Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2004, 15:38
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
scarlett en guess what: danke welllll <3 (k)))
__________________
sleep is no friend.
Advertentie
Oud 19-10-2004, 15:57
merels
Avatar van merels
merels is offline
Ik heb gister gesnoept met mn moes en vader en broertje, daarna uit eten geweest met moes en vader want moes is jarig. Dat was gezellig en toen een film gekeken en toen lang gepraat. Blijven pittenbij die vriendinnie, vandaag wezen zwemmen (hup!), ramen gezeemt haha, toen lang gebeld met een mijn wijze vriendin<3
straks naar een vriendinnie die wordt opgeslokt door haar vriend


en glory: gefeliii!
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 19-10-2004, 16:11
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
vanmorgen heerlijk opgestaan. Had meteen een goede bui. Heb eerst rustig op de bank as the world turns gekeken en ben rustig aan wakker geworden. Daarna heb ik heel actief gestretcht en oefeningen gedaan voor mn buikje enzo. Daarna ben ik gaan douchen en aankleden enzo. Echt een fijne ochtend. De fijnheid en mn goeie humeur verdwenen wel opeens toen ik op kantoor aankwam maargoed. Dat zegt ook genoeg.
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 19-10-2004, 18:12
Verwijderd
ohja ik ging de freshcotton site checken en zag dat mijn ontwerp niet bij de 10 beste shirts zat.... sukkels.
Oud 19-10-2004, 18:38
Verwijderd
Vandaag uitgeslapen nadat ik allemaal vreemde nachtmerries had. Daarna naar Den Haag gegaan, lekker geshopt met te weinig geld helaas. Nog wel wat leuke dingies gekocht though.
Toen ik thuis kwam heerlijk ruziegemaakt met moeder en nu zit ik maar wat te internetten.

Vanaaf Net 5 avond.
En ik zou echt moeten beginnen met leren voor mijn tentamens.
Oud 19-10-2004, 18:51
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb ruzie gemaakt met Nederlanders bij de pinautomaat want ze deden echt achterlijk. En ik kwam mijn geheime minnaar tegen in de pauze, rrr. Daarna heb ik gegeten en ben ik naar een vriendinnie geweest want ze had het uitgemaakt met een van haar twee vriendjes. Nu moet ik even wat lezen en daarna heb ik een feessie.
Oud 19-10-2004, 18:52
Sjezzie
Avatar van Sjezzie
Sjezzie is offline
Ik ga weer een bijzondere avond tegemoet uiteraard .
__________________
ik heb al spijt van m'n nickname
Oud 19-10-2004, 18:56
Eurotrashgirl
Avatar van Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Moest vanmorgen voor 11 uur een verslag inleveren, dat is natuurlijk weer 2 voor 11 ofzo geworden , ben daarna paar uur een hele goede studente geweest door in de UB te gaan leren maar het was eigenlijk best irritant daar want voor me zat een meisje die de hele tijd raar aan het hoesten was en haar neus heeeel hard snoot en achter me zat n irritante bal die de hele tijd met een andere jongen aan het praten was en stomme grapjes maakte..Daarna ben ik even bij vriendinnetje langs geweest om wat dvd's terug te brengen maar ze was net aan het douchen dus toen heb ik ze maar aan haar rare hippie huisgenoot gegeven. Daaaaarna naar me kamertje gegaan en schoongemaakt , wat boodschapjes gedaan, gekookt, gegeten...
Oud 19-10-2004, 19:16
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 19-10-2004 @ 19:38 :

En ik zou echt moeten beginnen met leren voor mijn tentamens.
haha same here man.. maarja je kent het he altijd op het laatste moment beginnen
Oud 19-10-2004, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 19-10-2004 @ 20:16 :
haha same here man.. maarja je kent het he altijd op het laatste moment beginnen
Gezien het aantal bladzijdes dat ik nog moet leren is dit al het laatste moment.
Oud 19-10-2004, 20:38
Verwijderd
Ha. Ik had bij de bieb een klacht ingediend omdat ze me een boete wilden laten betalen voor iets wat ik niet gedaan heb. En net werd ik gebeld dat ze me gelijk geven en dat ik niet hoef te betalen.

