Oud 15-01-2002, 22:34
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Haha, grappig forum dit trouwes,

hey, ik heb een hamster en hij word pas wakker als ik ga slapen <zoals altijd met dat soort beestjes>

ik vraag me af of het mogelijk is om het bioritme van je nachtdiertje te veranderen zodat het een dagdiertje wordt...

zou tog wel leuk zijn als dat kon.

__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2002, 22:36
Verwijderd
Haha, nee dat kan niet.

Haha, zo'n beestje heeft een eigen ritme en daar valt niet aan te prutsen volgens mij. Haha, je kan het proberen om licht en donker langzaamaan te gaan veranderen. Haha, maar ik weet niet of dat lukt. Haha.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 22:54
*~*DutchGirl*~*
Citaat:
henri schreef:
Haha, nee dat kan niet.

Haha, zo'n beestje heeft een eigen ritme en daar valt niet aan te prutsen volgens mij. Haha, je kan het proberen om licht en donker langzaamaan te gaan veranderen. Haha, maar ik weet niet of dat lukt. Haha.
wat een lol
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 08:10
tijgertje_007
tijgertje_007 is offline
Neej, ik denk niet dat het mogelijk is om het bioritme te veranderen. Een hamster is gewoon een nachtdier. Maar af en toe kun je het beestje er oowk wel om een uur of 8 uithalen, hoor.. dat vind ie (iig de mijne) niet erg
__________________
<<<>>>...* Don't Worry * * Be Happy *...<<<>>>
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 08:34
Verwijderd
Citaat:
*~*DutchGirl*~* schreef:
wat een lol
Sarcastisch bedoeld lieverd Lees zijn info maar eens door en dan ook nog het topic, dan weet je wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 14:28
Verwijderd
Volgensmij als je terwijl je wakker bent je kamer helemaal donker maakt en als je gaat slapen helemaal licht (tja je moet er wat voor over hebben; gelukkig kan je hem evt. ook ergens anders neerzetten!).
Trapt ie volgensmij vanzelf in (maar ik zou niet weten waarom je dat zou willen).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.