Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2004, 08:30
Quincy
Quincy is offline
ROTTERDAM, 8 SEPT. Justitie denkt dat terroristen onlangs plannen hebben gemaakt voor aanslagen op de Tweede Kamer, Schiphol, de kerncentrale Borssele, het ministerie van Defensie en AIVD-kantoor in Leidschendam.


Dat blijkt uit de nog vertrouwelijke dagvaarding van de 18-jarige Samir A., die eind juni door de Rotterdamse politie werd gearresteerd. De arrestatie was voor de ministeries van Binnenlandse Zaken en Justitie aanleiding om op 9 juli een 'terreuralarm' in Nederland af te kondigen dat nog steeds van kracht is. In de westelijke provincies en in Noord-Brabant worden 'locaties' en 'objecten' sindsdien extra in de gaten gehouden.

Samir A. wordt ervan verdacht tussen 1 januari en zijn arrestatie op 30 juni voorbereidingen te hebben getroffen voor het plegen van een bomaanslag. Die verdenking is onder meer gebaseerd op de vondst van een map met plattegronden van de gebouwen. Behalve de plattegronden zijn bij huiszoeking een geluiddemper, twee patroonhouders, een nachtkijker en een kogelwerend vest gevonden. Ook werden stoffen als ammoniak en zoutzuur aangetroffen en ,,een leeg flesje citroensap gevuld met stoffen en voorzien van groene bedrading (van kerstlampjes)'', kennelijk attributen om een bom mee te maken.

Voorzover bekend is Samir A. de enige verdachte in de zaak. Maar volgens de veiligheidsdienst AIVD, zo blijkt uit een vertrouwelijk ambtsbericht uit oktober, behoort hij tot een ,,netwerk'' van ,,jonge, radicale moslims'' dat door de dienst in de gaten wordt gehouden. Dat zou mogelijk verklaren waarom het terreuralarm ondanks de arrestatie van Samir nog steeds van kracht is. Justitie wil geen toelichting geven op de dagvaarding, die in bezit is van deze krant.

Op de vraag hoe serieus de plannen van Samir A. waren, antwoordt een woordvoerder van het openbaar ministerie: ,,Hij wordt er voor vervolgd.'' In welk stadium de voorbereidingen voor aanslagen zich bevonden, wil de woordvoerder niet zeggen. Op 23 september zal een eerste zitting plaatsvinden voor de Rotterdamse rechtbank.

De in 1986 uit Marokkaanse ouders geboren Samir A. is een bekende van justitie. Sinds een mislukte reis naar Tsjetsjenië in januari 2003 werd hij intensief gevolgd door de AIVD. In oktober vorig jaar werd Samir A. samen met vier medeverdachten in Nederland opgepakt omdat hij bezig zou zijn geweest met het voorbereiden van een bomaanslag. Na twee weken werden de vijf verdachten wegens gebrek aan bewijs vrijgelaten.

Op 30 juni werd A. opnieuw opgepakt naar aanleiding van een gewapende roofoverval in Rotterdam. Huiszoeking bracht justitie er toe hem opnieuw te verdenken van de voorbereidingen van een aanslag.

Het ministerie van Binnenlandse Zaken laat in een reactie weten dat er op dit moment meer objecten worden beveiligd dan het OM in de dagvaarding noemt. Hoeveel meer wil het departement niet zeggen.

############
Zouden we misschien de moslims meer in de gaten moeten gaan houden omdat ze wel eens een potentiële terroristen kunnen zijn? Moeten we een strenger veiligheidsbeleid gaan hanteren?

Ik denk dat ik morgen maar thuis blijf....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2004, 08:42
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
aanslagen op de Tweede Kamer
logisch: regering heeft bepaalde dingen besloten, die zou je kunnen aanpakken.

