Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2004, 16:58
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Citaat:
bertbart schreef op 29-05-2004 @ 17:50 :
een meisje dat rond liep met armwarmers, die ze had opgetrokken tot net onder haar oksels het zag er echt niet uit!
Gisteren zag ik een meisje (tenminste, ze was al 25 ofzo) die had allemaal haarelastiekje om haar armen, van boven naar beneden. Ik kon ook niet stoppen met kijken naar haar, want haar handen werden steeds blauwer en de striemen op haar armen steeds roder.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2004, 17:01
Verwijderd
Citaat:
~louise~ schreef op 29-05-2004 @ 17:58 :
Gisteren zag ik een meisje (tenminste, ze was al 25 ofzo) die had allemaal haarelastiekje om haar armen, van boven naar beneden. Ik kon ook niet stoppen met kijken naar haar, want haar handen werden steeds blauwer en de striemen op haar armen steeds roder.
vreselijk
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 18:13
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Een man met een opgestreken DagobertDuck plaatje op de achterkant van zijn spijkerjas.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 18:49
nehalennia
Avatar van nehalennia
nehalennia is offline
mijn pappa met zijn bretels en bierbuik
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 18:52
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Een dikke blonde kampsnol in een cabrio
dikke blonde kampsnollen moeten in geblindeerde busjes rondgereden worden
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 18:54
Verwijderd
een ontzettend stereotype breezer mannetje met stekeltjes, een fluo oranje gsus shirt,lelijke cars broek met bleekvlekken en pumas uit 2002,dit alles opgefleurd met een mooie ketting die over het shirtje hing
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 12:02
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 29-05-2004 @ 19:54 :
een ontzettend stereotype breezer mannetje met stekeltjes, een fluo oranje gsus shirt,lelijke cars broek met bleekvlekken en pumas uit 2002,dit alles opgefleurd met een mooie ketting die over het shirtje hing
LOEL, stond jij ook in de rij van de Pathé gisteravond, zo'n zelfde knul.

Een koppeltje bij de popcorn rij van de pathe
Hij:
nike air maxies
zo'n cars broek met witte achterkant en blauwe voorkant.
Bruin t-shirt

Zij:
nike air maxies
een of andere spijkerbroek
geel topje.

Het valt me trouwens op dat Cars nieuwe kontzakken logo's heeft
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 12:57
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
nx tegen cars, ik heb een kei hippe cars spijkerbroek laatst gekocht...



alleen jammer dat ik nikes zo lelijk vind he,
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:02
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
ik nomineer, een vriendin van me, die veels te dik is, (meer dan 90 kilo)
en dan gaat ze van die wijde alto broeken, (geel rood paars)
die dan ook nog veels te kort zijn, met dr verlsletem dc martens
en dan proberen de meeste foute kleur combinaties te maken, echt zooow lelijk, (lichtblauwe jas, een leger broek, en een rood met gouden truitje, + dr martens met felgroen en paase veters,

en dan om de 5 min zeggen hoe enorm alternatief ze is,

en ze vind wij met zn tweetjes samen zow alternatief, (hallow ik hou van wijde kleding, en een apart truitje, maar het moet wel rustig en relaxt blijven, en neej ik ben niet samen met dr alternatief.. )

maarja, ik heb wel een strakke cars broek,
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:36
Verwijderd
[QUOTE]BizZz schreef op 30-05-2004 @ 13:57 :
nx tegen cars, ik heb een kei hippe cars spijkerbroek laatst gekocht...



