Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2002, 23:52
#JumpDaFuckUp!#
Avatar van #JumpDaFuckUp!#
#JumpDaFuckUp!# is offline
Heb jij een bepaald ritueel, voorwerp, kledingstuk, accessoire, of versiering (lees:make up) waar je nooit zonder het huis zou verlaten of heb jij helemaal niets waaraan je zo aan gehecht bent of gewend bent geraakt?

Ik had een tijdje heel erg dat ik niet zonder m'n walkman/discman het huis uit kon. Ik moest gewoon me favoriete muziek op hebben als ik op straat liep of aan het openbaar vervoer deed. Ik voelde me anders zo kaal. Ik heb ook wel een kauwgom periode gehad. Qua ritueel: Ik zou nooit het huis uit gaan-tenzij geval van noodzaak- zonder me gedouched te hebben,me tanden te hebben gepoetst en mijn haar uitgekamd te hebben(lees: dagelijkse workout voor me armen) en zonder me wenkbrauwen bij te werken want ik ben een bert-brauw lijder, waar overigens voor het publiek helemaal niets van te zien is. Verder zijn me sleutels een absolute must, wat geld en een bh Ik vind het niet mooi als je gewoon die tepels door die kleding ziet (sloerie , niemand moet dit persoonlijk opvatten ) Enne me benen moeten glad zijn in het geval van iets korts anders heb ik er scheit an
---------
ow en ik ben een paar dingetjes vergeten (bij jullie afgekeken ) me tas is ook altijd een must. Ik kan me geen enkele dag herinneren dit jaar dat ik me tas niet bij me had met de gewoonlijke troep erin. Me gsm was ook een tijdje een must totdat ik m verkocht en hoe kon ik deze nou vergeten Een Horloge!!! Ik moetttttt weten hoe laat het wel niet is.
--------------
Okey nu jij

Laatst gewijzigd op 01-09-2002 om 16:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2002, 00:45
Verwijderd
ik sleep altijd en overal mn tas met me mee, ik zou niet weten hoe ik zonder zou leven

aansluitend neem ik dus alles mee wat er in mijn tas zit: cd's, discman, agenda, armbandjes/oorbellen, extra panty, haarelastiekjes, make-up, geld, sleutels, pennen, een kladblok, kortom ontzettend veel zooi.

qua rituelen: ik wil altijd even mijn kat geaaid hebben voordat ik de voordeur uitloop
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 01:30
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Ik zou nooit de deur uitgaan zonder gel in mijn haar ...
Voor de rest zijn weinig dingen echt een 'must'....
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 10:05
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
ik sleep altijd en overal mn tas met me mee, ik zou niet weten hoe ik zonder zou leven
*herkenning alom* Tas=must, met bijbehorende troep uiteraarsch; extra haarbanden, make-up: minimaal eye-liner, portomonee, horloge, soms een trui of een vest erbij.

Ik ga de deur niet uit zonder er een beetje fris en verzorgd uit te zien en ik moet voor ik naar school ga even weten of mn kraai in de buurt is.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 10:35
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
ja, een tas heb ik altijd wel bij me.
Standaard zit erin:
Make-up, spiegeltje, kam, mobiel, discman,deo, xtra zalf voor m'n eczeem, nivea *zeer droge huid heeft*, nagellak (voor ladders in panty), vijl, portemonnee, sleutels, abbonnement *bus,tram*, en in de zomer nog een zonnebril (die ik weer kwijt raak )
Vaste rituelen?
Hmz, 's ochtend iig douchen, scheren en opmaken. Voordat ik de deur uitga neem ik meestal nog wel een bolletje mee om te eten *verslaap me altijd*
Mja, dat was t zown beetje
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 10:56
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik neem altijd mn tas mee, en mn discman (als mn stupid zus die niet gepikt heeft). In mn tas zit altijd mn dagboek en mn eyeliner en mn portemonnee en uhmzz...een pen.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 11:10
Verwijderd
Ik neem mn portemonnee mee, en sleutels.. das zoown beetje alles..

