Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2002, 22:04
girl1
girl1 is offline
he ik zit ff met het volgende he
Ik heb sinds een weekje weer een vriendje, echt super lekker ding en super lief enzo.
Maar ik ga morgen schoenen kopen en die wil hij persee voor mij betalen. (dat zegt ie vaak) Maar ik wil niet dat hij dat voor mij betaalt, gewoon omdat ik toch wel die schoenen van mn ouders krijg. Dit snapt hij niet goed. Hij zei ook laatst dat hij een ring voor mij wou halen enzo , gewoon dat soort dingen.
We hebben pas een weekje, maar ik vind niet dat hij zijn geld aan mij moet besteden.
Dat heb ik m ook wel vaak gezegd maar hij blijft doorzeuren dat hij me graag wat wil geven.
WAt vinden jullie hiervan???


Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2002, 23:35
vampire_esje
vampire_esje is offline
oei, dit vriendje is blind van verliefdheid! jij bent vast het mooiste schepsel dat hij ooit op aarde heeft gezien....

ik snap dat je niet wilt dat hij alles betaalt voor je, maar aan de andere kant mag je het hem niet verbieden, het is tenslotte zijn geld! snap je me? ik zeg niet dat je het zo moet laten gaan, zeg bv. dat jij de volgende keer (als jullie ergens heen gaan, uit eten ofzo, dat jij betaalt) protesteert hij, geef je hem dezelfde redenen die hij jou om je oren slaat! je wilt er niets van weten JIJ betaalt!

lijkt mij simpel!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 01:36
Jamie
Jamie is offline
Zolang jij maar niet gaat denken, zodra hij dure dingen heeft gekocht, dat jij hem iets
verschuldigd ben... en dingen moet doen wat je eigenlijk helemaal niet kan waarderen.

Maar misschien houdt ie gewoon enorm veel van je, dat kan... nou, zoiets moet je koesteren he

__________________
"Zombies don't kill. They recruit."
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 10:39
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ik moet dara niks van hebben, af en toe een drankje bij het uitgaan okee, maar bijv de film wil ik ok zelf betalen, en ik wil ale helemaal geen schoenen krijgen.

Als je het toch duidelijk hebt gemaakt dat je da nie wil, moet hij da respecteren en nie blijven doordrammen, als hij da wel zou doen, zo ik flink pist worden en ruzie staan maken, totdat ie het door heeft!
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 12:32
kizzy
kizzy is offline
als je 1 week hebt zou ik niet alles aannemen... want als het ooit uitgaat krijg je gezeur over dure sieraden, schoenen ed wat hij voor je betaalt heeft... als je je schoenen toch van je ouders krijgt zou ik het hem zeggen.. maar een mooie ring ofzo kan je wel aannemen.. zeg gewoon dat je het heel liev vind dta hij veel voor je wil kopen maar dat dat niet nodig is..

kijk als jullie nar de bios, de stad of uitgaan is het niet zo gek dat hij iets voor je betaalt.. af en toe een cadeautje ook neit.. toch zou ik niet veel dure dingen aannemen..

sorry voor de spelfouten btw
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 12:39
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
girl1 schreef:
he ik zit ff met het volgende he
Ik heb sinds een weekje weer een vriendje, echt super lekker ding en super lief enzo.
Maar ik ga morgen schoenen kopen en die wil hij persee voor mij betalen. (dat zegt ie vaak) Maar ik wil niet dat hij dat voor mij betaalt, gewoon omdat ik toch wel die schoenen van mn ouders krijg. Dit snapt hij niet goed. Hij zei ook laatst dat hij een ring voor mij wou halen enzo , gewoon dat soort dingen.
We hebben pas een weekje, maar ik vind niet dat hij zijn geld aan mij moet besteden.
Dat heb ik m ook wel vaak gezegd maar hij blijft doorzeuren dat hij me graag wat wil geven.
WAt vinden jullie hiervan???


hm, heb zo'n idee dat hij jou liefde wilt kopen. Maak em duidelijk dat je ook van em houdt wanneer ie niet alles voor je betaald.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 16:40
girl1
girl1 is offline
bedankt voor jullie reacties!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten Onaf hersenspinsel
Charlottetje
49 02-12-2005 00:17
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Lieverdjes
Ieke
0 08-04-2004 20:00
Liefde & Relatie dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie
Lady_L
55 29-10-2003 19:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.