Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2003, 19:44
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
www.vi.nl meld dat de belgische club er nu definitief de stekker uit trekt. Door de financiele problemen:


SK Lommel trekt de stop er definitief uit

27/3/2003 14:45

Voor SK Lommel is het seizoen voorbij. De noodlijdende Belgische club stapt per direct uit de competitie en moet ook het bekertoernooi laten voor wat het is.
De spelers en de technische staf van Lommel besloten donderdag de stop eruit te trekken. De nummer vijftien van de Eerste Klasse kampt met grote financiële problemen en had nog maar dertien spelers over.

De automatische uitschakeling in de beker zal de club het meeste pijn doen. Lommel was inmiddels doorgedrongen tot de halve finale, waarin het La Louvière zou treffen, dat nu al zeker is van de finale.

Wat de gevolgen van de noodstop zijn, is nog niet helemaal duidelijk. Als Lommel uiterlijk maandagavond zijn schuld van 8.000 euro aflost aan de Belgische voetbalbond, dan verliest het de resterende duels met een reglementaire uitslag.

Slaagt de club er niet in op tijd te betalen, dan vervallen alle resultaten die SK Lommel dit seizoen heeft behaald en rolt er een geheel nieuwe stand uit de computer.






Wat vinden jullie?
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2003, 20:42
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Zonde
Ben benieuwd wat voor uitslag er dan uitrolt als je Lommel eruit haalt
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 22:01
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik vind het zonden. Maar meer mag ik er niet over zeggen.


Alleen zoiets zou in Nederland nooit kunnen gebeuren!
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 22:23
Verwijderd
zozo, een schuld van maar liefst 8.000 euro bij de voetbalbond, die ze moeten betalen.

Tja... als ze Real Madrid waren, dan konden ze de schuld nog wel ff laten oplopen naar een miljoentje of 300 (€).

Wel gek trouwens voor het competitieschema.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 00:23
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 27-03-2003 @ 23:23:
zozo, een schuld van maar liefst 8.000 euro bij de voetbalbond, die ze moeten betalen.

Tja... als ze Real Madrid waren, dan konden ze de schuld nog wel ff laten oplopen naar een miljoentje of 300 (€).

Wel gek trouwens voor het competitieschema.
€8000 die ze maandag moeten betalen, in totaal wel €50 000 schulden bij de voetbalbond...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 06:58
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Aha, dan zitten ze nu bij Anderlecht enveloppen te maken

"De Profliga plant voor 12 april de dringendste bondsschulden, 7.800 euro, te betalen via een solidariteitsactie, zodat de club haar punten behoudt en de andere matchen op een 5-0-forfaitnederlaag uitdraaien. Dat zint Lokeren niet. De Wase club ziet een mogelijke voorsprong van twee punten op Anderlecht en zes op Lierse in de strijd om de tweede plaats en het daaraan verbonden Champions League-ticket verloren gaan. "

Indien Lommel dit geld niet zouden vinden komt Lokeren idd op de twee plaats op..9 (!) punten van Brugge (met nog een Lokeren-Club in het verschiet). Begrijpe wie begrijpe kan, winnende ploegen worden hier dus afgestraft :/

Voor de rest vraag ik me twee dingen af, wie zal de volgende club zijn en wanneer gaat men het hele probleem eens netjes bekijken bij de voetbalbond?
Want na Harelbeke, Aalst, Mechelen ..nu Lommel, dat waren ooit stuk voor stuk gezonde voetbalclubs met een rijke geschiedenis, ik zou me iig slecht voelen moest ik als supp zo men ploeg zien vergaan ..
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière

Laatst gewijzigd op 28-03-2003 om 07:08.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 16:23
Geomancer
Avatar van Geomancer
Geomancer is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 27-03-2003 @ 23:01:
Ik vind het zonden. Maar meer mag ik er niet over zeggen.


Alleen zoiets zou in Nederland nooit kunnen gebeuren!
Zeg maar niet te snel, Fortuna werd vorig seizoen ook bijna uit de competitie gehaald. maar als je bedoelt 'onder de competitie' heb je gelijk ja
__________________
Ge hebt bier,en ge hebt Grolsch..wat is Grolsch dan?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 01:01
[eitje]Methuselah
Avatar van [eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
Cartosa schreef op 28-03-2003 @ 07:58:
Aha, dan zitten ze nu bij Anderlecht enveloppen te maken

"De Profliga plant voor 12 april de dringendste bondsschulden, 7.800 euro, te betalen via een solidariteitsactie, zodat de club haar punten behoudt en de andere matchen op een 5-0-forfaitnederlaag uitdraaien. Dat zint Lokeren niet. De Wase club ziet een mogelijke voorsprong van twee punten op Anderlecht en zes op Lierse in de strijd om de tweede plaats en het daaraan verbonden Champions League-ticket verloren gaan. "

Indien Lommel dit geld niet zouden vinden komt Lokeren idd op de twee plaats op..9 (!) punten van Brugge (met nog een Lokeren-Club in het verschiet). Begrijpe wie begrijpe kan, winnende ploegen worden hier dus afgestraft :/

Voor de rest vraag ik me twee dingen af, wie zal de volgende club zijn en wanneer gaat men het hele probleem eens netjes bekijken bij de voetbalbond?
Want na Harelbeke, Aalst, Mechelen ..nu Lommel, dat waren ooit stuk voor stuk gezonde voetbalclubs met een rijke geschiedenis, ik zou me iig slecht voelen moest ik als supp zo men ploeg zien vergaan ..
Aalst, Lommel en Harelbeke hadden nu niet echt wat je noemt 'n rijke geschiedenis hoor... Mechelen wel, maar ook 'n geschiedenis van wanbeleid...
__________________
eitjes zijn lekker!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 10:43
voetbalfanaat
Avatar van voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Lijkt mij anders best competitievervalsing.. Ik neem aan dat de andere cluibs die 8000 euro wel bij elkaar brengen om de punten van Lommel te krijgen
__________________
Tis moeilijk bescheiden te blijven.. Wanneer je zo goed bent als ik. Zo stoer zo charmant en zo aardig, dat zie je in 1 ogenblik!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.