Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2008, 17:34
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Naar aanleiding van het "Ben je wel eens de bioscoop zaal uitgelopen voor het einde van de film?"-topic, ongeveer hetzelfde principe maar dan over dvd's.

By the Sword: Slecht beeld, de hele film is nogal donker en bruin. Alleen de hoofdperson heeft wat diepte, maar met heel vervelende flashbacks. De maestro is wel een coole kikker. Het verhaal is matig en een tikje onnavolgbaar, maar te erg opgerekt en opgevuld met nutteloze extra stukjes over de andere personen die niet uit de verf komen. Wel een leuke film als je helemaal gek bent van schermen. Gelukkig was het 5 voor 5 piek.
en bij diezelfde 5 zat:

Stealing Sinatra:Een waargebeurd verhaal, maar geen boeiend verhaal.
Ik dacht echt dat ik naar David Arquette zat te kijken die een geestelijk-minderbedeelde-wannabe-gangster speelde. En William H. Macy bakt er ook niets van, met zn irritante rol dat hij iedereen "son" noemt. Bahbah....

Miles from home:Richard gere wat heb je gedaan? je speelde in zulke leuke films...

Mortal Kombat 4pack: Hoe kan zo'n gaaf spel leiden tot zo'n slechte serie films... Van script, tot hoes is deze dvd poep. De acteurs kunnen niet acteren, de cameralui kunnen niet omgaan met een camera en volgens mij heeft iemand van de catering per ongeluk de special effects gedaan

Aviator: ik was al niet zo'n fan van Leo, maar na dit... Van mij had die film de prijzen niet gehad. Nog de special edition tin box ook, wat niets toevoegt. Gelukkig kreeg ik hier gratis What's eating Gilbert Grape bij waar ik wel heel vrolijk van werd toen ik die keek.

Toch moet ik bekennen dat ik ze nooit uitgezet heb, puur om ze toch maar gezien te hebben en erover te kunnen zeiken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2008, 17:41
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Nee, niet echt. Misschien jammer dat ik wat Peckinpah spullen los gekocht heb terwijl ik beter een box had kunnen kopen. Maar verder heb ik weinig miskopen. Kiss Kiss Bang Bang vond ik zo slecht dat ik hem ben gaan ruilen.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 18:31
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Als ik denk dat ik een film geen tweede keer zal kijken, ruil ik hem.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 19:18
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
'The Secret' was zonde van m'n geld .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 20:18
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
The New York Ripper
Deep Red
Zombi III
Zombie Nosh
Il Decameron
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 22:02
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
The New York Ripper
Deep Red
Heb je die nog? En wil je ze kwijt?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 22:30
Stephen91
Stephen91 is offline
Nee, ik denk eerst na voordat ik een film haal. Bekijk een paar scores en beslis daarna of ik het echt moet kopen...
Anyways, tegenwoordig koop ik bijna geen dvd's meer, alles is gratis online bekijkbaar.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 22:32
Verwijderd
Enorm spijt, nee. Het is maar een DVD. Al vind ik het wel stom dat iedereen overal maar zegt dat The Breakfast Club zo geniaal is, ik heb toen gekocht heb, en hij OUD en niks aan bleek. Maar hij was maar 5 euro, dus ach.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 23:44
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
voor 5 euro shakespeare in love. Rukfilm, maar voor 5 euro 1,5 uur lang naar een lekkere kerel kijken, da's best goedkoop.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 00:19
Stephen91
Stephen91 is offline
Citaat:
Enorm spijt, nee. Het is maar een DVD. Al vind ik het wel stom dat iedereen overal maar zegt dat The Breakfast Club zo geniaal is, ik heb toen gekocht heb, en hij OUD en niks aan bleek. Maar hij was maar 5 euro, dus ach.
Toen ik 14 was vond ik het wel een lekkere film..haha, hij blijft nu ook wel leuk..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 01:17
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Nog nooit.

Overigens vond ik The Aviator wél een goede film.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 08:32
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Nooit énorme spijt ofzo, maar Romper Stomper was een vreselijke miskoop.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 10:32
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Jep zeker. Omdat ik wel eens op impuls koop. En vooral ook omdat er veel positieve verhalen rondom films hangen die ik kut vind.

Signs, Bobby, The Good Shepherd, John Q, Red Dragon (ok, die zijn door iedereen kut gevonden)
Indiana Jones (zowel Raiders, Temple als Crusade), Coffee & Cigarettes, Gosford Park, Henry: A Portrait of a Serial Killer, Lilja 4-ever, Michael Clayton S.E., Nachtrit, Speed S.E., The Talented Mr, Ripley

Mocht je interesse hebben
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 10:53
Verwijderd
Hm, de Indy boxen, hoe duur?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 11:55
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Hoeveel voor Coffee & Cigarettes?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 15:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
volgens mij wordt dit een dvd-ruil/verkoop topic
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 16:01
Verwijderd
Citaat:
volgens mij wordt dit een dvd-ruil/verkoop topic
Best leuk idee eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 16:59
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Jep zeker. Omdat ik wel eens op impuls koop. En vooral ook omdat er veel positieve verhalen rondom films hangen die ik kut vind.

