Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2002, 19:55
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:


Woow ik voel me zwaar beledigt , wat voor n00b geeft nou iemand die advies om een PC bij de aldi te kopen :?
Sarcasme, slimmerik. Je moet natuurlijk wel wat moeite doen als jealles pico bello wilt laten werken. Dat ben ik overigens gewend. Moest ik bij '95 ook al.

Citaat:
Xp is lang niezogoed als 2000 , visuals kan je mischien wel veranderen dan lijkt het op 2000 maar zelfde is het echt never!
Lucht.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2002, 20:07
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Naja zelf weten maar ik blijf bij win 2000 , ben bijna MCSE win2000
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 23:11
gna
Avatar van gna
gna is offline
ok, windows XP is over het algemeen een GOED games OS

ik wou alleen maar even zeggen dat ik er soms zeer gefrustreerd van raak, (dat ligt dus echt niet aan mij), maar soms idd wel aan third party software
__________________
Het leven is een banaan
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 23:50
Digger3
Avatar van Digger3
Digger3 is offline
Ik ga deze topic niet bijhouden maar wil toch ook even mijn zegje doen.

Ik ben dus die persoon waar gna naar wijst die 'xp niet geinstalleerd krijgt'

Ja het is een schone machine, hd, was helemaal leeg.
Alle hardware eruit gehaalt wat niet nodig was.
Verschillende icq settings in de bios geprobeerd
Andere cd, van een succesvole xp installatie geprobeerd misschien dat het daar aan lag...
Maar de installatie bleef op random momenten hangen,niet op 1 vast punt en heb VEEL blauwe schermen gezien.

(Trouwens we praten hier over een AMD-TB-1400 systeempje met 512mb SD-RAM)

Nu dat is allemaal mooi en aardig, dan zou het aan de hardware liggen en niet aan de software.Ook allemaal leuk, maar ik had soortgelijke problemen met win95, win98, win2k, winxp, lukte allemaal niet om het stabiel te krijgen.

Sure, blame it on the hardware. Ik draai er dus vandaag de dag, linux 2.4 kernel op en dat draait als een zonnetje, uptimes van 60 dagen of meer als ik wil, kan er spelletjes mee spelen en nog veel meer, wat ik maar wil. Ligt het dan aan de hardware? denk het niet dan. (memtest86 vond trouwens geen problemen met mijn RAM, mocht je denken dat het daar aan ligt)

Windows xp of 98, draait weer prima in vmware, maar native werkt het voor geen meter.
__________________
You have not converted a man because you have silenced him. -- John Viscount Morley
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Digger3 schreef:
Nu dat is allemaal mooi en aardig, dan zou het aan de hardware liggen en niet aan de software.Ook allemaal leuk, maar ik had soortgelijke problemen met win95, win98, win2k, winxp, lukte allemaal niet om het stabiel te krijgen.

Sure, blame it on the hardware. Ik draai er dus vandaag de dag, linux 2.4 kernel op en dat draait als een zonnetje, uptimes van 60 dagen of meer als ik wil, kan er spelletjes mee spelen en nog veel meer, wat ik maar wil. Ligt het dan aan de hardware? denk het niet dan. (memtest86 vond trouwens geen problemen met mijn RAM, mocht je denken dat het daar aan ligt)
Tsjah. Ik zou jouw machine graag eens willen proberen. Wedden dat ik Windows er zo op aan de gang heb?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 00:28
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:


Woow ik voel me zwaar beledigt , wat voor n00b geeft nou iemand die advies om een PC bij de aldi te kopen :?

Xp is lang niezogoed als 2000 , visuals kan je mischien wel veranderen dan lijkt het op 2000 maar zelfde is het echt never!
Sinds wanneer moet je n00b zijn wanneer je iemand 't advies geeft zijn machine bij de Aldi te halen?

Goed, een absolute leek zou ik het ook afraden i.v.m. support, maar als ze daar bij de Aldi ooit nog eens een mooi AMD-systeem neerpoten, wellicht dat ik er één onder m'n hoede neem.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 10:22
Digger3
Avatar van Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
Dobermann schreef:


Tsjah. Ik zou jouw machine graag eens willen proberen. Wedden dat ik Windows er zo op aan de gang heb?
LOL, geef mij een hardeschijf erbij dat me data veilig staat en je mag jezelf gerust voor schut zetten. (Je bent niet de enige dan)
__________________
You have not converted a man because you have silenced him. -- John Viscount Morley
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Digger3 schreef:
Ik ben dus die persoon waar gna naar wijst die 'xp niet geinstalleerd krijgt'

(...)

Sure, blame it on the hardware.
Inderdaad, de hardware. Wat zijn de oudste stukjes hardware die je hebt? Rare videokaart misschien? Je moet wel een heel raar systeem hebben als het in Linux stabiel is maar in die installaties van Windows xx random lockups heeft. En je BIOS weet dat je een plug-n-play OS hebt? Dat kan iets helpen bij die "icq" settings
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games The Godfather The Game
Love & Peace
68 21-04-2006 19:59
Software & Hardware OS'en buiten Windows
Verwijderd
50 03-10-2003 05:30
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 16:08
Muziek playlist-topic
Tombooo
27 13-03-2003 00:28
Games GTA 3 cheats playstation 2
Vampyyy
3 21-08-2002 20:55
Software & Hardware [Hardware]ik verban PC en verwelkom de Mac - goei keuze ?
SNeKKe
49 11-08-2002 20:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.