Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2016, 13:02
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Advertentie
Oud 12-02-2016, 13:02
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
WIE GAAN JULLIE EEN ROOS STUREN?
Oud 12-02-2016, 13:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
WIE GAAN JULLIE EEN ROOS STUREN?
Niemand
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-02-2016, 13:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Een saaitopic speciaal voor mijn verjaardag Ik ben vereerd.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-02-2016, 14:25
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Wisten jullie dat Ischa Meijer ook op Valentijnsdag is geboren? Sterker nog, hij is ook op zijn verjaardag de pijp uit gegaan.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 12-02-2016, 14:27
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Wisten jullie dat Ischa Meijer ook op Valentijnsdag is geboren? Sterker nog, hij is ook op zijn verjaardag de pijp uit gegaan.
Ik wist dit niet maar ik dacht wel net over Ischa Meijer na!
Oud 12-02-2016, 14:30
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik hoop dat mijn geliefde een roos stuurt :"(
Oud 12-02-2016, 14:30
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Welk liedje draaide je eindeloos Deka?
Oud 12-02-2016, 14:31
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Een zoetsappig liefdesnummer, uiteraard.

Oud 12-02-2016, 14:33
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ze hadden wel veel hartjeschocolaatjes in Brussel. Ik heb natuurlijk een maxidoos meegenomen.
Oud 12-02-2016, 14:33
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh, en ik heb onbedoeld toch het Atomium gezien, zij het van een afstandje.
Oud 12-02-2016, 14:38
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Het was vooral één van de blije poly bejaarden die onder de dekens aan het viezefozelen was, dus nu zit 'ie mooi half onder de deken vandaan en met de handjes waar we ze kunnen zien. In mijn huis geen gedonder.

Ik heb ook blije meisjes in een straaljager/vliegtuig/vliegend vulva-symbool getekend, en een verliefde ridder + koning, en een Valentijnskaart voor aseksuelen-maar-niet-aromantici.

De dagen voor Valentijnsdag zijn allemaal Atypische Valentijnskaarten Tekendag.
Oud 12-02-2016, 14:39
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ze hadden wel veel hartjeschocolaatjes in Brussel. Ik heb natuurlijk een maxidoos meegenomen.
Ik vroeg me laatst nog af hoe het nu met Vowel is!
Oud 12-02-2016, 15:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn werk is wel prima, tot het moment dat je weer kilo's aan boekjes en voorlichtingsmaterialen mag meesjouwen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-02-2016, 16:24
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Is goed voor je joh, een beetje powerliften.

ot: Ik haat falentijn.
Ik wou naar de show van een Amerikaanse komiek in Toomler, maar omdat het op zondag is en al m'n matties een relaasie hebben, kan er niemand mee. Het is niet in een anoniem theater, maar in een kroeg en daar wil ik niet in m'n uppie zitten, want dat valt zo op.

Binnenkort is wel weer m'n panda-versary, dus mss moet ik daar maar een feestje voor houden (En met feestje bedoel ik 'Ik + fles whiskey op de bank').
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-02-2016, 16:30
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik vroeg me laatst nog af hoe het nu met Vowel is!
Ze wordt, gezien de omstandigheden, redelijk goed behandeld, met voldoende eten en drinken en af en toe frisse lucht via een klein raampje.
Oud 12-02-2016, 16:32
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ze wordt, gezien de omstandigheden, redelijk goed behandeld, met voldoende eten en drinken en af en toe frisse lucht via een klein raampje.
Wat een weldaad!
Oud 12-02-2016, 16:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Kijk uit dat je 'r niet teveel geeft hoor. Straks gaat ze nog een mening hebben ofzo.
__________________
Who's this jabroni?
Ads door Google
Oud 12-02-2016, 16:50
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
In dit huis geloven wij in traditionele normen en waarden.
Oud 12-02-2016, 17:28
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ze hadden wel veel hartjeschocolaatjes in Brussel. Ik heb natuurlijk een maxidoos meegenomen.
En toen heb je van 1 bonbon de onderkant weggesneden en de praline vervangen door een ring?