Oud 20-10-2004, 01:28
Verwijderd
De afgelopen week heb ik veel gewerkt en opzich best leuke feesten bezocht. Donderdag was super chill want toen zijn Raoul en ik thuis helemaal heen gegaan terwijl mijn ouders de volgende morgen om half 8 op moesten om op vakantie te gaan. Het grappigste was alleen dat zij ook vet veel hadden zitten zuipen met mijn oom die ook mee giong met hun op valkantie dat zij uiteindelijk later en nog meer wasted dan ik gingen maffen Vrijdag dus een feest thuis gegeven. Zaterdag dikke paddo trip gehad met Vinnie en daarna naar het Woud gegan en een vechtpartij op straat op laten houden. Volgende dag was er weer een feest bij mij thuis en de voglende dag was ik aardiug brak op mn werk. Die avond met Erwinos Cokos en Kunde thuis enorm super mafia stoned geworden. Vandaag weer lang gewerkt. De Papoea kwam langs en we hebben dikke bongs gerootk. Ik had ook nog aardig wat hertoggies in huus dus die hebben we ook verschranst. Nu nog ff nun slaapmutske groene gringo ende dan maffen
Oud 20-10-2004, 01:36
Fu©k me ţumţs
Fu©k me ţumţs is offline
Vandaag ben ik eens voor mij doen "vroeg" opgestaan, om 11uur!! Daarna rond 12:30 een vriendin opgehaald en naar Eindhoven gereden. Veelste veel geld uitgegeven aan kleding, met me stomme kop 1 tasje verloren dus heb dat kledingstuk opnieuw gekocht. Rond 17:30 thuis, snel wat gegeten, daarna om 20:00 een vriend opgehaald en met zijn 2en naar een ander vriend zijn huis gereden. Daar gechilled tot 23:00, toen zijn we weer gegaan met ze 2en en naar een ander vriend zijn huis gegaan. Daar zaten nog wat andere vrienden, hebben we nog wat friet gegeten en dvd gekeken, toen zijn we weer gegaan. IK heb hem thuis afgezet en nu zit ik hier uit verveling. De bedoeling was dat ik vroeg ging slapen, daarom ben ik nu al thuis, maja lukt niet zo.
__________________
Everybody is somebody else's weirdo
Oud 20-10-2004, 01:41
Konstantine
Konstantine is offline
Ik he bzojuist bewezen dat je ook zat kunt worden zonder geld en met connecties.
Oud 20-10-2004, 11:18
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 20-10-2004 @ 02:41 :
Ik he bzojuist bewezen dat je ook zat kunt worden zonder geld en met connecties.
omg
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 20-10-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 20-10-2004 @ 02:41 :
Ik he bzojuist bewezen dat je ook zat kunt worden zonder geld en met connecties.
nu nog zonder geld, zonder connecties, maar wel oude mannen in de kroeg
Oud 20-10-2004, 16:17
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
getver

