Oud 11-07-2004, 17:14
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Ik heb gemerkt dat de vrouwen waar ik het bed mee heb gedeeld, de vrouwen waar anderen het bed mee delen of hebben gedeeld, en de reacties van het vrouwen op dit forum allemaal op 1 ding wijzen:

De vrouw heeft een gemis aan adventure-instinct.
(Of de man een teveel, zo kan je het ook interpreteren)

Waar mannen veel exhibitionistischer zijn, voor heel veel nieuwe dingetjes in zijn, en vaak nooit 2x op dezelfde plek willen vrijen, kiezen vrouwen, lijkt het, bijna altijd voor een vaste, comfortabele en vertrouwde plek. Waar de man na 1x sex in zijn bed er niet meer naar uitkijkt nog een keer daar met de vrouw de liefde te bedrijven, kijkt de vrouw er juist wel naar uit.

Ook naar bijv nieuwe dingen uit proberen lijkt de man veel avontuurlijker dan de vrouw. Hoe vaak gebeurt het dat een vrouw voorstelt om een keer in een bushokje bij een openbare weg de liefde te bedrijven? Of een keer lichte sm te proberen, gewoon om te kijken hoe het is? Het lijkt alsof de vrouwen sneller 'tevreden' zijn met wat ze hebben, misschien?

Waardoor dit verschil? En hoe zien de vrouwen dit?
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...

Laatst gewijzigd op 11-07-2004 om 17:32.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 17:27
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hmm waarom? geen idee. Ik heb er eerlijk gezegd weinig opgelet... toch ben ik ook altijd in voor nieuwe dingen, meer dan m'n (ex)vriendje(s).. maakt mij niet uit waar/hoe en heb een bepaalde plek na 1/2 keer ook wel weer gezien Jammer dat ik altijd bij van die fantasieloze gasten beland... toch eens wat aan gaan doen Mja misschien ben ik dan 1 van de uitzonderingen op die vele vrouwen die het tientallen keren in bed kunnen doen zonder het saai te vinden ofzw...
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 17:36
Verwijderd
Nooit wat van gemerkt. De voorstellen voor openbare plekken kwamen bij mij altijd van de vrouwen. Maar misschien val ik wel op freaks, en zoek jij op de verkeerde plekken.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 17:42
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
hoe vrouwen dit zien? Je stelt je aan... en hebt te weinig ervaring om te vertellen hoe vrouwen zijn.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 17:43
Verwijderd
Nou sorry hoor, maar ik ken nu toch al meerdere "mannen" die te lui, of te schijterig waren het op een openbare plek te doen
+
Citaat:
Myuki schreef op 11-07-2004 @ 18:42 :
hoe vrouwen dit zien? Je stelt je aan... en hebt te weinig ervaring om te vertellen hoe vrouwen zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 17:50
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mendacem schreef op 11-07-2004 @ 18:43 :
Nou sorry hoor, maar ik ken nu toch al meerdere "mannen" die te lui, of te schijterig waren het op een openbare plek te doen
+
te "schijterig" komt me idd bekend voor zelfde als dat het altijd onder het dekbed moest van een exvriend...laat staan dat er een bos/strand/toilet/pashokje aan te pas kwam...
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 17:51
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
Myuki schreef op 11-07-2004 @ 18:42 :
hoe vrouwen dit zien? Je stelt je aan... en hebt te weinig ervaring om te vertellen hoe vrouwen zijn.
Ik baseer mijn vraag/uitspraak niet alleen op mijn ervaring (en jij kunt mijn ervaring ook niet beoordelen, het is simpelweg voor mij een feit dat, met 1 uitgezonderd, alle vrouwen waar ik het bed mee deelden niet zo in waren voor nieuwe dingen.. ze wilden het wel voor mij doen, maar uit zichzelf kwamen ze niet naar me toe van hey, zullen we vandaag even ergens in het openbaar sex hebben ofzo), maar ook die van anderen. Vrouwen zijn echt niet de enige die onderling sexervaringen vertellen (en al helemaal wanneer de partner iets niet wilt). Daarbij baseer ik het óók nog eens op topics in dit forum, hoe kan het, dat in dit topic tot nu toe elke vrouw zit van 'het zijn de mannen die niet avontuurlijk genoeg zijn'... Terwijl in andere topics de vrouwen vaak niet verder komen dan 'nou, ik zou wel eens een keertje buiten sex willen hebben (oeh... spannend)...'.. Dat staaft mijn idee alleen maar, dat veel vrouwen nogal boring zijn wat dat betreft. Ze zeggen veel, maar als het er op aan komt zijn ze maar voor weinig in.
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...