Schiphol

logisch: zal een economische klap geven

de kerncentrale Borssele
mwah: een naar verhouding vrij kleine nucleaire ramp - lijkt me. Zou wel andere doelen weten die effectiever zouden zijn - denk ik.

het ministerie van Defensie
logisch: zie tweede kamer


AIVD-kantoor in Leidschendam.

niet-logisch: dat zijn waarschijnlijk de verkeerde mensen - en raak je slechts "marionetten" van de AIVD.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 09:07
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
Gatara schreef op 10-09-2004 @ 09:42 :

AIVD-kantoor in Leidschendam.

niet-logisch: dat zijn waarschijnlijk de verkeerde mensen - en raak je slechts "marionetten" van de AIVD. [/B]
Ja maar het belangrijkste wapen van terrorisme is de dreiging ervan en de mogelijkheid om daadwerkelijk tot terrorisme over te kunnen gaan.
Het hoeft ook niet effectief te zijn maar een aanslag zou al genoeg emoties doen oplaaien dat het hele land plat ligt.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 09:11
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
idd, er zijn al talloze bedreigingen geweest van terreurbewegingen. Tot op heden zijn het bij bedreigingen gebleven...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 09:14
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Gezellige jongens die moslimterroristen...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 09:49
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 10-09-2004 @ 10:14 :
Gezellige jongens die moslimterroristen...
fff offtopic.. ben jij 54???
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 09:51
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
levi's schreef op 10-09-2004 @ 10:49 :
fff offtopic.. ben jij 54???
correct: bent U 54 hahaha zo moet je het vragen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 10:20
Verwijderd
Oh hellepie de pellepie! Wat moeten we nu?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 10:22
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
ook maar in een grot gaan schuilen...
__________________
Hetzij zo...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 10:23
Verwijderd
Mwah, de meeste grotten zijn al bezet door imams
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 10:26
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-09-2004 @ 11:23 :
Mwah, de meeste grotten zijn al bezet door imams
Die gaat Geert Wilders wel uitroken, zodat wij er vervolgens in kunnen om ons te verstoppen voor de terreur.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 10:26
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
shit dat is waar ook... zou Hugh Hefner nog plaats hebben?
__________________
Hetzij zo...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 10:26
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 10-09-2004 @ 11:26 :
Die gaat Geert Wilders wel uitroken, zodat wij er vervolgens in kunnen om ons te verstoppen voor de terreur.
Ik vraag me af hoe hij dat wil gaan doen, zou hij dat dode fret-kapsel van hem in brand steken voor de grotten?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 10:29
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-09-2004 @ 11:26 :
Ik vraag me af hoe hij dat wil gaan doen, zou hij dat dode fret-kapsel van hem in brand steken voor de grotten?
Ik denk eerder dat er een grote brandstapel komt van korans, hoofddoekjes, etc..
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 11:56
Verwijderd
Ik vind dat we wel luidkeels schreeuwend moeten gaan rondrennen van paniek. We hebben hier tenslotte te maken met een 18-jarig knaapje die wat "plannen" heeft. En dat is le-vens-ge-vaar-lijk.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 12:47
Bluesman
Avatar van Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
NN schreef op 10-09-2004 @ 11:29 :
Ik denk eerder dat er een grote brandstapel komt van korans, hoofddoekjes, etc..
Haha dat zou ik graag willen zien
__________________
Het volledige partijprogramma van groenlinks: TEGEN ALLES!1!!1!1!!111
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 10-09-2004 @ 11:26 :
Ik vraag me af hoe hij dat wil gaan doen, zou hij dat dode fret-kapsel van hem in brand steken voor de grotten?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 13:09
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-09-2004 @ 12:56 :
Ik vind dat we wel luidkeels schreeuwend moeten gaan rondrennen van paniek. We hebben hier tenslotte te maken met een 18-jarig knaapje die wat "plannen" heeft. En dat is le-vens-ge-vaar-lijk.
was ie niet 17?

hoe serieus het is..,. tja, hij wilde naar Tjetjenie, hij was er dus dom genoeg voor. er werden grondstoffen voor explosieven gevonden, dus kennis en materiaal was er ook.

tijd is dus het enige wat hem stopte, en dat alleen aangezien de AIVD er bovenop zat.


roep nu nog maar eens dat die mensen wegbezuinigd moeten worden, zonder hen was onze grote vriend Samir nu bezig aanslagen te plegen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-09-2004, 13:27
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Quincy schreef op 10-09-2004 @ 09:30 :
Die verdenking is onder meer gebaseerd op de vondst van een map met plattegronden van de gebouwen. Behalve de plattegronden zijn bij huiszoeking een geluiddemper, twee patroonhouders, een nachtkijker en een kogelwerend vest gevonden. Ook werden stoffen als ammoniak en zoutzuur aangetroffen en ,,een leeg flesje citroensap gevuld met stoffen en voorzien van groene bedrading (van kerstlampjes)'', kennelijk attributen om een bom mee te maken.
Gruwelijk!

