Oud 19-10-2018, 10:03
Protected22
Protected22 is offline
-

Laatst gewijzigd op 15-01-2020 om 14:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2018, 20:34
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Ik heb ook zo'n periode gehad. Die begon ook toen ik ongeveer jouw leeftijd was.
Ik zonderde mij ook steeds meer af. Mijn ouders hadden ook vaak ruzie. En ik begon depressief te worden.
Ik kreeg zelf ook gewoon steeds ruzie met iedereen. Ik was ook extreem snel geïrriteerd en boos. Op een gegeven moment moest ik zelfs opgenomen worden. Zo slecht ging het.
Bij mij duurde deze inzinking het tot mijn 24e a 25e. Daarna werd het minder.
Dus ja...

Maar weetje.... je moet het ook van de positieve kant bekijken. Jij hebt tenminste wel een geweldige opleiding (beter dan ik) genoten. En ik denk dat je je daar nu vooral op moet focussen. Ik had dat allemaal niet. De enige opleiding die ik toen had afgemaakt was VMBO Bassisberoeps. En daarna ben ik er mee gestopt. Ik werd op school ook vreselijk gepest (vooral het laatste jaar) en dat was echt super kut. Hoorde er ook nooit echt bij. Werd soms ook nog eens bedreigd zelfs.
Ik ging al die 4 jaar met buikpijn naar school. Het lullige was ook dat ik wel een paar vrienden had. Maar die waren extreem onbetrouwbaar. Dus ene dag waren ze mijn vriend. Andere dag wouden ze niks van mij weten en kon ik lekker oprotten. Zo ging dat bij mij.

Als ik jou was dan zou ik het heft in eigen handen nemen en iets maken van je leven. Je hebt niet niks voor niks al je diploma's gehaald. Daar moet je echt wat mee gaan doen. Vergeet al die bulshit. Je schiet er namelijk niks mee op.

Laatst gewijzigd op 31-10-2018 om 20:52.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2018, 08:12
Verwijderd
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker door je af te zonderen. Vrienden van de studievereniging kunnen er ook voor je zijn als het moeilijk is. Je hoeft ze niet te vertellen wat er allemaal speelt, maar je kunt echt wel delen dat er dingen zijn die moeilijk zijn en dat je daarom misschien niet zo gezellig bent. Maar dat je wel behoefte hebt aan gezelschap en dus graag met hen af wil spreken. Betreft die meid - eigenijk weet je dus nog niks zeker. En so what dat iemand anders haar leuk vindt, jij vindt het toch ook leuk? Lekker mee afspreken, je merkt het vanzelf wel.

Verder flink sparen en op zoek naar een eigen kamer. Als je ouder dan 18 bent heeft je moeder niks meer over je te zeggen en kun je dus prima uit huis gaan.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2018, 21:58
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Ik heb ook zo'n periode gehad. Die begon ook toen ik ongeveer jouw leeftijd was.
Ik zonderde mij ook steeds meer af. Mijn ouders hadden ook vaak ruzie. En ik begon depressief te worden.
Ik kreeg zelf ook gewoon steeds ruzie met iedereen. Ik was ook extreem snel geïrriteerd en boos. Op een gegeven moment moest ik zelfs opgenomen worden. Zo slecht ging het.
Bij mij duurde deze inzinking het tot mijn 24e a 25e. Daarna werd het minder.
Dus ja...

Maar weetje.... je moet het ook van de positieve kant bekijken. Jij hebt tenminste wel een geweldige opleiding (beter dan ik) genoten. En ik denk dat je je daar nu vooral op moet focussen. Ik had dat allemaal niet. De enige opleiding die ik toen had afgemaakt was VMBO Bassisberoeps. En daarna ben ik er mee gestopt. Ik werd op school ook vreselijk gepest (vooral het laatste jaar) en dat was echt super kut. Hoorde er ook nooit echt bij. Werd soms ook nog eens bedreigd zelfs.
Ik ging al die 4 jaar met buikpijn naar school. Het lullige was ook dat ik wel een paar vrienden had. Maar die waren extreem onbetrouwbaar. Dus ene dag waren ze mijn vriend. Andere dag wouden ze niks van mij weten en kon ik lekker oprotten. Zo ging dat bij mij.