als ik later oud en viezer ben ga ik dus jullie soort meisjes dronken naar huis mogen voeren
Oud 20-10-2004, 16:20
Verwijderd
ik neem altijd geld mee hoor, opa perverts met ghb, ik kijk wel uit
Oud 20-10-2004, 16:21
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
rohypnol is effectiever
Oud 20-10-2004, 16:42
Verwijderd
ik heb vandaag:
een set wiskunde gemaakt
gelambalt op school
pizzas gekocht
bij een vriend van me pizzas opgegeten
nfsu en gtavc op ps2 gespeeld
zitten lachen
naar de stad geweest
ijs gegeten
mijn pa's pc ingenomen
FUCK ik moet naar huis ik moet ff boodschappe doen >_<
Oud 20-10-2004, 17:14
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik stond op en k was echt enorm brak en toen ging ik naar mn bijles en toen had k eerst met de drie kittens gespeeld die die meneer nieuw had. Nu snap ik mn bedrijfseconomie ook veel beter though. Toen ging ik daarna naar Utrecht om naar school te gaan, maar ik ging voor niks. Dus nu ben ik weer thuis en moet ik nog afspraken maken over alle concerten waar k heen wil en alle feestjes. En vanavond ga ik eindelijk op tijd slapen.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 20-10-2004, 17:28
Verwijderd
Hoi Emma ik heb de hele dag muziek geluisterd en pogingen tot huiswerk gedaan maar het is niet helemaal gelukt.
Oud 20-10-2004, 19:56
Sjezzie
Avatar van Sjezzie
Sjezzie is offline
Ik werd om half twee vanmiddag gewekt door de huisgenoot van m'n liefje. Hij is keihard op mij gesprongen om me wakker te maken, alleen wist hij niet dat ik nogal naakt was. Dus zijn we allebei geschrokken en hard beginnen gillen. Daar ben ik dan de hele namiddag gebleven, want de buren kwamen plaatjes draaien en ik vond dat leuk dus heb ik lekker gedanst. Straks ga ik proberen joggen en dan ga ik halfdood zijn en niets meer doen .
__________________
ik heb al spijt van m'n nickname
Oud 20-10-2004, 20:11
Verwijderd
Gisteravond heel gezellig in bad met veel schuim ende kaarsjes met anteverta. Toen gaan slapen. Opgestaan, ontbeten met stokbrood en stukje amélie gekeken, met z'n tweetjes de hond uitgelaten en een bosje bl00men gekocht. Anteverta op de bus gezet.. moed verzameld om aan m'n procesverslag te beginnen ..
Oud 20-10-2004, 20:11
Caligula
Avatar van Caligula
Caligula is offline
Ik ben vandaag 2 uurtjes naar school geweest voor'n toets om vervolgens naar de kroeg te gaan en daarna nog naar mn vriendin te gaan.

wat zegt dat over mn lifestyle? Geen idee
Oud 20-10-2004, 21:30
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
eerder opstaan omdat ik eieren ging halen voor mijn moeder want ik had de laatste opgegeten. nouja college gehad, klinische psych is toch niet echt mijn ding. 2 uur tussenuur. eerst nog wat geleerd, toen wat gekletst met mensen van mn groepje.
daarna werkgroep van 3 tot 5. dat mens presteert het altijd veel te lang door te gaan. maargoed, wel twee achten gehaald

pas om kwart over 6 thuis.

savonds werd ik even verbannen van mn pc dus ik werd helemaal panisch heb uit wanhoop maar wat statistiek gemaakt (makkelijk) en mn werkblouse gewassen.

dat maakt mij best productief, vind ik wel.
morgen om 7 uur op
Oud 20-10-2004, 21:39
Verwijderd
Ik had vandaag mijn laatste echte stagedag en ik had het heel druk want ik moest alle dingen die ik de afgelopen maanden opzij had geschoven nu opeens af maken.
Eenmaal thuis heb ik spullen ingepakt & gezocht naar hopeloze muziek voor een activiteit van morgen, waar ik nu nog steeds mee bezig ben. Tussendoor even onder de zonnebank geweest, maar dat was niet leuk want er zat ook een vlieg in die kamer en elke keer als hij op mij ging zitten, schrok ik daar natuurlijk van dus sloeg ik mijn arm/been/ tegen de zonnebank aan en dat deed pijn. Mijn zus kwam nog kijken omdat ik heel hard 'Rot op!' gilde en ze niet snapte tegen wie ik het had.
Nu net heb ik lekker gedoucht en gescrubt en ik voel me weer helemaal fijn. <3
Oud 20-10-2004, 22:39
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 20-10-2004 @ 22:30 :
eerder opstaan omdat ik eieren ging halen voor mijn moeder want ik had de laatste opgegeten. nouja college gehad, klinische psych is toch niet echt mijn ding. 2 uur tussenuur. eerst nog wat geleerd, toen wat gekletst met mensen van mn groepje.
daarna werkgroep van 3 tot 5. dat mens presteert het altijd veel te lang door te gaan. maargoed, wel twee achten gehaald

pas om kwart over 6 thuis.

savonds werd ik even verbannen van mn pc dus ik werd helemaal panisch heb uit wanhoop maar wat statistiek gemaakt (makkelijk) en mn werkblouse gewassen.