Signs, Bobby, The Good Shepherd, John Q, Red Dragon (ok, die zijn door iedereen kut gevonden)
Indiana Jones (zowel Raiders, Temple als Crusade), Coffee & Cigarettes, Gosford Park, Henry: A Portrait of a Serial Killer, Lilja 4-ever, Michael Clayton S.E., Nachtrit, Speed S.E., The Talented Mr, Ripley

Mocht je interesse hebben
Ik bied 4 euro voor Lilja 4-ever.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-08-2008, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Als ik denk dat ik een film geen tweede keer zal kijken, ruil ik hem.
En dan doe je er 100 jaar over om een andere uit te zoeken Krent. Ik koop soms bewust stomme films die ik maar een keer ga kijken. Het is het me blijkbaar waard.

Citaat:
Ik bied 4 euro voor Lilja 4-ever.


En ik wil Signs wel van je kopen voor een paar euro.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 21:47
asjdfl
asjdfl is offline
caddyshack
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 10:43
Verwijderd
en ik wil nachtrit wel!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 12:07
Verwijderd
Ik wil Gosford Park wel!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 12:36
Verwijderd
Ja, "The Matrix Reloaded." Fucking héll!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 19:13
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Hm, de Indy boxen, hoe duur?
Citaat:
Hoeveel voor Coffee & Cigarettes?
Citaat:
Ik bied 4 euro voor Lilja 4-ever.
Citaat:
En ik wil Signs wel van je kopen voor een paar euro.
Citaat:
en ik wil nachtrit wel!
Citaat:
Ik wil Gosford Park wel!
Haha, ik weet niet of dit helemaal de bedoeling is op dit forum. Maar tot iemand ons tegenhoudt: ik wil idd wel van ze af. mail me even, dat is iets makkelijker
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 19:18
PV
PV is offline
Cube, maar misschien moet ik m nog een keer kijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2008, 20:21
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Ja paar keer de laatste was cloverfield maar kon ik gelukkig snel verkopen weer, maar heeft meestal meer met de kwaliteit van dvd en extras te maken maar die vervaning ik zo snel mogelijk weer gewoon
Met citaat reageren
Oud 01-09-2008, 11:46
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Als ik denk dat ik een film geen tweede keer zal kijken, ruil ik hem.
maar dan moet de dvd toch bij een boel winkels geseald blijven om te ruilen?

Citaat:
Nee, ik denk eerst na voordat ik een film haal. Bekijk een paar scores en beslis daarna of ik het echt moet kopen...
Anyways, tegenwoordig koop ik bijna geen dvd's meer, alles is gratis online bekijkbaar.
Ik zie wel eens een dvd ergens liggen voor een aardig prijsje, dan kan ik niet eerst uitgebreid nadenken en scores opzoeken
Met citaat reageren
Oud 02-09-2008, 01:01
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Haha, ik weet niet of dit helemaal de bedoeling is op dit forum. Maar tot iemand ons tegenhoudt: ik wil idd wel van ze af. mail me even, dat is iets makkelijker
Heb gemaild maar krijg geen antwoord. Is mijn mail binnengekomen? Of bedoelde je PM?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2008, 01:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
maar dan moet de dvd toch bij een boel winkels geseald blijven om te ruilen?
Ik haal bijna alleen bij de Fame, en daar hoeft dat niet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2008, 22:08
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
nee, ik heb nog nooit spijt gehad. ik lees meestal eerst de recensies voordat ik een film bestel
Met citaat reageren
Oud 09-09-2008, 19:14
Shandy21
Shandy21 is offline
Cloverfield, Cube en Signs slechte films? Seriously?! tssss....
Met citaat reageren
Oud 09-09-2008, 20:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik heb nu wel spijt dat ik Kichiku heb, want het is al een inruil-dvd dus ik kan hem niet terugbrengen. En hij viel nogal tegen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 09:26
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
bummer
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 23:32
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
maar dan moet de dvd toch bij een boel winkels geseald blijven om te ruilen?
Als je je geld terug wil moet ie inderdaad geseald zijn, ongesealde dvd's mag je 1x ruilen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2008, 03:54
Verwijderd
Ik heb een vijftal brakke kutfilms. Overwegend 2-euro-per-DVD-films van de Blokker, die ik nooit gezien heb en alleen kocht omdat Chuck Norris of Boris Karloff erin zat. Ik heb ook een film van Lassie, want die is nu 2,99 bij de AH en ik dacht 'hahahaha Lassie'. Lassie :')

De enige film die ik met hoge verwachtingen heb gekocht en die uiteindelijk heel erg tegenviel was Mulholland Drive. Maar ik ga 'm niet verkopen, want ik doe niet aan DVD's wegdoen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2008, 13:43
Verwijderd
Mulholland Drive is briljant!

Btw, Daangerous, heb je mijn geld al ontvangen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Kopen kopen kopen die DVDs.
DanielC
500 02-11-2008 17:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.