Citaat:
Quincy schreef op 10-09-2004 @ 09:30 :

De in 1986 uit Marokkaanse ouders geboren Samir A. is een bekende van justitie. Sinds een mislukte reis naar Tsjetsjenië in januari 2003 werd hij intensief gevolgd door de AIVD. In oktober vorig jaar werd Samir A. samen met vier medeverdachten in Nederland opgepakt omdat hij bezig zou zijn geweest met het voorbereiden van een bomaanslag. Na twee weken werden de vijf verdachten wegens gebrek aan bewijs vrijgelaten.

Op 30 juni werd A. opnieuw opgepakt naar aanleiding van een gewapende roofoverval in Rotterdam. Huiszoeking bracht justitie er toe hem opnieuw te verdenken van de voorbereidingen van een aanslag.
Haha, een duidelijk een crimineel meesterbrein.

Citaat:
Quincy schreef op 10-09-2004 @ 09:30 :
############
Zouden we misschien de moslims meer in de gaten moeten gaan houden omdat ze wel eens een potentiële terroristen kunnen zijn? Moeten we een strenger veiligheidsbeleid gaan hanteren?

Ik denk dat ik morgen maar thuis blijf....
Ja, tieners die met hun scheikundesetje de terreuropperpiet van Nederland denken te worden vormen een geweldige bedreiging voor onze smaenleving.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 14:03
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 10-09-2004 @ 14:27 :
Ja, tieners die met hun scheikundesetje de terreuropperpiet van Nederland denken te worden vormen een geweldige bedreiging voor onze smaenleving.
als een dombo een bom af laat gaan richt dat evenveel schade aan als wanneer een volleerd terrorist dezelfde bom af laat gaan.

alle reden om deze mafkees serieus te nemen, zelfs als hij nog niet klaar was een aanslag te plegen.
immers, de wil was er, kwestie van tijd voordat hij de middelen had gevonden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 14:37
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
levi's schreef op 10-09-2004 @ 10:49 :
fff offtopic.. ben jij 54???
Uiteraard, kun je dat niet merken aan mijn zorgvuldig onderbouwde en genuanceerde posts?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 14:55
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 10-09-2004 @ 11:29 :
Ik denk eerder dat er een grote brandstapel komt van korans, hoofddoekjes, etc..
Dat laatste denk ik niet, hij lust zijn hoofddoekjes liever rauw.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 15:20
what if..
Avatar van what if..
what if.. is offline
Citaat:
Quincy schreef op 10-09-2004 @ 09:30 :

############
Zouden we misschien de moslims meer in de gaten moeten gaan houden omdat ze wel eens een potentiële terroristen kunnen zijn? Moeten we een strenger veiligheidsbeleid gaan hanteren?

Ik denk dat ik morgen maar thuis blijf....
Moslims in het algemeen is niet het probleem..er zijn genoeg moslims die zoiets niet in hun hoofd zouden halen! Vanuit hun geloof zijn het nette mensen die rekening houden met hun medemens..maar uitzonderingen zijn er altijd he
Een strenger veiligheidsbeleid? sja ze hebben tot nu toe aardig wat aanslagen verijdeld dus ik zou zeggen dat de regering naar behoren functioneert.. en gekken lopen er altijd rond, ik neem aan dat het niet mogelijk is elke aanslag te vermijden dus als er hier een keer een osama een evil plan smeedt en het geld, de manschappen, kennis en grondstoffen heeft om dat plan uit te voeren, is ook Nederland de lul..
We kunnen toch alleen maar hopen dat er geen aanslag gepleegd wordt? Thuisblijven schiet je ook niets mee op hoor, ik heb het ook weleens gedacht want ik zit elke dag rond spitsuur in de trein naar "belangrijke steden" die heel goed als doelwit uitgekozen zouden kunnen worden...
Je kan alleen maar hopen dat het hier niet gebeurt.. toch?
__________________
I tend to have all the answers:o
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 15:37
Verwijderd
ik ken samir
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 15:49
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 10-09-2004 @ 16:37 :
ik ken samir
Volgens mij moeten we je onmiddelijk preventief laten bannen zodat je je Koen en Tofke_H niet opblaast!