Laatst gewijzigd op 11-07-2004 om 18:56.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 17:59
Verwijderd
ik moet eerlijk zeggen dat dat wel meevalt, verschilt denk ik ook per persoon. Maar mijn ex vond het altijd wel gaaf om het op een buitenplaats te doen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 18:00
Verwijderd
Ik zou me best beledigd voelen als mijn vriend na één keer seks in bed dat daarna niet meer zou willen. Maar ik neem aan dat je dat bij wijze van spreke bedoelde.

Volgens mij lees je selectief, want ik heb in de 'waar wil nje nog wel eens sex hebben' nog nooit een vrouw alleen horen zeggen dat ze het 'wel eens buiten' wilde doen. Ook in 'wat wil je nog wel eens proberen'-topics zie ik geen verschil in mannen of vrouwen. In sommige specifiekere topics, zoals over sm of over anale sex, lijken mannen juist terughoudender.

Het zou misschien wel kunnen dat vrouwen minder initiatief tot bijzondere dingen nemen, vooral als je bedenkt dat vrouwen gemiddeld hoe dan ook minder vaak het initiatief tot sex nemen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 18:01
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
T'is mij eigenlijk nooit opvallen. En ik kan er ook niet zo snel een verklaring voor vinden. Ik dacht altijd dat ik wel redelijk veel wilde uitproberen... gewoon voor de lol...
maar goed, ik vind 't een beetje vaag.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 18:03
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
@sarah: Dat zou allebei goed kunnen idd Zowel dat over selectief lezen als dat over weinig initiatief nemen, en dat het daardoor zo over kan komen.

Maar ik blijf erbij dat ik vaak merk dat een vrouw geen (of weinig) behoefte heeft aan 'nieuwe dingen'. Zo van 'ach, voor hem wil ik wel een keertje dit proberen' of 'nouja, ik zou het wel leuk vinden, maar het hoeft niet persé ofzo'.. Misschien dat dat te maken heeft met dat initiatief nemen?
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...

Laatst gewijzigd op 11-07-2004 om 18:46.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 18:50
Miss-Q-tie
Miss-Q-tie is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef op 11-07-2004 @ 18:14 :
Ik heb gemerkt dat de vrouwen waar ik het bed mee heb gedeeld, de vrouwen waar anderen het bed mee delen of hebben gedeeld, en de reacties van het vrouwen op dit forum allemaal op 1 ding wijzen:

De vrouw heeft een gemis aan adventure-instinct.
(Of de man een teveel, zo kan je het ook interpreteren)

Waar mannen veel exhibitionistischer zijn, voor heel veel nieuwe dingetjes in zijn, en vaak nooit 2x op dezelfde plek willen vrijen, kiezen vrouwen, lijkt het, bijna altijd voor een vaste, comfortabele en vertrouwde plek. Waar de man na 1x sex in zijn bed er niet meer naar uitkijkt nog een keer daar met de vrouw de liefde te bedrijven, kijkt de vrouw er juist wel naar uit.

Ook naar bijv nieuwe dingen uit proberen lijkt de man veel avontuurlijker dan de vrouw. Hoe vaak gebeurt het dat een vrouw voorstelt om een keer in een bushokje bij een openbare weg de liefde te bedrijven? Of een keer lichte sm te proberen, gewoon om te kijken hoe het is? Het lijkt alsof de vrouwen sneller 'tevreden' zijn met wat ze hebben, misschien?

Waardoor dit verschil? En hoe zien de vrouwen dit?

Ok verander in dit stukje het woord 'man' in 'vrouw en andersom....
Dan klopt het beter naar mijn idee!
Of jongens komen misschien ook pas later in een relatie 'los', maar ik ken weinig jongens die er zelf voor zorgen dat ze een boeiend sexleven hebben.

In mijn ogen dan he
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 19:08
Verwijderd
bij mij en mn ex was het juist andersom: voorbeeld: ik had een verrassing owso. bijv oplikbare bodypaint en de volgende keer zei hij dat hij een verrassing had. juistja, oplikbare bodypaint. Zo ging het meestal
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 19:38
Verwijderd
Al die meisjes die het niet echt herkennen, ik herken het wel ... Mijn vriend is eigenlijk veel meer van het nieuwe dingen uitproberen dan ik... Mss ben ik gewoon sneller tevrede dan hij is ... Nee ik heb eigenlijk geen idee waar het aan ligt... Toch doen we dan wel regelmatig andere dingen hoor, in eerste instantie voor hem een beetje, maar eigenlijk heb ik er dan nooit spijt van ofzo!!!

