Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2007, 22:12
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Wat gaan jullie met al je boeken en schriften doen? Ceremonieel verbranden? () Of bewaren voor later? Of toch maar gewoon de vuilnisbak in?

Ik moet morgen boeken inleveren, maar ik ben een antwoordenboekje van scheikunde kwijt. Dat gaat me dan €3,49 kosten, lig ik echt niet wakker van dus. Maar wat ik met de rest ga doen weet ik nog niet..

Laatst gewijzigd op 31-05-2007 om 22:16.
Advertentie
Oud 31-05-2007, 22:20
Verwijderd
Ik ga serieus al mijn papieren en stencils en dergelijke ritueel verbranden met een vriendin
Of nouja dat is dan het plan he of het ervan komt is een tweede maar ik meen het wel
Oud 31-05-2007, 22:32
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Heb je de boeken niet nodig om te leren voor een eventueel herexamen?
Oud 31-05-2007, 22:32
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik ehhh bewaar mn werkboeken/schriften nog wel een tijdje zodat iemand anders er misschien nog wat aan heeft (vast niet maar je weet maar nooit), boeken lever in natuurlijk gewoon in, maar dat duurt nog wel een tijd geloof ik.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 31-05-2007, 22:39
MiniLokje
Avatar van MiniLokje
MiniLokje is offline
Boeken inleveren en de rest weggooien.
__________________
Tais toi et meurt!
Oud 31-05-2007, 22:42
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Citaat:
Lotte schreef op 31-05-2007 @ 23:32 :
Heb je de boeken niet nodig om te leren voor een eventueel herexamen?
Ja, maar dan schijn je ze weer opnieuw te krijgen voor dat vak volgens school.
Oud 31-05-2007, 22:57
Verwijderd
Ik ga een hele hoop dingen verbranden.
Oud 31-05-2007, 22:59
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik leen de boeken van medeleerlingen, die leveren ze toch pas laatste moment in.

Ik ga niet morgen inleveren, geen zin in. Ik doe het wel volgende week ergens, heb toch niets te doen.
Oud 01-06-2007, 00:21
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Ik verbrand alles vanaf de eerste
__________________
Let's Rock!
Oud 01-06-2007, 08:37
Verwijderd
Citaat:
rensd schreef op 31-05-2007 @ 23:42 :
Ja, maar dan schijn je ze weer opnieuw te krijgen voor dat vak volgens school.
Daarom hoeven wij ze pas na 14 juni in te leveren .

Maar ontopic: ik ga niet alles bewaren, mijn wiskunde aantekeningen liggen als een ramp door mijn kamer, heel ongeordend en het is ook geen schrift. Misschien bewaar ik gewoon maar niets als ik geslaagd ben, behalve de scripties waar ik heel trots op ben
Oud 01-06-2007, 08:43
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik bewaar wel wat dingetjes, lever m'n boeken in maar al m'n andere zooi (en dan vooral m'n economie) wordt ritueel verbrand! Maar pas nadat ik weet dat ik geslaagd ben
Oud 01-06-2007, 09:51
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Na de uitslag ga ik ál mn schoolspullen weggooien! Ik heb echt mappen vol met wiskunde en ik zie er nu al naar uit om gewoon al die shit weg te gooien die je zolang bewaard hebt onder t motto "misschien ooit nog nuttig"
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 01-06-2007, 09:59
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
ik heb alles in een grote plastic bak gestopt voor mijn zusje die volgend jaar aan de bovenbouw gaat beginnen
Oud 01-06-2007, 14:32
irritante-vlieg
Avatar van irritante-vlieg
irritante-vlieg is offline
Ritueel verbranden lijkt me wel cool, maar bewaar ze toch liever
Oud 01-06-2007, 14:37
Verwijderd
ik heb al mn aantekeningen enzo bewaard want als je een opleiding gaat doen die enigsinds iets met je vakken te maken heeft zijn die dingen altijd handig om in op te zoeken.
Oud 01-06-2007, 17:32
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
koekjes schreef op 01-06-2007 @ 15:37 :
ik heb al mn aantekeningen enzo bewaard want als je een opleiding gaat doen die enigsinds iets met je vakken te maken heeft zijn die dingen altijd handig om in op te zoeken.
En heb je er nog 'ns naar gekeken?
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 01-06-2007, 23:10
m_1988
m_1988 is offline
Aan het einde van elk jaar gingen mijn schriften en werkboeken de prullenmand in. Werkstukken uit de onderbouw heb ik wel bewaard. Maar alle werkstukken voor SE cijfers heb ik nooit terug gekregen van school, die liggen ergens in de schoolkelder weg te rotten. Wel jammer, want het is toch leuk om iets van een aandenken te hebben aan al dat werk wat ik erin gestoken heb.
Oud 03-06-2007, 11:05
Verwijderd
Citaat:
ArtemisQ schreef op 01-06-2007 @ 18:32 :
En heb je er nog 'ns naar gekeken?
ja vooral mijn wis en natuurkunde en mijn franse zinnetjes maar ik ben wel bang dat ik ff niet meer weet waar mn biologie en scheikunde dingen zijn want die kan ik nu wel gebruiken voor mn volgende opleiding
Ads door Google
Oud 03-06-2007, 15:11
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb heeeel veel weggegooid, maar sommige boekverslagen of SE´s waar ik een goed cijfer voor had heb ik bewaard.
__________________
Tsja
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.