Citaat:
Is goed voor je joh, een beetje powerliften.

ot: Ik haat falentijn.
Ik wou naar de show van een Amerikaanse komiek in Toomler, maar omdat het op zondag is en al m'n matties een relaasie hebben, kan er niemand mee. Het is niet in een anoniem theater, maar in een kroeg en daar wil ik niet in m'n uppie zitten, want dat valt zo op.

Binnenkort is wel weer m'n panda-versary, dus mss moet ik daar maar een feestje voor houden (En met feestje bedoel ik 'Ik + fles whiskey op de bank').
morgen is er anders een feestje in Delft met jouw favo thema hoor meid.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 12-02-2016, 17:31
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Dat verbaast me niks. Het was ook van een student uit Delft dat ik voor het eerst over panda-party's hoorde. Maar helaas moet ik morgen werken. Ik zet m'n panda-haarband wel op.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-02-2016, 17:53
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Dat verbaast me niks. Het was ook van een student uit Delft dat ik voor het eerst over panda-party's hoorde. Maar helaas moet ik morgen werken. Ik zet m'n panda-haarband wel op.
ik doelde op ons zwaar leven feestje Die je overigens op een veel laffere manier dient af te zeggen dan het excuus werk
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 12-02-2016, 18:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
WIE GAAN JULLIE EEN ROOS STUREN?
Glen Coco.

Spoiler
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-02-2016, 18:23
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
En toen heb je van 1 bonbon de onderkant weggesneden en de praline vervangen door een ring?
Dat klinkt niet geheel ongevaarlijk. Je kunt zo'n ding namelijk ook over het hoofd zien als je de bonbon in kwestie pakt.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 12-02-2016, 18:25
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Dat klinkt niet geheel ongevaarlijk. Je kunt zo'n ding namelijk ook over het hoofd zien als je de bonbon in kwestie pakt.
is niet mijn probleem.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Advertentie
Oud 12-02-2016, 18:28
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
ik doelde op ons zwaar leven feestje Die je overigens op een veel laffere manier dient af te zeggen dan het excuus werk
Oh joh, is dat een echt ding?
Okee, het echte excuus is dat ik echt heel moe ben en ja, pfff, het gaat gewoon effe niet. Het is allemaal zo moeilaaaaaak. [/kraakstem]
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-02-2016, 18:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend is op vakantie en komt maandagochtend terug als ik aan het werk ben dus dan leg ik een lief kaartje voor hem neer.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-02-2016, 18:49
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Is goed voor je joh, een beetje powerliften.

ot: Ik haat falentijn.
Ik wou naar de show van een Amerikaanse komiek in Toomler, maar omdat het op zondag is en al m'n matties een relaasie hebben, kan er niemand mee. Het is niet in een anoniem theater, maar in een kroeg en daar wil ik niet in m'n uppie zitten, want dat valt zo op.

Binnenkort is wel weer m'n panda-versary, dus mss moet ik daar maar een feestje voor houden (En met feestje bedoel ik 'Ik + fles whiskey op de bank').
Het is uitverkocht! Als je een keertje naar de toomler wilt en je wil awkward gezelschap ipv alleen gaan, ik ga graag mee!
Oud 12-02-2016, 18:50
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik word gepest door een huisgenoot. Ik kan er niet teveel over kwijt omdat dit het openbare internet is, maar het is echt verschrikkelijk vervelend en rot en tot op het bot. Dat iedereen met een lgbt fobie ontzettend zwaar de tyfus en de pleuris kan krijgen
Oud 12-02-2016, 18:53
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Oh joh, is dat een echt ding?
Okee, het echte excuus is dat ik echt heel moe ben en ja, pfff, het gaat gewoon effe niet. Het is allemaal zo moeilaaaaaak. [/kraakstem]
Wat dacht je, dat ik die flyer voor de grap had gemaakt?
Is niet erg dat je niet komt, waarschijnlijk kun je het niveau toch niet aan en als gastvrouw ben je toch verantwoordelijk voor de sfeer he.
Mocht je je bedenken dan doen we wel net of we blij zijn met je komst
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 12-02-2016, 18:55
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ik word gepest door een huisgenoot. Ik kan er niet teveel over kwijt omdat dit het openbare internet is, maar het is echt verschrikkelijk vervelend en rot en tot op het bot. Dat iedereen met een lgbt fobie ontzettend zwaar de tyfus en de pleuris kan krijgen
Bah
Wat zegt die persoon als je je ongenoegen uit?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 12-02-2016, 18:57
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik word gepest door een huisgenoot. Ik kan er niet teveel over kwijt omdat dit het openbare internet is, maar het is echt verschrikkelijk vervelend en rot en tot op het bot. Dat iedereen met een lgbt fobie ontzettend zwaar de tyfus en de pleuris kan krijgen
Wat een malloot zeg
Oud 12-02-2016, 18:58
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Bah
Wat zegt die persoon als je je ongenoegen uit?
Spoiler

