Oud 03-05-2019, 01:46
xVandaag
xVandaag is offline
Hoi ik kwam er pas achter dat ik een of ander raar rood bultje op mijn geslachtsdeel heb 😟 maak me beetje zorgen en vind raar om mee naar doktor ofz te gaan. Jullie zien natuurlijk niks maar misschien dat iemand het wel eens zelf heeft gehad ofzo iets... is gewoon rood bultje niet echt rond doet geen pijn en er is er maar een van. Misschien dat iemand idee heeft van wat eventueel kan zijn?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2019, 10:33
Jasper17
Jasper17 is offline
Hey,
misschien komt het door vaak masturberen? Dat gebeurt wel vaker. Als je er last van houdt, kan je naar de dokter gaan.
Gr
Met citaat reageren
Oud 03-05-2019, 11:47
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Kan het een muggenbultje zijn? Die kan je krijgen als je naar de wc gaat en dat de mug dan toeslaat
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2019, 11:58
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
het zou best een beginnend puistje kunnen zijn, die kun je daar ook krijgen. Zolang je er niet teveel last van hebt kun je best even een paar dagen afwachten en kijken wat ermee gebeurt.

Heb je wel eens seks gehad -> lees, zou het een SOA kunnen zijn?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-05-2019, 16:50
xVandaag
xVandaag is offline
Oke ik zal het ff afwachten bedankt allemaal!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2019, 22:44
xVandaag
xVandaag is offline
Weet iemand of er iets is kwa ziekte/soa dat er rood bultje op je piemel komt waar je dood aan kan gaan haha? Of bestaat niet?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2019, 14:04
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nee, je gaat niet zomaar dood aan een bultje. Oorzaken voor bultjes op je geslachtsdelen zijn o.a. puistjes, herpes, syfilis (maar dat zijn meer zweertjes dan bultjes), genitale wratten (ziet er uit als kleine bloemkooltjes)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 04-05-2019, 19:23
xVandaag
xVandaag is offline
Citaat:
Nee, je gaat niet zomaar dood aan een bultje. Oorzaken voor bultjes op je geslachtsdelen zijn o.a. puistjes, herpes, syfilis (maar dat zijn meer zweertjes dan bultjes), genitale wratten (ziet er uit als kleine bloemkooltjes)
Zweertjes hoe zien die er ongeveer uit haha 😅
Met citaat reageren
Oud 04-05-2019, 19:29
xVandaag
xVandaag is offline
Ik denk dat het puistje is idd want als zon zweertje zou zijn dan zit het er groter uit en smeriger denk? Maar bij puistje hoort toch zon wit puntje op te zitten??
Met citaat reageren
Oud 04-05-2019, 20:27
xVandaag
xVandaag is offline
Citaat:
Nee, je gaat niet zomaar dood aan een bultje. Oorzaken voor bultjes op je geslachtsdelen zijn o.a. puistjes, herpes, syfilis (maar dat zijn meer zweertjes dan bultjes), genitale wratten (ziet er uit als kleine bloemkooltjes)
Als het zo. Wrat is dan is het toch nooit 1 altijd meerdere? En dan voel je toch wel wat kwa pijn ofz?

Laatst gewijzigd op 04-05-2019 om 21:25.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2019, 01:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je denkt dat je een soa hebt, moet je een test laten doen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2019, 22:17
xVandaag
xVandaag is offline
Kan het syfilis zijn??? Alleen ik had die puist 5 dagen na dat ik iets had gedaan... terwijl zo verscchijnsel pas na 2 weken komt toch???
Met citaat reageren
Oud 08-05-2019, 23:54
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Als je wilt uitsluiten of het syfillis is, kun je het beste gewoon een soa-test doen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2019, 00:46
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Syfilis is niet al na 5 dagen zichtbaar denk ik.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 09-05-2019, 07:45
xVandaag
xVandaag is offline
Citaat:
Syfilis is niet al na 5 dagen zichtbaar denk ik.
Oke en als ik dat had dan had ik wel last van symptonen toch??
Met citaat reageren
Oud 09-05-2019, 09:07
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Doe een test, dan weet je het zeker
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2019, 12:10
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Oke en als ik dat had dan had ik wel last van symptonen toch??
Syfilis heeft nogal een lange incubatietijd. Je kunt zweertjes krijgen die na een tijdje verdwijnen terwijl de ziekte gewoon in je lichaam blijft zitten. Waarom ga je niet naar je huisarts?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 09-05-2019, 18:23
xVandaag
xVandaag is offline
Citaat:
Syfilis heeft nogal een lange incubatietijd. Je kunt zweertjes krijgen die na een tijdje verdwijnen terwijl de ziekte gewoon in je lichaam blijft zitten. Waarom ga je niet naar je huisarts?
Omdat ik 14 ben en schamend.. maar ik heb geen symptomen en ja denk dat ik te overdreven doe? Haha
Met citaat reageren
Oud 09-05-2019, 18:39
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Wat vind jij belangrijker? Een beetje schaamte en wel gered zijn van eventueel een soa, of vanwege de schaamte de mogelijke nare gevolgen van de soa?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2019, 19:44
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Omdat ik 14 ben en schamend.. maar ik heb geen symptomen en ja denk dat ik te overdreven doe? Haha
Je huisarts is wel wat gewend hoor .
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.