Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2007, 00:35
KoenBus
KoenBus is offline
Hallo mede-examenslachtoffers.

Vooral voor de NG&NT profielen is dit handig, maar ook de EM/CM-ers kunnen er zeker baat bij hebben. Ik heb namelijk een programma gebouwd waarmee heel gemakkelijk spiekbriefjes gemaakt kunnen worden voor de grafische rekenmachine. De spiekbriefjes kunnen op de GR bekeken worden in de vorm van menu's, waarin verschillende begrippen te kiezen zijn.

Even reclame maken voor mijn programma maar het gaat er natuurlijk vooral om dat iedereen het als handig geheugensteuntje kan gebruiken. Iedereen met een TI83plus en een linkkabel kan het gebruiken.

http://grpg.php0h.com .. hier staat alles wat je nodig hebt. Ook heb ik een upload gemaakt waar programma's in kunnen worden gedumpt, zodat andere mensen er ook gebruik van kunnen maken.

Succes allemaal met de examens

Koen

(@ moderators: ik had dit bericht al gepost op VWO forum, maar besloot dat het beter was dit in het algemene forum te zetten... verwijder naar hartelust)
__________________
http://grpg.php0h.com . Gemakkelijk spiekbriefjes maken en delen op internet!
Advertentie
Oud 21-05-2007, 09:19
ekain
ekain is offline
waarom alleen maar van die programma's voor de ti
ik wil ook zo'n spiekprogramma maar dan voor de casio 9850 maar die is nergens te vinden zucht
Oud 21-05-2007, 15:10
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
En ik heb natuurlijk weer een TI83 zonder USBkabel...
__________________
Let's Rock!
Oud 21-05-2007, 15:13
Crimson
Crimson is offline
nou hartstikke spannend allemaal, maar voor vakken waarbij je een gr mag gebruiken, mag je alles gewoon in je gr zetten dus jammer maar bedankt
Oud 21-05-2007, 15:59
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ja maar zo heb je t allemaal wel ff wat overzichtelijker staan dan dat je het onder elkaar in een programma typt

maar dat het "spieken" nergens op slaat ben ik met je eens hoor!
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 21-05-2007, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 21-05-2007 @ 16:13 :
nou hartstikke spannend allemaal, maar voor vakken waarbij je een gr mag gebruiken, mag je alles gewoon in je gr zetten dus jammer maar bedankt
Ik hoorde allemaal horror over dat je GR gecontroleerd werd en alles er uit gewist enzo, voor de examens?

Niet dat het uitmaakt want ik doe niet aan spieken omdat ik een principiele teef ben en verder heb ik qua vakken waar je een GR bij mag gebruiken toch alleen maar WA1. Maar goed.
Oud 21-05-2007, 17:59
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 21-05-2007 @ 17:53 :
Ik hoorde allemaal horror over dat je GR gecontroleerd werd en alles er uit gewist enzo, voor de examens?

Niet dat het uitmaakt want ik doe niet aan spieken omdat ik een principiele teef ben en verder heb ik qua vakken waar je een GR bij mag gebruiken toch alleen maar WA1. Maar goed.
volgens mij mag je je GR gewoon ten volle benutten

en ik heb wiskunde a1 en economie 1, en voor wiskunde a1 is het inderdaad de moeite niet en economie 1, ach.. ook niet echt.
Oud 22-05-2007, 21:13
jjorden
jjorden is offline
nou ik heb deze prog dus gebruikt. ik wist dat onze leraar een opgave uit de examens zou halen ( voor school examen), ik heb met deze prog 10 examens( onderwerp electriciteit) naar me rekenmachine gestuurd. en toen hadden toets. ik werd zo blij, yesssssssssssssss deze opgave , dus de antwoorden heb ik in mijn gr dus, ik wilde het openen, en raaad eeens watttt er gebeurde? alleeen alleeeeeeeeeeeeeen dat examens OPEEEEEEEEEEEEEEEENDE NIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT DIKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEE ERRRRRRRRRROR wat een pech heb ik zeg, de rest van de examens werkten wel, maar die vroeg hij dus niet. de examen die hij vroeg kon ik niet openen, er kwam een error shit, anders had ik een dikke 9 in plaats van een 6.4
Oud 22-05-2007, 21:19
Verwijderd
Tsja, had je maar echt moeten leren in plaats van te vertrouwen op je GR.
Oud 22-05-2007, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 21-05-2007 @ 18:59 :
volgens mij mag je je GR gewoon ten volle benutten