Bij nader inzien...ga je gang
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2004, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 10-09-2004 @ 16:49 :
Volgens mij moeten we je onmiddelijk preventief laten bannen zodat je je Koen en Tofke_H niet opblaast!


Bij nader inzien...ga je gang
wil jij als christen extremist me helpen?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Quincy schreef op 10-09-2004 @ 09:30 :
Zouden we misschien de moslims meer in de gaten moeten gaan houden omdat ze wel eens een potentiële terroristen kunnen zijn?
Shit ik durf nu niet meer door de stad te fietsen, elk moment kan ik door een Turk van m'n fiets afgeblazen worden met een zelfgefabriceerde raketwerper. En de buurman moet ik voortaan ook maar mijden.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 17:42
Verwijderd
ja verdomd gisteren tijdens scheikunde keek ik eens goed om me heen en het viel me op dat alleen de moslims aantekeningen maakte

en nu??verdomd wat moet ik nou doen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 10-09-2004 @ 15:37 :
Uiteraard, kun je dat niet merken aan mijn zorgvuldig onderbouwde en genuanceerde posts?
ik dacht dat je een opgeschoten joch van 16 was met een identiteits crisis
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 17:53
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 10-09-2004 @ 18:42 :
ja verdomd gisteren tijdens scheikunde keek ik eens goed om me heen en het viel me op dat alleen de moslims aantekeningen maakte
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 17:59
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
makelville schreef op 10-09-2004 @ 18:42 :
ja verdomd gisteren tijdens scheikunde keek ik eens goed om me heen en het viel me op dat alleen de moslims aantekeningen maakte

en nu??verdomd wat moet ik nou doen
jat het natrium uit het scheikunde kabinet en gooi dat in het toilet om het riool me te terroriseren.

(disclaimer: door het uitproberen van deze posrt ga je ermee akkoord dat ik niet verantwoordelijk ben voor eventueel vernield sanitair )
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 18:28
Verwijderd
Bij het college approximatie in functieruimten zit ook altijd zo'n moslima. Volgens mij leert ze gewoon wiskunde voor terroristische doeleinden!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-09-2004 @ 19:28 :
Bij het college approximatie in functieruimten zit ook altijd zo'n moslima. Volgens mij leert ze gewoon wiskunde voor terroristische doeleinden!
En al die moslims hier op de rechtenfaculteit bestuderen de mazen in de Nederlandse wet om hun terroristische broeders vrij te kunnen pleiten!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 18:59
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Maak er maar geintjes over.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 19:24
Verwijderd
Inderdaad, drs. Bot hoopt nooit de commentaren te hoeven lezen na een eventuele aanslag, als Nederland te laks is geweest!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 20:10
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Hmm Borssele ik vraag me af in hoeverre die centrale wordt bewaakt en hoe die bouwkundig in elkaar zit: De Kerncentrale in Pennsylvania die op 9/11 ook doelwit moest worden was bestand tegen een inslag van een Boeiing767 (de toestellen die op 9/11 gebruikt zijn), dan moeten die terroristen wel een hele flinke bom gebruiken om door die wand heen te komen.

(ik denk niet dat het ze lukt)

