Oud 14-08-2017, 14:44
nathaliexx
nathaliexx is offline
Ik ben 15 jaar en wil graag een beugel.
Mijn tandarts was dit jaar met pensioen dus we moesten opzoek naar een nieuwe tandarts en ortho. Alleen mn vader heeft het druk met werk dus het kan nog wel ff duren totdat ik een beugel krijg maar ik wil echt graag een beugel omdat ik me heel onzeker voel over mijn gebit. Ik heb het er over gehad met mn schoonvader en hij zei dat ik het zelf ook kan regelen gwn een afspraak maken. Maar hoe zit dat dan met de rekeningen enzo?
Kan iemand mijn helpen
Alvast bedanktxx
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 15:11
Verwijderd
Regel dit met je vader joh. Die beugel heb je waarschijnlijk twee jaar of zo dus is het echt zo erg als je een maandje moet wachten tot je pa een nieuwe gevonden heeft?

Wat natuurlijk kan helpen is als jij alvast een nieuwe tandarts en ortho zoekt. Vraag aan mensen uit de buurt waar zij zitten en of ze daar tevreden mee zijn. Dat bespaart je vader weer zoekwerk.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 17:28
nathaliexx
nathaliexx is offline
Hoe weet je nou weer of ik een maandje moet wachten... ik wacht al een halfjaar hoor dus mijn geduld raakt op.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2017, 22:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe weet je nou weer of ik een maandje moet wachten... ik wacht al een halfjaar hoor dus mijn geduld raakt op.
Kan je moeder dit eventueel regelen? Of kan je er nog een keer met je vader over praten, wanneer jij al een lijstje met opties hebt gemaakt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 10:05
nathaliexx
nathaliexx is offline
Nee dat gaat helaas niet lukken, ik kan er wel met mn vader er nog een keer erover praten, maar dan zegt hij toch weer hetzelfde: " ja ik kijk van de week wel even" maar dan doet hij het niet terwijl hij het dan beloofd.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 18:00
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nou, dan duw je hem straks in het weekend een lijstje met orthodontisten onder z'n neus. Als jij het zoekwerk doet, hoeft hij alleen nog maar te kiezen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 22:03
volleylover
volleylover is offline
hmm dat is stom ja,

Ik had ook hele scheve tanden en wou een beugel, toen moest ik blokjes...
en als ik nu naar mijn rechte tanden kijk word ik happy..
maar veel mag of kan ik niet eten, dus dan wil ik mijn oude tanden af en toe terug!
maar ja binnen een jaar mogen ze eruit en heb ik rechte tanden
elk voordeel heeft zijn nadeel
Met citaat reageren
Oud 16-08-2017, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Hoe weet je nou weer of ik een maandje moet wachten... ik wacht al een halfjaar hoor dus mijn geduld raakt op.
Typisch dat je alleen maar beledigd reageert en niets doet met de tip die ik gaf. Dan blijf je toch lekker wachten joh.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren van HBO naar WO, hoe zit dat nou?
doublerw
3 01-08-2008 13:03
Software & Hardware [Domeinnaam]"Kwijtraken" domein bij overstap webhost, hoe zit dat?
Verwijderd
13 31-10-2007 12:40
Beleidszaken [Hardware]Hoe zit dat nu?
Jolt
84 09-05-2005 11:37
Levensbeschouwing & Filosofie Voor ongelovige, hoe zit deze wereld in elkaar?
Upke
99 30-12-2004 20:56
Seksualiteit Hoe zit dat nou met de veiligheid van orale seks
Signy
27 22-10-2003 19:48
Algemene schoolzaken propedeuse halen, hoe zit dat?
Chloe Siere
8 07-01-2002 12:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48.