en ik heb wiskunde a1 en economie 1, en voor wiskunde a1 is het inderdaad de moeite niet en economie 1, ach.. ook niet echt.
Officieel mag je alleen formules in je GR zetten, en die staan ook in je binas. Maar mijn GR is nog nooit gecontroleerd in 4 jaar tweede fase en anderhalf keer een eindexamen, dus ik maak me niet zo'n zorgen. Toen ik me wel nog zorgen maakte zette ik het onder Jake of een andere spelletjesnaam, dan had ik nog een kleine extra beveiliging. Maar ach.
Oud 22-05-2007, 22:43
Bob89
Bob89 is offline
Citaat:
Crimson schreef op 21-05-2007 @ 18:59 :
volgens mij mag je je GR gewoon ten volle benutten

en ik heb wiskunde a1 en economie 1, en voor wiskunde a1 is het inderdaad de moeite niet en economie 1, ach.. ook niet echt.
Onze leraar raadt het ons juist aan
Oud 22-05-2007, 23:31
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ja. Sure. Ze geven je een GR die je op je eindexamen mag gebruiken, maar je mag er geen programma's opzetten? Wat denk je zelf

Tuurlijk mag je alles erin zetten wat je wilt. Het kost alleen superveel tijd om te maken, erop te zetten en op te zoeken als je er eenmaal zit. Als je al die tijd gewoon besteedt aan leren, dan weet je het, zodat je er later in je leven misschien ook nog wat aan hebt. In plaats van dat je denkt, ja, dat stond in mn GR die ik nu niet bij me heb.

LEER HET GEWOON!

Lomp tweede fase gedoe. Je hoeft geen hol meer te weten, want je kunt toch alles opzoeken..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 22-05-2007, 23:41
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 23-05-2007 @ 00:31 :
Lomp tweede fase gedoe. Je hoeft geen hol meer te weten, want je kunt toch alles opzoeken..
/agree.

Waar ik af en toe zelf ook wel een beetje schuldig aan ben....
Oud 23-05-2007, 00:17
KoenBus
KoenBus is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 23-05-2007 @ 00:31 :
Ja. Sure. Ze geven je een GR die je op je eindexamen mag gebruiken, maar je mag er geen programma's opzetten? Wat denk je zelf

Tuurlijk mag je alles erin zetten wat je wilt. Het kost alleen superveel tijd om te maken, erop te zetten en op te zoeken als je er eenmaal zit. Als je al die tijd gewoon besteedt aan leren, dan weet je het, zodat je er later in je leven misschien ook nog wat aan hebt. In plaats van dat je denkt, ja, dat stond in mn GR die ik nu niet bij me heb.

LEER HET GEWOON!

Lomp tweede fase gedoe. Je hoeft geen hol meer te weten, want je kunt toch alles opzoeken..

Zeker waar. Ik gebruik het zelf meer als geheugensteuntje, om nog even wat kleine dingetjes mee te pikken die je zo snel vergeet. Ik ken ook zat mensen die volledig op dat ding vertrouwen... en dan zul je net zien dat ie hard crasht MIDDEN in het examen..
__________________
http://grpg.php0h.com . Gemakkelijk spiekbriefjes maken en delen op internet!
Oud 23-05-2007, 15:08
Crimson
Crimson is offline
ik neem mn woorden terug tis toch wel handig

maar mijn computer herkent de ti84 wel maar zegt steeds dat er software nodig is.. maar welke grr.. of moet je echt die cdrom gebruiken die bij de rekenmachine zit?
Oud 23-05-2007, 15:26
Bob89
Bob89 is offline
Ik wil zo'n kabeltje
Oud 23-05-2007, 15:27
KoenBus
KoenBus is offline
Ik neem aan dat je TI connect gebruikt. Zorgt ten eerste dat je versie 1.6 hebt. Bij het installeren van Ti-connect wordt een USB driver geinstalleerd. Dit wordt alleen gedaan als ALLE usb kabels er uit gehaald worden. Even installeren en alles mag er weer in.

Werkt het nog niet, probeer dan verschillende poorten uit. Frontpanel-USB poorten werken vaak niet goed, de usb poorten achterin wel. Zorg dat je die dus gebruikt, en probeer alle poorten even uit.

Ook vraagt windows XP wel eens om software te installeren als je de TI inplugt. Dit moet je even doen, grote kans dat het daarna wel werkt. (Je kan ook Wizard Nieuwe Hardware kiezen in het configuratiescherm, dan zoekt ie automatisch naar nieuwe hardware)

Meer weet ik er niet over, mss op www.linkkabel.nl nog een tutorial die van pas komt

[Edit: Daar kun je een kabeltje kopen voor 11 euro ]
__________________
http://grpg.php0h.com . Gemakkelijk spiekbriefjes maken en delen op internet!

Laatst gewijzigd op 23-05-2007 om 15:31.
Oud 23-05-2007, 15:39
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
KoenBus schreef op 23-05-2007 @ 16:27 :
Ik neem aan dat je TI connect gebruikt. Zorgt ten eerste dat je versie 1.6 hebt. Bij het installeren van Ti-connect wordt een USB driver geinstalleerd. Dit wordt alleen gedaan als ALLE usb kabels er uit gehaald worden. Even installeren en alles mag er weer in.

