Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2001, 21:34
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
help, ben bijna 18 en ik heb nog nooit gezoend! zijn er nog meer mensen die nog nooit gezoend hebben? want al mijn vriendinnen hebben al lang gezoend, kvoel me dus een beetje een buitenbeentje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2001, 21:35
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Ik kan je maar één iets zeggen.

Het is niet zo speciaal als je denkt...
Je zal echt denken: 'is this it?'
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 21:38
vampire_esje
vampire_esje is offline
hoe specialer het is voor jou én je tegenpartij.... die denkt namelijk, ze heeft helemaal op mij gewacht met zoenen, knuffelen, vrijen etc.

had ík tenminste!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 21:39
koffie verkeerd
koffie verkeerd is offline
boeieh...

echt, dat maakt geen fuck uit...

tis allemaal wel leuk en fijn, maar zonder kan ook heel goed
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 22:10
blue_angel
blue_angel is offline
Citaat:
clubje schreef:
Ik kan je maar één iets zeggen.

Het is niet zo speciaal als je denkt...
Je zal echt denken: 'is this it?'
ja zeker weten zo byzonder vond ik het totaal niet ik vond het nieteens lekker haha

nee je hebt zeker het idee van is dit het..
__________________
it's wonderful as long as you love what you're doing *britney spears*
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 22:38
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
k heb ook nog nooit gezoend, moet ook zeggen dat ik me er nog geen enkel moment druk om gemaakt heb. Zoiets komt vanzelf wel als de juiste persoon en het juiste moment je overkomt. maak je er maar niet druk om, het komt vanzelf.
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 12:51
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
clubje schreef:
Ik kan je maar één iets zeggen.

Het is niet zo speciaal als je denkt...
Je zal echt denken: 'is this it?'
Nou dat hangt volge's mij toch wel af met wie je het doet...want voor mij was het best wel van: "wow...is this it!"
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 13:07
John Sickbock
John Sickbock is offline
Citaat:
clubje schreef:
Ik kan je maar één iets zeggen.

Het is niet zo speciaal als je denkt...
Je zal echt denken: 'is this it?'
Ik zit met metzelfde als Nathalie, en ik heb heel lang telkens op de manier die je beschrijft gedacht. Volgens mij is het echter de verkeerde manier: Je zegt 'het is niet zooo erg', maar je impliceert daarmee wel dat het wel een beetje erg is, en das IMHO niet waar.

Nathalie... het komt nog wel! Jij bent gewoon meer met andere dingen bezig; waar of niet? Is dat erg? ik denk van niet, maarja dat moet je voor jezelf uitmaken...

Sterkte iig!
__________________
Do one thing that scares you every day ~ De wereld is niet vastgeroest, al lijkt dat soms zo ~ We ontwikkelen allemaal op een andere manier, gelukkig!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 13:10
cabbierettie
cabbierettie is offline
Het zoenen zelf is niet zo bijzonder, maar de persoon met wie je dat doet maakt het een stuk mooier
__________________
OOoo think twice , cos it's another day for you and me in paradise
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 13:22
paco de taco
Avatar van paco de taco
paco de taco is offline
Citaat:
cabbierettie schreef:
Het zoenen zelf is niet zo bijzonder, maar de persoon met wie je dat doet maakt het een stuk mooier
daarom
__________________
no fun
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 15:00
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
naja tis zo kvind het gewoon nie leuk dat ik nog nooit gezoend heb, en ik wil nie zo maar de eerste de beste pakken (heb ik trouwens geeneens het lef voor) maar mijn vriendinnen weten het nie, want als ze horen dat iemand nog nie gezoend beginnen ze er zo lacherig over te doen.


BTW, wat betekent IMHO?????
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 15:14
sweet girl
sweet girl is offline
Citaat:
nathalie schreef:


BTW, wat betekent IMHO?????
In My Holy Opinion, denk ik

ontopic: wat de rest zei

Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 15:27
Verwijderd
Citaat:
sweet girl schreef:
In My Holy Opinion, denk ik

ontopic: wat de rest zei

niet zo christelijk , tis HUMBLE
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 15:29
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
clubje schreef:
Ik kan je maar één iets zeggen.

