Oud 05-12-2013, 15:11
Verwijderd
Maar ik snap het wel want vroeger toen ik nog een echte scholier was wou ik ook graag Mee Kunnen Praten en als je niet altijd alles wil vragen lijkt dan soms de beste optie om maar te doen alsof je het snapt (maar dat is het niet, want dat valt dus op).
Advertentie
Oud 05-12-2013, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Nee liegen is niet mijn ding. De volgende keer zeg ik wel ik snap het niet.
Voortaan niet je ding
Citaat:
Ik snap heel vaak niet waar het hier over gaat, dan neem ik meestal maar aan dat het ook wel niet boeiend voor mij zal zijn
Ja, precies dit. Lange posts van bepaalde users skip ik gewoon, linkjes en naamzoeks van mensen onderling waar ik gewoon weinig mee kan, het zal me wat. Maar in gesprek met iemand blijven bluffen dat je het snapt en bewijst dat je dat niet doet, da's nergens voor nodig.
Oud 05-12-2013, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Maar ik snap het wel want vroeger toen ik nog een echte scholier was wou ik ook graag Mee Kunnen Praten en als je niet altijd alles wil vragen lijkt dan soms de beste optie om maar te doen alsof je het snapt (maar dat is het niet, want dat valt dus op).
Ja, maar op een forum is het heel makkelijk om het gewoon maar een beetje te laten en er niet op in te gaan. Het is niet alsof iemand hier ooit iets zegt als 'zeg Sadye, begrijp je het gesprek over complexe getallen dat we al drie pagina's lang voeren wel?'. Als er namelijk ooit zo'n gesprek komt, kan iedereen die niet thuis is in de complexe getallen even gaan freecellen of een eigen gesprek starten over iets anders, het weer ofzo.
Oud 05-12-2013, 15:13
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ja. Ik reageer over een halfuur weer ik ga nu even borduren.
Ik dacht dat je van roeien hield?
Oud 05-12-2013, 15:13
Verwijderd
Maar als je al zo lang lid bent als WolterB word je gewoon MURW voor forumintriges!
Oud 05-12-2013, 15:14
Verwijderd
bij bepaalde mensen ben ik altijd bang dat ik slaap val als ik hun postings lees dus die sla ik over, verder lees ik de ''interessante'' topics
Oud 05-12-2013, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar op een forum is het heel makkelijk om het gewoon maar een beetje te laten en er niet op in te gaan. Het is niet alsof iemand hier ooit iets zegt als 'zeg Sadye, begrijp je het gesprek over complexe getallen dat we al drie pagina's lang voeren wel?'. Als er namelijk ooit zo'n gesprek komt, kan iedereen die niet thuis is in de complexe getallen even gaan freecellen of een eigen gesprek starten over iets anders, het weer ofzo.
Nee precies, maar dat is een kwestie van leren om niet altijd te caren.
Oud 05-12-2013, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat je van roeien hield?
Dit kan echt niet hoor Margot.
Oud 05-12-2013, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat je van roeien hield?
Wat lullig
Oud 05-12-2013, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat je van roeien hield?


Hield hij maar van roeien! Dan kon hij zijn energie iets meer daar kwijt en iets minder op het forum.

Spoiler
Oud 05-12-2013, 15:17
Hazel
Hazel is offline
Nou, ik associeer Knitten altijd met roeien, dan zal het wel iemand anders zijn.
Oud 05-12-2013, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik associeer Knitten altijd met roeien, dan zal het wel iemand anders zijn.
Huh, maakte je geen grapje?
Oud 05-12-2013, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Nee precies, maar dat is een kwestie van leren om niet altijd te caren.
Ja, maar nu gaat het over twee dingen door elkaar. Direct op elkaar reageren versus je schouders ophalen bij nietboeiende gesprekken van anderen. Dat laatste gebeurt aan de lopende band, het eerste doet ze zichzelf aan en ik probeerde haar te helpen.
Oud 05-12-2013, 15:19
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dit kan echt niet hoor Margot.
Citaat:
Huh, maakte je geen grapje?
Nee, geen grapje.
Oud 05-12-2013, 15:21
Verwijderd
Jullie zijn onverantwoord giechelwaardig
Oud 05-12-2013, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar nu gaat het over twee dingen door elkaar. Direct op elkaar reageren versus je schouders ophalen bij nietboeiende gesprekken van anderen. Dat laatste gebeurt aan de lopende band, het eerste doet ze zichzelf aan en ik probeerde haar te helpen.
En dat waardeer ook.
Oud 05-12-2013, 15:21
Verwijderd
En ik ben gewoon niet echt forumwaardig volgens mij.
Oud 05-12-2013, 15:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Lekker sfeertje hangt hier weer jongens, jeetje zeg.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-12-2013, 15:26
Verwijderd
Citaat:
En ik ben gewoon niet echt forumwaardig volgens mij.
Ahw. Niet zo denken, dat slaat nergens op. Je forumt hier al wie weet hoeveel jaar met plezier, hè. Als je dat had gewild, was je allang gestopt. Je verschilt gewoon nogal met de anderen hier qua achtergrond, leeftijd, interesses en blablabla. En soms begrijp je dingen niet. Zo erg is het allemaal niet.
Oud 05-12-2013, 15:26
Verwijderd
Citaat:
En ik ben gewoon niet echt forumwaardig volgens mij.
Wat een fratsen. Omdat een sufferd in staat is de aan te klikken? Forum gewoon, als het je plezier oplevert. Daar gaat het om.
Oud 05-12-2013, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Nee, geen grapje.
Ze mag niet meer roeien door haar gezondheid, en ik vroeg ernaar, hoe het met roeien/sturen ging dus. Daar werd ze nogal boos om en nu is haar account verwijderd.
Oud 05-12-2013, 15:29
Verwijderd
Citaat:


Hield hij maar van roeien! Dan kon hij zijn energie iets meer daar kwijt en iets minder op het forum.

Spoiler
Haha... Gelukkig voetbal ik nog anders zijn de gevolgen hier niet te overzien!
Oud 05-12-2013, 15:33
Verwijderd
Speciaal voor Margot:

Vanaf hier in Hoi, dat is waar het gierend uit de klauwen escaleerde. En hier wordt het in WSZ nabesproken.

Have fun.
Oud 05-12-2013, 15:33
Verwijderd
Ik maak een poule!

Wat denken jullie, over hoelang:

1. Zijn Onzin en DK samengevoegd?
2. Wordt er voor het eerst twaalf uur lang op het hele forum niets gepost?
3. Zijn er nog minder dan 12 subfora over?
4. Wordt het forum opgeheven?

Puntentelling:

1+2+3: Op de dag af goed = 150 punten, voor iedere dag die je er vanaf zit gaat er een punt af (tot 0).
4: Op de maand af goed = 120 punten, voor iedere maand die je er vanaf zit gaan er tien punten af.

Wie de meeste punten heeft, wint de poule.
Oud 05-12-2013, 15:36
Verwijderd
1. een jaartje
2. deze zomervakantie
3. volgende week
4. Nooit! s.com no surrender!
Oud 05-12-2013, 15:41
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ze mag niet meer roeien door haar gezondheid, en ik vroeg ernaar, hoe het met roeien/sturen ging dus. Daar werd ze nogal boos om en nu is haar account verwijderd.
Citaat:
Speciaal voor Margot:

Vanaf hier in Hoi, dat is waar het gierend uit de klauwen escaleerde. En hier wordt het in WSZ nabesproken.

Have fun.
Bedankt allebei, dat wist ik niet.
Oud 05-12-2013, 15:44
Verwijderd
De tering, is het hier al zo erg dat alle fuzz drie dagen moet worden nagesproken? Vroeger gingen mensen tenminste nog alles in rijm posten op 5 december.
Oud 05-12-2013, 15:44
Verwijderd
Maar nu ik toch geïntegreerd ben hier, waar gaat het meestal zo over hier de hele dag? Zit me toch te vervelen in de trein
Oud 05-12-2013, 15:45
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Kunstig hoor
Omg dat wil ik
Citaat:
Gespeeld door kinderen van door heel Tiel. Van iedere deelnemende school mogen er drie kinderen meedoen, dus we gaan eerst audities houden.
Wat gaaf!!
Oud 05-12-2013, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Maar nu ik toch geïntegreerd ben hier, waar gaat het meestal zo over hier de hele dag? Zit me toch te vervelen in de trein
Hetzelfde als in hoi, maar dan met andere nicknames.
Oud 05-12-2013, 15:47
Verwijderd
Citaat:
De tering, is het hier al zo erg dat alle fuzz drie dagen moet worden nagesproken? Vroeger gingen mensen tenminste nog alles in rijm posten op 5 december.
Hanneke nam eerst die taak altijd waar
Nu mis ik haar want rijmen valt mij zwaar.
Oud 05-12-2013, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Maar nu ik toch geïntegreerd ben hier, waar gaat het meestal zo over hier de hele dag? Zit me toch te vervelen in de trein
Ah, daar stel je me een goede vraag!
Ik beantwoord hem maar al te graag.
Meestal gaat het hier over 't weer,
Maar soms, op 'n dag, een enk'le keer
Begint een enk'ling over seks te praten.
En krijgen de anderen dat in de gaten
Dan loopt het topic vliegensvlug!
Dan maakt men van een amoeb' een mug!
Ook gaat het over allerlei problemen
Met gezondheid, geluk en computersystemen.
Oud 05-12-2013, 15:47
Verwijderd
Gisteren ben ik vrolijk in de MRI-scannert gaan liggen. Met mijn mobieltje nog in de trainingsbroek Ik heb 'm nog nooit zo fanatiek voelen trillen.
Oud 05-12-2013, 15:47
Verwijderd
Oud 05-12-2013, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Gisteren ben ik vrolijk in de MRI-scannert gaan liggen. Met mijn mobieltje nog in de trainingsbroek Ik heb 'm nog nooit zo fanatiek voelen trillen.
Holy shit. niks kapot?
Oud 05-12-2013, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Maar nu ik toch geïntegreerd ben hier, waar gaat het meestal zo over hier de hele dag? Zit me toch te vervelen in de trein
Alles kan in deze topic hier
Van ellende tot grappen en plezier
Oud 05-12-2013, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Ah, daar stel je me een goede vraag!
Ik beantwoord hem maar al te graag.
Meestal gaat het hier over 't weer,
Maar soms, op 'n dag, een enk'le keer
Begint een enk'ling over seks te praten.
En krijgen de anderen dat in de gaten
Dan loopt het topic vliegensvlug!
Dan maakt men van een amoeb' een mug!
Ook gaat het over allerlei problemen
Met gezondheid, geluk en computersystemen.


