Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2002, 17:49
Calvin
Calvin is offline
Stel je hebt een vriendin.
Stel een ander meisje vind je misschien leuk.
Stel dat andere meisje zoent met een andere jongen. Vindt ze jou dan wel leuk genoeg?

Ik denk van niet, want dan had ze wel gewacht of..?

[Dit bericht is aangepast door Calvin (26-01-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2002, 17:53
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
ja ik denk, of ze vind je inderdaad niet leuk genoeg of ze probeerd je juist jaloers te maken zodat jij haar leuk gaat vinden. ik denk eigenlijk dat laatste, zo gemeen zijn meisjes wel *spreekt heel stiekum uit ervaring* of heb ik de vraagstelling niet goed begrepen??
maarre... vraag het haar... of ze je leuk vind
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 18:06
Calvin
Calvin is offline
Citaat:
Starrie schreef:
ja ik denk, of ze vind je inderdaad niet leuk genoeg of ze probeerd je juist jaloers te maken zodat jij haar leuk gaat vinden. ik denk eigenlijk dat laatste, zo gemeen zijn meisjes wel *spreekt heel stiekum uit ervaring* of heb ik de vraagstelling niet goed begrepen??
maarre... vraag het haar... of ze je leuk vind
Dus omdat zij met iemand zoent, is het de bedoeling dat ik jaloers word op hem en haar dus leuker ga vinden? Vrouwen... ze stonden in ieder geval niet vooraan toen de logica werd uitgedeeld.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 18:09
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
hahaha... nou dat valt wel mee hoor. Ze doet dit denk ik omdat ze jou wil laten zien dat ze wel gewild is door andere jongens en dat er voor jou dus niks mis zou zijn als je haar leuk zou vinden. jaja we zitten ingewikkeld maar toch wel logisch in elkaar hoor....
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 18:20
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
hmz, maarre dat is toch erg onlogish, wrom zou je met iemand anders zoenen terwijl je diegene nie leuk vind, maar verliefd bent op een ander.
om die andere jaloers te maken, pfff, zo'n meisje zou ik op dan nieteens willen
tenminste, niet als het op die manier moet...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 18:28
PV
PV is offline
Ik denk dat ze zoiets heeft van, hij heeft ook een vriendin, dus mag ik in de tussentijd tot ie vrij komt ook met andere zoenen? Soort van 'opvulling'..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 18:35
Calvin
Calvin is offline
Citaat:
Starrie schreef:
hahaha... nou dat valt wel mee hoor. Ze doet dit denk ik omdat ze jou wil laten zien dat ze wel gewild is door andere jongens en dat er voor jou dus niks mis zou zijn als je haar leuk zou vinden. jaja we zitten ingewikkeld maar toch wel logisch in elkaar hoor....
Ingewikkeld vrouwen? Ja... maar logisch.. vrouwen zijn soms net computers. Je clickt maar wat en hoopt maar dat ie t doet
En soms loopt ie vast. Alleen een computer zet je dan gewoon aan en uit en dan doet ie t meestal weer.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 18:55
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Calvin schreef:
Ingewikkeld vrouwen? Ja... maar logisch.. vrouwen zijn soms net computers. Je clickt maar wat en hoopt maar dat ie t doet
En soms loopt ie vast. Alleen een computer zet je dan gewoon aan en uit en dan doet ie t meestal weer.



__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 19:28
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Calvin schreef:
Stel je hebt een vriendin.
Stel een ander meisje vind je misschien leuk.
Stel dat andere meisje zoent met een andere jongen. Vindt ze jou dan wel leuk genoeg?

Ik denk van niet, want dan had ze wel gewacht of..?

[Dit bericht is aangepast door Calvin (26-01-2002).]

Je kunt niet eeuwig wachten, vooral niet als die jongen een vriendin heeft. Het is een tijd voor keuzes maken en als die ander geen keuze maakt dan moet jij het doen (dus het meisje). Als het andere meisje je leuk vindt dan heeft ze dat heel goed laten merken, als jij daar dan niks mee doet. Dan zal ze zelf een keuze moeten maken.toch?

Trouwens, jij zoent toch ook met je vriendin? Vind jij dat andere meisje dan ook niet leuk genoeg?


