Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2010, 21:01
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Het was weer een spannende aflevering met allemaal van die momenten waarop je denkt: ohnee, Dexter, denk nou even na! Ik zat wel op het puntje van mijn stoel.

En die gebaren van Masuka bij de uitleg van hoe het misdrijf verlopen was, tsss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2010, 00:29
Jean Bob
Avatar van Jean Bob
Jean Bob is offline
Dit was weer echt zo'n billenknijpaflevering idd, s2-achtig. Toch hoe ik Dexter het liefst zie, jagende en opgejaagde killer ipv familieman worstelend met z'n identiteit. Kan nu wel met zekerheid zeggen dat ik s4 veruit het minste vond. Snapte dat enthousiasme over John Lithgow ook niet echt.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 08:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
En die gebaren van Masuka bij de uitleg van hoe het misdrijf verlopen was, tsss
hehe dat was geniaal, vooral die blik van m in combinatie met slowmotion ;D
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 18:35
KreZor
Avatar van KreZor
KreZor is offline
Citaat:
Dit was weer echt zo'n billenknijpaflevering idd, s2-achtig. Toch hoe ik Dexter het liefst zie, jagende en opgejaagde killer ipv familieman worstelend met z'n identiteit. Kan nu wel met zekerheid zeggen dat ik s4 veruit het minste vond. Snapte dat enthousiasme over John Lithgow ook niet echt.
Ik vond seizoen 4 wel heel erg sterk, consistente verhaallijn en spanning en John Lithgow heeft mij echt rillingen bezorgd (zeker na 4 afleveringen achter elkaar). Ik vind het verhaal tot nu toe nog een beetje losjes maar er zaten al sterke momenten in, ik ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt.
__________________
The thing about quotes on the Internet is that you can't confirm their validity - Ghandi

Laatst gewijzigd op 07-11-2010 om 19:23.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Dit was weer echt zo'n billenknijpaflevering idd, s2-achtig. Toch hoe ik Dexter het liefst zie, jagende en opgejaagde killer ipv familieman worstelend met z'n identiteit. Kan nu wel met zekerheid zeggen dat ik s4 veruit het minste vond. Snapte dat enthousiasme over John Lithgow ook niet echt.
Grappig dat je dat zegt, want ik vond s4 met John Lithgow dus echt ongelooflijk gaaf. Die sluimerende spanningsopbouw John Lithgow vond ik echt een engerd
Ik vond de laatste ep juist een beetje 'Jan Klaassen en Katrijn'-achtig, vooral het einde. (Dat je dus de neiging hebt om 'achter je!!' te roepen, zeg maar )

Maar de spanning zit er nu wel weer goed in, dus prima
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 17:03
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Het is weer erg vermakelijk allemaal. Maar dat gejongleer met die drie verhaallijnen kan arc best nog wel eens flink onderuit gaan schoppen. Het gaat nu al niet al te soepeltjes.

Maar ik blijf toch wel kijken
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 19:51
Verwijderd
Ik vind het nu zeker wel weer tof met de Lumen-verhaallijn. Maar veel dingen worden wel erg makkelijk door elkaar gevlochten (Quinn/Debra, Quinn die Dexter laat onderzoeken, Lumen die dan ook staat toe te kijken bij die crime scene, sowieso dat die gozer die vaten wilde verplaatsen...), voorheen stonden dingen wat losser van elkaar met 1 tie ofzo, ipv al die ties richting Dexter. Die subtielere spanning (zoals toen met Doakes bv) vond ik toffer. Maar goed, ik vind dit met Quinn wel weer gaaf, dus het moet maar
Quinn is heet
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 22:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Robocop is wel oud geworden zeg.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 14:12
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Kan nu wel met zekerheid zeggen dat ik s4 veruit het minste vond. Snapte dat enthousiasme over John Lithgow ook niet echt.
Citaat:
Grappig dat je dat zegt, want ik vond s4 met John Lithgow dus echt ongelooflijk gaaf. Die sluimerende spanningsopbouw John Lithgow vond ik echt een engerd
Ik ben het eens met Andijvie, ik vind s04 juist een heel goed seizoen, met een goede verhaal en Lithgow is een creep.
Ben ook tevreden over dit seizoen, ik vind Lumen/Dexter verhaal spannend en anders dan de andere seizoenen dus dat is mooi.
Quinn/Debra vind ik ietsjes minder interessant al is Debra een prima karakter, kan er graag naar kijken.
Al het andere is minder boeiend maargoed.
En Musaka is zoo leuk.

Citaat:
Quinn is heet
Neeee, wat een iel mannetje is dat. Ik vind hem ook arro.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 18:40
Verwijderd
Ja, ik vind 'm qua karakter ook niet zo heet, maar qua uiterlijk wel... Maar ik heb iets met tanden en zijn tanden vind ik echt heel mooi Dus ik kijk niet echt verder dan dat
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 18:29
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik vond het een erg goede aflevering!