alleen jammer dat nikes air max zo lelijk zijn QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 18:40
Verwijderd
Ik nomineer een dragqueen die ik vandaag in de tram zag: superveel makeup, witte hoge laklaarzen, witte netpanty, blauw kort jurkje à la verpleegster, rood lang harige pruik en een wit hoedje à la verpleegster. Ik lag dubbel
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:10
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
! am mE schreef op 30-05-2004 @ 19:40 :
Ik nomineer een dragqueen die ik vandaag in de tram zag: superveel makeup, witte hoge laklaarzen, witte netpanty, blauw kort jurkje à la verpleegster, rood lang harige pruik en een wit hoedje à la verpleegster. Ik lag dubbel
We have a winner!
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:15
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Een meisje bij mij op school dat, ahum, 'iets' te dik is, en altijd in strapless truitjes rondloopt.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:17
Verwijderd
een vrouw die ik gister in een club tegen kwam in almere dat zegt natuurlijk al genoeg ze had een een goedkoop forecast truitje aan en daaronder een kort schots rokje en daaronder laarzen van nep suede met het model uit de jaren '10 van 8 eeuwen terug! Wat een lelijke laarzen! en ze had lang haar en gekozen voor de wetlook! het zag er niet uit om te janken!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 20:05
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 30-05-2004 @ 20:17 :
een vrouw die ik gister in een club tegen kwam in almere dat zegt natuurlijk al genoeg ze had een een goedkoop forecast truitje aan en daaronder een kort schots rokje en daaronder laarzen van nep suede met het model uit de jaren '10 van 8 eeuwen terug! Wat een lelijke laarzen! en ze had lang haar en gekozen voor de wetlook! het zag er niet uit om te janken!
Hoezo ga jij naar de lelijke hetero swing avonden ?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 20:06
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
bertbart schreef op 30-05-2004 @ 20:17 :
een vrouw die ik gister in een club tegen kwam in almere dat zegt natuurlijk al genoeg ze had een een goedkoop forecast truitje aan en daaronder een kort schots rokje en daaronder laarzen van nep suede met het model uit de jaren '10 van 8 eeuwen terug! Wat een lelijke laarzen! en ze had lang haar en gekozen voor de wetlook! het zag er niet uit om te janken!
Die ene vrouw?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 20:09
Verwijderd
Citaat:
frozenfountain schreef op 30-05-2004 @ 21:06 :
Die ene vrouw?
neeeeeee, die niet! Maar die was ook een nominatie waard! 40 en een korte rok en een t-shirt die haar hangtieten niet konden verbergen en het kapsel van een pot!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 13:33
Verwijderd
Ik nomineer een pauper die ik vandaag tegen kwam op de fiets. Niet dat ik er zelf zo lekker uit zag in m'n rode trainingsbroek, maar dit sloeg echt alles. Een paars met roze gestreepte legging tot op de knie, daarboven een felgeel oversized shirt met daarover heen een grijs-wit gestreept hemd. Daarbij komt nog een zonnebank bruin hoofd met witte lipstick en een rode zonnebril.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 13:49
Sjenne
Avatar van Sjenne
Sjenne is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 31-05-2004 @ 14:33 :
Ik nomineer een pauper die ik vandaag tegen kwam op de fiets. Niet dat ik er zelf zo lekker uit zag in m'n rode trainingsbroek, maar dit sloeg echt alles. Een paars met roze gestreepte legging tot op de knie, daarboven een felgeel oversized shirt met daarover heen een grijs-wit gestreept hemd. Daarbij komt nog een zonnebank bruin hoofd met witte lipstick en een rode zonnebril.
Oh my.....das wel ernstig!
Ik nomineer iemand van school (ik noem geen namen Lisanne ) het betreft een jongeman, die eerst rood haar had, maar heeft besloten zijn weelderige haarbos in een pot zwarte verf te dopen. De rode uitgroei is inmiddels zichtbaar, maar dat valt amper op....de aandacht wordt namelijk wel getrokken naar zijn lange zwarte nep-leren jas (met daaronder??????).......of zijn blote voeten

