Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2007, 11:16
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Goed, normaal kom ik niet op deze kant van het forum, maar ik zit ergens mee en wil het toch graag delen.
Mijn studiekeuze die ik aan het begin gemaakt heb is prima, ik doe SB&RM in Den Bosch.
Helaas is het mij niet gelukt een stageplaats te regelen voor aankomende periodes, dit terwijl ik op het MBO al de verplichte 30 weken stage heb gelopen en dus vrijstelling heb.

School zegt dat de vrijstelling van stage alleen van het daadwerkelijke werken is, en niet van de opdrachten. Maar die opdrachten kunnen alleen gemaakt worden als je bij een bedrijf stageloopt/werkt.
Nu is het zelfs zo, dat de studenten zonder vrijstelling dezelfde opdrachten moeten doen als de studenten met vrijstelling.
Ik ga een bom van studiepunten mislopen en zal moeten stoppen met de studie. Jammer, aangezien ik dacht nooit meer iets met stage zou gaan hebben.

Ik wil ergens anders verder gaan studeren, dan wel meteen, dan wel volgend jaar.
De vraag is dan ook: Zijn er scholen die WEL de absolute vrijstelling bieden en dus deze problematiek niet hebben?

Hopend op het goede forum gepost te hebben, hoor ik graag reacties en soort gelijke verhalen.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2007, 11:45
Verwijderd
De stage wel doen is geen optie ofzo?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 13:09
Verwijderd
Volgens mij moet je sowieso gewoon stage lopen, omdat dit een onderdeel van je studie is. SB&RM studenten bij ons zijn in ieder geval verplicht om stage te lopen, ook al hebben ze dit op het MBO ook al gedaan. Dus, gewoon zoeken naar een stageplek, stage lopen en lekker afstuderen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Meningen/advies over studie plannen
krieltje-
3 26-03-2011 19:14
Studeren Hogeschool van Amsterdam MWD mijn ervaringen
Easygoing83
1 13-12-2009 12:56
Lifestyle wat zijn jouw plannen?
Susanne
65 18-08-2009 16:26
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Weer een onderwijs pleidooi
Kitten
129 02-03-2009 11:19
Studeren rechten???
daphne3088
105 17-10-2005 17:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.