Oud 13-11-2018, 07:30
Protected22
Protected22 is offline
Je ziet wel vaker topics voorbij komen wat jongens leuk vinden aan een meisje. Maar hoe zit dat nou andersom? Wat vinden meisjes leuk aan een jongen? Ik ben benieuwd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2018, 07:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik denk dat dat per meisje verschilt. Misschien heb je, los van de antwoorden die hier gegeven worden, iets aan de antwoorden in dit topic: https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1846237
Met citaat reageren
Oud 13-11-2018, 20:53
Verwijderd
Innerlijk: Mijn type over het algemeen is een kalme en super lieve jongen die wel voor je op kan komen en je kan troosten als het nodig is. Af en toe is een grappig momentje ook leuk (met veel droge humor). Natuurlijk is het ook heel belangrijk dat je serieuze gesprekken kan voeren en er ook daadwerkelijk geluisterd wordt.

Uiterlijk: Dit is weer over het algemeen dus dit kan ook weer altijd uitzonderen.

-Bruin lang kort haar dat best wel een beetje wilder mag zitten
-Grote ogen
-Een lekker subtiel geurtje
-In de winter hoodies zonder tekst en joggingbroeken dragen (het liefst lichtgrijs), idk maar dat vind ik super hot
-In de zomer een shirt met korte mouwen (zonder tekst, merk mag weer wel) en een spijkerbroek (met opgerolde pijpen soms)
-Sneakers met enkelsokken
-Geen felle kleuren dragen (rood mag wel)

Als je deze kleding draagt krijg je gegarandeerd een meisje (;
Ik hoop dat ik je geholpen heb! x

Ps: Wat hebben jongens het toch makkelijk met hun uiterlijk en kleding..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2018, 07:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:

Uiterlijk: Dit is weer over het algemeen dus dit kan ook weer altijd uitzonderen.

-Bruin lang kort haar dat best wel een beetje wilder mag zitten
-Grote ogen
-Een lekker subtiel geurtje
-In de winter hoodies zonder tekst en joggingbroeken dragen (het liefst lichtgrijs), idk maar dat vind ik super hot
-In de zomer een shirt met korte mouwen (zonder tekst, merk mag weer wel) en een spijkerbroek (met opgerolde pijpen soms)
-Sneakers met enkelsokken
-Geen felle kleuren dragen (rood mag wel)

Als je deze kleding draagt krijg je gegarandeerd een meisje (;
Dit is natuurlijk super persoonlijk, ik vind het juist helemaal niks als een jongen regelmatig in een joggingbroek loopt terwijl hij gewoon naar school/ werk gaat. En als het bruine haar van mijn vriend lang wordt en snel wild zit, dan staat dat hem totaal niet, en ben ik waarschijnlijk de eerste die hem naar de kapper stuurt

Ik denk dat je het beste kunt dragen waar je je zelf prettig bij voelt (liefst ook kleding die je goed staat), dat draagt bij aan je zelfvertrouwen en dus aan je uitstraling
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-11-2018, 11:07
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Innerlijk: Mijn type over het algemeen is een kalme en super lieve jongen die wel voor je op kan komen en je kan troosten als het nodig is. Af en toe is een grappig momentje ook leuk (met veel droge humor). Natuurlijk is het ook heel belangrijk dat je serieuze gesprekken kan voeren en er ook daadwerkelijk geluisterd wordt.

Uiterlijk: Dit is weer over het algemeen dus dit kan ook weer altijd uitzonderen.

-Bruin lang kort haar dat best wel een beetje wilder mag zitten
-Grote ogen
-Een lekker subtiel geurtje
-In de winter hoodies zonder tekst en joggingbroeken dragen (het liefst lichtgrijs), idk maar dat vind ik super hot
-In de zomer een shirt met korte mouwen (zonder tekst, merk mag weer wel) en een spijkerbroek (met opgerolde pijpen soms)
-Sneakers met enkelsokken
-Geen felle kleuren dragen (rood mag wel)

Als je deze kleding draagt krijg je gegarandeerd een meisje (;
Ik hoop dat ik je geholpen heb! x

Ps: Wat hebben jongens het toch makkelijk met hun uiterlijk en kleding..
Misschien ben ik dan wel de perfecte jongen voor jou!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2018, 12:12
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Misschien ben ik dan wel de perfecte jongen voor jou!
Ik dacht ook al hetzelfde XD
Met citaat reageren
Oud 16-11-2018, 12:28
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Ik vind jongens niet leuk. Ik vind alleen maar echte mannen die volwassen zijn leuk. Net zoals mijn huidige vriend nu. Die is ook echt een man en ook volwassen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2018, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Ik vind jongens niet leuk. Ik vind alleen maar echte mannen die volwassen zijn leuk. Net zoals mijn huidige vriend nu. Die is ook echt een man en ook volwassen.
Niet gemeen bedoeld maar hij vroeg naar wat meisjes leuk vinden aan jongens dat is vaak wel anders
Met citaat reageren
Oud 18-11-2018, 20:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Niet gemeen bedoeld maar hij vroeg naar wat meisjes leuk vinden aan jongens dat is vaak wel anders
Dat verschilt natuurlijk allereerst enorm per leeftijd, en daarnaast ook nog gewoon per persoon.

Vroeger vond ik jongens-achtige jongens heel leuk, nu zoek ik toch zeker wel wat meer volwassenheid in een partner. Acteurs of jongens waar ik vroeger een enorme crush op had vind ik nu eigenlijk helemaal niet meer zo leuk. Je smaak verandert naarmate je als mens ontwikkelt en ouder wordt
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 21:52
AnoniemHelper
AnoniemHelper is offline
Ik vind zelf een wat bruinere huidskleur met dan lichte ogen! 😍😍
Verder moet ie gewoon aardig zijn
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 22:12
AnoniemHelper
AnoniemHelper is offline
Hey waar staat die ene wat jongens leuk vinden aan meisjes?
Kan m niet vinden oeps
Met citaat reageren
Oud 20-01-2019, 22:13
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1948395
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2019, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Niet gemeen bedoeld maar hij vroeg naar wat meisjes leuk vinden aan jongens dat is vaak wel anders
Met citaat reageren
Oud 25-01-2019, 23:43
Eva.w
Eva.w is offline
6pack is nooit verkeerd😏 en blond of bruin haar vind k wel mooi
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat vinden meisjes leuk aan een jongen?
ja-duh
52 22-01-2018 12:34
Liefde & Relatie ik wil vriedin
teddybro
2 11-08-2015 13:22
Liefde & Relatie Hoe versier je een meisje?
tm4u
8 31-01-2015 22:03
Liefde & Relatie Wat vinden jullie jongens nou leuk?
katnisseverdeen
10 24-03-2013 16:38
Seksualiteit Wat vinden meisjes leuk?
Tim Robbenga
10 02-06-2006 19:25
Seksualiteit Aantrekkelijk aan een jongen
kaatje in da house
125 20-09-2004 19:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.