Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2008, 21:34
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
vorige topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1536690

Q maakte hem vol maar we kregen geen nieuwe terug
dus bij deze
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2008, 04:06
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ongeveer 20 maanden aan het vorige topic gedaan; tegen de tijd dat dit topic vol zit, is sims 3 al uit
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 09:34
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
vorige topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1536690

Q maakte hem vol maar we kregen geen nieuwe terug
dus bij deze
Q let ook niet op he. Maar weet iemand hoe het zit met de volgende uitbreidingen, of er nog komen of dat dit de laatste was? In verband met de sims 3 zoals Marcade al opmerkte.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 13:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Q let ook niet op he. Maar weet iemand hoe het zit met de volgende uitbreidingen, of er nog komen of dat dit de laatste was? In verband met de sims 3 zoals Marcade al opmerkte.
altijd blijven opletten! kijk links, kijk rechts en nog een keer...

de uitbreiding van de sims (appartementen) is best lachuh! je kan je eigen roman terug lezen en in de boekenkast zetten, mijn 2 studentjes zijn echt in hoog tempo door alle vaardigheden heen gegaan
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2008, 12:01
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Denk dat de expansion department van EA nu druk bezig is met Spore te expanden.

Spore: Creatures gaan het maken
Spore: Sporentenleven
Spore: Hocus Sporus
Spore: Nachtsporen
Spore: Appartementespore

etc ..
Met citaat reageren
Oud 16-09-2008, 12:54
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Spore: studentenleven, gratis krat bier bij de eerste duizend exemplaren.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 19-09-2008, 08:48
Q
Avatar van Q
Q is offline
Iemand nog fotos van mooie appartementen?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2008, 09:38
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
altijd blijven opletten! kijk links, kijk rechts en nog een keer...

de uitbreiding van de sims (appartementen) is best lachuh! je kan je eigen roman terug lezen en in de boekenkast zetten, mijn 2 studentjes zijn echt in hoog tempo door alle vaardigheden heen gegaan

Je eigen Roman teruglezen kon een expansion eerder ook al. Maar deze is inderdaad erg leuk. Ik heb hem zowaar in de winkel gekocht! Ik snap alleen niet helemaal hoe je je reputatie nou kunt veranderen. Anyone?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 19-09-2008, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Je eigen Roman teruglezen kon een expansion eerder ook al. Maar deze is inderdaad erg leuk. Ik heb hem zowaar in de winkel gekocht! Ik snap alleen niet helemaal hoe je je reputatie nou kunt veranderen. Anyone?
Heel sociaal zijn met je buren, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2008, 15:41
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Je eigen Roman teruglezen kon een expansion eerder ook al. Maar deze is inderdaad erg leuk. Ik heb hem zowaar in de winkel gekocht! Ik snap alleen niet helemaal hoe je je reputatie nou kunt veranderen. Anyone?
ow ik kwam het pas tegen bij deze uitbreiding.. kan zijn dat ik dingen gemist heb hoor
en volgens mij moet je dan heel sociaal zijn ja met je buren.. dan ben je een goeie buur
ennnn ze willen dan evt. gratizzz op je kiddo's passen haha
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2008, 16:17
Verwijderd
Citaat:
ow ik kwam het pas tegen bij deze uitbreiding.. kan zijn dat ik dingen gemist heb hoor
en volgens mij moet je dan heel sociaal zijn ja met je buren.. dan ben je een goeie buur
ennnn ze willen dan evt. gratizzz op je kiddo's passen haha
Oh dat laatste is wel erg tof

Mijn huisgenoten doen dat altijd al, echt super schattig
Met citaat reageren
Oud 22-09-2008, 11:13
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Denk dat de expansion department van EA nu druk bezig is met Spore te expanden.

Spore: Creatures gaan het maken
Spore: Sporentenleven
Spore: Hocus Sporus
Spore: Nachtsporen
Spore: Appartementespore

etc ..
Neuh, maximaal 3 expansions want meer keer kun je niet installeren
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2008, 10:58
blablatje
blablatje is offline
Sims2 doet het vandaag niet bij mij. Ik kan opstarten, ik kan een buurt laden, maar als ik naar een huis wil gaan, laadt hij eerst het huis en zodra hij daarmee klaar is verandert het zandlopertje in een pijltje en blijft hij op het laadscherm staan, het laadmuziekje speelt ook nog, en dan blijft dat zo. Volgens taakbeheer reageert het niet, maar dat had ik zelf ook al kunnen verzinnen. Twee weken geleden werkte het nog wel. Ik heb Vista met automatische updates en ik heb ook de update/patch van Sims2 geïnstalleerd. Weet iemand hoe ik dit oplos? Het spel uitvoeren als administrator helpt niet.