dat maakt mij best productief, vind ik wel.
morgen om 7 uur op
kut, ging college vandaag over klinische psych? dat wilde ik juist zo graag zien/horen . Ik neem vandaag en morgen vrij. Wat houd dat discussie gedoe morgen ochtend eigenlijk in? misschien dat ik dan toch even ga . Vandaag heb ik euuh, niets gedaan !
Oud 20-10-2004, 22:49
Konstantine
Konstantine is offline
Vanochtend heb ik antropologie geskipt, omdat ik was vergeten mijn wekker te zetten. Dus uitgeslapen en boodschapjes gedaan en gekookt. Twee uur theatergeschiedenis gehad, daarna drie uur literatuursociologie en toen naar een geweldig toneelstuk <3. Ben nu net een half uur thuis waarvan ik 25 minuten spendeerde met bellen met mijn buurchick omdat intern bellen gratis is. Yeah.
Oud 20-10-2004, 23:41
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
wakker gemaakt door m'n zus maar heb 'r weggejaagd maar moest er toch uit want werken. daarna thuis achter de computer gehangen en ik wil een nieuwe outfit want ik ga morgen eindelijk uit <3 maar geen geld
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 21-10-2004, 00:00
Verwijderd
ik hoor net vet chill nieuwes. Mijn ouders komen vrijdag pas tehuis terwijl ik verwachte dat ze morgen middag al thuis zouden komen. ik heb vandaag gewerkt alweer en dat was mijn laatste dag werk deze week dus mijn weekend is begonnen. dat plus dat mijn ouders nog weg zijn leidt tot het punt dat roel en ieck nu hier lekker lam aan het raken zijn en hij blijft hier nu maffen want hij gromt enoirm hard in mijn oor. 'bluueergh'dat is ongeveer het geluid dat hij uitslaat. net hebben wij besloten dat we ook maar naar de meet gaan aangezien we de avond daar voor een skafeest hebben. duidelijke logica toch?
Oud 21-10-2004, 04:45
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Ik heb net buiten lopen zoeken omdat ik de laatste tijd regelmatig 's nachts zielig gejank en geblaf van 'n hond(je) hoor en het vannacht weer zover was. Ik kan 'r gewoon niet tegen. Helaas heb ik het dier niet kunnen vinden omdat 't geblaf ophield voor ik wist waar 't vandaan kwam.
Maar ik maak 'r bij deze 'n quest van om het dier te vinden en mee naar huis te nemen want ik vind 't ongelofelijk rot om te horen iedere keer. Zwerfhond, of slechte eigenaren, maakt me geen kut uit. Desnoods trap ik 'n schutting in om 't dier uit 'n tuin te halen, kan me geen moer schelen.

en dat heeft in zoverre met m'n lifestyle te maken dat ik stiekem gewoon 'n goedzak ben.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 21-10-2004, 06:18
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Roxane schreef op 20-10-2004 @ 23:39 :
kut, ging college vandaag over klinische psych? dat wilde ik juist zo graag zien/horen . Ik neem vandaag en morgen vrij. Wat houd dat discussie gedoe morgen ochtend eigenlijk in? misschien dat ik dan toch even ga . Vandaag heb ik euuh, niets gedaan !
het ging over hoofdstuk 16.
en dat van zometeen gaat over de verschillende kanten die je op kan met psych, maarja als je er al na een jaartje mee ophoudt heeft het toch niet zoveel zin
en damn wat is het vroeg tis nog donker brrr
Oud 21-10-2004, 12:16
Verwijderd
oh haha nevermind ook want ik ben nu net pas wakker . maar was het nog boeiend of nuttig? niet naar methode geweest? Ik wilde vandaag heelproductief gaan zijn maar ik zie het nu al niet meer zitten zz
Oud 21-10-2004, 12:20
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
cha0s schreef op 21-10-2004 @ 05:45 :
Ik heb net buiten lopen zoeken omdat ik de laatste tijd regelmatig 's nachts zielig gejank en geblaf van 'n hond(je) hoor en het vannacht weer zover was. Ik kan 'r gewoon niet tegen. Helaas heb ik het dier niet kunnen vinden omdat 't geblaf ophield voor ik wist waar 't vandaan kwam.
Maar ik maak 'r bij deze 'n quest van om het dier te vinden en mee naar huis te nemen want ik vind 't ongelofelijk rot om te horen iedere keer. Zwerfhond, of slechte eigenaren, maakt me geen kut uit. Desnoods trap ik 'n schutting in om 't dier uit 'n tuin te halen, kan me geen moer schelen.

en dat heeft in zoverre met m'n lifestyle te maken dat ik stiekem gewoon 'n goedzak ben.
erg goedhartig van je.