------------------
Ik doe alsof ik menselijk ben

[Dit bericht is aangepast door miro (26-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 19:54
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Je kunt het misschien maar beter uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 21:16
Calvin
Calvin is offline
Citaat:
miro schreef:
knipknipknip
Trouwens, jij zoent toch ook met je vriendin? Vind jij dat andere meisje dan ook niet leuk genoeg?

HEt vergelijk is volgens mij niet helemaal zuiver. Maar handig genoeg is de keuze inmiddels gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 21:16
Calvin
Calvin is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
Je kunt het misschien maar beter uitmaken.
Want?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 08:48
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Calvin schreef:
HEt vergelijk is volgens mij niet helemaal zuiver. Maar handig genoeg is de keuze inmiddels gemaakt.
Door het meisje? dus jij bent zo iemand die snel opgeeft, zonder durf? Het kan best zijn dat die jongen haar tegenviel, of dat het gewoon voor een avond was.

Het vergelijk is trouwens wel zuiver. Jij kan lekker alles doen met je vriendin terwijl dat andere meisje je gewoon wilt, wat denk je hoe zij zich voelt. En dan heeft zij een avondje plezier en dan denkt meneer dat zij hem niet meer leuk vindt. Een beetje krom denk ik.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 08:50
miro
Avatar van miro
miro is offline
Het kan trouwens ook zijn dat dat meisje niet weet wat ze met haar gevoelens aan moet omdat je al een vriendin hebt en haar ook niet duidelijk maakt wat je van dr vindt.Weet je dat een meisje daar onzeker van wordt? een avondje zoenen krikt je zelfvertrouwens tenminste een beetje op omdat jij dat niet doet. Je kunt haar niet zomaar afrekenen op een avond plezier.


p.s.Wat vind jij eigenlijk van dat meisje?



[Dit bericht is aangepast door miro (27-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 09:04
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
moenbase schreef:
hmz, maarre dat is toch erg onlogish, wrom zou je met iemand anders zoenen terwijl je diegene nie leuk vind, maar verliefd bent op een ander.
om die andere jaloers te maken, pfff, zo'n meisje zou ik op dan nieteens willen
tenminste, niet als het op die manier moet...

Wat een rotzak ben jij zeg, wat moet dat meisje anders doen? Blijven wachten tot meneer het uitmaakt met zn vriendin?tsss doet ie toch niet, kdenk dat ie niet genoeg om haar geeft trouwens, ze heeft gewoon een avondje plezier gehad, mag dat nou ook niet meer volgens die "logische" mannen?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 10:13
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Als mijn vriendin onder de zuigplekken thuiskwam, dan kickte ik haar skanky ass buiten, hallo!, en DUH, tuurlijk heb ze dan plezier gehad!
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal LEZEN!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 19:27
Calvin
Calvin is offline
Citaat:
miro schreef:
Het kan trouwens ook zijn dat dat meisje niet weet wat ze met haar gevoelens aan moet omdat je al een vriendin hebt en haar ook niet duidelijk maakt wat je van dr vindt.Weet je dat een meisje daar onzeker van wordt? een avondje zoenen krikt je zelfvertrouwens tenminste een beetje op omdat jij dat niet doet. Je kunt haar niet zomaar afrekenen op een avond plezier.


p.s.Wat vind jij eigenlijk van dat meisje?

[Dit bericht is aangepast door miro (27-01-2002).]

Nu wil het geval dat ik dit meisje nooit heb ontmoet. We spreken elkaar veel, we bellen, smsen en MSN-en. Het klikt absoluut want stiltes vallen er zelden en als ze vallen zijn ze functioneel. Mijn vriendin en ik hebben het nu goed samen, een bepaalde spanning is weg en ze weet dat ik veel met haar praat (mijn vriendin weet t dus). Ze vindt het niet leuk, lijkt me begrijpelijk. Ik vind het onhandig dat ze ver woont, even langs gaan is er niet bij. Afstand is rationeel gezien niet praktisch, voor gevoel maakt t niet uit. Het is mijzelf niet helder wat ik eventueel voor haar zou voelen en waarop dat gebaseerd is. Ik ben zowel tegen haar als tegen mijn vriendin erg eerlijk (vind ik zelf).

