Oud 10-03-2022, 14:52
ANONIEM^&%q6472
ANONIEM^&%q6472 is offline
Hoi, ik ben nieuw en ik ben een jongen en ik heb echt een best wel irritant kind in mijn klas,
ik zit in de 2de en ik zit in een vrij nieuwe klas, iedereen is aardig tegen mij maar er is één iemand die de boel verspest:/
We noemen hem maar Piet
Ik snap niet maar tegen mij doet Piet echt vervelend als er een gesprek start bijvoorbeeld: het gaat over Poetin en dan zeg ik gewoon mijn mening en dan snauwt Piet er gewoon meteen doorheen en dan zegt hij letterlijk: 'bek houden! Niemand vroeg om jouw mening!'
Maar dan tegen andere mensen doet hij gewoon normaal! Dat is gewoon raar want er is ook een meisje dat constant maar irritant doet en Piet en zij doen gewoon alsof hun beste maatjes zijn! En ik probeer ook nog gewoon een gesprek te starten maar dat helpt ook niet want dan meteen is het: Ga maar weg! En als ik aan andere mensen vraag:'' ben ik vervelend dan is het dat iedereen mij aardig vind enzo' echt zeer vervelend!!!
Is het nou dat hij mij gewoon niet mag of is hij gewoon chagrijnig op het verkeerde moment? Help me pls! Misschien is het de puberteit want hij zit best wel onder de puisten:/
Word hij überhaupt nog wel aardig???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2022, 15:22
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Met een groepje op hem afstappen als hij alleen is, kijken of hij dan nog zo’n grote bek heeft. Bij mij werkte dat prima.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2022, 15:57
ANONIEM^&%q6472
ANONIEM^&%q6472 is offline
Nee dat helpt niet het probleem is dat hij het juist openbaar doet en iedereen mag hem gewoon omdat hij normaal doet tegen hen dus dan hebben ze geen probleem als ze dat tegen mij doen mn klas is een beetje ego
Met citaat reageren
Oud 10-03-2022, 16:33
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
1 op 1 met hem staan en vragen waarom hij dat doet misschien. Een corrigerende tik wil ook nog wel eens werken.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2022, 17:56
ANONIEM^&%q6472
ANONIEM^&%q6472 is offline
Dat helpt niet hij is een of andere manier is hij
nooit alleen ik heb hem de hele tijd gestalkt en tevergeefs hij is gewoon altijd met andere mensen En die beschermen hem natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 11-03-2022, 08:08
Khadija333
Avatar van Khadija333
Khadija333 is offline
Laat die Piet maar gewoon met rust. Hij is het niet waard om tegen te praten. En als jullie eens moeten samenwerken ofzo moet je je gewoon beleefd gedragen. Als hij vriendelijk begint te doen, kan jij ook best vriendelijk doen. Je moet niet gaan slaan of hem bang proberen te maken, want dat kan het erger maken.
En fixeer je niet op die ene persoon die irritant doet, er zal altijd wel iemand zijn die stom doet. Zo zit het leven gewoon in elkaar.
Nog veel succes.
__________________
Ik ben blij met wie ik ben en wat ik heb. 😄
Met citaat reageren
Oud 11-03-2022, 12:07
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ga naar je mentor, zorg voor meerdere voorbeelden
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid gezond of ongezond leven?
ExpoRules
23 11-04-2013 15:17
Werk, Geld & Recht Verlegen/stap niet snel op mensen af; kan ik toch aan een baantje komen?
Guinie
7 18-03-2011 15:44
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [ENG] sollicatiebrief nakijken
Farid007
5 28-02-2007 18:55
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie doe mee aan een onderzoek naar de politie!
crimstudente
14 19-06-2006 01:40
Lifestyle Waar word jij nou echt ZIEK van?
Rebelhero
94 17-11-2003 11:53
Lifestyle oudere mensen
Ninnoc
12 27-06-2002 00:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.