Ik weet niet waar het aan ligt, mss ook wel een beetje ''angt voor het nieuwe'' al klinkt dat wel erggg negatief... tsjaa ik weet het niet.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 19:48
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef op 11-07-2004 @ 18:14 :
Ik heb gemerkt dat de vrouwen waar ik het bed mee heb gedeeld, de vrouwen waar anderen het bed mee delen of hebben gedeeld, en de reacties van het vrouwen op dit forum allemaal op 1 ding wijzen:

De vrouw heeft een gemis aan adventure-instinct.
(Of de man een teveel, zo kan je het ook interpreteren)

Waar mannen veel exhibitionistischer zijn, voor heel veel nieuwe dingetjes in zijn, en vaak nooit 2x op dezelfde plek willen vrijen, kiezen vrouwen, lijkt het, bijna altijd voor een vaste, comfortabele en vertrouwde plek. Waar de man na 1x sex in zijn bed er niet meer naar uitkijkt nog een keer daar met de vrouw de liefde te bedrijven, kijkt de vrouw er juist wel naar uit.

Ook naar bijv nieuwe dingen uit proberen lijkt de man veel avontuurlijker dan de vrouw. Hoe vaak gebeurt het dat een vrouw voorstelt om een keer in een bushokje bij een openbare weg de liefde te bedrijven? Of een keer lichte sm te proberen, gewoon om te kijken hoe het is? Het lijkt alsof de vrouwen sneller 'tevreden' zijn met wat ze hebben, misschien?

Waardoor dit verschil? En hoe zien de vrouwen dit?
Hoe de fuck kom je erbij om dit verschil te veralgemeniseren? Misschien dat het in een paar gevallen wel zo zit, maar ik ken genoeg exhibitionistische vrouwen en genoeg introverte mannen. Het slaat gewoonweg nergens op.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 11-07-2004 @ 20:48 :
Hoe de fuck kom je erbij om dit verschil te veralgemeniseren? Misschien dat het in een paar gevallen wel zo zit, maar ik ken genoeg exhibitionistische vrouwen en genoeg introverte mannen. Het slaat gewoonweg nergens op.
Mwah ik denk dat mannen toch wel vaker exhibitionistischer zijn dan vrouwen hoor. Maar natuurlijk zijn er uitzonderingen!!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 19:56
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 11-07-2004 @ 20:51 :
Mwah ik denk dat mannen toch wel vaker exhibitionistischer zijn dan vrouwen hoor. Maar natuurlijk zijn er uitzonderingen!!
Misschien lijkt dat zo, maar bij de meeste mannen is het veel geschreeuw en weinig wol. Ik denk dat er weinig tot geen verschil is tussen mannen en vrouwen. Of zit ik nou helemáál verkeerd in Brabant?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 11-07-2004 @ 20:56 :
Misschien lijkt dat zo, maar bij de meeste mannen is het veel geschreeuw en weinig wol. Ik denk dat er weinig tot geen verschil is tussen mannen en vrouwen. Of zit ik nou helemáál verkeerd in Brabant?
Ja mss is het een grote mond. Grote verhalen, die ik dan geloof ofzo --> of ik ga gewoon met exhibitionistische mannen introverte vrouwen om .

Maar iig bij mij en mijn vriend klopt het wel zo hoor, er is wel verschil tussen ons dus!! En ook bij mijn zus en haar vriend geldt dit. En bij 2 goede vrienden (waarvan ik bijna zeker weet dat ze de waarheid spreken)... Maar ja dat zijn dan natuurlijk ook maar 4 gevallen... zegt nog weinig.

Maar jij wil dus evenveel ''nieuwe speciale'' dingen als je vriendin zou willen (als je een vriendin hebt, of anders ervaring die je hebt ofzo)

en ja in brabant zit je helemaal verkeerd
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 20:26
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Nou ik zie het toch ook vaak genoeg andersom hoor... Maar ligt er maar net aan in hoeverre je bij elkaar aansluit als stel denk ik. Zo heb ik weer hele andere dingen waar ik voor open sta dan mijn vriend en andersom. En als het er dan op uitdraait dat de 1 precies wil wat de ander niet wil en andersom, tja, dan blijft het wat gewoontjes. Soms kan je elkaar wat tegemoed komen, soms helemaal. Ligt er maar net aan denk ik.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 21:08
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hmpf, het ligt er maar net aan wie je voor je hebt. Sommige jongens zijn veel rustiger dan hun vriendinnen en zouden zoiets nooit voorstellen. Maar ja, dan heb je ook weer die jongens die alles uit willen proberen en nooit het 'gevaar' van iets zien. En andersom, die meiden heb je ook.

