Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2007, 17:51
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
De zenuwen beginnen hier nu ook echt wel toe te slaan. Voor een aantal vakken weet ik zeker dat ik ga slagen, maar na een paar Engels examens gemaakt te hebben schijt ik echt in mijn broek voor dat vak.
Advertentie
Oud 07-05-2007, 18:58
Verwijderd
Ik ben zo bang voor wiskunde B1, ik heb een aantal oefenexamens gemaakt en dat gaat niet echt goed.
Oud 08-05-2007, 13:32
honnybun
Avatar van honnybun
honnybun is offline
ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te raken ja heb vandaag wel mijn cijfers gekregen en die waren best goed maar toch... t kan altijd misgaan he
Oud 08-05-2007, 13:42
Verwijderd
Ik begin ook zenuwachtig te worden, het gaat opzich goed, als ik mezelf kan concentreren lukt het wel, maar het bewijzen voor wiskundeb1,2 gaat zo prut dat ik eigenlijk alleen maar aandacht aan wiskunde wil besteden qua leren maarja dat kan toch niet . Bluh, zenuwachtig
Oud 13-05-2007, 15:03
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik heb op dit moment zoveel stress dat ik niet eens kan leren. Ik heb er gewoon buikpijn van gekregen. Wiskunde gaat zo slecht, terwijl daar het slagen hoogstwaarschijnlijk vanaf hangt. Ook Nederlands gaat slecht, het samenvatten wil maar niet beter worden. Normaal ben ik daar veel beter in.

Gelukkig zijn die twee shitvakken woensdag gelijk afgelopen voor mij, daarna heb ik alleen nog maar stress voor natuurkunde.
Oud 13-05-2007, 15:06
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
mijn zenuwen zijn gewoon te erg.. dat ik gewoon niet kan leren en me nergens kan toezetten.
en ik moet gewoon nog zo veel doen.
ik ben echt bang voor scheikunde, engels, natuurkunde, biologie.. zijn dus zowat alle vakken alleen nederlands wiskunde en economie heb ik wel vertrouwen in..
boh ik ga het volgens mij echt niet redden
__________________
life sucks but it beats the alternative
Oud 13-05-2007, 15:32
koosje123
Avatar van koosje123
koosje123 is offline
hee..

ja ben erg in de stress momenteel.
wissel echt heel vaak van stemming.!!

waar ik vooral echt bang voor ben is :
duits, wiskunde, SCHEIKUNDE ..


weet ook niet wat ik van aardrijkskunde moet vewachten eigenlijk..
veel succes iedereen !
liefs, koosje
Oud 13-05-2007, 16:35
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Ik begin het nu te relativeren. Ik maak me alleen nog maar zorgen over de leervakken en zelfs daar ga ik het wel redden als ik goed leer vanaf nu. Misschien komt het door het examenuitje walibi waar ik mijn achtbaanangst keihard heb overwonnen door gewoon heel nuchter en onvrezend te zijn

Dit staat overigens in schel contrast met paniekaanvallen waarin ik ervan overtuigd ben dat ik diegene ga zijn die gezakt is. Altijd zo leuk dat er 2 mensen zakken..

Laatst gewijzigd op 13-05-2007 om 16:39.
Oud 13-05-2007, 16:48
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Wat bij mij verrot is, is dat ik wiskunde goniometrie en differentieren en integreren gewoon niet snap. Ik kan die opgaven nooit helemaal goed maken. Het hangt dus vooral van de kanssommen af, en soms zit er veel kans in en soms weinig. Ik hoop zo op veel.
Oud 13-05-2007, 17:18
Verwijderd
een paar weken geleden was ik heel gestresst, vooral voor de laatste proefwerken. Daarna kwam een tijd van relatieve rust maar vandaag heb ik het niet meer. De zenuwen zijn toegeslagen en niet zo'n beetje ook. En dat terwijl ik me nergens zorgen over hoef te maken, mijn laagste punt is een 7,2 voor natuurkunde. Maargoed, even doorzetten, over 3 weekjes zijn we er als het goed is vanaf!
Oud 13-05-2007, 17:25
Juffrouw Jansen
Avatar van Juffrouw Jansen
Juffrouw Jansen is offline
ik heb helemaal geen zenuwen, ik ben nog neit eens begonnen gudvertjes
Oud 14-05-2007, 06:24
Verwijderd
Ik ben totaal niet zenuwachtig. Nog niet iig.
Oud 14-05-2007, 12:51
Little Sister
Avatar van Little Sister
Little Sister is offline
Citaat:
Juffrouw Jansen schreef op 13-05-2007 @ 18:25 :
ik heb helemaal geen zenuwen, ik ben nog neit eens begonnen gudvertjes
Dit
__________________
Your only friends are make believe
Oud 14-05-2007, 13:04
Metal-Hoofd
Metal-Hoofd is offline
Ik ben niet zenuwachtig, omdat het allemaal nog zo onwerkelijk op me overkomt.

Maar vanaf morgen begin ik te stressen, dat wil je niet weten. Maar gelukkig heeft mijn huisarts me ''pilletjes'' gegeven die m'n hartslag en dergelijke ''vertragen''. Ik heb ze al eens geprobeerd en ze zijn me goed ''bevallen''.

