Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2013, 18:37
Sara_203
Sara_203 is offline
...

Laatst gewijzigd op 06-11-2013 om 20:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2013, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een presentatie voor Frans maar ik kan mijn Nederlandse tekst echt niet vertalen naar het Frans. Als er iemand problemen heeft met zij Engels dat mag je gerust aan mij vragen (die taal heb ik gelukkig wel onder de knie). Dit is mijn tekst, alvast bedankt!

Bonjour, Mijn spreekbeurt gaat over Stromae. Zijn echte naam is Paul Van Haver Hij is een 28jarige zanger met een belgisch-rwandese afkomst en al zijn liedjes zijn in het frans. Zijn artiestennaam Stromae is afgeleid van het woord maestro maar dan gewoon omgekeerd. Hij is geboren in Brussel. Zijn moeder is van Belgische afkomst en zijn vader is Rwandees. Toen hij elf jaar was volgde hij les aan de 'Académie Musicale de Jette'. Daar studeerde hij muziekgeschiedenis en leerde hij drums te spelen. Hij begon als een rapper onder de naam opmaestro. Maar later veranderde hij die dus in Maestro. Op 18-jarige leeftijd richtte hij de rapgroep "Suspicioun" op, samen met de rapper J.E.D.I. . Maar later besloot J.E.D.I. om een solocarriere te beginnen.
Ik ben niet van plan om jouw huiswerk te maken en ik denk anderen ook niet. Wat is het probleem, je kunt toch wel wat Frans, probeer het eerst zelf en vraag dan of mensen het kunnen nakijken of verbeteren of helpen met een stukje. Misschien kan de Franstalige wikipagina over Stromae je helpen.

Wel wil ik je er op wijzen dat Stromae inderdaad is afgeleid van maestro maar niet zomaar omgekeerd. Het is een Franse spraakkunst waarbij lettergrepen verwisseld worden: verlan. Misschien bedoel je dat maar zoals je het zegt klinkt het alsof hij ortseam zou moeten heten
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 16:13
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Sowieso hoort dit hier niet maar op huiswerkvragen. Ik verplaats het.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans presentatie
00niels00
9 05-03-2014 20:35
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hulp met frans presentatie
Fabia
0 03-12-2011 13:54
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen franse presentatie
~x~daantje~x~
25 28-06-2005 19:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans (verbetering vertaling)
Stoetel
5 10-08-2004 18:23
Algemene schoolzaken Vreemde docent frans
Verwijderd
8 05-06-2004 19:58
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen frans mondeling
wino de pino
2 10-02-2003 15:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12.