Dus.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 21:54
hemel
hemel is offline
sorry, maar volgens mij is dat mis.. in onze relatie is 't omgekeerd..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 21:57
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Zie sign, maar vervang vrouwen door mannen (:
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 21:59
juno
Avatar van juno
juno is offline
Yup, ik ben ook een stuk avontuurlijker aangelegd dan hij.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 23:08
elledc
elledc is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef op 11-07-2004 @ 19:03 :
Maar ik blijf erbij dat ik vaak merk dat een vrouw geen (of weinig) behoefte heeft aan 'nieuwe dingen'. Zo van 'ach, voor hem wil ik wel een keertje dit proberen' of 'nouja, ik zou het wel leuk vinden, maar het hoeft niet persé ofzo'.. Misschien dat dat te maken heeft met dat initiatief nemen?
Je veralgemeent wel teveel vind ik hoewel ik mezelf er ook wat in herken. Het kan best zijn dat vele vrouwen initiatief verwachten van de man maar vind je dit dan zo verkeerd?
Als ik jou hoor spreken lijkt het me dat je zelf bang bent voor initiatief, wees een echte man en lijd je vriendin naar spannende plaatsen, ze zal het zeker leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 23:28
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 13-07-2004 @ 00:08 :
Je veralgemeent wel teveel vind ik hoewel ik mezelf er ook wat in herken. Het kan best zijn dat vele vrouwen initiatief verwachten van de man maar vind je dit dan zo verkeerd?
Als ik jou hoor spreken lijkt het me dat je zelf bang bent voor initiatief, wees een echte man en lijd je vriendin naar spannende plaatsen, ze zal het zeker leuk vinden
Euh, je spreekt jezelf nogal tegen. Eerst geef je toe dat ik misschien teveel verwacht dat de ander ook eens een keer het initiatief neemt tot een uitdaging op dat gebied, je vraagt me of dat zo slecht is.. en vervolgens zeg je dat ik misschien meer het initiatief moet nemen.

Het is gewoon zo dat, wat mijn ervaring, die van mensen die ik hierover gesproken hebt, en berichten die ik soms lees in het forum, dat veel vrouwen niet zulke initiatieven nemen, wat mij tot de conclusie leent dat ze er gewoon niet voor in zijn, en het alleen maar doen om de partner te plezieren. Immers, als de vrouwen zelf spannende dingen willen beleven, kunnen ze ook zelf het initiatief nemen, nietwaar? Als dat zo zou zijn, dat ze het eigenlijk wel willen, vind ik het nogal krom inderdaad, waar is de emancipatie dan opeens gebleven?

Zelf neem ik al genoeg initiatieven, al zijn de meeste initiatieven die ik neem bij verreweg de meeste partners afgeslagen, dus dat heeft er weinig mee te maken. En de initiatieven die niet afgeslagen werden werden gekopieerd.. Dan had ik een verassing (iets erotisch, een uitje naar een uitdagende plek, dat soort dingen) en dan deed de volgende keer de partner (bij meerdere, niet 1tje) precies hetzelfde

Maar het punt van dit topic is dus ook, om erachter te komen of het over het algemeen ook zo is, of dat mijn ervaringen en die ik ken van anderen gewoon biased zijn, en dat het dus uiteindelijk niet zo ongebalanceerd is als het lijkt, en het gewoon 50/50 is. Ik generaliseer dus ook niks, ik leg alle data die ik hierover heb verzameld voor, en vraag alleen of de mensen die dit lezen het hetzelfde zien, vooral de vrouwen dan.

En nouja, misschien zullen de meiden die zich beledigd voelen door de topictitel hier sneller in komen posten dan diegenen die het ermee eens zijn, dus dan zal het nog niet echt representatief zijn, maar toch. Ik wil weten of vrouwen tóch net zo origineel en uitdagen zijn als mannen.
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...