Laatst gewijzigd op 14-11-2008 om 11:13.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2008, 19:01
Verwijderd
staat je schijf niet vol?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2008, 21:31
blablatje
blablatje is offline
nee, ik heb nog 40 gig beschikbaar
Met citaat reageren
Oud 16-11-2008, 18:49
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Sims 3 klinkt leuk, maar vind wel jammer dat de behoeftes niet meer zo belangrijk zijn (hoewel t soms ook irritant kan zijn)
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 17-11-2008, 18:56
Verwijderd
Ik wil een wasmachine
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 16:03
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ik wil een wasmachine
http://www.marktplaats.nl/

Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-11-2008, 13:23
Verwijderd


Ik heb een hele mooie op www.thesimsresource.com gevonden, maar ja, ik ben geen lid dus kan ik hem niet downloaden Echt stom, ik heb die Kitchen & Bath uitbreiding, daar had echt best een wasmachine bij gekund! (En sowieso vallen die uitbreidingen met altijd tegen, voor 15 euro 1 nieuwe douche, 1 nieuw bad en 1 nieuwe wc. Oh, en een nieuw keukenkastje... Hmm... Misschien moet ik maar lid worden van TSR Ze hebben daar ook echt super mooie keukens (met bovenkastjes etc)... )
Met citaat reageren
Oud 24-11-2008, 08:47
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:


Ik heb een hele mooie op www.thesimsresource.com gevonden, maar ja, ik ben geen lid dus kan ik hem niet downloaden Echt stom, ik heb die Kitchen & Bath uitbreiding, daar had echt best een wasmachine bij gekund! (En sowieso vallen die uitbreidingen met altijd tegen, voor 15 euro 1 nieuwe douche, 1 nieuw bad en 1 nieuwe wc. Oh, en een nieuw keukenkastje... Hmm... Misschien moet ik maar lid worden van TSR Ze hebben daar ook echt super mooie keukens (met bovenkastjes etc)... )
Die uitbreidingen vind ik ook altijd net niet de moeite waard om te kopen. Misschien voor 5 euro dat het wel leuk is, maar de huidige prijs vind ik het persoonlijk niet waard.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 10:50
Verwijderd
Als je als uitbreiding Apartment life koopt ipv appartementen (dus de engelse ipv de nederlandse) kun je dan wel nog de taal op nederlands instellen? Weet iemand dat toevallig? Want al mijn andere sims spellen zijn in het nederlands en ik weet niet of dat dan samengaat.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Als je als uitbreiding Apartment life koopt ipv appartementen (dus de engelse ipv de nederlandse) kun je dan wel nog de taal op nederlands instellen? Weet iemand dat toevallig? Want al mijn andere sims spellen zijn in het nederlands en ik weet niet of dat dan samengaat.
Dat ligt aan welke je koopt, er zijn verschillen language packs, die van Nederlands zit in een pack met in totaal 15 talen (waaronder dus ook Engels), maar de Amerikaanse versie is geloof ik alleen Engels, Spaans en nog iets (Frans ofzo?), dus die kan je dan niet in 't Nederlands installeren. Dus het kan best zijn dat je een Engelse cover hebt met een spel dat je dus ook gewoon in 't Nederlands kan installeren, ligt er een beetje aan waar je 'm koopt.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2008, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Dat ligt aan welke je koopt, er zijn verschillen language packs, die van Nederlands zit in een pack met in totaal 15 talen (waaronder dus ook Engels), maar de Amerikaanse versie is geloof ik alleen Engels, Spaans en nog iets (Frans ofzo?), dus die kan je dan niet in 't Nederlands installeren. Dus het kan best zijn dat je een Engelse cover hebt met een spel dat je dus ook gewoon in 't Nederlands kan installeren, ligt er een beetje aan waar je 'm koopt.
Aah oke dat scheelt ook weer in prijs want die nederlandse versie's zijn overal zo duur. Maar hoe weet ik dan dat ik de engelse versie koop en niet de amerikaanse versie? (ik had 'm gezien op 12Game.com)
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 11:56
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Ik wil een wasmachine
Nog meer werk

Wel realistischer
Met citaat reageren
Oud 17-12-2008, 15:25
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Zo, ik heb mijn collectie compleet gemaakt.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2008, 17:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik wil een wasmachine
Ja en strijken! En als je dat niet hebt gedaan in je vieze kleren naar je werk moeten en dan ontslagen worden

Maar dan wil ik ook realistische tijden, dat je niet 30 minuten doet over een tussendoortje, bijvoorbeeld.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2008, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Ja en strijken! En als je dat niet hebt gedaan in je vieze kleren naar je werk moeten en dan ontslagen worden

Maar dan wil ik ook realistische tijden, dat je niet 30 minuten doet over een tussendoortje, bijvoorbeeld.
Idd, ik wil ook realistische tijden!

