Oud 21-07-2014, 22:11
Zottie2
Zottie2 is offline
Ik heb zelf op turnen gezeten en ik snap niet echt wat je er geil aan vind. Je kan wel op marktplaats kijken en dan vragen of je hem op kunt halen. Dan kan je een smoes tegen je moeder zeggen😏
Met citaat reageren
Oud 01-08-2014, 17:26
Ikkuh1993
Ikkuh1993 is offline
gym/turnpakjes zijn wel fijn om in te sporten, maar dan moet je er als jongen wel een broek overheen doen vind ik. anders staat het zo raar. Thuis moet je helemaal zelf weten, turnpakjes zijn naar mijn idee gewoon relaxed omdat ze strak zitten maar niet knellen. En je hbet een 100% bewegingsvrijheid. Het is beter dan naakt je sport beoefenen zeg ik maar zo.^^
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 09:29
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
En bericht van bijna 5 jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 10:14
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik word ook geil op turnsters in een mooi strak turnpakje, maar de meeste gevoelens heb ik voor een turnster genaamd Ilona Vos. Ik kom af en toe kijken bij haar turn wedstrijden en dan ga ik naar de meisjes kleedkamer en soms is het raak en heb ik een turnpakje. Daarna doe ik de turnpakjes in mijn rugzak en kijk ik de wedstrijd verder. Ik maak dan foto's en video's van de turnsters en dan als ik thuis ben trek ik het turnpakje aan en ga ik op de foto's en video's fappen, maar ik steel niet alleen turnpakjes, maar ik koop de meeste gewoon op marktplaats ik heb er nu al 6 en ik wil er nog 1 van Ilona Vos. Ik heb als jongen turnpakjes aan getrokken en zitten echt zo erg fijn en je kan er 100% flexibel in bewegen het liefst trek ik ze nooit meer uit, maar dat moet helaas wel, want als ik betrapt wordt voor het dragen van turnpakje bijvoorbeeld tijdens de gymles zal ik mijn hele leven uitgelachen worden dus helaas. Maar ik heb wel een tip koop turnpakjes van het merk GK en Erima die zijn het meest flexibel
Ik hoop dat je niet serieus bent. Voor het geval dat wel zo is: het is absoluut niet ok om anderen ongevraagd te betrekken bij jouw fetisj. Iemands turnpakje stelen is strafbaar. En in de dameskleedkamer heb jij als jongen niets te zoeken.

In je eigen huis je vermaken in een turnpakje moet je helemaal zelf weten trouwens.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 14:18
RyanLegendGamer
RyanLegendGamer is offline
Citaat:
Ik hoop dat je niet serieus bent. Voor het geval dat wel zo is: het is absoluut niet ok om anderen ongevraagd te betrekken bij jouw fetisj. Iemands turnpakje stelen is strafbaar. En in de dameskleedkamer heb jij als jongen niets te zoeken.

In je eigen huis je vermaken in een turnpakje moet je helemaal zelf weten trouwens.
Het is een grapje ik wou gewoon wetenhoe anderen reageren op mijn fantasie verhaal ik heb wel turnpakjes, maar die heb ik eerlijk gekocht op marktplaats.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32.