Laatst gewijzigd op 12-07-2004 om 23:32.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 09:51
KreZor
Avatar van KreZor
KreZor is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef op 13-07-2004 @ 00:28 :


Het is gewoon zo dat, wat mijn ervaring, die van mensen die ik hierover gesproken hebt, en berichten die ik soms lees in het forum, dat veel vrouwen niet zulke initiatieven nemen, wat mij tot de conclusie leent dat ze er gewoon niet voor in zijn, en het alleen maar doen om de partner te plezieren. Immers, als de vrouwen zelf spannende dingen willen beleven, kunnen ze ook zelf het initiatief nemen, nietwaar? Als dat zo zou zijn, dat ze het eigenlijk wel willen, vind ik het nogal krom inderdaad, waar is de emancipatie dan opeens gebleven?
Als sommige meiden het nou gewoon meer ongemakkelijk vinden dat spannend? Ikzelf vind nieuwe/avontuurlijke dingen wel leuk en neem ook wel eens het initiatief voor dit soort dingen, maar -lichte- sm spreekt me gewoon niet aan... het lijkt me gewoon niet opwindend ofzo, dus ben je per definitie dan al niet-spannend ingesteld op dat gebied??
__________________
The thing about quotes on the Internet is that you can't confirm their validity - Ghandi

Laatst gewijzigd op 13-07-2004 om 09:53.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 10:23
elledc
elledc is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef op 13-07-2004 @ 00:28 :
Euh, je spreekt jezelf nogal tegen. Eerst geef je toe dat ik misschien teveel verwacht dat de ander ook eens een keer het initiatief neemt tot een uitdaging op dat gebied, je vraagt me of dat zo slecht is.. en vervolgens zeg je dat ik misschien meer het initiatief moet nemen.
Nee toch niet, eerst spreek ik in 't algemeen en dan over hoe ik denk dat jij ertegenover staat.
Maar dat laatste kan ik niet goed beoordelen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 17:53
Ratbout
Avatar van Ratbout
Ratbout is offline
lijkt me gewoonm superpersoonlijk, en dat jij toevallig minder avontuurlijke meisjes bent tegengekomen. zoek in de alternatieve hoek
__________________
Come on complain, before I miss you.......*professioneel topic killer*
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 19:45
Verwijderd
generaliseren?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 19:57
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Zeker nog nooit in groningen geweest
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 15:14
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
BULLSHIT het komt net zo vaak OMGEKEERD. In mijn ervaring zijn het juist mannen die conservatiever zijn, en binnen een straal van 10 meter van de koelkast de liefde willen bedrijven zodat ze naderhand ene biertje kunnen pakken.

Neenee het is oneerlijk om vrouwen te veroordelen op saaiheid. laten we het er maar gewoon op houden dat er in ieder geslacht uitzonderingen zijn, net zoals er saaie vrouwen zijn, zijn er ook saaie mannen.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 20:18
wartzwit
Avatar van wartzwit
wartzwit is offline
Je kan je sekspartner ook wel wat losser krijgen als je het saai vind neem ik aan.
Praat erover, schreeuw erover, kreun erover.
__________________
http://wartzwit.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 21:46
Slobber
Slobber is offline
Gek, ik krijg net een aanbieding van een meisje voor een trio met het meisje van het Young Art Circus (die bij de friettent) in een weiland naast een snelweg bij zonsopgang. Maar dan moet ik wel rubberlaarzen aan..

Editee, dit is geen grapje. Dit berust op een waargebeurde...gebeurtenis.
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 21:59
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Ik zou net dolgraag een keer gek doen. Een keer ergens neuken waar je echt gezien kan worden. Een keer ranzige spelletjes doen. Maarja.
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 10:43
Ratbout
Avatar van Ratbout
Ratbout is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 15-07-2004 @ 22:59 :
Ik zou net dolgraag een keer gek doen. Een keer ergens neuken waar je echt gezien kan worden. Een keer ranzige spelletjes doen. Maarja.
Ik ben single. kom je naar Amsterdam?
__________________
Come on complain, before I miss you.......*professioneel topic killer*
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 14:43
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
he misschien is het wel zo dat het aan je karakter ligt!
laat jij nou mss net vallen op niet-avontuurlijke meisjes!
laat jij nou net van wel-avontuurlijke meisjes houden!

volgens mij ligt dit voor de ene helft aan het karakter van die meid en voor de andere helft aan jou

Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 14:44
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Ratbout schreef op 13-07-2004 @ 18:53 :
lijkt me gewoonm superpersoonlijk, en dat jij toevallig minder avontuurlijke meisjes bent tegengekomen. zoek in de alternatieve hoek
alternatief






Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 15:22
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Ratbout schreef op 16-07-2004 @ 11:43 :
Ik ben single. kom je naar Amsterdam?
Ik ben niet single.
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 15:22
Verwijderd
Nou ja, ik weet natuurlijk alleen hoe ik ben in bed en ik geloof niet dat ik minder initiatief neem in nieuwe dingen dan mijn vriend en al helemaal niet dat ik dingen 'wel wil uitproberen omdat hij het zo graag wil'.

