mijn papa is overleden maar hij keek altijd naar een serie, echter de naam ben ik vergeten hieronder volgt een korte beschrijving.
het ging over een stadje waar een X aantal mensen in zatten en dat stadje was onderdeel van een programma. maar der was ook een vrouw die daar zat en die kwam dan overeen met een man uit dat stadje maar die man kende meer vand at stadje of de andere mensen, diee ging af en toe naar een zaaltje met de chinese kok, maar af en toe verdween er ook een persoon uit dat stadje. der was ook een detective die van buiten af achter die bepaalde vrouw ging zoeken en dat is hem ook gelukt maar hij komt ook een vrouw tegen die uit dat stadje is ontsnapt maar deze vrouw is "zot" verklaard. Die ene vrouw hoofdrol speler wou haar kindje terug hebben een meisje in de laaste afl ontsnappen ze via een wit busje maar ze worden terug gehaalt,ook was er specifiek een
Man die altijd aan de balie stond van het hotel die altijd vroeg aan de mensen of ze iets nodig hadden ? d
. ik weet nog goed in de laaste aflevering ontsnappen ze maar op het einde worden ze terug wakker in dat programma maar dan op een boot.
nog enkele details die kunnen helpen.
hoogstwaarschijnlijk was het toen op vt4 of 2be
en het moet al minimum 2 jaar geleden zijn
|