Het is niet zo speciaal als je denkt...
Je zal echt denken: 'is this it?'
Owh, mijn 1e kus was wel erg lekker.
Maar da was ook omdat ik stapel op dat meisje was.


Maar, 18 jaar is niet laat. Wel een beetje, niet extreem. Je moet trouwens [vind ik] niet zoenen om te zoenen, maar zoenen omdat je iemand speciaal vind.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 16:48
Verwijderd
Citaat:
clubje schreef:
Ik kan je maar één iets zeggen.

Het is niet zo speciaal als je denkt...
Je zal echt denken: 'is this it?'

nou echt waar m'n eerste keer is een paar maanden geleden ( was toen ook 18 jaar nu nog ) en die moment zal ik zo lang ik leef echt nooooooooooooooooooooit vergeten...

Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 16:51
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik zou d'r absoluut niet mee zitten, als ik iemand kende die nog nooit gezoend had of wat dan ook.

Alles op z'n tijd, je kunt zoiets toch niet dwingen zeg maar... Het komt gewoon... Misschien wat laat, maar ach, zo is het leven, je zult d'r gewoon op moeten wachten...

Tis niet zo dat je nu iets mist ofzo, ik bedoel zo speciaal is het niet, ik weet wel wat je bedoeld, daar niet van, en het is ook wel lekker enzo, en een teken van liefde...

Maak je zelf er maar niet te druk over, het komt echt wel een keer...
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 19:17
dinky@17
dinky@17 is offline
ik denk dat ik het zelf ook wel moeilijk zal vinden!

bij mijn broer was het ook zo dat toen hij bijna 18 was nog niet met iemand was gegaan maar dat is helemaal goed gekomen...
hij is nu heel gelukkig met een hele lieve vriendin!
je kan je hele leven nog zoenen!
sterkte!
kusjes marieke
__________________
love is a answer for everything.... why is there no answer for love
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 19:32
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Citaat:
John Sickbock schreef:
Volgens mij is het echter de verkeerde manier: Je zegt 'het is niet zooo erg', maar je impliceert daarmee wel dat het wel een beetje erg is, en das IMHO niet waar.

Echt? Ja kwou het zo nie laten overkomen :-)

__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-12-2001, 19:41
Pletterprater
Pletterprater is offline
Natalie, troost je, je bent niet de enige die nog nooit gezoent heeft op die leeftijd.
Of sterker nog, ik ben 20 en heb ook nog nooit gezoent.
Maar komt vast wel ooit goed.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 20:19
lake bodom
lake bodom is offline
heey
ik vind t heus niet zo raar hoor.
en je moet pas met iemand zoenen als je diegene leuk vind, want dan is t zoenen ook wel lekker.
als je het gewoon wilt doen om uit te proberen met iemand die je niet superleuk vind, zouk het ook niet doen. want dan ist niet leuk.
en stom van je vriendinnen dat die het stom vinden dat je nooit hebt gezoent dan....moet je tog zelf weten..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 20:24
John Sickbock
John Sickbock is offline
Citaat:
sweet girl schreef:
In My Holy Opinion, denk ik
ik denk het niet. In my humble opinion liever
__________________
Do one thing that scares you every day ~ De wereld is niet vastgeroest, al lijkt dat soms zo ~ We ontwikkelen allemaal op een andere manier, gelukkig!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 20:56
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Oefen maar op mij !
__________________
█████████████████████99%
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 21:17
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Owh, mijn 1e kus was wel erg lekker.
Maar da was ook omdat ik stapel op dat meisje was.


Maar, 18 jaar is niet laat. Wel een beetje, niet extreem. Je moet trouwens [vind ik] niet zoenen om te zoenen, maar zoenen omdat je iemand speciaal vind.