Ik stond vandaag te vroeg op en toen ging ik bedrijfseconomie leren en straks ga ik naar mn bijles en dan weer naar huis en lekker eten en dan naar Utrecht om een uur kleren uit te zoeken die bij mn groene hempje passen. En dan leuk naar 't swakfeest daar en pas heeeeeel laat gaan slapen
__________________
you spread like peanut butter
Oud 21-10-2004, 12:23
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Roxane schreef op 21-10-2004 @ 13:16 :
oh haha nevermind ook want ik ben nu net pas wakker . maar was het nog boeiend of nuttig? niet naar methode geweest? Ik wilde vandaag heelproductief gaan zijn maar ik zie het nu al niet meer zitten zz
ja was wel nuttig, kwam er op neer dat je als je een praktijk wilt of verantwoordelijkheid wilt nemen voor de patienten () je nog minstens 2 jaar postdoctorale dingen moest doen en blabla.

methoden ging over spss dus dat zie je morgen wel. ben na uurtje weggegaan.

nouja vandaag dus 3 uur zitten luisteren naar allemaal mensen
Oud 21-10-2004, 13:51
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
vanochtend eerst naar de opticien om m'n ogen na te laten kijken en daarna thuis in slaap gevallen.
en vanavond uit in rotterdam, ben benieuwd.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 21-10-2004, 13:54
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
vanacht een uur met vriendje in noorwegen gebelt
vanochtend nieuwe kamer bijna af geschildert, brood gekocht, gegeten en zo ga ik naar het uitzendburo.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 21-10-2004, 13:56
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Vandaag voor de 4 opeenvolgende week door mijn rechtervoet gegaan
En nu is ie een beetje opgezet

heeeuj
__________________
hello dave.
Oud 21-10-2004, 14:02
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
hoi ik ben de hele week in ede om te leren voor mn tentamens die ik volgende week heb .
Afgelopen weekend was niet zo bijzonder..
Eerst was ik donderdag met nina naar de tentoonstelling Van Chanel tot Punk geweest, dat was wel cool maar ook n beetje kort..We waren heel kritisch commentaar aan t leveren .. best triest

Toen ging ik vrijdag met de trein naar ede en ging ik savonds swingen in arnhem en ook nog even in ede.
In ede liep ikvan een glad trapje af met mn groene pumps en toen viel ik en toen was mn voet licht gekneusd Toch swong ik verder en zag ik een paar Edese losers van vroeger

Zaterdag ging ik in wageningen swingen, voorzover je dat swingen kan noemen... Ik ging aan de rosé op een barkruk en toen ging ik heel even swingen op Mylo en toen verloor ik mn lievelings-retro-turquoise-oorbel.

Zooooondag heb ik volgens mij niet zoveel gedaan , oja bij mn zus gegeten....hete kip en rijst en toen heb ik n keitoffe roze sjaal van haar gekregen..

Dinsdag en Maandag zat ik van11 tot half 6 in de bieb te leren voor mn tentamens en werd ik steeds gebeld enzo ..Woensdag ging ik naar Tante M in den haag met mn ouders en mn zus en daar hebben we gegeten.

