Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2013, 07:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik gebruik ook veel ^^
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2013, 07:28
Verwijderd
Citaat:
Ik gebruik ook veel ^^
Gelukkig ^^
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 07:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En mij lijkt het vet leuk, een UC met overleg-spel. Ben zeker niet ontmoedigd!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 07:48
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Ik heb nog altijd zin in de weerwolfspelmarathon.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Oh jij was ook 2 badguys (wolven) op het spoor de eerste ronde?

En wist wie de geliefden waren?
Ja



Het is wel fijn dat we op deze manier weer wat lol in het spel terugvinden na dit rondje
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 10:11
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline


ik vind in t echt weerwolven heel leuk, omdat je mensen echt kunt zien liegen enzo en de emoties kunnen net zo hoog oplopen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 10:12
Verwijderd
Jaaa het is gaaf met mensen die je goed kent. Bij mijn vereniging hadden we als functie 'de neger', die ging standaard de eerste ronde dood en moest voor iedereen drinken halen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 10:36
Verwijderd
Lol
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 13:11
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
oei

ik deed het vaker met mijn waterscouting-kindjes van 8-11 jaar. Redelijk simpel gehouden natuurlijk, niet teveel moeilijke functies (het onschuldige meisje was favoriet) en heel spannende verhalen.
Het meest gebruikte argument om te stemmen was: 'Ik voelde 'naam' naast me bewegen toen de wolven wakker werden!' en soms ook 'Ik heb stiekem gespiekt en ik zag 'naam' met z'n ogen open!'
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 13:15
Verwijderd
Ik ben ooit begonnen met weerwolven in de les onder het mom van 'realistisch spel, want je moet heel goed kunnen liegen'. Maar het is de eeuwige favoriet geworden Wat ik snap hoor, maar ik voel me met al m'n verdere lesvoorbereidingen dan soms een beetje nutteloos
Met citaat reageren
Oud 07-12-2013, 13:33
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Ik ga nu niet al te lang reageren, ik moet nog meer doen deze morgen, maar een paar dingen moeten me van het hart.

Ten eerste over de interventie. Achteraf vind ik het ook geen handige keuze meer, maar goed. Voor mij was de belangrijkste reden om dat te doen dat ik een post van Arpos (die ik nog wel terug ga zoeken, maar niet nu) had geïnterpreteerd als 'ja eh, nu weten jullie allemaal al wel dat ik wolf ben, mimimimi'. Ik vond dus dat hij zijn functie bekend had gemaakt. Achteraf was dat niet helemaal waar en de post bleek nogal multi-interpretabel. Dat neem ik mezelf wel een beetje kwalijk.

Ten tweede over Arpos' opmerkingen over dat zijn 'pm-pagina gewoon al lang openstond'. Maar, als hij echt al lang openstaat, word je gewoon offline weergegeven. En als hij altijd zijdelings openstaat, wordt de pagina van je laatste activiteit weergegeven.

Verder - ja, ik snap ook wel dat het spel nog door had kunnen gaan. Het was meer dat we al eerder een PM hadden gehad van een speler die zei 'geef mij maar alvast rood, ik ga niet meer stemmen en posten, ik ben het zat'. Die is uiteindelijk weer gaan spelen (waarvoor trouwens oprechte dank!), maar dat gevoel komt natuurlijk wel ergens vandaan. Toen ook Lusi begon, hadden wij er ook niet zoveel zin meer in. Ik zag dit spel sowieso al niet meer zo erg zitten, Sigmund wilde niet meer met steeds gezeik. Vandaar.

Dan. Het idee om in de spelregels te zetten dat je jezelf onzichtbaar moet maken, vind ik in principe goed. Ik twijfel alleen een beetje aan het nut. Dit spel heb ik namelijk een kleine test uitgevoerd. In de spelregels heb ik ergens tussendoor dit neergezet:



Ik heb nul PM's gehad. Maar goed, het zou natuurlijk kunnen dat iemand andere spelregels (van een ouder spel) heeft gelezen.

Ik heb nog niet alles in dit topic gelezen. Dat ga ik ooit nog wel doen en reageren.

Dat was een beetje wat ik te zeggen had. Ik wil wel iedereen bedanken die (tussendoor) aardige dingen tegen mij/ons heeft gezegd om ons te ondersteunen. Dat was echt heel leuk om te lezen. En de speler die niet meer wilde maar toch doorging, ook bedankt, en sorry van de bitchfight. En Sigmund! Sigmund HEEL erg bedankt. Ik had het al gezegd, maar je was een fijne medespelleider.
Ik had een kusje gepmd!
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2013, 07:38
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
duurtlang
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.