En ik poets altijd mn tanden en kam mn haar voordat ik weg ga..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 11:19
feline
feline is offline
Mn tas, maakt niet uit of er iets in zit of niet
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 11:21
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
sleutels

mn ring die ik van mn ouders heb gekregen, ik vin um supermooi, en als ik em vergeten ben dan heb ik op een of ander moment wel zoiets van: "ow, ik ben um vergeten "
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 11:23
Mysterons
Mysterons is offline
tas, (schooltas of hele coole zijtas), daar zit automatisch in: geld, zakdoekjes, kauwgom, pepermunt, make-up, spiegeltje, etui, agenda, (en ook heelboel veters en tandenborstels maar die hangen er aan)

altijd sieraden om of 'gloves'

bijna altijd make-up

gekleurde sokken!

de kat aaien
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 11:47
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
ik neem altijd me tas mee.. anders voel ik me gewoon kaal, lomp gehandicapt ofzow..

en voor de rest heb ik niet echt wat..

owjah altijd me hond een aai geven
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 12:00
punkyfish
punkyfish is offline
Meestal wel een tas bij, maar soms heb ik van die momenten waarop ik echt géén zin heb in een tas. Dan prop ik mijn foon + portemonnee gewoon in mijn broekzakken.
Heb ik wel een tas bij, dan zit er in: foon + portemonnee + Mentos/pepermunt/kauwgom + meestal een vest als ik laat thuis kom + agenda + etui + (meestal) fototoestelletje + flesje water + iets wat ik eventueel nodig heb op dat moment...

Van die rituelen heb ik trouwens niet echt geloof ik...
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 12:26
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
hmm gewoon doesjen, tandenpoetsen enzow... ennuh eigenlijk wil ik ook altijd iig wat mascara en wat poeder net onder mn oog *heeft stom wit stuk huid onder dr ogen*

verder hoef ik nie perse een tas mee te nemen... ligt er aan hoeveel zooi ik mee moet nemen... als het nie zo veel is stop ik liever mn dingetjs in mn zakken.. discman is minder noodzakelijk dan vroeger maar jah toen zat ik 3 uur per dag in de trein en nou niet...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 12:54
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Een elastiekje voor m'n haar, zodat ik het ff snel vast kan doen.

En wat geld, vind ik een prettig idee voor als er iets gebeurd, dan kan ik altijd een taxi nemen ofzo.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 12:57
Verwijderd
-halfwakker worden
-wekker in elkaar bashen
-wakker worden
-douchen
-gezicht reinigen
-tandjespoetsen
-aankleden
-haar doen
-geurtje opdoen
-mobiel pakken
-tas pakken
-bus pakken
-terug rennen
-jas pakken
-bus pakken/missen
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 13:56
Chelsea
Chelsea is offline
een kilo make-up iig, verder geld, telefoon, make-up, sigaretten en een beetje troep sleutels enz
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 14:01
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
ik moet altijd geld meehebben
enne verder weet ik het niet zo goed
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 15:33
June bug
June bug is offline
M'n horloge... Als ik zonder horloge de duer uitga, dan word ik gek, en loop de hele dag op m'n pols te kijken, zo van: shit ow ja, horloge vergeten... Ook als ik m'n ringen niet om heb ben ik geneigd terug te gaan...
Voor de rest neem ik altijd geld mee, lippenbalsem (kan ik ook niet zonder), sigaretten, (aansteker is dan ook wel makkelijk), en soms een flesje water, als het warm is buiten. Ow ja, en soms ben ik in de mood voor discman op de fiets enzow, dan neem ik die ook mee. (ik hoef nooit vaak ver te reizen, dus dat is zelden).
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-09-2002, 15:38
Built to last
Built to last is offline
tabak
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 15:46
Rhinus
Rhinus is offline
Mp3-speler.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 16:02
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Nooit zonder: mn sjaal , portomomonee+sleutels.
De rest wisselt af.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 16:08
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Altijd een tas,blackbook,sleutels,make-up,sigaretten/shag,shawl en soms een vestje of extra truitje mee.

rituelen behalve de normale dingen als tandenpoetsen niet echt,najah...een achtervolging door het huis om mn kleine broertje een kusje te geven wattie nooit wil
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 16:09
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Altijd een tas,blackbook,sleutels,make-up,sigaretten/shag,shawl en soms een vestje of extra truitje mee.