Ik geloof dan ook echt niet dat ik niet avontuurlijk of iets dergelijks ben. Het is wel zo dat wanneer ik met vriendinnen over seks praat ik merk dat ik in bed een stuk meer zelfvertrouwen heb en ook veel meer experimenteer dan de meesten. Dat lijkt me ook wel met elkaar verbonden. Wanneer je je niet zo zeker voelt, voel je je minder op je gemak en dan is een vertrouwde plek natuurlijk een stuk prettiger. Wanneer je dan elke keer weer iets nieuws zou doen is het lastig uberhaupt vertrouwd te raken met het hele seks gebeuren, misschien dat een aantal meisjes daardoor liever regelmaat en herhaling zien, zodat ze zich op dat gebied kunnen 'specialiseren' zeg maar.

Mja, ik zelf lig toch altijd wel op een lijn met mijn vriend. Hij is ook volledig vrij in zijn doen en laten. Wanneer hij eens zin heeft in seks en ik niet op dat moment, vind ik het bijvoorbeeld ook best als hij zich achter de computer bij een pornofilmpje gaat aftrekken terwijl ik in de woonkamer tv kijk ofzo. Ik heb het idee dat ik wat dat betreft vrijer ben dan anderen, maar dat kan ook alleen een indruk zijn hoor.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 15:42
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 16-07-2004 @ 16:22 :
Mja, ik zelf lig toch altijd wel op een lijn met mijn vriend. Hij is ook volledig vrij in zijn doen en laten. Wanneer hij eens zin heeft in seks en ik niet op dat moment, vind ik het bijvoorbeeld ook best als hij zich achter de computer bij een pornofilmpje gaat aftrekken terwijl ik in de woonkamer tv kijk ofzo. Ik heb het idee dat ik wat dat betreft vrijer ben dan anderen, maar dat kan ook alleen een indruk zijn hoor.
Verschil ligt hem denk ik in het feit dat jij porno niet ziet als bedreiging voor jou relatie met hem. Jij weet dat hij toch voor jou kiest, wie hij ook ziet bij het aftrekken.
Een hoop vrouwen zien dat als een soort persoonlijke aanval of afwijzing, omdat ze denken dat hun partners liever naar pornosterren kijken dan met hun naar bed gaan.
Naast dat masturbatie iets heel anders is dan seks samen. Het zegt het al, seks samen, masturbatie is solo. Minder belangrijk, en veel meer van jezelf, veel meer privé. Het is niet iets om jaloers op te zijn, want iedereen kan masturberen. En waar de ander aan denkt.. wel.. de mens is niet gemaakt om gedachten te lezen, dus zal men maar op hun partner moeten vertouwen in wat ze zeggen.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 16-07-2004 @ 16:22 :

Mja, ik zelf lig toch altijd wel op een lijn met mijn vriend. Hij is ook volledig vrij in zijn doen en laten. Wanneer hij eens zin heeft in seks en ik niet op dat moment, vind ik het bijvoorbeeld ook best als hij zich achter de computer bij een pornofilmpje gaat aftrekken terwijl ik in de woonkamer tv kijk ofzo. Ik heb het idee dat ik wat dat betreft vrijer ben dan anderen, maar dat kan ook alleen een indruk zijn hoor.
oeh, ik weet niet of ik dat zou kunnen. Misschien als we samen zouden wonen, maar anders zou ik waarschijnlijk iets hebben van 'ja hee, doe dat in je eigen tijd'. Dus niet omdat ik iets tegen masturbatie heb of iets tegen porno, maar meer iets van, als ik er ben moet hij zich met míj bezig houden, ook als dat betekent dat-ie eens geen sex heeft ;
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 15:49
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-07-2004 @ 16:46 :
ook als dat betekent dat-ie eens geen sex heeft ;
Jow, het duurt maar 5 minuutjes.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.