtoeslag, of wil je een lager eigen risico?
__________________
Schmach.
Oud 25-11-2013, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Wil je verdienen aan je zorgtoeslag, of wil je een lager eigen risico?
Ik wil zo weinig mogelijk betalen voor zo veel mogelijk verzekering. Beetje er op verdienen is fijn, maar ik heb geen 860 euro apart liggen voor als ik mijn been breek. En tja, ik ben al minstens 6 jaar niet meer bij een dokter geweest.
Oud 25-11-2013, 15:12
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Tandzorg? Medicatie?
__________________
Schmach.
Oud 25-11-2013, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Tandzorg? Medicatie?
Tandverzekering is duurder dan twee controles, medicatie heb ik niet.
Oud 25-11-2013, 15:21
Verwijderd
Spoedeisende shit zoals gebroken ledematen ben je sowieso voor verzekerd dacht ik!?
Oud 25-11-2013, 15:22
Verwijderd
Kutforumbazen waarom heeft ertur toch zijn zin gekregen
Oud 25-11-2013, 15:26
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Protip: pakje peuken niet in de broek laten zitten tijdens de was.
__________________
Schmach.
Ads door Google
Oud 25-11-2013, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Spoedeisende shit zoals gebroken ledematen ben je sowieso voor verzekerd dacht ik!?
Zeker, maar de eerste 360 euro (wettelijk verplicht eigen risico) die een gebroken ledemaat kost moet je zelf betalen. Eigen risico geldt niet voor kinderen, huisartskosten, kraamzorg en nog wat van dat soort dingen.
Oud 25-11-2013, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Protip: pakje peuken niet in de broek laten zitten tijdens de was.
Scheelt toch weer een stukje kanker.
Oud 25-11-2013, 15:26
Verwijderd
Ik heb ontslag genomen. Ik ga wat anders doen. Ik twijfelde of ik het hier ging vertellen, maar ik houd het taboe in stand als ik zwijg.
Nou voor de draad ermee pip, wat ga je doen.
Ik heb in december een sollicitatie voor sekswerker in de zorg. Dus, seks met gehandicapten. Mijn grootste motivatie is om van mn hobby mn beroep te maken en omdat ik zelf ook iemand zou willen die seks met me zou hebben als ik gehandicapt was.
Dus dat ik heb er zin in.
Oud 25-11-2013, 15:32
Verwijderd
Trimm, gefeliciteerd!

Citaat:
Tina forumt wit, dat is wel echt helemaal niet chill op het spelleideraccount.
Ik forum helemaal niet wit!
Oud 25-11-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Nou voor de draad ermee pip
Volgens mij wist ik het hier.
Oud 25-11-2013, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ontslag genomen. Ik ga wat anders doen. Ik twijfelde of ik het hier ging vertellen, maar ik houd het taboe in stand als ik zwijg.
Nou voor de draad ermee pip, wat ga je doen.
Ik heb in december een sollicitatie voor sekswerker in de zorg. Dus, seks met gehandicapten. Mijn grootste motivatie is om van mn hobby mn beroep te maken en omdat ik zelf ook iemand zou willen die seks met me zou hebben als ik gehandicapt was.
Dus dat ik heb er zin in.
Ik heb een hekel aan het woord dapper maar ik vind het ontzettend dapper dat je dat vertelt, en nog veel moediger dat je het doet. Betalen die gehandicapten dat eigenlijk zelf?
Oud 25-11-2013, 15:37
Verwijderd
Oh wauw Pip .
Oud 25-11-2013, 15:39
Verwijderd
Leuke baan Of eigenlijk interessante
Oud 25-11-2013, 15:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Idd, wauw Pip. Ik vind het ook echt wat voor jou. Bij een ander was ik mss nog lichtelijk geshockeerd geweest, maar bij jou denk ik alleen maar 'Oh, tof.'
Denk je wel dat je dat aankan, met allerlei soorten gehandicapten?

Het herinnert me er trouwens aan dat ik de film 'The Sessions' nog moet kijken. Die gaat daarover namelijk.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-11-2013, 16:05
Verwijderd
Precies de leuke reacties die ik had gehoopt. En ook verwacht eigenlijk van DK.
Ik weet niet of ik alle gehandicapten zou willen. Over verstandelijk gehandicapten twijfel ik nog. Maar ik wil dat eerst ervaren. Ik heb ook begrepen dat die mensen in gevangenissen komen, hoe vet is dat. Maar goed, ik moet nog aangenomen worden. Ik wil met niemand neuken in elk geval, dat zal mn klandizie wel verkleinen. Maar wel rollenspellen, bdsm, fetisjen en dat soort dingen.
Oud 25-11-2013, 16:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als je giechelbuien kan weerstaan wel.
De giechelbuien waren niet van de lucht en het was anders werken dan met mijn eigen leeftijd, maar het viel me reuze mee!!
Oud 25-11-2013, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Precies de leuke reacties die ik had gehoopt. En ook verwacht eigenlijk van DK.
Ik weet niet of ik alle gehandicapten zou willen. Over verstandelijk gehandicapten twijfel ik nog. Maar ik wil dat eerst ervaren. Ik heb ook begrepen dat die mensen in gevangenissen komen, hoe vet is dat. Maar goed, ik moet nog aangenomen worden. Ik wil met niemand neuken in elk geval, dat zal mn klandizie wel verkleinen. Maar wel rollenspellen, bdsm, fetisjen en dat soort dingen.
Nice ik heb met iemand gewerkt waar eens in de zes weken iemand langskwam om gewoon samen te liggen, zoenen en knuffelen. Geen seks, maar vooral intimiteit. En een andere client had een heel hoog libido, maar de sekswerker viel tegen wat uiterlijk betreft. Ze is ook maar een keer geweest, daarna hoefde het absoluut niet meer. Beide cliënten waren overigens meervoudig gehandicapt.

En HIEP HIEP HOERAAAAA voor Trimm!
Oud 25-11-2013, 16:59
Verwijderd
He jakkes er is nog iemand met een maand meer wachttijd die heeft gereageerd. Dus nu is er én iemand voor ons én iemand die gelijk met ons staat. Maar wij staan om de een of andere rare reden dus 3e ipv gedeeld 2e. Ik weet niet of dat kan, maar ik wil gewoon 2e staan, want 3e klinkt wat mij betreft al hopeloos.
Oud 25-11-2013, 17:07
Verwijderd
Citaat:
De giechelbuien waren niet van de lucht en het was anders werken dan met mijn eigen leeftijd, maar het viel me reuze mee!!
Fijn Zangles geven lijkt me echt leuk. Doe je dat voor je opleiding of gewoon?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22.