Ja, maar dat bedoel ik eigenlijk. Het is niet die zoen die alles veranderd. Het is gewoon verbonden zijn met diegene die je wilt. Die zoen op zich is niet echt belangrijk.
Als je gaat zoenen met iemand om het gedaan te hebben, dan ga je echt niet gelukkiger zijn daarna. Ook al verlangde je zolang naar het fysieke aspect van de eerste zoen.
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 22:01
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Ik zal je iets zeggen en vriend van mij is nu bijna 19 en heeft pas voor het eerst gezoend, dus het maakt niks uit hoor.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 22:08
Penelopeia
Penelopeia is offline
het maakt werkelijk niks uit joh.. en t stelt helemaal niks voor, dus mocht je de kans krijgen met een errug leuke jongen te zoenen: gewoon doen! je kunt het gewoon niet fout doen namelijk
__________________
geniet eens even
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2001, 22:15
Ikke!
Ikke! is offline
Citaat:
Penelopeia schreef:
het maakt werkelijk niks uit joh.. en t stelt helemaal niks voor, dus mocht je de kans krijgen met een errug leuke jongen te zoenen: gewoon doen! je kunt het gewoon niet fout doen namelijk


neej ik vind het ook: als je de kans krijgt moet je het gewoon doen.. en dat is de laatste tijd ook een beetje mijn instelling (misschien wel fout maarjah je geniet en leeft maar 1x toch?!) en dan kan je wel de hele avond thuis gaan zitten en uit principe niet zoenen voor 1 avondje omdat je iet zo bent.. maar dan loop je heel veel lol mis in je leven...

ennuh over dat het niet kan foutgaan dat is wel zo.. alleen is het wel ff wennen, maar oefening baart kunst
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 22:54
bartje518
bartje518 is offline
Neuh, denk dat er wel meer mensen zijn.. Weet het niet, hoor, maar tzal heus niet uitzondelijk zijn. Sowieso, als je niet iemand tegenkomt waarmee je dat wilt, is het helemaal niet erg..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 23:00
de abt van sion
de abt van sion is offline
Ben je misschien te lelijk?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 23:02
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Ben je misschien te lelijk?
Nee hoor, bij jou zal het je karakter zijn.

__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 23:46
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Ben je misschien te lelijk?
Hoe kun je nou té lelijk zijn? Wat iz dit überhaupt voor een opmerking?!
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 14:57
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:
Hoe kun je nou té lelijk zijn? Wat iz dit überhaupt voor een opmerking?!

Nou, als ze er grof en onappetijtelijk uitziet, wil niemand haar zoenen...

Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 15:27
Ikke!
Ikke! is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:
Hoe kun je nou té lelijk zijn? Wat iz dit überhaupt voor een opmerking?!


Heej laat hem maar lullen... (als je wat andere topics van hem leest weet je wel wat ik bedoel) doe maar gewoon alsof je hem niet 'ziet'.. want hij kan er ook nix aan doen dat ie gek in zn hoofd is.. wipfoutje ofsow..
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 15:32
The Wanderer
Avatar van The Wanderer
The Wanderer is offline
Citaat:
Ikke! schreef:

Heej laat hem maar lullen... (als je wat andere topics van hem leest weet je wel wat ik bedoel) doe maar gewoon alsof je hem niet 'ziet'.. want hij kan er ook nix aan doen dat ie gek in zn hoofd is.. wipfoutje ofsow..
idd, die abt van sion heeft zon lage eigendunk van zichzelf, omdat hij waarschijnlijk bepaalde behoeften in zn eigen leven mist en het gemis ervan probeert te verklaren door zijn mening te forceren en projecteren op anderen. Dit is een zeldzaam voorkomend psychisch probleem.

__________________
SpoonBoy:Do not try to bend the spoon. That's impossible. Instead, only try to realize the truth. Neo:What truth? SpoonBoy:A spoon is for eating only.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 15:57
Verwijderd
ik vind het vreemd dat je vriendinnen er zo raar over doen dat je nog nooit gezoend hebt. ik ben bijna 17 (ok, is geen 18 maar toch) en heb ook nog nooit gezoend, maar mijn vriendinnen doen daar helemaal niet zo raar over.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 16:03
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
The Wanderer schreef:
idd, die abt van sion heeft zon lage eigendunk van zichzelf, omdat hij waarschijnlijk bepaalde behoeften in zn eigen leven mist en het gemis ervan probeert te verklaren door zijn mening te forceren en projecteren op anderen. Dit is een zeldzaam voorkomend psychisch probleem.

Andere topics zijn discussiestellingen; dit zijn reactiestellingen. Ik probeer niets te forceren; waarom zou ik? Ik ken jullie niet eens? Projecteren is om dezelfde reden zinloos.
Overigens, ik mis helemaal niets in dit leven.


Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 16:10
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Ben je misschien te lelijk?
Je wordt heel vervelend abt!

Je kan het niet laten mensen naar beneden te halen! Laat mensen in hun waarde, zij laten jou dan in je waarde!

Citaat:
de abt van sion schreef:
Ik probeer niets te forceren; waarom zou ik? Ik ken jullie niet eens?
Inderdaad, je kent de mensen hier geeneens, waarom plaats je dan zulke opmerkingen als je die mensen toch niet kent.

Het eerste forumgebod:

Als je lid bent van dit forum ga je ermee akkoord dat je dit forum niet zult gebruiken om materiaal te publiceren dat moedwillig foutief en/of onnauwkeurig, krenkend, vulgair, haatdragend, obsceen, profaan, racistisch, seksueel georiënteerd, dreigend, privacyschendend of anderszins in strijd met de wet is.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-12-2001, 18:23
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:
Het eerste forumgebod:

B]
Mijn woorden zijn niet moedwillig foutief en/of onnauwkeurig, niet krenkend (je kunt toch lelijk zijn?), niet vulgair (dan was de woordkeus wel anders geweest), niet haatdragend (ik ken haar niet, dus kan eer geen sprake zijn van haat), niet obsceen (zie woordkeus), niet krenkend (het is niet krenkend om iemand die lelijk is lelijk te noemen), niet profaan (dat is hier niet aan de orde), zeker niet racistisch (ik heb geen reden om dat te zijn en ik zou het nooit doen), niet seksueel georiënteerd (dat heeft hier niets mee te maken), niet dreigend (ik heb nog nooit iemand gedreigd, en zal dat ook nooit doen) en niet privacyschendend (ik schend niemands privacy).
Kortom, het feit dat jij deze "grondwet" aanhaalt, is oneerlijk en bovendien een tendentieuze en stemmingmakende act.

Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 18:28
Ikke!
Ikke! is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Mijn woorden zijn niet moedwillig foutief en/of onnauwkeurig, niet krenkend (je kunt toch lelijk zijn?), niet vulgair (dan was de woordkeus wel anders geweest), niet haatdragend (ik ken haar niet, dus kan eer geen sprake zijn van haat), niet obsceen (zie woordkeus), niet krenkend (het is niet krenkend om iemand die lelijk is lelijk te noemen), niet profaan (dat is hier niet aan de orde), zeker niet racistisch (ik heb geen reden om dat te zijn en ik zou het nooit doen), niet seksueel georiënteerd (dat heeft hier niets mee te maken), niet dreigend (ik heb nog nooit iemand gedreigd, en zal dat ook nooit doen) en niet privacyschendend (ik schend niemands privacy).
Kortom, het feit dat jij deze "grondwet" aanhaalt, is oneerlijk en bovendien een tendentieuze en stemmingmakende act.

jah je hebt helemaal gelijk!!!!

(kleine kinderen houden ook altijd hun bek als ze gelijk krijgen... ff kijken hoe dit wezen dr op reageert...)
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 01:27
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Ikke! schreef:

(kleine kinderen houden ook altijd hun bek als ze gelijk krijgen... ff kijken hoe dit wezen dr op reageert...)
Wie begrijpt dit specimen van verbale diarrhee dat uitsluitend uit het spijsverteringskanaal van Ikke! kan komen?

Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 01:50
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:
Hoe kun je nou té lelijk zijn? Wat iz dit überhaupt voor een opmerking?!

'k kan me best voorstellen dat zo'n opmerking zoals de abt maakte, geplaatst wordt. het is zeker geen aardige, maar misschien wel de waarheid
Hier is deze dan ook niet helemaal op z'n plaats omdat nathalie zich nu meteen minder zou kunnen gaan voelen.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 11:02
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
je kan ook zoenen met een ander mondje
en dan heb je waarschijnlijk niet zoiets van: is dit het nou...
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 14:08
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
hey, om maar gelijk ff antwoord te geven op dat lelijk (hebben we dat ook maar weer gehad)dat ben ik dus nie, kheb er tenminste nog nooit iemand over gehoord, maar wel dat ze me knap vonden.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 17:52
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
nathalie schreef:
hey, om maar gelijk ff antwoord te geven op dat lelijk (hebben we dat ook maar weer gehad)dat ben ik dus nie, kheb er tenminste nog nooit iemand over gehoord, maar wel dat ze me knap vonden.
nooit een gelegenheid gehad dan, tot zoenen met een leuke jongen?
moet dan toch geen probleem voor je zijn...