Laatst gewijzigd op 12-02-2016 om 19:05.
Oud 12-02-2016, 19:08
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Huh?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 12-02-2016, 19:09
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
nekschot
Oud 12-02-2016, 19:29
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Oke, ik pleur uit elkaar van woede, niet quoten dit jongens! Haal ik het later weer weg.

Laatst gewijzigd op 12-02-2016 om 21:04.
Ads door Google
Oud 12-02-2016, 19:33
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Holy fucking shit
Oud 12-02-2016, 19:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat is echt heel erg kut
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-02-2016, 19:45
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
holy fuck
Oud 12-02-2016, 19:46
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Je moet 'r een keer stiekem aanwijzen als ik er ben.

Dan zeg ik later wel terloops dat zo'n gelige huid een indicatie kan zijn voor nierfalen, wat toch best een risicofactor begint te worden op haar leeftijd. En krijgt ze eigenlijk wel genoeg zuurstof binnen? Niet in de zin van frisse lucht, maar ik bedoel, je gewicht heeft invloed op je longfunctie, he? Niet dat ze te dik is, of te dun, maar conditie is belangrijk, snap je. En ze lijkt wat kortademig, en een beetje, ja, als je erop let, een beetje benauwd. Beetje smoezelig. Hoe is dat nou voor haar sekspartners? Kan ze 't nog een beetje bijhouden? Ik ren bijvoorbeeld iedere dag een halve marathon.
Oud 12-02-2016, 19:49
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
hallooo sociopaatje
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 12-02-2016, 19:56
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom woont ze überhaupt bij jullie? De rest van je huisgenoten was wel leuk, toch?
Oud 12-02-2016, 19:57
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
wow, de tyfus.....Ik zou voortaan zittend gaan plassen, kun je beter mikken over haar tandenborstel. Denk niet dat een gesprek veel zin heeft met haar eigenlijk.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 12-02-2016, 20:23
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Bizar verhaal.
Oud 12-02-2016, 20:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Jemig

Iemand die ik ken was reiki master en die zei ook al dat soort dingen over open stellen en dat soort dingen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-02-2016, 20:35
Verwijderd
Citaat:
hallooo sociopaatje
Citaat:
wow, de tyfus.....Ik zou voortaan zittend gaan plassen, kun je beter mikken over haar tandenborstel. Denk niet dat een gesprek veel zin heeft met haar eigenlijk.
Oud 12-02-2016, 20:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zag deze week een meisje op school die precies haar haar zo geverfd had zoals ik ook wil Ik durf alleen nog niet zo goed... Eerst maar even de verjaardag van opa morgen, en daarna weer verder denken over haren verven.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-02-2016, 20:53
Abby.
Abby. is offline
Wtf ecnelis. Om pisnijdig van te worden. Wtf bezielt dat mens?
Maar praten met je andere huisgenoten hierover (en zorgen dat ze zelf weggepest wordt) is vast geen slecht idee toch? Lijkt me niet bepaald bevorderlijk voor de sfeer dit.
Oud 12-02-2016, 21:06
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ja, het is een beetje ingewikkeld allemaal omdat de huisgenoten die er zelf ook last van hebben (omdat ze een lettertje uit de lgbtq reeks zijn) allemaal gaan verhuizen waarschijnlijk. Zijzelf misschien ook, dat is een lichtpuntje, maar dat roept ze al wel vijf jaar. Ik heb wel meerdere malen hardop gelachen om jullie suggesties. Ook het plassen over een tandenborstel lijkt me een erg interessant idee.
Oud 12-02-2016, 21:12
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik weet niet wat er met ecnelis gebeurd is want ik ben te laat, maar de huisgenoot verdient vast een stomp tegen haar keel.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18.