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 13:48
Jean Bob
Avatar van Jean Bob
Jean Bob is offline
Ik vond het wel matig dat Dexter vanaf de wal nog met een megatelelens te fotograferen is op zijn boot. Je zou verwachten dat hij zijn lijken wel zo ver uit de kust dumpt dat je dat niet meer kan zien.
__________________
op zoek naar olijke popkes
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 15:30
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Dat is dan wel weer waar, ja .
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het wel matig dat Dexter vanaf de wal nog met een megatelelens te fotograferen is op zijn boot. Je zou verwachten dat hij zijn lijken wel zo ver uit de kust dumpt dat je dat niet meer kan zien.
Idd, dat deed hij eerst toch ook altijd? En nu ineens gewoon in het zicht... Raar
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 12:07
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Spoiler
Ja lol, dat had ik ook!

Citaat:
Ik vond het wel matig dat Dexter vanaf de wal nog met een megatelelens te fotograferen is op zijn boot. Je zou verwachten dat hij zijn lijken wel zo ver uit de kust dumpt dat je dat niet meer kan zien.
Precies, dat was matig idd. maar uit de laatste afl. bleek weer dat Liddy alleen zag dat hij vuilniszakken had toen ie wegvoer, en geen vuilniszakken meer had toen hij terugkwam. Zo zei hij het tegen Quinn althans..
Erg spannend btw!! Nog 3 afleveringen te gaan. /
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Ja lol, dat had ik ook!

Precies, dat was matig idd. maar uit de laatste afl. bleek weer dat Liddy alleen zag dat hij vuilniszakken had toen ie wegvoer, en geen vuilniszakken meer had toen hij terugkwam. Zo zei hij het tegen Quinn althans..
Erg spannend btw!! Nog 3 afleveringen te gaan. /
Ja, dat vond ik ook vreemd, want je kreeg de ep ervoor juist het idee dat Liddy precies zag dat Dexter en Lumen die zakken daar aan het droppen waren, maar kennelijk zag hij dat dus niet. Weird.

Maar ik vond het een hele toffe ep, gebeurde veel, lekker tempo Ben benieuwwwwd
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 08:53
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
De nieuwe ep was weer ouderwets spannend! Nog maar 2 of 3 afleveringen te gaan en ik verwacht een hoop goeds!
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 12:20
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
De nieuwe ep was weer ouderwets spannend! Nog maar 2 of 3 afleveringen te gaan en ik verwacht een hoop goeds!
nog 2 /

jeeee ze zijn een stelletje, echt sweet
en debra is zo
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 16:22
Jean Bob
Avatar van Jean Bob
Jean Bob is offline


Ben benieuwd hoe het met Liddy af gaat lopen..
__________________
op zoek naar olijke popkes
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 16:25
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
oehhhhhhhhhh spannend..
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 17:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
s6 = approved.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 18:50
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
s6 = approved.
logisch ook.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 19:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
mwah. Zo logisch is het niet anders hadden ze ook s7 al vastgelegd, dat deden ze met s4 en s5 wel.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 20:38
Verwijderd
Ik vind Debra en Quinn allebei maar kut eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Debra en Quinn allebei maar kut eigenlijk
Ik vind ze heet
Lumen en Dexter ook, trouwens.

Liddy is kut en die Maria mag ook wel weg...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 16:37
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Liddy is kut
Spoiler


Ik ben heel benieuwd hoe dit allemaal goed gaat komen in de komende aflevering, en wat voor enorme cliffhanger er komt aan het eind van die aflevering...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 18:43
Verwijderd
Ik vind het een goed seizoen. Cool dat Julia Stiles meedoet. Vind het vooral spannend dat die kerel achter ze aan zit met z'n telelens. Benieuwd hoe Dexter zich hieruit gaat redden.
En relax dat er een seizoen 6 komt!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Spoiler


Citaat:
Ik ben heel benieuwd hoe dit allemaal goed gaat komen in de komende aflevering, en wat voor enorme cliffhanger er komt aan het eind van die aflevering...
Ik ook, idd...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 19:56
wutangklan
wutangklan is offline
vigilante rules gogo dex
Met citaat reageren
Oud 09-12-2010, 16:22
Jean Bob
Avatar van Jean Bob
Jean Bob is offline
Enigszins spoilerig, deze preview. Het verpest voor mij in ieder geval al voor een gedeelte de laatste aflevering.

http://www.youtube.com/watch?v=TNVwZ...layer_embedded

Wat is deze???
__________________
op zoek naar olijke popkes
Met citaat reageren
Oud 11-12-2010, 12:04
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
lol.

ik vond liddy cool juist....
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 17:53
Verwijderd
Oh... net de finale gekeken

GE-WEL-DIG!