__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 18:27
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
nathalie schreef:
hey, om maar gelijk ff antwoord te geven op dat lelijk (hebben we dat ook maar weer gehad)dat ben ik dus nie, kheb er tenminste nog nooit iemand over gehoord, maar wel dat ze me knap vonden.
Dank je voor dat antwoord, Nathalie. Ik ben er blij mee. Al was het me liever geweest dat je het eerder had gegeven. Dan gaan een aantal redeneringen niet op.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 19:16
Missy Muffett
Missy Muffett is offline

nooit een gelegenheid gehad dan, tot zoenen met een leuke jongen?
moet dan toch geen probleem voor je zijn...


k krijg ook wel aandacht van jongens maar als dat gebeurt word ik altijd heel verlegen (nog erger dan ik normaal ben) en weet ik nie hoe ik me moet gedragen, en aan de andere kant ben ik bang dat ik het fout doe, omdat die jongen (waarschijnlijk) meer ervaring heeft.

Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 13:05
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Mijn woorden zijn niet moedwillig foutief en/of onnauwkeurig, niet krenkend (je kunt toch lelijk zijn?), niet vulgair (dan was de woordkeus wel anders geweest), niet haatdragend (ik ken haar niet, dus kan eer geen sprake zijn van haat), niet obsceen (zie woordkeus), niet krenkend (het is niet krenkend om iemand die lelijk is lelijk te noemen), niet profaan (dat is hier niet aan de orde), zeker niet racistisch (ik heb geen reden om dat te zijn en ik zou het nooit doen), niet seksueel georiënteerd (dat heeft hier niets mee te maken), niet dreigend (ik heb nog nooit iemand gedreigd, en zal dat ook nooit doen) en niet privacyschendend (ik schend niemands privacy).
Kortom, het feit dat jij deze "grondwet" aanhaalt, is oneerlijk en bovendien een tendentieuze en stemmingmakende act.
De opmerking van jou, is krekend te noemen! Wat schiet die persoon op met jouw opmerking?

Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 14:29
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Trek het je niet aan! Ooit zal je de jongen tegen komen waar je speeksle mee wilt uitwisselen!
Het is niet zo speciaal! De allereerste keer dacht ik: Ieuw ieuw!! ik wil dit niet, dit is zoooo vies!

En je kan best zonder!! veel succes nog! kuz
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 18:21
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:
De opmerking van jou, is krekend te noemen! Wat schiet die persoon op met jouw opmerking?

Dat ze even nadenkt over haar uiterlijk, dat uiteindelijk - zoals in het geval van Nathalie - goed vindt, daardoor één zorg minder heeft, en dus gelukkiger is.

Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 18:53
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Dat ze even nadenkt over haar uiterlijk, dat uiteindelijk - zoals in het geval van Nathalie - goed vindt, daardoor één zorg minder heeft, en dus gelukkiger is.

wat zijn dat toch steeds voor opmerkingen?
zeg dan niets als je toch niet serieus op de topics kan reageren. je hoeft helemaal niet lelijk te zijn als je op je 18e nog nooit gezoend hebt.

btw: ik begin me steeds meer aan jou te ergeren, met je vervelende opmerkingen.

Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 19:14
Kadaver
Kadaver is offline
tja...waarschijnlijk ben je lelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 18 jaar en nog onervaren in alles
estudent
6 05-01-2013 15:22
Seksualiteit Willen jullie deze Seksenquete invulle?
Suga~Suga
258 17-10-2005 20:22
Liefde & Relatie Het Grote Single Topic
Verwijderd
131 12-04-2005 13:30
Liefde & Relatie nog niet gezoend erg??
me in luv
37 04-09-2003 16:07
Liefde & Relatie Hoe graag wil jij echt een vriend/vriendin?
//ItsJustMe\\
48 18-04-2003 19:22
Liefde & Relatie Hoe oud zoenen de meesten voor het eerst?
Vogelvrij
132 18-11-2002 16:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.