Nu zit ik weer in ede en pas ik op mn twin-neefjes.
Oud 21-10-2004, 14:24
pointless
Avatar van pointless
pointless is offline
Mijn schoolgenoten verrast met een tafeldans in een vol atrium
Ezelen met opdracht, en dan krijg je dat soort dingen
Ik kende dat hele spel geeneens... maar goed, reacties achteraf waren om een of andere mysterieuze reden positef
Oud 21-10-2004, 14:37
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 21-10-2004 @ 01:00 :
ik hoor net vet chill nieuwes. Mijn ouders komen vrijdag pas tehuis terwijl ik verwachte dat ze morgen middag al thuis zouden komen. ik heb vandaag gewerkt alweer en dat was mijn laatste dag werk deze week dus mijn weekend is begonnen. dat plus dat mijn ouders nog weg zijn leidt tot het punt dat roel en ieck nu hier lekker lam aan het raken zijn en hij blijft hier nu maffen want hij gromt enoirm hard in mijn oor. 'bluueergh'dat is ongeveer het geluid dat hij uitslaat. net hebben wij besloten dat we ook maar naar de meet gaan aangezien we de avond daar voor een skafeest hebben. duidelijke logica toch?
het is morgen vrijdag?
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 21-10-2004, 14:43
Verwijderd
Gistermiddag in de UB geleerd, daarna naar HKU gegaan (waar was je nou weer Glory? Ik zie je nooit!) en met Wimmie geprobeerd op de fiets naar huis te gaan maar hij had grote mappen en zo bij zich dus dat lukte niet. Toen ben ik met de bus gegaan. Eten gekocht, gekookt, Rain Man gekeken () en dat soort dingen. Vanmorgen was ook weer hot&steamy en na het ontbijt ben ik naar huis gegaan. In de bus geslapen en nu ben ik een opdracht aan het maken en zie ik dat ik een 5 heb voor mijn eerste tentamen, jeej.
Oud 21-10-2004, 16:50
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 21-10-2004 @ 15:37 :
het is morgen vrijdag?
toen ik dat schreef was het imo nog woensdag
Oud 21-10-2004, 17:01
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
ik heb uitgeslapen, geluierd, boodschappen gedaan, tv gekeken en een kleurplaat gemaakt met mn zusjes.

conclusie: ik ben een lui kind.
Oud 21-10-2004, 17:49
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
GRRR schreef op 20-10-2004 @ 17:21:
rohypnol is effectiever
Rohypnol is every little girls friend.

Gister een aanbetaaling gedaan op de cd van Rooney over 2 á 3 weken is 'ie er.
Even ingevallen op het werk.
Vandaag verslapen en een tentamen Management.
Nu relax ik terwijl ik moet leren, wat rebels
__________________
op een lege maag geen revolutie
Oud 21-10-2004, 17:56
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 21-10-2004 @ 18:49 :
Rooney


van the OC
Oud 21-10-2004, 19:01
merels
Avatar van merels
merels is offline
Ik was naar adam en niets gekocht maar ben wel in de botsautos geweest en mn vriendin is geflikkerd uit haar auto zegmaar tsja lol
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 21-10-2004, 19:51
Susanne
Susanne is offline
hoi gisteren was hier een filmavond om de teamspirit in het team te verbeteren en mijn huis was aan de beurt
nou er kwam ook een meisje en die is nieuw in ons team, ze was nog nooit eerder bij mij thuis geweest; kwam ze via binnen via de achterdeur en ze schreeuwde VOLLUK!!!! door het huis toen ze binnenkwam
ze stelde zich niet voor aan mijn ouders en broer
het eerste was ze na VOLLUK!!! en "hoi" zei was; "susanne krijg ik nog een biertje of hoe zit dat?"

nou tot zover viel het nog mee

daarna gingen mijn ouders weg op visite en ze zeiden van "oke wij gaan even naar die en die we zijn er rond 1 uur wel weer doe rustig aan en je weet waar alles staat" etc
dus zij: "oke doei" terwijl de meesten gewoon iets zeiden van "fijne avond" of zo maar oké
en ze ging ook met haar schoenen op tafel etc aargh ik heb me gewoon doodgeergerd


vandaag heb ik genonosalsaad met bobbb en nu geef ik relatietips aan een vriend van een vriendinnetje van mij tjoww
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 21-10-2004, 20:34
Verwijderd
Ik was met Noé naar FOAM en toen naar de Arc daar zagen we Jort Kelder, wat is Mozilla Firefox gdvrdmm irritant, Lepra ik zag je in de trein A'dam- A'foort.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Aan vriendinnen vertellen?
RoosjeKahlan
46 06-06-2005 01:36
Liefde & Relatie hoe vertel je je geliefde het moeilijkste uit je hele leven?
Verwijderd
8 21-03-2004 13:54
Psychologie Moet ik deze dingen vertellen?
~~dolce~~
37 22-12-2003 16:00
Psychologie Hoe er mee om gaan ?? , Vertellen of Verzwijgen ??
NoName
6 01-08-2003 22:16
Psychologie kan iemand me vertellen wat ik fout deed?
luk@z
14 07-12-2002 22:30
Verhalen & Gedichten Als ik je wat vertel...
Eend
2 26-09-2001 17:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.