rituelen behalve de normale dingen als tandenpoetsen niet echt,najah...een achtervolging door het huis om mn kleine broertje een kusje te geven wattie nooit wil
*Jaloers op kleine broertje is*
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 16:28
Li
Avatar van Li
Li is offline
Discman met relaxte muziek
Sinds twee maanden echt onafscheidelijk met m'n mobiel
Lipgloss

Moet ik altijd bij me hebben als ik ergens naartoe ga..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 16:39
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
-me portomonee (incl. geld pinpas busabonnement etc.) (vergeet ik vaak moet ik terug naar huis en mis ik de bus )
-sleutels
-kleren +een jas als het koud is (anders voel ik me zo naakt )
dat ik het belangrijkste
verder meestal nog
-horloge
-discman en soms extra cd's
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2002, 17:23
LittleLucille
LittleLucille is offline
jas..
sleutels..
mobiele...
maar heb echt nooit iets gehad van als ik geen make-up op heb '' ga ik niet de deur uit'' ...

het ligt er ook aan waar k heen ga... als ik naar school ga heb k ook fiets en rugzak bij... och jah
__________________
Sometimes An Accident Is No Accident At All...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 18:04
Q_GIRLY
Q_GIRLY is offline
Sleutels, OV-abo, gsm, haarelastiek, pen, spiegeltje.
Dat heb ik mee als ik geen tas bij me heb en als ik wel een tas bij me heb zit er meestal nog een discman in, cd's, handsfree-setje van me gsm, make-up, block-note-tje.


En me horloge moet altijd om plus nog 2 armbandjes.
__________________
[ True in love ever be, lest thy lover's false to thee | http://www.cu2.nl/CraZy-GIRLY ]
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 18:21
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
wat ik iig vrijwel altijd meeneem:
Tas, portomonee, OV jaarkaart, sleutels, mobiel, discman, cd's, batterijen, bankpas/geld.

wat ik moet doen voordat ik de deur uit ga:
douchen, haar doen, lenzen in, mailtjes checken
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 18:59
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
oja ik weet al iets, ik loop altijd eerst zonder jas naar buiten, kijken hoe het weer is.. ALTIJD
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 20:01
Verwijderd
horloge, gsm, portemonnee....
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 20:05
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
eh, ik kan niet zonder mijn lippenbalsem, horloge, oorbellen en zeker niet zonder mijn mobiel de deur uit!
__________________
Een deel van je leven "maak" je, een deel ervan "overkomt" je.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 20:06
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Mn horloge, ik vind 't zoooo irritant als ik geen tijd heb, een elastiek voor m'n haar.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 13:15
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
kheb altijd een tas bij. daarin: telefoon, portomonnee, lippenbalsem(ga nooit zonder weg!) uhm pen, wat papier(altijd handig?!) haarelastiekje, en soms nog veel meer zooi

verder heb ik altijd mn horloge aan, ik kan niet zonder, dan wordt ik echt gestoord.

rituelen heb ik niet echt geloof ik...neuh kan zo nix bedenken, ik zal dr s op letten, misschien heb ik ze onbewust wel
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 13:53
paco de taco
Avatar van paco de taco
paco de taco is offline
pet - portomonee - sleutels - horloge - telefoon - kleding om aan te hebben
__________________
no fun
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 14:25
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
I.i.g. tanden gepoetst en gedouched.

En de kat moet ik altijd gedag gezegd hebben en de vis

Als ik naar buitren ga heb ik i.i.g. m'n tas bij me, zonder mijn tas zou ik de hele tijd het idee hebben dat ik hem ergens heb laten liggen. En standaar in mijn tas zitten:

sigaretten, aansteker, pen, papier, make-up, portemonnee, en als het erbij past mijn dromenboek en een shawl. (alhoewel die laatste 2 er zowat nooit meer in passen )
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 16:45
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
MD met genoeg muziek op schijfjes


Tasje/telefoon/strippenkaart/geld

Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-09-2002, 16:48
*Fallen Angel*
*Fallen Angel* is offline
wallflower zegt :