Voor de rest: laat ze maar ergens anders gaan spelen, het kabinet vind ik ook zwaar kut, maar dood zouden ze niet moeten... en bovendien, straks raakt Femke Halsema ook gewond
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-09-2004, 00:36
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Zaina schreef op 10-09-2004 @ 19:59 :
Maak er maar geintjes over.
Okee
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 10-09-2004 @ 21:10 :
Hmm Borssele ik vraag me af in hoeverre die centrale wordt bewaakt en hoe die bouwkundig in elkaar zit: De Kerncentrale in Pennsylvania die op 9/11 ook doelwit moest worden was bestand tegen een inslag van een Boeiing767 (de toestellen die op 9/11 gebruikt zijn), dan moeten die terroristen wel een hele flinke bom gebruiken om door die wand heen te komen.
Citaat:
Als derde argument: het risico van een terroristische aanslag op een centrale. Bongers: "Het risico van een aanslag op een kerncentrale is een onbewezen stelling, maar ik durf te zeggen dat de kernenergiecentrale één van de veiligste fabrieken van Nederland is. De centrale heeft enorm dikke muren. Laatst is de discussie geweest over wat als er een vliegtuig op zou neerstorten. Die kans is uitermate gering en tegen een aantal vliegtuigen is de centrale bestand. Als je praat over een heel groot vliegtuig, kun je niet uitsluiten dat het door de betonnen en stalen bescherming heen komt, maar dan nog beschadigt de reactor niet. "
Aldus directeur Jos Bongers in een oud krantenartikel (klik).
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 10:35
Atje85
Atje85 is offline
Natuurlijk hoop ik dat er geen aanslag wordt gepleegd in NL, maar af en toe heb ik wel zoiets van; als er hier nou ook ff een aanslagje komt (zonder doden), misschien dat NL dan eens een minder grote bek krijgt en bang gaat worden, want de laatste tijd gaan ze echt veel te ver met t onderdrukken van allochtonen. Zelfs Koerden in Turkije worden niet eens meer zo behandeld en laten we al helemaal niet spreken over bepaalde asielzoekerscenrtra hier, want dat is dus nog erger dan een cel.

Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 18:14
Quincy
Quincy is offline
Tja iedereen vindt het blijkbaar heel grappig als er aanslagen in Nederland gepleegd worden. @ SKyrise: ik vind het tof van je dat jij de enige bent die nu tenminste normaal en serieus reageert, meestal ben jij degene die dwars ligt...

@ What if... Met morgen maar thuisblijven doelde ik op 11-september, niet dat ik er verder nog aan gedacht heb hoor.

@ forumbazen:
Citaat:
Ja, tieners die met hun scheikundesetje de terreuropperpiet van Nederland denken te worden vormen een geweldige bedreiging voor onze smaenleving
Van een forumbaas had ik wel een iets serieuzere reactie verwacht, van een iets hoger nieveau laten we maar zeggen.
@ Mcaine
Citaat:
Okee
van jou ook.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 18:16
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 10-09-2004 @ 21:10 :
Hmm Borssele ik vraag me af in hoeverre die centrale wordt bewaakt en hoe die bouwkundig in elkaar zit: De Kerncentrale in Pennsylvania die op 9/11 ook doelwit moest worden was bestand tegen een inslag van een Boeiing767 (de toestellen die op 9/11 gebruikt zijn), dan moeten die terroristen wel een hele flinke bom gebruiken om door die wand heen te komen.

(ik denk niet dat het ze lukt)

Voor de rest: laat ze maar ergens anders gaan spelen, het kabinet vind ik ook zwaar kut, maar dood zouden ze niet moeten... en bovendien, straks raakt Femke Halsema ook gewond
Ja, maar kerncentrales in Amerika moeten aan hogere eisen voldoen dan in Nederland omdat de bedreiging daar veel groter is. Hetzelfde geld zelfs in deze tijd voor de beveiliging, ik denk dat het best mogelijk is daar binnen te komen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Quincy schreef op 11-09-2004 @ 19:14 :
Tja iedereen vindt het blijkbaar heel grappig als er aanslagen in Nederland gepleegd worden. @ SKyrise: ik vind het tof van je dat jij de enige bent die nu tenminste normaal en serieus reageert, meestal ben jij degene die dwars ligt...

@ What if... Met morgen maar thuisblijven doelde ik op 11-september, niet dat ik er verder nog aan gedacht heb hoor.

@ forumbazen: Van een forumbaas had ik wel een iets serieuzere reactie verwacht, van een iets hoger nieveau laten we maar zeggen.
@ Mcaine
van jou ook.
arme jij ook ......hebben we je nu beledigt?

