Oud 30-10-2018, 22:10
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
Wat een gezeik hier.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2018, 22:14
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Wat een gezeik hier.
Als je geen nuttige bijdrage kan leveren zeg dan niets.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 06:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als je geen nuttige bijdrage kan leveren zeg dan niets.
Dat geldt net zo goed voor jou

De forumbazen zijn er om, waar nodig, mensen aan te spreken of berichten te verwijderen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 08:07
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Dat geldt net zo goed voor jou

De forumbazen zijn er om, waar nodig, mensen aan te spreken of berichten te verwijderen.
Ja is goed, ik zal eraan denken.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 14:08
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Hetero mannen kijken heel vaak neer op mannen die dit lekker vinden. Dat is echt jammer.
Idd als ik dat vertel is meteen je bent vies en gay... Sure..
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 14:12
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Wat is dat voor rare redenering?


Maar waarom; En "omdat het maatschappelijk niet geaccepteerd is, is een bizar slechte reden, want ten eerste zit dat in je hoofd en is het maatschappelijk stiekem veel meer geaccepteerd dan je denkt en als je uit je bubbel zou stappen zou je dat zien/merken. Net iets minder dan de helft van mijn mannelijke heterovrienden heeft anale stimulatie geprobeerd. De andere helft wilde niet antwoorden.


Nee ik snap wel dat je die niet snapt maar het vloeit uit hetzelfde voort; Ik zou diep teleurgesteld zijn in mezelf als mijn kind zou moeten aankondigen dat ze homo/andersseksueel zijn. Zeer diep. Want ik wil dat ze gewoon thuiskomen en trots hun partner voorstellen.

Jij bent in hokjes aan het denken. Doe eens niet.
Denk dat je ook niet met schelden en geweld hebt te maken gehad.. ik wel andere ook en ik ben niet eens gay. Doe bij Crossdressing Tilburgse kermis nou voordat je op de kermis bent word je me toch bedreigd...fun eraf ben er mee gestopt
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Denk dat je ook niet met schelden en geweld hebt te maken gehad.. ik wel andere ook en ik ben niet eens gay. Doe bij Crossdressing Tilburgse kermis nou voordat je op de kermis bent word je me toch bedreigd...fun eraf ben er mee gestopt
Ik ben niet van het cross dressen, ben vaak genoeg in de bekende uitgaansstraten geweest, in tijden waarin er veel meer geweld voorkwam dan tegenwoordig (jaren '90 begonnen met stappen), ik heb er alleen nooit last van gehad. Weleens opmerkingen maargoed, daar lach ik om.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 16:24
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Idd als ik dat vertel is meteen je bent vies en gay... Sure..
Precies, Triest he. Daarom zou ik het ook nooit openlijk toegeven.,
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 16:26
Verwijderd
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik met heteros die daar dat soort dingen van vinden in een gesprek over dit onderwerp terecht zou komen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 16:26
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Ik ben niet van het cross dressen, ben vaak genoeg in de bekende uitgaansstraten geweest, in tijden waarin er veel meer geweld voorkwam dan tegenwoordig (jaren '90 begonnen met stappen), ik heb er alleen nooit last van gehad. Weleens opmerkingen maargoed, daar lach ik om.
Nou wat goed van je. Maar er bestaan ook mensen die daar niet zo erg om kunnen lachen.
Mensen zoals.......mij.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 16:35
Verwijderd
Ik.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2018, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Nou wat goed van je. Maar er bestaan ook mensen die daar niet zo erg om kunnen lachen.
Mensen zoals.......mij.
Kap toch eens met dat vijandige gezever joh, druif.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2018, 14:18
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ik ben niet van het cross dressen, ben vaak genoeg in de bekende uitgaansstraten geweest, in tijden waarin er veel meer geweld voorkwam dan tegenwoordig (jaren '90 begonnen met stappen), ik heb er alleen nooit last van gehad. Weleens opmerkingen maargoed, daar lach ik om.
Maar als vrouw heb je daar gewoon minder last van. Kussende vrouwen geen probleem. Kussende mannen op pooster en half Nederland is woest.
Maar we zitten nu in de onderwereld zeg maar waar alleen open mensen zijn achter gesloten deuren.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2018, 14:30
Verwijderd
Vijandige reacties op kussende mannen vind ik hilarisch en sneu tegelijk Jammer dat ik in het echt nooit iemand tegenkom die daar zo op reageert, één van de dingen op mijn bucketlist is dat soort mensen beschimpen, face to face.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2018, 16:19
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Ik voel mij als homo gestigmatiseerd.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 08:21
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Topic opgeschoont, onzin is een paar topics lager.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 10:09
Verwijderd
Je bent één bericht vergeten weg te halen, twee wanneer je dit bericht meetelt.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Ik voel mij als homo gestigmatiseerd.
We proberen het gewoon opnieuw. Blijkbaar beviel mijn vorige woordkeuze de forumbazen niet.