Wat kan ik doen? Bewust het risico (vanuit standpunt van mijn vriendin) opzoeken en naar haar toe OF bewust het risico mijden? Als ik het eerste doe zal mijn vriendin daaraan waarschijnlijk conclusies verbinden (zo goed ken ik haar inmiddels). En dat is een fors risico vind ik zelf.

Ik kan natuurlijk niet naar het meisje toegaan en dan 'kijken' of ze iets extra's in mij los maakt en anders weer terug naar mijn vriendin. De overweging is daarom nogal complex. Redelijk wat twijfels. Het meisje van internet/sms/msn begrijpt dat ergens ook wel. En daarom zie ik misschien ook wel in dat ze geen zin heeft om nog heel veel moeite te doen of om te wachten met een keuze die ik misschien al had moeten maken. Verandering is eng en spannend tegelijk. De balans is nog niet gemaakt. Het zegt misschien wel wat over mijn relatie, maar zolang ik eerlijk ben vind ik dat ik goed bezig ben. SOms is dat lastig t begrijpen.

Iets wat je al een tijd hebt, iets waar je heel erg dol op bent gooi je niet zomaar weg voor iets wat nog niet zo helder is.

Ik ben dan ook bang dat ik niet snel een keuze durf te maken, dat is misschien laf en oneerlijk tegenover het meisje maar iedereen heeft iets egoistisch in zich. Ik zal die beslissing moeten nemen om mezelf en die zal impact hebben op mij en belangrijker misschien nog mijn vriendin.

Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 19:40
luveya
luveya is offline
al ben ik zelf een meisje
snap ik er geen hol van ma denk dat ze je gewoon jaloers probeert temake
__________________
I love jeroen.xxxxx van mij
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-01-2002, 19:50
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Calvin schreef:

Nu wil het geval dat ik dit meisje nooit heb ontmoet. We spreken elkaar veel, we bellen, smsen en MSN-en. Het klikt absoluut want stiltes vallen er zelden en als ze vallen zijn ze functioneel. Mijn vriendin en ik hebben het nu goed samen, een bepaalde spanning is weg en ze weet dat ik veel met haar praat (mijn vriendin weet t dus). Ze vindt het niet leuk, lijkt me begrijpelijk. Ik vind het onhandig dat ze ver woont, even langs gaan is er niet bij. Afstand is rationeel gezien niet praktisch, voor gevoel maakt t niet uit. Het is mijzelf niet helder wat ik eventueel voor haar zou voelen en waarop dat gebaseerd is. Ik ben zowel tegen haar als tegen mijn vriendin erg eerlijk (vind ik zelf).

Wat kan ik doen? Bewust het risico (vanuit standpunt van mijn vriendin) opzoeken en naar haar toe OF bewust het risico mijden? Als ik het eerste doe zal mijn vriendin daaraan waarschijnlijk conclusies verbinden (zo goed ken ik haar inmiddels). En dat is een fors risico vind ik zelf.

Ik kan natuurlijk niet naar het meisje toegaan en dan 'kijken' of ze iets extra's in mij los maakt en anders weer terug naar mijn vriendin. De overweging is daarom nogal complex. Redelijk wat twijfels. Het meisje van internet/sms/msn begrijpt dat ergens ook wel. En daarom zie ik misschien ook wel in dat ze geen zin heeft om nog heel veel moeite te doen of om te wachten met een keuze die ik misschien al had moeten maken. Verandering is eng en spannend tegelijk. De balans is nog niet gemaakt. Het zegt misschien wel wat over mijn relatie, maar zolang ik eerlijk ben vind ik dat ik goed bezig ben. SOms is dat lastig t begrijpen.

Iets wat je al een tijd hebt, iets waar je heel erg dol op bent gooi je niet zomaar weg voor iets wat nog niet zo helder is.

Ik ben dan ook bang dat ik niet snel een keuze durf te maken, dat is misschien laf en oneerlijk tegenover het meisje maar iedereen heeft iets egoistisch in zich. Ik zal die beslissing moeten nemen om mezelf en die zal impact hebben op mij en belangrijker misschien nog mijn vriendin.


Het is allemaal heel begrijpelijk wat je schrijft en ik weet ook zeker dat het meisje dit allemaal begrijpt, maar dan moet jij ook snappen waarom dit meisje verder kijkt en niet op jou gaat zitten wachten. Dr is een kleine kans voor haar, moet ze op zon kleine kans gaan zitten wachten terwijl er nog andere kansen langs komen.