En die wasmachine hoeft niet eens iets te doen, ik wil er gewoon een voor de sier, zodat ik een bijkeuken kan inrichten Met zo'n afvalvermaler is 't toch niet hetzelfde

Ik vind 't toch vooral leuk om huizen te bouwen en in te richten, dus meer opties in die richting zal ik erg waarderen. En vooral een optie waarmee je door de ogen van een sims het huis kan bekijken, er dus echt door heen wandelen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2008, 21:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dat kan hoor. In de apartementeuitbreiding of de Villa en Tuin uitbreiding zit zo'n optie.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 19-12-2008, 06:22
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Dat kan hoor. In de apartementeuitbreiding of de Villa en Tuin uitbreiding zit zo'n optie.
wtf, die optie heb ik nog niet gezien?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2008, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Dat kan hoor. In de apartementeuitbreiding of de Villa en Tuin uitbreiding zit zo'n optie.
Je kan dan idd flink inzoomen, maar vervolgens zitten muren etc me vaak nog in de weg
Met citaat reageren
Oud 20-12-2008, 16:21
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Er is een knopje voor 45-graden view oid, iig op "ooghoogte" , en ook ergens een knopje om de plafonds aan en uit te zetten, zodat je niet in het blauw staart als je naar boven kijkt. Beiden zijn te vinden in de koop- en bouwstand.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 30-12-2008, 12:04
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Ik heb nu eindelijk Appartementsleven maar ik ben helaas niet zo heel erg onder de indruk ik had toch wel wat meer verwacht van de laatste uitbreiding maarja
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Er is een knopje voor 45-graden view oid, iig op "ooghoogte" , en ook ergens een knopje om de plafonds aan en uit te zetten, zodat je niet in het blauw staart als je naar boven kijkt. Beiden zijn te vinden in de koop- en bouwstand.
Klopt, kan je leuke screens mee maken, maar echt door 't huis lopen werkt niet.

Citaat:
Ik heb nu eindelijk Appartementsleven maar ik ben helaas niet zo heel erg onder de indruk ik had toch wel wat meer verwacht van de laatste uitbreiding maarja
Ik vind 't vooral leuk om zelf appartementen te bouwen, heel vreemd dat dat niet 'officieel' in het spel kan, maar met een cheat moet gebeuren... Ik bouw nu eigenlijk alleen nog maar appartementen en rijtjeshuizen, dus ik vind het een geslaagde uitbreiding.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 14:18
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Ja dat is wel een goed plan, dat vind ik ook nog wel leuk denk ik
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 13:01
blablatje
blablatje is offline
Citaat:
Sims2 doet het vandaag niet bij mij. Ik kan opstarten, ik kan een buurt laden, maar als ik naar een huis wil gaan, laadt hij eerst het huis en zodra hij daarmee klaar is verandert het zandlopertje in een pijltje en blijft hij op het laadscherm staan, het laadmuziekje speelt ook nog, en dan blijft dat zo. Volgens taakbeheer reageert het niet, maar dat had ik zelf ook al kunnen verzinnen. Twee weken geleden werkte het nog wel. Ik heb Vista met automatische updates en ik heb ook de update/patch van Sims2 geïnstalleerd. Weet iemand hoe ik dit oplos? Het spel uitvoeren als administrator helpt niet.
Niemand die dit herkent en/of een oplossing weet? Hij doet nog steeds hetzelfde. Als ik in veilige modus opstart kan ik het spel niet starten, het spel opnieuw installeren heeft niet geholpen, de patch opnieuw installeren evenmin, in een andere simsbuurt kan ik ook niet spelen, er zitten geen echte krassen op de cd-rom (wel een paar heel lichte oppervlakkige krasjes). Het is vooral zo vreemd omdat het eerst wél werkte op deze computer, maar na een paar maanden ineens niet meer. Een enkele keer kan ik wel een gezin laden en als dat goed is gegaan kan ik ook gewoon spelen zonder dat hij vast loopt, maar dat is zelden, hoogstens één op de dertig keer dat ik het probeer. In het begin werkte het gewoon altijd.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 13:25
Verwijderd
't Enige dat ik kan vinden is dat Vista soms raar doet met DirectX, maar dat heb je al eens opnieuw geinstalleerd, toch? Dus dat is 't niet...

Compatibility Mode al geprobeerd? Rechts klikken op 't sims-icoontje in 't start menu, Eigenschappen/Properties -> dan iets als 'compatibility' zoeken, aanvinken dat je in 'compatibility mode' wil draaien en dan kies je bv. XP. Heb gelezen dat dat voor sommige Vista gebruikers heeft geholpen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-01-2009, 13:30
blablatje
blablatje is offline
Ja dat heb ik ook gedaan.
Compatibility mode stond op xp, heb geprobeerd wat er gebeurde als ik ´m op 98/me zet, maar dan loopt-ie ook vast.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 14:41
Verwijderd
Dan weet ik 't ook echt niet. Ik snap niet waarom hij wel gewoon opstart maar vervolgens na 't laden van het huis vastloopt... Heel misschien iets met de videokaart? Zijn de drivers up-to-date? (De kaart zelf moet gewoon goed zijn, aangezien je 't spel wel gespeeld hebt met die kaart.)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.