Als ik jou was dan zou ik het heft in eigen handen nemen en iets maken van je leven. Je hebt niet niks voor niks al je diploma's gehaald. Daar moet je echt wat mee gaan doen. Vergeet al die bulshit. Je schiet er namelijk niks mee op.
Ik kreeg zelf ook gewoon steeds ruzie met iedereen. Ik was ook extreem snel geïrriteerd en boos. "t zelfde heb ik ook idd. Ik wordt bij een klein ding al kwaad. Al helemaal omdat ik thuis nu constand opgefuckt wordt door mn broer en zus. Die zien het blijkbaar als een soort spelletje ofzo. Maar worden wel boos als ik dan kwaad wordt, volgens hun ben ik te aggresief terwijl zij steeds mij irriteren.

Dat je constand gepest werd is oprecht kut om te lezen. Hopelijk is dat nu niet meer zo?

Ik ben me nu idd maar gewoon op mn studie gaan focussen. Al die andere dingen kunnen me oprecht geen f*k meer interreseren aangezien het altijd wel gezeik geeft.


Citaat:
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker door je af te zonderen. Vrienden van de studievereniging kunnen er ook voor je zijn als het moeilijk is. Je hoeft ze niet te vertellen wat er allemaal speelt, maar je kunt echt wel delen dat er dingen zijn die moeilijk zijn en dat je daarom misschien niet zo gezellig bent. Maar dat je wel behoefte hebt aan gezelschap en dus graag met hen af wil spreken. Betreft die meid - eigenijk weet je dus nog niks zeker. En so what dat iemand anders haar leuk vindt, jij vindt het toch ook leuk? Lekker mee afspreken, je merkt het vanzelf wel.

Verder flink sparen en op zoek naar een eigen kamer. Als je ouder dan 18 bent heeft je moeder niks meer over je te zeggen en kun je dus prima uit huis gaan.
Betreft die meid - eigenijk weet je dus nog niks zeker. En so what dat iemand anders haar leuk vindt, jij vindt het toch ook leuk? Lekker mee afspreken, je merkt het vanzelf wel Dit was ik ook idd van plan. Helaas is het wat anders gelopen waardoor het contact niet zo soepel meer loopt. Van het een op het andere moment is ze opeens heel direct en soort van "bitchy" gaan doen. Geen idee of het soort van "hard to get" spelen is of puur vanwege het feit dat we nu tentamens hebben waardoor ze misschien wat gestresst is. Ik heb het voor nu maar gewoon stil gehouden (hiermee bedoel ik dat het contact op 0 staat voor nu)

Verder flink sparen en op zoek naar een eigen kamer. Als je ouder dan 18 bent heeft je moeder niks meer over je te zeggen en kun je dus prima uit huis gaan. Hier ben ik al mee bezig. Alleen heb ik al duidelijk te horen gekregen dat ik niet zomaar uit huis mag gaan omdat de scheiding nog niet officieel geregeld is en ik anders het weer te moeilijk zo maken.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2018, 22:13
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Dat je constand gepest werd is oprecht kut om te lezen. Hopelijk is dat nu niet meer zo?
Ja is nu voorbij. Soms op mijn werk nog een beetje. Maar niet meer zoveel als vroeger op school.


Citaat:
Ik ben me nu idd maar gewoon op mn studie gaan focussen. Al die andere dingen kunnen me oprecht geen f*k meer interreseren aangezien het altijd wel gezeik geeft.
Doe dat. Dit is dus jouw sterke kant en daar moet je gebruik van maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Mijn verhaal
Limoentjesfris
9 10-05-2013 19:45
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 16:39
Psychologie Mijn verhaal
PapaRoach<3
11 16-05-2008 21:19
Psychologie wie herkent zich in mijn verhaal?
terror4life
15 28-11-2004 03:10
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 23:55
Psychologie Mijn verhaal
kissssssss
42 15-04-2003 16:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23.