Werkt het nog niet, probeer dan verschillende poorten uit. Frontpanel-USB poorten werken vaak niet goed, de usb poorten achterin wel. Zorg dat je die dus gebruikt, en probeer alle poorten even uit.

Ook vraagt windows XP wel eens om software te installeren als je de TI inplugt. Dit moet je even doen, grote kans dat het daarna wel werkt. (Je kan ook Wizard Nieuwe Hardware kiezen in het configuratiescherm, dan zoekt ie automatisch naar nieuwe hardware)

Meer weet ik er niet over, mss op www.linkkabel.nl nog een tutorial die van pas komt

[Edit: Daar kun je een kabeltje kopen voor 11 euro ]
als ie zoekt naar nieuwe hardware, vindt ie mn ti84 wel, maar niet de software die erbij hoort..
ik mis dus een usb driver denk ik
Ads door Google
Oud 23-05-2007, 15:40
Crimson
Crimson is offline
krijg zo van iemand de cdrom en dan lijken of t wel lukt
Oud 23-05-2007, 16:29
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Crimson schreef op 23-05-2007 @ 16:39 :
als ie zoekt naar nieuwe hardware, vindt ie mn ti84 wel, maar niet de software die erbij hoort..
ik mis dus een usb driver denk ik
Als ie de software zoekt, dan moet je dus wel de cd erin he
Citaat:
Crimson schreef op 23-05-2007 @ 16:40 :
krijg zo van iemand de cdrom en dan lijken of t wel lukt
Dat ja
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 23-05-2007, 16:31
Crimson
Crimson is offline
nou ja ben dus bezig met dat programma van koen, maar je kan maar heel weinig tekens in 1 bestandje zetten volgens mij, want er loopt nog steeds een wachtlijntje rechts naast mn scherm..
Oud 23-05-2007, 16:36
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik weet niet of je heel veel met je gr hebt gedaan, maar het kan ook helpen om je geheugen eens leeg te maken.

En zet er gewoon Notefolio op.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 23-05-2007, 17:00
Crimson
Crimson is offline
ben ik mee bezig, waar komen de bstanden terecht die je erop zet via notefolio?
Oud 23-05-2007, 17:23
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Crimson schreef op 23-05-2007 @ 18:00 :
ben ik mee bezig, waar komen de bstanden terecht die je erop zet via notefolio?
In je Archive.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 23-05-2007, 17:23
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 23-05-2007 @ 18:22 :
Ik vind het best hilarisch dat mensen vlak voor hun examens zulk soort vragen stellen. Wat heb je in al die jaren met je gr gedaan dan?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Oud 23-05-2007, 17:24
Crimson
Crimson is offline
Was vergeten dat notefolio zelf op mn gr te zetten.

en wat nou hilarisch, ik heb wiskunde a1, ik heb mijn gr amper nodig gehad
Oud 23-05-2007, 17:31
Crimson
Crimson is offline
en het is allemaal gelukt, en kan 1 ding zeggen, mensen gebruik notefolio want dat programma van ts is behoorlijk shit

nu moet ik alleen nog een manier vinden hoe ik mijn begrippen alfabetisch kan ordenen zonder dat zelf te doen, maar dat zal wel niet lukken
Oud 23-05-2007, 18:39
PNT
PNT is offline
Citaat:
Crimson schreef op 23-05-2007 @ 18:31 :

nu moet ik alleen nog een manier vinden hoe ik mijn begrippen alfabetisch kan ordenen zonder dat zelf te doen, maar dat zal wel niet lukken
Tip: met Noteflio kan je zoeken. Dus je typt je woord in en je GR gaat naar dat woord toe. Je hoeft je begrippen dan niet te ordenen
Om te zoeken: ga naar EDIT en dan Find.

Laatst gewijzigd op 23-05-2007 om 18:53.
Oud 24-05-2007, 14:20
KoenBus
KoenBus is offline
Citaat:
Crimson schreef op 23-05-2007 @ 18:31 :
en het is allemaal gelukt, en kan 1 ding zeggen, mensen gebruik notefolio want dat programma van ts is behoorlijk shit

nu moet ik alleen nog een manier vinden hoe ik mijn begrippen alfabetisch kan ordenen zonder dat zelf te doen, maar dat zal wel niet lukken

NoteFolio is alleen chill als je WEET wat je zoekt. Als je niet echt precies weet wat je zoekt, kun je bij GRpg progjes altijd nog ff de onderwerpen snel nalopen en ff snel kijken of er wat bij staat
__________________
http://grpg.php0h.com . Gemakkelijk spiekbriefjes maken en delen op internet!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2012 GR Programma handleiding
Epicurus
2 29-04-2012 09:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.