*wie dit serieus neemt is te ver heen
wat staat daar nou allemaal een of ander joch had boze plannetjes die nu verijdelt zijn.
om dan meteen over een terreur dreiging te spreken is wel zwaar overtrokken
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 20:02
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
makelville schreef op 11-09-2004 @ 19:20 :
arme jij ook ......hebben we je nu beledigt?

*wie dit serieus neemt is te ver heen
wat staat daar nou allemaal een of ander joch had boze plannetjes die nu verijdelt zijn.
om dan meteen over een terreur dreiging te spreken is wel zwaar overtrokken
Ben jij achterlijk ofzo? Begrijp jij niet eens een simpele oorzaak gevolg redenatie? Wil je dan zo vriendelijk zijn niets te posten? Als je niets hebt toe te voegen hou dan je mond en ga jezelf niet nog meer belachelijk maken dan je al bent, ok? Als je nog hulp nodig hebt bij deze moeilijke opdrachten stuur je maar een pm dan zal ik je wel begeleiden.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 20:39
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
makelville schreef op 11-09-2004 @ 19:20 :
wat staat daar nou allemaal een of ander joch had boze plannetjes die nu verijdelt zijn.
om dan meteen over een terreur dreiging te spreken is wel zwaar overtrokken
de AIVD heeft 150 terreurverdachten onder observatie, en als zelfs een of ander joch aan explosieven kan komen, dan is dat een behoorlijk risico. (dan nog er van uitgaande dat de AIVD alle terroristen hier weet te zitten)
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 20:40
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Quincy schreef op 11-09-2004 @ 19:14 :
van jou ook.
oh nos
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 01:42
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Quincy schreef op 11-09-2004 @ 19:14 :
@ forumbazen: Van een forumbaas had ik wel een iets serieuzere reactie verwacht, van een iets hoger nieveau laten we maar zeggen.
Kom nou, de aanleiding van het Grote Terreuralarm was een blaag die wat spullen uit het scheikundelokaal had gejat. Moet er van Nederland nu een politiestaat gemaakt worden ofzo?

Citaat:
T_ID schreef op 11-09-2004 @ 21:39 :
de AIVD heeft 150 terreurverdachten onder observatie, en als zelfs een of ander joch aan explosieven kan komen, dan is dat een behoorlijk risico. (dan nog er van uitgaande dat de AIVD alle terroristen hier weet te zitten)
Maar hij had helemaal geen explosieven.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 02:15
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
nou breekt m'n klomp, hoezo beweerde mijn krant dan dat een tas vol met de benodigde grondstoffen voor explosieven in beslag werd genoemen?


en vanwege de ene mafkees moet van Nederland geen politiestaat gemaakt worden.


we moeten vanwege de anderen, die wel geld en middelen hebben, beter opletten, en alerter reageren.

ik ben zeker geen voorstander van een 'oplossing' zoals die nu in Amerika gebrouwen wordt, maar er moet wel degelijk wat aan terroristen in Nederland gedaan worden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 02:17
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
T_ID schreef op 12-09-2004 @ 03:15 :
nou breekt m'n klomp, hoezo beweerde mijn krant dan dat een tas vol met de benodigde grondstoffen voor explosieven in beslag werd genoemen?
Een flesje citroensap met "chemicaliën" er in, en kerstlampbedrading. Kerstlampbedrading!

Donner weet echt helemaal niet wat hij doet. Ik heb zo'n hekel aan die man.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 12:07
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
lol, tenzij je erg krachtig spul in dat flesje doet zullen er idd weiniog doden door vallen.

hoewel samir a slecht 'een van de' redenen was voor het alarm begin ik toch te denk dat de enige andere reden de bedreigingen op websites (die trouwens heel echt zijn, ik heb ze zelf gezien op betreffende website) was.

mischien zal ik een keertje een URL posten naar de website die in het journaal getoont werd. (of staan de forumbazen dat vanwege de inhoud ervan niet toe?)
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Quincy schreef op 10-09-2004 @ 09:30 :

############
Zouden we misschien de moslims meer in de gaten moeten gaan houden omdat ze wel eens een potentiële terroristen kunnen zijn? Moeten we een strenger veiligheidsbeleid gaan hanteren?

Ik denk dat ik morgen maar thuis blijf....
en dan noem je mij achterlijk

*uit jouw mond is het een compliment
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.