Ik begrijp niet goed wat je hier bedoelt. Zou je dit kunnen uitleggen?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 15:29
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Nou wat goed van je. Maar er bestaan ook mensen die daar niet zo erg om kunnen lachen.
Mensen zoals.......mij.
Daar dagt mij niet aan, soory van ik.
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 15:56
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
We proberen het gewoon opnieuw. Blijkbaar beviel mijn vorige woordkeuze de forumbazen niet.
Vind je het gek?

Citaat:
Ik begrijp niet goed wat je hier bedoelt. Zou je dit kunnen uitleggen?
Ik heb het gevoel dat mensen op mij neer kijken omdat ik homo ben.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het gevoel dat mensen op mij neer kijken omdat ik homo ben.
Mwah, ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid verklappen dat homoseksualiteit wel de minste van je zorgen is als het gaat om redenen die jij mensen geeft op je neerkijken, Daniel.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 16:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:


Ik heb het gevoel dat mensen op mij neer kijken omdat ik homo ben.
Waar merk je dat aan? Hoe wordt je door mensen behandeld? En bij wie ervaar je dat vooral?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Mwah, ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid verklappen dat homoseksualiteit wel de minste van je zorgen is als het gaat om redenen die jij mensen geeft op je neerkijken, Daniel.


Dat denk ik ook.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Mwah, ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid verklappen dat homoseksualiteit wel de minste van je zorgen is als het gaat om redenen die jij mensen geeft op je neerkijken, Daniel.
Hear hear.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 17:13
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Waar merk je dat aan? Hoe wordt je door mensen behandeld? En bij wie ervaar je dat vooral?
Bijvoorbeeld waar ik nu werk. Daar heb ik ook het gevoel dat mensen op mij neer kijken. Het vervelende is ook gewoon dat ik het moeilijk kan verbergen dat ik homo ben.
Ten 1e heb ik een nogal hoge stem. Mijn stem lijkt heel erg op een vrouwenstem. Daar kan ik gewoon echt niks aan doen. Ten 2e ook aan de manier hoe ik praat zien mensen dat ik homo ben.
Dus uh...het liefst hou ik gewoon de hele dag mijn mond dicht eigenlijk. Maar dat gaat natuurlijk niet want ik moet af en toe ook communiceren met mijn collega's. En dat is kut want vanaf het moment dat ik mijn mond open doe, dan zie ik dat die wenkbrauwen van mijn lieve colleagues ophoog gaan.
En dat vind ik eigenlijk een beetje arrogant van ze.
En dat is vervelend. En maakt mij onzeker.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 17:14
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Mwah, ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid verklappen dat homoseksualiteit wel de minste van je zorgen is als het gaat om redenen die jij mensen geeft op je neerkijken, Daniel.
Wat is dan de reden dat mensen op mij neer kijken @Kuzu?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 17:15
Verwijderd
We zitten hier niet op Twitter, Daniel.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Wat is dan de reden dat mensen op mij neer kijken @Kuzu?
Neerkijken is een groot woord. Ze mogen je niet vanwege de manier waarop je reageert. Zoals ik eerder al gezegd heb; zoek daar professionele hulp voor. Het is niet normaal.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Bijvoorbeeld waar ik nu werk. Daar heb ik ook het gevoel dat mensen op mij neer kijken. Het vervelende is ook gewoon dat ik het moeilijk kan verbergen dat ik homo ben.
Ten 1e heb ik een nogal hoge stem. Mijn stem lijkt heel erg op een vrouwenstem. Daar kan ik gewoon echt niks aan doen. Ten 2e ook aan de manier hoe ik praat zien mensen dat ik homo ben.
Dus uh...het liefst hou ik gewoon de hele dag mijn mond dicht eigenlijk. Maar dat gaat natuurlijk niet want ik moet af en toe ook communiceren met mijn collega's. En dat is kut want vanaf het moment dat ik mijn mond open doe, dan zie ik dat die wenkbrauwen van mijn lieve colleagues ophoog gaan.
En dat vind ik eigenlijk een beetje arrogant van ze.
En dat is vervelend. En maakt mij onzeker.
Wat voor werk doe je?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 17:18
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Wat voor werk doe je?
Ik werk bij een kledingwinkel.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Neerkijken is een groot woord. Ze mogen je niet vanwege de manier waarop je reageert. Zoals ik eerder al gezegd heb; zoek daar professionele hulp voor. Het is niet normaal.
Holy shit deadlock..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Ik werk bij een kledingwinkel.
Prima werk dus waar het totaal niet zou mogen uitmaken Ik vermoed dat ze wel eerder met homoseksuele mannen als collega te maken hebben gehad. Tenzij je in een gehucht woont natuurlijk, ik kom zelf uit de Bible Belt en daar werd wel echt neergekeken op homo's maar das wel 20 jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 17:23
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Neerkijken is een groot woord. Ze mogen je niet vanwege de manier waarop je reageert. Zoals ik eerder al gezegd heb; zoek daar professionele hulp voor. Het is niet normaal.
