Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2007, 16:06
blaat5
blaat5 is offline
Waarom staan de examenantwoorden al online voordat het examen is afgelopen? Vanmiddag stonden de antwoorden voor economie om kwart voor 4 al online.

Bij ons in de gymzaal heb je gewoon draadloos internet, dus ik zou gewoon een pda mee kunnen nemen en ff naar de wc gaan...
Advertentie
Oud 21-05-2007, 16:11
Verwijderd
Ik denk dat het mischien wel een tikkeltje verdacht is.
Het is gewoon niet logisch dat je uitgebreid gaat zitten schijten op een school wc

En als je alle antwoorden kan herinneren , had je het beter kunnen leren.

O, en als er een leraar toevallig langs de wc loopt als jij naar buiten loopt en die pda in je vingers ziet ben je wel screwed.
Oud 21-05-2007, 16:56
Verwijderd
Je mag geen PDA mee, dat geldt net als een telefoon/mp3speler als fraude.

En verder, je kan ook alles opzoeken in je boek en een hele zooi spiekbriefjes in en rondom je kleren stoppen, om die fijn te gaan lezen op de wc. Het spieken is echt niet zo moeilijk, met of zonder PDA. Het punt is alleen, als je gepakt wordt dan heb je een 1 en waarschijnlijk ook uitsluiting van de rest van de examens. En als je niet gepakt wordt en je haalt het, dan kun je er gif op innemen dat je de universiteit niet trekt, als je het niveau van de middelbare school al niet eens aankan. (Of de HBO als je HAVO doet, MBO als je VMBO doet, whatever.) Je loopt risico voor het bedonderen van jezelf. Lose - lose.

Nou, dan nog liever eerlijk zakken hoor.
Oud 21-05-2007, 22:03
Crimson
Crimson is offline
Hmm is een mp3 speler verboden ja? Ik heb wel gewoon m'n ipod in mijn zak en dopjes die uit m'n shirt hangen. Mag dat niet?
Oud 21-05-2007, 22:24
Verwijderd
Bij ons zaten ze er op te hameren dat dat fraude was ja, want je zou thuis dingen uit het boek kunnen voorlezen en opnemen. En dan op je mp3speler. Ik zou 'm voor de zekerheid in je kluisje gooien
Oud 22-05-2007, 23:16
chilloh
chilloh is offline
kan je mischien een link geven van de site???

ps. ik heb mijn examens op een computer gemaakt jullie ook????
Oud 22-05-2007, 23:26
Funkyshit
Avatar van Funkyshit
Funkyshit is offline
Nee?
__________________
"It's always been you; i've tried to fight it. tried to deny, but i can't. you're undeniable" <3 the oc and mischa barton.
Oud 23-05-2007, 08:01
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
ik had me Ipod ook gewoon in me broekzak, wel me dopjes in me broekzak gedaan, voordat ik de zaal inliep....
Oud 23-05-2007, 08:50
Verwijderd
ja zo lang je de koptelefoontjes niet op een plek hebt waar je kunt horen wat eruit komt mag het natuurlijk wel.
Oud 23-05-2007, 08:58
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Als het zo'n discutabel onderwerp is, je mp3 wel of niet meenemen, doe het dan gewoon niet Straks tript er een docent en heb je een 1 ofzo.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 23-05-2007, 11:25
Verwijderd
als een telefoon in je zak zit, kan je ook niet horen wat er uitkomt.. toch zijn er mensen die uitgesloten worden als ze het doen neem gewoon geen risico
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2010 Eindexamenkandidaten gesteund door omgeving
Simon
6 10-05-2010 20:26
Huiswerkvragen: Exacte vakken Biologievraag
Methuselah
11 23-06-2002 19:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.