Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2016, 12:52
AnoniemG
AnoniemG is offline
Hey ik wil liever anoniem blijven zoals je ziet aan mijn gebruikersnaam.
ik heb serieuze problemen en dit is totaal geen aandacht zoekerij ik zou graag serieuze antwoorden willen die mij zouden kunnen helpen.


Ik zit nu in klas 2havo ik zou naar 3havo gaan maar dat gaat helaas niet door door mijn wiskunde waar ik 2 tekorten voor sta.
mijn school vindt dat ik de basis gewoon moet kennen.
ik mag niet een niveau lager wat ik WEL wil, zij willen dat ik dit hele jaar opnieuw ga doen.
ik zit nu op het rijswijks lyceum een school waar ik nooit nooit nooit naartoe wou maar ik moest naar deze school van mijn ouders vanwege mijn zus die hier ook op zat.
ik wou altijd al naar het maris college (media en design) gaan omdat dat mij aanspreekt ik ben dagelijks met elektronica bezig en ik hou ervan om bezig te zijn met computers ik ben trouwens ook heeeeel handig met elektronica.
ik heb met mijn ouders gesproken maar die worden heel boos en zeggen nee je mag niet van school veranderen.
ik voel me al sinds de 1e klas niet fijn op school, dit is iets wat mijn ouders niet inzien.
ik ben vroeger gepest op de bassischool groep (6,7,8) en dit dreigt weer te gebeuren.
in de 2e is dit al aan de gang gebracht.
heeft iemand tips voor mij? wat ik eventueel tegen mijn ouders kan zeggen?
mijn ouders zijn hindoestaans en zijn streng.
ik heb nu de instelling dat ik gewoon niet naar school ga en IDGAF of leerplicht hierbij wordt ingeschakeld

Dank, AnoniemG

Laatst gewijzigd op 06-07-2016 om 16:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2016, 13:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heb je je ouders uitgelegd waarom je zo graag van school wil veranderen? Weten je ouders dat je je hier op school niet thuis voelt, en dat je gepest bent?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-07-2016, 14:38
AnoniemG
AnoniemG is offline
Ja ze weten dit allemaal maar ze weigeren mij van school te verplaatsen
Met citaat reageren
Oud 06-07-2016, 19:34
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Heb je al met je mentor gepraat hierover? Hij/zij zal met je docenten hebben besproken wat ze denken dat het beste voor je is. Als het goed is kan je mentor je ook duidelijk maken waarom al die mensen het verstandiger voor je vinden om je 2H over te laten doen.
Het kan ook zijn dat je mentor overtuigd is door je verhaal en ook voor overplaatsing naar het maris college is. Misschien nemen je ouders een advies van de school wel aan.
Als het advies overplaatsing naar het maris college is, kan de school je trouwens doorverwijzen. Ze zitten al samen in het "samenwerkingsverband zuid-holland west" dus er is contact tussen de scholen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Andere school..
karimnl024
1 13-02-2015 15:06
Psychologie Bang voor de andere school
Verwijderd
7 12-11-2012 16:28
Studeren Zelfde opleiding aan andere school met BAS
dubbeltje92
1 11-06-2011 18:13
Algemene schoolzaken overstappen andere school
Verwijderd
13 19-08-2010 17:50
Algemene schoolzaken Andere school
Anonymousss
11 22-08-2008 16:22
Algemene schoolzaken Andere school ?
Lytheon
8 06-03-2003 17:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.