Oud 13-10-2018, 18:31
kim-voetbal
kim-voetbal is offline
Hoi meiden en jongens.

Ik ben Kim, 15 jaar, doe vwo en kom uit Rotterdam.

Mijn hobby is voetbal en ik zit in een jongensteam en ik heb wat vragen

Ik vinger regelmatig en dan fantaseer ik dat twee jongens aan mij zitten. Het zijn twee jongens uit mn team. Is dit gek? We hebben het voor de grap een keer na de training over gehad en toen zeiden zij dat ze dat wel zouden willen. Sindsdien fantaseer ik er over. Is dit raar?

ander vraagje: Aangezien ik als meisje in een jongensteam zit heb ik altijd een eigen kleedkamer. Bij kleine clubs alleen na de wedstrijd en voor de wedstrijd zit ik dan gewoon bij mn eigen team (en nee er gebeurt dan niks hoor ), maar ik vind het wel opwindend omdat ik me wel omkleed. Eigenlijk mag dit ook niet, maar niemand weet het. Maar nu komt het:
Laatst moest ik na de wedstrijd met een ander meisje van een andere club een kleedkamer delen. In het begin was het een beetje raar om onder de douche te tstaan met een onbekend meisje. Ik werd opeens heel erg geil door dat andere meisje alleen maar omdat we allebei naakt onder de douche stonden... Is dit ook raar?

Ik weet niet zo goed wat het allemaal is, maar ik vraag het me gewoon af.

Kusjes kim
Met citaat reageren
Oud 13-10-2018, 22:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Helemaal niet gek om er over te fantaseren, maar houdt sport en je seksleven wel gescheiden. Betrapt worden met een teamgenoot (of iemand van een ander team) in de kleedkamer zou je flink in de problemen kunnen brengen op de sportclub. Focus lekker op het sporten.

Door je teamgenoten je fantasieën te vertellen geef je wel je duidelijk signaal, je impliceert dat je wil dat die fantasie werkelijkheid wordt. Bedenk je goed of je dat ook echt wil, of dat je zulke dingen in het vervolg beter met een goede vriendin kunt bespreken. Door dat soort opmerkingen kunnen die jongens je anders gaan zien en is het misschien straks allemaal niet meer zo onschuldig dat jij bij de jongens in het team zit en met hen omkleed.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-10-2018, 03:50
Vidji95
Vidji95 is offline
Ga stiekem na de match douche met je team genoten gwn lekker allemaal samen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2018, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Ga stiekem na de match douche met je team genoten gwn lekker allemaal samen
Hoe werkt dat in de praktijk, stiekem samen douchen? Ik denk dat die teamgenoten wel doorhebben dat ze met hun doucht, dan is het toch niet stiekem meer?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2018, 23:36
jaap11
jaap11 is offline
Geloof er niet veel van het verhaaltje
Met citaat reageren
Oud 24-10-2018, 06:42
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Geloof er niet veel van het verhaaltje
Ikke geloof er ook niet veel van...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [Enquete-achtig] Wat gaat te ver?
ShadowLady
49 20-02-2006 00:23
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 15:36
Muziek Trance
gurdy
137 26-08-2004 01:03
Verhalen & Gedichten verhaal over een 22 jarig meisje
Kira
41 13-11-2003 14:50
De Kantine gsm kopen?
vedetje
18 21-08-2003 21:38
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 23:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35.