Hij loopt vaak in en rond de school, een beetje freaky te wezen, ik vind dat altijd een beetje jammer hoor, waarom takelen sommige mensen zichzelf zo toe? Ik hoop alleen maar dat hij blij is met zichzelf, hoewel de blijheid er nou niet bepaald vanaf straalt ofzow
__________________
Tuinkabouterbevrijdingsfront de gekste!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 19:53
Verwijderd
ik zag dinsdag een negerin in mannen-kleren! die een joint draaide in de arc! Ik dacht eerst dat een vent was en dat ze samen met haar fag hag was! Toen ik beter keek zag ik dat het twee potten waren een vrouwelijke en een mannelijke! bah!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:00
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-06-2004 @ 20:53 :
ik zag dinsdag een negerin in mannen-kleren! die een joint draaide in de arc! Ik dacht eerst dat een vent was en dat ze samen met haar fag hag was! Toen ik beter keek zag ik dat het twee potten waren een vrouwelijke en een mannelijke! bah!
Net als die negerin uit de April!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 17-06-2004 @ 21:00 :
Net als die negerin uit de April!
omg hahahahahahahahahaha o god! En een zooitje nichten in de montmartre afgelopen dinsdag kwamen ook in de aanmerking voor een nominatie
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:06
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-06-2004 @ 21:03 :
omg hahahahahahahahahaha o god! En een zooitje nichten in de montmartre afgelopen dinsdag kwamen ook in de aanmerking voor een nominatie
Wat deed jij in Montmartre? Ik durf daar geen voet over de drempel te zetten als ik niet zwaar onder invloed ben!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 17-06-2004 @ 21:06 :
Wat deed jij in Montmartre? Ik durf daar geen voet over de drempel te zetten als ik niet zwaar onder invloed ben!
ik was dronken! En ik heb dronken tegen een faghag staan schreeuwen: wat heb jij een dikke tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie-ten
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:13
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-06-2004 @ 21:11 :
ik was dronken! En ik heb dronken tegen een faghag staan schreeuwen: wat heb jij een dikke tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie-ten
Was Evert O. er ook?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 16:38
Anadyomenè
Anadyomenè is offline
Mijn Frans docente vandaag. Lelijke spijkerbroek tot boven haar navel met eroverheen een gebreid vest met roze bloemen en rare gekleurde dingen erop .
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 23:33
Verwijderd
ik zag een klein ranzig goor rotmeisje in de bus.
ze was een jaar of 4. ()
ze had lang blond sliertenhaar, waarschijnlijk nooit afgeknipt omdat lang zo mooi staat. uh huh!
2 hoge sliertstaarten met prachtige roze glimelastieken. (van die grote van de markt ja)
ze had een roze nepleren jekkie aan en een spijkerrokje.
en let op: nike air max, met daaronder witte sokken met zo'n kantrandje
daarbij maakte ze ook vieze HELE IRRITANTE hijg en gil geluidjes en keek ze nu al als een psycho.
ik wou dat kind zo graag met haar hoofd tussen de deur doen gatver!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 00:26
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Noé schreef op 19-06-2004 @ 00:33 :
ik zag een klein ranzig goor rotmeisje in de bus.
ze was een jaar of 4. ()
ze had lang blond sliertenhaar, waarschijnlijk nooit afgeknipt omdat lang zo mooi staat. uh huh!
2 hoge sliertstaarten met prachtige roze glimelastieken. (van die grote van de markt ja)
ze had een roze nepleren jekkie aan en een spijkerrokje.
en let op: nike air max, met daaronder witte sokken met zo'n kantrandje
daarbij maakte ze ook vieze HELE IRRITANTE hijg en gil geluidjes en keek ze nu al als een psycho.
ik wou dat kind zo graag met haar hoofd tussen de deur doen gatver!
Je hebt tcoh wel tegen haar moeder gezegd dat ze haar kind zo echt niet de straat op kan sturen!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 12:09
Verwijderd
Een schoolgenoot, ik zeg één ding:

Een overduidelijke zelfgebreide trui met blokken en ballen erop...En dan daaronder zo'n lekkere strakke spijkerbroek én *niet te vergeten* zijn spliksplinternieuwe nike's!