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 18:38
Jean Bob
Avatar van Jean Bob
Jean Bob is offline
Al met al toch niet heel enthousiast over dit seizoen. Het aantal ongeloofwaardige plotwendingen stapelde zich naar het eind toe in rap tempo op met als hoogtepunt de laatste aflevering. Maar ach, het is Dexter en ik vond het verhaal van dit seizoen leuker dan van seizoen 4.
__________________
op zoek naar olijke popkes
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 09:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik vond dit samen met seizoen 1 misschien wel het minste seizoen; ik had nog wel iets van een echte plottwist verwacht en vond het dus ook ultiem 'flauw' einde qua verhaallijn; Dexter komt er weer 'goed mee weg' en Lumen zien we ook niet meer terug; alles samenvattend is er dit seizoen praktisch niets gebeurd behalve de relatie tussen Dexter en Quinn.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 13:59
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik vond dit samen met seizoen 1 misschien wel het minste seizoen; ik had nog wel iets van een echte plottwist verwacht en vond het dus ook ultiem 'flauw' einde qua verhaallijn; Dexter komt er weer 'goed mee weg' en Lumen zien we ook niet meer terug; alles samenvattend is er dit seizoen praktisch niets gebeurd behalve de relatie tussen Dexter en Quinn.
Mja.. dat heeft Dexter wel vaker, dat hij er net weer goed mee wegkomt, in bijna alle seizoenen gebeurt dit, behalve 4 dan.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 14:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ach, S6 wordt zeer waarschijnlijk het laatste seizoen .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 13:20
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Ach, S6 wordt zeer waarschijnlijk het laatste seizoen .
wat een zeikopmerking.

Ik vond het een goed seizoen. Had eerst mn bedenkingen bij J. Stiles, maar ze deed het prima. Wel een beetje teleurstellend einde, waarbij Dexter er idd weer goed mee weg kwam ja. Ik vond het jammer dat Lumen gelijk weer wegging. Ze waren zo leuk samen.
Maar ach, eindscene was
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 15:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
wat een zeikopmerking.
uh, nee, want alleen s6 is bevestigd en s7 niet. Dit in tegenstelling tot s4 en s5 die tegelijkertijd al vroeg aangekondigd werden!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 16:08
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben wel benieuwd of Quinn en Dexter nog eens op deze situatie terugkomen in het volgende seizoen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 18:24
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
uh, nee, want alleen s6 is bevestigd en s7 niet. Dit in tegenstelling tot s4 en s5 die tegelijkertijd al vroeg aangekondigd werden!
ja oke, maar dat icoontje zegt wel meer..

trouwens: The series was picked up by Showtime for a sixth season, which was billed as not being the final season, leaving possibilities open for a seventh. /wiki
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 20:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
laat ik het zo zeggen, van mij mag S6 het laatste seizoen zijn.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 21:23
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Dexter valt een beetje in herhaling, en dat is jammer.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Dexter valt een beetje in herhaling, en dat is jammer.
Idd, jammer
Ik vond dat ze dit seizoen wel ongeloofwaardig dicht bij Dexter kwamen zonder 'm te ontmaskeren. Mja, jammer. Maar kijk gewoon weer uit naar het volgende seizoen
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 23:26
Jean Bob
Avatar van Jean Bob
Jean Bob is offline
De rek lijkt er wel een beetje uit, die nieuwe schrijvers zijn ook niet zo kundig in het verzinnen van geloofwaardige oplossingen. Dan kunnen ze maar beter stoppen voor het echt kut wordt. Zal het desalniettemin wel gaan missen ws.
__________________
op zoek naar olijke popkes
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 19:40
Verwijderd
Ja het is niet zo briljant als dat het was lijkt het.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2010, 21:45
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Even re: die Santa Muerte-verhaallijn, ligt het aan mij of zijn ze daar opeens gewoon mee gestopt zonder er een eind aan te breien? Aanvankelijk was dat toch de B-lijn van het seizoen, de belangrijkste zaak van Miami Metro, maar halverwege
Spoiler
ging alle aandacht opeens naar de barrel girls-zaak, terwijl me dat toch geen volwaardig einde leek van het Santa Muerte-onderzoek?
Of heb ik hier ergens een moment gemist waarop die zaak officieel gesloten is? Kan namelijk ook best, ik moet toegeven dat praktisch iedere non-Dexter verhaallijn dit seizoen me ofwel doodirriteerde, ofwel doodverveelde.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Dexter S6
Carn
75 24-12-2011 13:10
Films, TV & Radio Hedde gij nog fillems gezien of wa? (filmtopic)
Verwijderd
500 07-09-2009 09:06
Films, TV & Radio Fall season 2008
Verwijderd
99 04-03-2009 10:43
Films, TV & Radio [ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje
desperadoz
45 05-01-2008 19:25
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03.