Ik moet koffie op hebben en mn discman bijhebben...
__________________
Be my lover,be my friend, be everything that they can t
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:16
Belle
Avatar van Belle
Belle is offline
zonder mn pentagram om mn nek ga ik de deur niej uit, maar nou doe ik dat ding nooit af, dus daar hoef ik niet op te letten.
En verder, nja ik moet mn tanden gepoetst hebben en me gewassen, maar das logisch lijkt me
__________________
*geen sig*
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:50
Verwijderd
ik moet iig een tas bij me hebben, sleutels, geld, telefoon , ov...

ik moet ook wel schoon (lees: gedouched) zijn, en men tanden hebben gepoetst etc...zonder make-up voel k me ook wel kaal..en zonder sieraden..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:19
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Mijn portemonee. Ik ga echt de deur niet uit zonder dat ding, ben altijd bang dat als ik hem niet bij me heb ik hem nodig heb.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 20:24
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
make-up, bijna altijd. Een must voordta ik de deur uitga is in de spiegel kijken (ijdeltuit ) Meestal moet ik ook een horloge aan, gewoon ontzettend onhandig zonder tijd en trouwens ook mooi iets om je arm te hebben. Meestal ook ketting.
En geld natuurlijk, altijd handig! Oja, en telefoon als dat kan.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 20:41
~Frederique~
Avatar van ~Frederique~
~Frederique~ is offline
horloge, sleutels, geld, haarelastiekje, gsm...meestal frot ik dit altijd wel in een tasje, soms gewoon in m'n broekzakken
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 21:40
Heelduh
Heelduh is offline
Lippenbalsem!!!! Daar ben ik echt verslaafd aan.
Sleutels & horloge zijn ook heel belangrijk.
M'n tas heb ik niet altijd bij me, zowel dan zit daarin portemonnee, mobiel, lenzenbakje, pen, maandverband, zakdoekjes.
__________________
Als je een vinger in je oor steekt en je teen in je mond en je draait op één been 20 rondjes, val je dan om?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 21:45
superpoepdoosje
Avatar van superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
de ring van mn oma
__________________
You need piece of mind? Here's a piece of mine
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 02:49
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Het voelt wel erg prettig om m'n tanden te hebben gepoetst voor ik het huis verlaat.
Ook neem ik meestal m'n telefoon mee.

Maar het is beide geen must voordat ik het huis verlaat. Er is niets waar ik (geestelijk) aan vast zit voor als ik effe het huis uit ben.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 09:50
Verwijderd
make up in de meestal wel... en me haren kammen (voor de hond uitlaten) voor naar school en naar vrienden toe altijd douchen, opmaken, haar doen, tanden poetsen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 10:31
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Kleding en make-up
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 12:59
de Duif met de Bijl
Avatar van de Duif met de Bijl
de Duif met de Bijl is offline
mn haar moet goed zitten en mn make up ook

verder: armbandjes/kettingen, maar dat is gewoon standaard als ik me aankleed, gaat automatisch ofzo

heb een tijd gehad dat ik niet zonder mn discman t huis verliet, nu komt dat wel weer steeds vaker terug erhm..sleutels, heel belangrijk, want ik heb mezelf net iets te vaak (hoe zeg je dat..) buitengesloten uit huis (ofzo )
erhm, ja dagelijkse rituelen als douchen, tanden poetsen etc.
portemonnee mag ook niet thuis blijven
dat was t wel zo'n beetje..
__________________
*broekje uittrek* || Duif is zo fijn, ze laat altijd iedereen komen. || Duif voor FB. (y)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 13:15
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
haar in model zit
tanden gepoetst
deo
geschoren
horloge
sleutels
ketting
armband
schone kleding

pfff....zoiets
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 14:41
Jones
me haar moet niet hetzelfde zitten als toen ik uit bed kwam..(daar bedoel ik niet mee dat het 'goed' moet zitten .. maar anders...) en voor de rest..helemaal nix..meestal heb ik wel geld horloge enzo om .. maar ik zal er niet voor terug gaan...en verder natuurlijk tanden poetsen en douchen..maar dat lijkt me logisch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.