EEEEEEEEEEEEEEEK!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 12:12
Verwijderd
Citaat:
~louise~ schreef op 29-05-2004 @ 17:58 :
Gisteren zag ik een meisje (tenminste, ze was al 25 ofzo) die had allemaal haarelastiekje om haar armen, van boven naar beneden. Ik kon ook niet stoppen met kijken naar haar, want haar handen werden steeds blauwer en de striemen op haar armen steeds roder.
Is wel weer es een andere manier van zelfmoord plegen, lekker alto..!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 20:22
Verwijderd
Ik zag gister een meisje met een zwart/wit gesteepte rok en daarboven een groen/zwart gestreept truitje! Wat een mismatch
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 20:30
Verwijderd
om te beginnen de blouse die ik op mijn werk aan heb: lichtblauw, veel te groot is lelijk
dan de helft, al dan niet meer van de mensen die daar in het dorp naar de bruna komen. dat is een grote contest van mensen die in aanmerking voor de eenige echte fashion nono award zouden komen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 20:38
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Vandaag een mevrouw in de bus met dr dochtertje. Het meisje had een gouden neuspiercing, een knopje met een diamantje. Het kind had groene oogschaduw op, geblondeerd haar en een witte broek met van die plateauzool-schoenen eronder. Dr mamma had een tijgerprint broek aan en een shirtje met wijduitlopende mouwen in een vieze huidskleur.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 21:03
Mysterons
Mysterons is offline
Een meisje op het station. Ze had een drie-tinten ik-kom-net-van-de-kapper-kapsel (misschien was ze zelf wel kapster) een madonna piercing en een muizengezichtje. Ze had een lelijke lange vies bruinige jas aan met een bontrand van 3 jaar geleden, een doorsnee spijkerbroek, en roze PUNTwaterschoentjes met glitters.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 21:07
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
gisteravond: dikke dansende vent met een mini-shortje aan en een te kort hemdje (blubber) en surfschoenen! Walging was alom.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 01:24
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 09-07-2004 @ 21:22 :
Ik zag gister een meisje met een zwart/wit gesteepte rok en daarboven een groen/zwart gestreept truitje! Wat een mismatch
zeg dat wel Je hebt er toch wel wat van gezegd neem ik aan??
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 10-07-2004 @ 02:24 :
zeg dat wel Je hebt er toch wel wat van gezegd neem ik aan??
Natuurlijk, ik heb dr helemaal de grond in geboord
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 12:07
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
! am mE schreef op 10-07-2004 @ 13:04 :
Natuurlijk, ik heb dr helemaal de grond in geboord
Ik zou het rigoreuzer aanpakken en gewoon een kleverig drankje over haar kleding 'morsen' Dan is de boodschap ook wel duidelijk
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 10-07-2004 @ 13:07 :
Ik zou het rigoreuzer aanpakken en gewoon een kleverig drankje over haar kleding 'morsen' Dan is de boodschap ook wel duidelijk
het ging over mij
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 10-07-2004 @ 13:09 :
het ging over mij
Ik meende het niet hoor Je zag er leuk uit
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 12:18
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 10-07-2004 @ 13:14 :
Ik meende het niet hoor Je zag er leuk uit
weet ik beeb, thanks
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Sint Nicolaas heeft saaie tittekes, vindt ge nie? #759
Verwijderd
500 06-12-2009 00:28
Films, TV & Radio The Amazing Race
*** Sido ***
24 18-10-2006 15:44
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Bestaat dat niet ergens op internet?
lso
3 03-12-2004 10:58
Muziek [hiphop] concerten, releases etc.
Fog
500 10-11-2004 12:45
Films, TV & Radio HET IDOLS TOPIC! (als in: het enige idols topic!)
pimomes1987
505 10-03-2003 16:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.