Oud 27-07-2002, 19:41
kleine wicca
kleine wicca is offline
kep al van meerdere mensen gehoord dat je de sliertjes die aan de binnenkant van een bananenschil zitten kan roken als je ze droogt.........

me ma had et eens aan de geiten gegeven (per ongeluk jah!!) en die werden helemaal GEK!!

dus effect heeft et wel......iemand wel es van gehoord?
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2002, 19:46
Zap
Zap is offline
Je kan het inderdaad roken ja

of je er wat van merkt is een 2e

nee die bananen-hoax is al zo oud als de wereld

en NEE je kan er ook geen LSD uit halen, en wat voor een varianten er nog wel meer niet op bestaan.

over je geiten: dieren reageren vaak anders op voedingsmiddelen als mensen, sommige dieren kunnen gewoon van amanieten snoepen en er mee weg komen terwijl het voor de mens dodelijk is. Zo raakt een konijn ook verlamd van bladeren van een kersenboom, en schapen kunnen weer een opgeblazen buik krijgen waar ze dood aan kunnen gaan van een bepaald kruid dat soms tussen het gras groeit
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 21:12
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
het zal vast wel iets doen maar niet echt sterk.
dan kun je beter een soort herbal joint bij de smartshop halen.
daar zit geen weed in, maar kruiden die dan een vrij licht effect hebben, en sommige zijn te vergelijken met die dingen van bananen.
lijkt me persoonlijk slimmer dan 3 trossen bananen te strippen voor die sliertjes om die vervolgens weken te moeten laten drogen om d'r uiteindelijk 1 eer een beetje vaag van te kunnen worden.
succes!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 13:48
osmano
osmano is offline
jullie moeten eens paardenhaar proberen ,daar wordt je pas gaar van ,heb ik 1 keer gerookt in een boeregat helemaal gaar
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 17:01
kleine wicca
kleine wicca is offline
hahaha paardenhaar? dat zou mooj zijn, hebben we hier volop. in dit boerengat lekker goedkoop ook

hahaha serieus? het klinkt zo.....simpel maar jah.bananenschillen............tjah dr is maar een manier om dr achter te komen he
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 12:30
osmano
osmano is offline
Citaat:
kleine wicca schreef:
hahaha paardenhaar? dat zou mooj zijn, hebben we hier volop. in dit boerengat lekker goedkoop ook

hahaha serieus? het klinkt zo.....simpel maar jah.bananenschillen............tjah dr is maar een manier om dr achter te komen he
tenmisnte heb ik 1 keer gedaan in een boeregat en het lukte ik was best gaartjes ,gewoon tabak met paardehaar en rolle
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 00:31
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Paardenhaar, ach welnee.

En bananenschillen, ik heb het in mijn vroege brugklasperiode wel eens geprobeert, een paar hijsen van zo'n geval wat klasgenoten hadden gebrouwt, ten 1e is het smerig, en ten 2e merk je er totaal niks van.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 22:47
kleine wicca
kleine wicca is offline
hmmm...et kan ook een soort placebo-effect hebben

je gelooft erin, bent met een groepje, de een gaat gek doen, er ontstaat een melige sfeer en je hebt al gauw et idee dat et door "dat spul" komt.

Net als dat je in een groepje zit te drinken, als je in de mood bent, zeg maar, dan heb je gewoon minder nodig om je lekker wazig te voelen
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 23:53
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Citaat:
kleine wicca schreef:
je gelooft erin, bent met een groepje, de een gaat gek doen, er ontstaat een melige sfeer en je hebt al gauw et idee dat et door "dat spul" komt.
Precies.
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 17:19
Os
Os is offline
Bananen schillen weet ik niet, maar.. je kunt wel olifanten huid roken, of tomaten puree, kippelever... bosvruchten, groente soep, of katte oren. Probeer maar, word je high van
__________________
Mijn vader heeft een hele grote penis.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 17:19
DarkCat
DarkCat is offline
Ik kreeg dr hoofdpijn van
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 21:50
Bauduin
Bauduin is offline
damn, is dit serieus?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:21
kleine wicca
kleine wicca is offline
euh,,,,,,,,,,,,,,,,,ik heb et ook maar gehoord
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 21:31
Bauduin
Bauduin is offline
geruchten


Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 16:13
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Ik kreeg dr hoofdpijn van
Ook geen mannetjesbananen roken!
Alleen de vrouwtjes.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 19:15
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
wat een kut-topic...als je gaar wil worden koop je toch gewoon weed? ga ff sneu zitten doen met bananenschillen =\
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 22:14
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
p-chez schreef:

ten 1e is het smerig, en ten 2e merk je er totaal niks van.
die jongen heeft gelijk
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 05:18
-Pinko-
-Pinko- is offline
Hij kan gelijk hebben! maar probeer het!!! draai hem met de weed, bananen zijn zoet! het geeft een zoete smaak aan de weed, je moet hem wel eerst goed uitdroogen anders krijg je problemen bij het draaien! en last van inbranders! maar gewoon lekker doen!

banaan kopen! en je moet dan die Veesels van de schil af halen! dus niet de schil rooken! maar de Veesels , die vage touwtjes die soms los komen als een banaan schilt! dat laten droogen! dubbel vouwen en met de weed smooken!! denk niet dat het je stoned zal maken! maar maakt je joind wel lekker zoet!

succes ermee

-=Pinky=-
__________________
-anders is beter-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.