Van de andere kant kun je niet zeggen "ik heb haar nog nooit ontmoet dus ik ken haar niet". Oftewel, als ze lelijk is dan hou ik het gewoon met mn vriendin. Misschien is het wel een superdik wijf met enorme puisten, zou je dan voor je vriendin kiezen terwijl je het beter met het andere meisje kunt vinden?OP uiterlijk afgaan in plaats van innerlijk, helemaal fout.

maar ik denk dat het nou heel duidelijk is voor haar, ook voor jou. Dus: blijf gewoon lekker kletsen en bellen en msnen en vergeet de rest.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:28
-x-dream-x-
-x-dream-x- is offline
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Je hebt toch al een vriendin?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:35
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Calvin schreef:
Ingewikkeld vrouwen? Ja... maar logisch.. vrouwen zijn soms net computers. Je clickt maar wat en hoopt maar dat ie t doet
En soms loopt ie vast. Alleen een computer zet je dan gewoon aan en uit en dan doet ie t meestal weer.

echt een jongens'reactie!!! hihi...
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 20:31
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ten eerste vind ik het logisch van haar, ik heb hetzelfde gedaan, als je wordt afgewezen of zoiets dergelijks heb je een bevestiging nodig dat het niet aan jou lgt, klinkt heel krom, maar zolang je daar niemand mee pijn doet, is het niet erg!

ten tweede snap ik nie waarom het jou zeveel doet? als je het echt zo veel doet, vind ik nie da je nog bij je vriendin hoort te zijn. Heb je echt geen idee hoeveel onzekerheid je haar nu geeft? Ik vind dat je duidelijkheid moet proberen te geven ookal is het voor jezelf heel vaag.
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 14:29
Calvin
Calvin is offline
Ik blijf eerlijk. Misschien maatschappelijk volstrekt incorrect, maar het blijft een afweging. Of je kiest voor t onbekende, onduidelijke, onzekere.. of je kiest voor iets waar je veel mee hebt nu, waar je veel aan hebt, waar je heel wat tijd mee hebt doorgebracht, waarbij je je goed voelt...

Een 'relatie' die gebaseerd is op telefoon, sms, msn is aan de ene kant heel zuiver (je maakt alleen kennis met iemands innerlijk), maar aan de andere kant ook beetje eng. Hoe zal ze in t echt zijn? Zal t dan ook klikken? En welke risico's neem j met een ontmoeting? Strax wil de 1 meer dan de ander, dat kost je dan iets wat toch wel heel bijzonder is geworden (aantal maanden, bijna dagelijks langdurig contact)....
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 14:31
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Calvin schreef:
Ik blijf eerlijk. Misschien maatschappelijk volstrekt incorrect, maar het blijft een afweging. Of je kiest voor t onbekende, onduidelijke, onzekere.. of je kiest voor iets waar je veel mee hebt nu, waar je veel aan hebt, waar je heel wat tijd mee hebt doorgebracht, waarbij je je goed voelt...

Een 'relatie' die gebaseerd is op telefoon, sms, msn is aan de ene kant heel zuiver (je maakt alleen kennis met iemands innerlijk), maar aan de andere kant ook beetje eng. Hoe zal ze in t echt zijn? Zal t dan ook klikken? En welke risico's neem j met een ontmoeting? Strax wil de 1 meer dan de ander, dat kost je dan iets wat toch wel heel bijzonder is geworden (aantal maanden, bijna dagelijks langdurig contact)....
Ach ja, je bent lief zo te zien kdenk dat dat meisje heel blij met je is zoals het nu is. Misschien komt het ooit nog...

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense
Simon
16 10-02-2015 21:30
Liefde & Relatie Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje
Schattekuuhh
4 04-01-2013 08:31
De Kantine persoonlijke vragen ;)
Fantôme
27 07-10-2005 23:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Vragen bedenken bij thema 'moeders'
Dolores
5 19-04-2004 13:32
Verhalen & Gedichten Vragen
WolterB
1 19-01-2004 22:38
Software & Hardware javascript vraagje
ldv
7 29-04-2002 11:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.