Beste Katinka,

op jouw naam rijmt niks, sorry.
Oud 05-12-2013, 15:49
Verwijderd
Citaat:


Beste Katinka,

op jouw naam rijmt niks, sorry.
Op Kat
Rijmt heus wel wat.
Oud 05-12-2013, 15:50
Verwijderd
Tina jij zegt het goed
Dk en zeer zeker ook de sint
Zijn blij met jouw input
Lief slim kind
Oud 05-12-2013, 15:50
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ah, daar stel je me een goede vraag!
Ik beantwoord hem maar al te graag.
Meestal gaat het hier over 't weer,
Maar soms, op 'n dag, een enk'le keer
Begint een enk'ling over seks te praten.
En krijgen de anderen dat in de gaten
Dan loopt het topic vliegensvlug!
Dan maakt men van een amoeb' een mug!
Ook gaat het over allerlei problemen
Met gezondheid, geluk en computersystemen.


Citaat:
Gisteren ben ik vrolijk in de MRI-scannert gaan liggen. Met mijn mobieltje nog in de trainingsbroek Ik heb 'm nog nooit zo fanatiek voelen trillen.
Oh jee, toch niets ernstigs hoop ik?
Oud 05-12-2013, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Holy shit. niks kapot?
Tot mijn verbazing werkte alles nog primadebima! Schrok me wel de tyfus. Abort, ABORT MISSION ABORT! Zegt die rastafari MRI-bediende ook droogjes 'Ja, dat is niet zo handig hé?'
Oud 05-12-2013, 15:51
Verwijderd
Gisteren bij jaarclub sinterklaas,
was mijn kado best baas.
Een pakket van vuurwerk,
zorgde voor de politie voor overwerk.
Oud 05-12-2013, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Oh jee, toch niets ernstigs hoop ik?
Dat moet nog blijken! Maar ik ben niet terminaal ziek of zo. Probably een zenuw die ineens een eigen willetje heeft, vanuit mijn (onder)rug met vrij nare gevolgen.
Oud 05-12-2013, 15:52
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dat moet nog blijken! Maar ik ben niet terminaal ziek of zo. Probably een zenuw die ineens een eigen willetje heeft, vanuit mijn (onder)rug met vrij nare gevolgen.
Wat naar, kan er nog iets aan gedaan worden? Behalve pijnstillers slikken? Beterschap in ieder geval.
Oud 05-12-2013, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Op Kat
Rijmt heus wel wat.
Tina,

Dichten kan ze prima.
Oud 05-12-2013, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Wat naar, kan er nog iets aan gedaan worden? Behalve pijnstillers slikken? Beterschap in ieder geval.
Dat moet nog blijken, morgen krijgt de huisarts de resulaten en zo. Voorlopig moet ik me redden met pijnstillers. En daar word ik overigens ook doodziek van. Figuurlijk, dan.
Oud 05-12-2013, 15:54
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dat moet nog blijken, morgen krijgt de huisarts de resulaten en zo. Voorlopig moet ik me redden met pijnstillers. En daar word ik overigens ook doodziek van. Figuurlijk, dan.
Ik sluit deze dan maar af met: hopelijk gaat 't snel wat beter met je!
Oud 05-12-2013, 15:55
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Gisteren ben ik vrolijk in de MRI-scannert gaan liggen. Met mijn mobieltje nog in de trainingsbroek Ik heb 'm nog nooit zo fanatiek voelen trillen.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-12-2013, 15:55
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Is het tijd voor rijmerij?
Dan ben ook ik graag van d'partij
Oud 05-12-2013, 15:57
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nare shit trouwens Q Ik hoop dat ze iets vinden waar ze makkelijk iets aan kunnen doen!
__________________
Lariekoek en apekool!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.