Ik weet dat ik het kan, maar de druk van buitenaf is natuurlijk groot. Als ik zak vind ik dat niet erg, maar falen voor me ouders die mij zo graag zien slagen (niet omdat ze zoveel van me verwachten, maar omdat zo trots op me zijn) vind ik wel moeilijk...
__________________
Never More Nevermore
Oud 23-05-2007, 14:56
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
en ben nog steeds niet zenuwachtig ik vind het ook zo raar dat mensen al een maand van te voren zenuwachtig zijn. maar ik ben ook niet bang dat ik zal zakken en dat zal ook niet gebeuren
Oud 28-05-2007, 21:03
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Ik ben echt totaal niet zenuwachtig voor morgen, veel minder dan bij de andere vakken tot nu toe.
Echt vreemd, aangezien ik toch iets meer druk voel dan bij die andere vakken..
Oud 28-05-2007, 21:20
Verwijderd
ik word gewoon bij elk vak zenuwachtiger, terwijl ik mn allerslechtste vak al gehad heb
Oud 28-05-2007, 22:16
Lethe
Lethe is offline
Ik ben vooral zenuwachtig voor de uitslag.
__________________
Nice
Oud 28-05-2007, 22:33
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Nog steeds totaal niet zenuwachtig.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 28-05-2007, 22:35
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
Ik ben niet zenuwachtig, ik vind de exames stiekem leuk om te maken

Maar sta der dan ook goed voor met allemaal cijfers tussen de 6 en 7
__________________
Dus..
Oud 28-05-2007, 22:49
Lethe
Lethe is offline
Dan is het gelijk een stuk relaxter
Als ik er beter voor stond zou ik het ook leuk vinden Toch een bepaalde sfeer. Maar ik heb nu de angst om te zakken en dat maakt het best kut
__________________
Nice
Oud 29-05-2007, 04:31
Verwijderd
Citaat:
RodeKrab schreef op 28-05-2007 @ 23:35 :
Maar sta der dan ook goed voor met allemaal cijfers tussen de 6 en 7
Ik sta voor alles tussen de 6,3 en de 7,4 (afgezien van Engels, maar dat is een 8,5 en daar ben ik goed in dus daarover geen zorgen), maar alsnog raak ik met de dag zenuwachtiger Ik hoop dat Duits vanmiddag goed gaat, dat zou wellicht al een hoop stress wegnemen. Hoewel, dan kan ik weer gaan zeuren over aardrijkskunde en wiskunde.

Met de CSE-cijfers die ik tot zo ver heb gehaald is het eigenlijk 't meest voor de hand liggend dat het gewoon allemaal voldoende wordt, maar ik ben alsnog keihard in de zenuwen. En jezus, wat zie ik op tegen de twee weken wachten Dat wordt echt hel, want naarmate de tijd vordert, vergeet je 'n beetje wat je allemaal hebt ingevuld en neemt de stress over. "Ja maar wat als ze héél streng nakijken, ja maar wat als de norm heel streng is, ja maar wat als ik te relaxt gerekend heb toen ik het zelf nakeek, ja maar wat als ik een blaadje vergeten ben in te leveren?" Ja maar wat als blabla rampscenario na rampscenario.

Ik dacht dat ik na de examens in zou storten maar ik geloof dat het er meer op lijkt dat ik daar pas na de uitslag de mogelijkheid toe heb. Voor die tijd zal het wel stijf staan van de zenuwen zijn, zelfs al zou ik het niet trekken, dan zou het geen instorten zijn maar een soort van plankje dat omvalt.
Oud 29-05-2007, 10:15
Lethe
Lethe is offline
Ik raakte al bij al de uitslagen van mijn PTA-cijfers zwaaaar in de stress, dus de uitslag van het eindexamen zal ik waarschijnlijk niet overleven
__________________
Nice
Oud 29-05-2007, 10:41
Verwijderd
kan het kloppen dat je het koud krijgt van zenuwen?
Oud 29-05-2007, 11:18
Lethe
Lethe is offline
Ja, want dat heb ik ook altijd.
__________________
Nice
Oud 03-06-2007, 20:28
Verwijderd
Ik wil mijn cijfeerrrrssss.
Oud 03-06-2007, 20:42
one.
one. is offline
Het is de veertiende toch?
__________________
.
Oud 03-06-2007, 20:50
Verwijderd
Ja bleh.
Oud 04-06-2007, 10:49
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 03-06-2007 @ 21:50 :
Ja bleh.
Bekijk het van de zonnige kant: zo lijkt de vakantie nog veel langer te duren dan dat ie al is.
Al wil ik ook liever vakantie vieren met de weet geslaagd te zijn.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 04-06-2007, 11:42
Caps
Caps is offline
Ik denk dat iedereen wel in kan schatten of die wel/niet geslaagd is. Het kan eigenlijk geen verassing meer zijn. Vooral als je de normen die ochtend bekijkt. Ik ga dalijk ff naar school, m'n punten vragen die ik gehaald heb op CE. En ja dat mag niet, maar bij ons worden die gewoon gegeven.
__________________
Falen = geen optie
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zenuwachtig in groepen
Jerry95
4 08-01-2015 22:41
Psychologie Zenuwen
Slice396
1 15-11-2012 18:08
Lichaam & Gezondheid wat helpt er tegen de zenuwen?
Daantje_0705
32 11-02-2004 21:22
Psychologie zenuwachtig
Verwijderd
10 10-01-2004 09:44
Psychologie zenuwen/stress
Veenbes
7 27-06-2003 01:45
Liefde & Relatie Vriendin is zenuwachtig en bang...
richardjuh17
26 03-04-2003 14:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48.