Ach kom op....zoals ik hier doe....zo gedraag ik mij in het echte leven natuurlijk niet he. Denk je dat nou echt?
Ik heb in het begin heel aardig gedaan tegen mijn colegga's toen ik daar net werkte. Hele tijd nep lachen naar ze als ze weer eens een (niet grappige) mop vertelden.
Ik heb al die tijd (4 maanden, want zo lang werk ik daar al) staan luisteren naar al die bulshit die ze te vertellen hadden. Ook al had ik daar helemaal geen zin in.
Tis wel een keer goed hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 17:26
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Prima werk dus waar het totaal niet zou mogen uitmaken Ik vermoed dat ze wel eerder met homoseksuele mannen als collega te maken hebben gehad. Tenzij je in een gehucht woont natuurlijk, ik kom zelf uit de Bible Belt en daar werd wel echt neergekeken op homo's maar das wel 20 jaar geleden.
Ik woon in een freaking boeren dorp inderdaad. Dat klopt. En veel colegga's van mij zijn gewoon hetero. Zo gedragen ze zich wel in ieder geval.
Je zou het misschien niet geloven maar er hangt nogal een macho sfeer daar.
En wat ik ook heel vervelend vind is dat er nogal wat gerodeld word over iedereen (inclusief te klanten) en dat vind ik echt super onprofessioneel.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 17:54
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Ach kom op....zoals ik hier doe....zo gedraag ik mij in het echte leven natuurlijk niet he. Denk je dat nou echt?
Ik heb in het begin heel aardig gedaan tegen mijn colegga's toen ik daar net werkte. Hele tijd nep lachen naar ze als ze weer eens een (niet grappige) mop vertelden.
Ik heb al die tijd (4 maanden, want zo lang werk ik daar al) staan luisteren naar al die bulshit die ze te vertellen hadden. Ook al had ik daar helemaal geen zin in.
Tis wel een keer goed hoor.
Begin je dan eens hier the gedragen zoals je dat irl doet. Is ook leuker voor ons.
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Begin je dan eens hier the gedragen zoals je dat irl doet. Is ook leuker voor ons.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Ach kom op....zoals ik hier doe....zo gedraag ik mij in het echte leven natuurlijk niet he. Denk je dat nou echt?
Aha. Dat verklaart. Zit je nog in die fase, kleuter?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 18:24
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Aha. Dat verklaart. Zit je nog in die fase, kleuter?
Hoe bedoel je? Heb je eigenlijk wel goed gelezen wat ik daarnet had opgeschreven?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 18:25
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 18:41
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Geniale post weer. Ben er stil van.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Hoe bedoel je? Heb je eigenlijk wel goed gelezen wat ik daarnet had opgeschreven?
Uit zijn antwoord lees ik onder andere dat het voor hem een aantal dingen over jou verklaart. Daarmee insinuerend dat hij zich online praktisch net zo als in het echt gedraagt, net zoals ik en anderen dat doen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Geniale post weer. Ben er stil van.
Hij lachte je uit omdat het vrij overduidelijk was wat hij bedoelde en omdat je daarom dus een beetje dommig overkomt en je het niet snapt en omdat hij geen zin heeft om het uit te leggen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 19:13
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Uit zijn antwoord lees ik onder andere dat het voor hem een aantal dingen over jou verklaart. Daarmee insinuerend dat hij zich online praktisch net zo als in het echt gedraagt, net zoals ik en anderen dat doen.
Daar geloof ik echt geen ene moer van. Als jij je echt zo gedraagt dan had jij allang al van iemand een paar (terechte) klappen gekregen.
Daaaag.

Laatst gewijzigd op 02-11-2018 om 19:23.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 19:16
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Hij lachte je uit omdat het vrij overduidelijk was wat hij bedoelde en omdat je daarom dus een beetje dommig overkomt en je het niet snapt en omdat hij geen zin heeft om het uit te leggen.
Het enige wat hij zegt is ''zit je nog in die fase?" Nou daar word ik veel wijzer van hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Het enige wat hij zegt is ''zit je nog in die fase?" Nou daar word ik veel wijzer van hoor. [afbeelding]
Citaat:
Daar geloof ik echt geen ene moer van. Als jij je echt zo gedraagt dan had jij allang al van iemand een paar (terechte) klappen gekregen.
Daaaag.
Wow, autist much....
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 19:36
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Wow, autist much....
You too.
kijk nu lach ik jou uit
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 19:40
Verwijderd
Citaat:
You too.
kijk nu lach ik jou uit
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 19:44
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Geniale post weer. Ben er stil van.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 19:49
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Geniale post weer. Ben er stil van.
Wat moest hij dan zeggen lmfao?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2018, 20:36
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Wat moest hij dan zeggen lmfao?
Hij moest zeggen dat ik een bolle kop heb, nou goed.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.