Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2002, 19:16
tijgertjuh1985
tijgertjuh1985 is offline
hai!

ik heb nu al 7 maanden een lieve vriend. we wonen 1.5 uur bij elkaar vandaan. het gaat wel allemaal goed en als hij bij me is voelt het echt goed. maar als hij weg is weet ik niet met mijn gevoel om te gaan. ik zie hem ongeveer 1x in de 2 weken en vind dat weinig.
oke nu is er jongen X. hij is een collega van me en ik kan het erg goed met hem vinden.ik heb vaak idee dat hij meer bedoelt dan wat hij tegen me zegt. hij laat wel merken dat hij me leuk vind. ik zie hem ongeveer 3x per week en begin hem heel erg leuk te vinden en volgens mij voor meer dan gewoon vrienden/collega's. ik wil hem niet vertellen dat ik hem leuk vind en vragen of het echt van 2 kanten komt, omdat hij weet dat ik een vriend heb. ik denkd at hij darom een beetje terughoudend is.

we hebben nog een jongen: Y. hij is een goede vriend van X en we kennen elkaar bijna niet, we hebben nooit met elkaar gepraat. maar als hij naar me kijkt voel ik gewoon iets, en dat gebeurt vaak! hij komt me ook vaak 'per ongeluk' tegen als ik moet werken. ik ken hem verder (nog) niet maar vind deze jongen wel heel erg leuk! ik zie hem ongeveer 4x per week.

nu is het probleem...ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. ik houd echt veel van mijn vriend, maar zie hem vaak te lang niet. met X zou het wat kunnen worden als ik zou willen, maar ik denk dat hij beter een goede vriend kan zijn. met Y dat zou het wel kunnen, ik vind hem echt heel erg leuk.
mijn beste vriendin weet hiervan en weet ook niet wat ik moet doen.

wie herkent dit en wat kan ik het beste doen?? xxx
__________________
*wie liefde wil vinden,moet niet door een roze bril gaan kijken,liefde maakt blind, dan is zelfs de ergste nerd niet te ontwijken!*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2002, 19:26
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
het enigste wat je kunt doen is naar je gevoel luisteren... Welk van deze jongens geeft je nou echt een heel fijn gevoel, welk geeft je t gevoel dat er niemand anders dan alleen jullie op de wereld zijn, wie geeft je die verliefdheidskriebels???

En ik denk dat je er met je vriend over moet praten... Als hij echt van je houdt zal hij met zo'n situatie wel om kunnen gaan. Ik dacht een tijdje terug ook dat ik wat gevoel had voor een andere gozer en dat vertelde ik m, en ja... Nu is dat gevoel weer aardig verdwenen en ik ben erg blij dat ik t mn vriend verteld heb en nog blijer dat mn vriend nog bij me is.
Weet je wel zeker dat je je relatie op wilt geven voor afstand?

Ik denk dat je er eerst nog met vele anderen over moet praten... desnoods met die jongen X.

Succes iig!
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:29
bakk-ster
bakk-ster is offline
hey je moet doen wat je goed doet en nie over denken ja da is zielig voor je nu nog vriend!!
ik heb dit ook wel eens en dan maak ik ut nie altijd uit maar soms is da egt wel beterzz dus doe wa je denkt da goe is!!!
en doe geen slechte dingen waar je later spijt van krijg!en wat je wel moe doen is na X en Y gaan wat ze willen en er mee hun over praten
Heel veel suc6

Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:35
tijgertjuh1985
tijgertjuh1985 is offline
ik wil er eerst goed over nadenken voordat ik er met andere mensen over praat, dan mijn beste vriendin.
ik houd nog veel van mijn vriend, maar we zien elkaar zo weining en maar heel vene. ik wil ook gewoon een keer lekker 's avonds bij elkaar kunnen zijn.
het kan ook zijn dat ik denk nu even "iets anders" te willen. maar ik weet ook niet zeker wat ik voor deze jongens voel. X lijkt me meer een gewone vriend/collega waar het ook bij blijft. en ik weet niet of ik voor zoiets onzekers een goedlopende relatie op moet geven.
bedankt voor de reacties alvast! x
__________________
*wie liefde wil vinden,moet niet door een roze bril gaan kijken,liefde maakt blind, dan is zelfs de ergste nerd niet te ontwijken!*
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:44
lake bodom
lake bodom is offline
als je echt van je vriend houdt, dan zou je er niet aan moeten denken dat je andere leuk vind.. is een beetje raar.

maar misschien hou je ook wel echt van je vriend, dan moet je gewoon geduld hebben, en als je ouder bent, en hij ook dun kunnen jullie samen wonen, en dan zien jullie elkaar vaker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op iemand anders
TOMMYHILFIGERRR
16 08-01-2012 17:17
Liefde & Relatie Na 3 jaar verliefd op een ander
Gummetje
57 19-10-2006 11:29
Liefde & Relatie bezet, maar toch verliefd op iemand anders..
smashmint
42 16-05-2005 20:44
Psychologie Iemand die je leven probeerde te verwoesten die je niet met rust laat
MazeMouse
4 24-03-2003 01:50
Liefde & Relatie verliefd op een ander dan je vriend(in)?
fruitvliegje
6 31-08-2002 23:08
Liefde & Relatie Vriendje ver weg, en verliefd op iemand anders.. (help??)
Droomvlucht
17 31-03-2002 00:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48.