Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2006, 20:15
Fides
Fides is offline
Citaat:
spelVout schreef op 19-09-2006 @ 19:37 :
Ik vind dat Heerenveen een ijzersterk middenveld heeft met:


Pranjic - Alves- Prager- Bosvelt

Buiten de top 3/4 is dit middenveld simpelweg het best.
Heerenveen heeft wel een topteam op dit moment, alleen de verdediging is een beetje kut.
Maar spelers als Pranjic, Alves en Nilsson zouden bij een topclub zeker niet misstaan.
Advertentie
Oud 19-09-2006, 20:35
one.
one. is offline
Alves vind ik inderdaad ontzettend sterk spelen op het moment, Heerenveen weet weer goed te scouten.
__________________
.
Oud 19-09-2006, 21:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat betreft het geval Alex-Boussaboun: ik vond het geen penalty. Boussaboun begint met vasthouden en voordat Alex hem vastpakt aan zijn arm valt-ie al.

Heerenveen heeft inderdaad een goed scoutingsapparaat. Kan bijvoorbeeld Feyenoord nog iets van leren.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 20-09-2006, 16:19
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Fides schreef op 19-09-2006 @ 21:15 :
Heerenveen heeft wel een topteam op dit moment, alleen de verdediging is een beetje kut.
Maar spelers als Pranjic, Alves en Nilsson zouden bij een topclub zeker niet misstaan.
De verdediging kut? Hansson - Dingsdag zijn 2 erg goede centrale verdedigers. Alleen de backs zijn zwakker, Drost en Zuiverloon zijn nog jong, maar wel jeugdinternational.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Oud 20-09-2006, 16:37
Fides
Fides is offline
Citaat:
spelVout schreef op 20-09-2006 @ 17:19 :
De verdediging kut? Hansson - Dingsdag zijn 2 erg goede centrale verdedigers. Alleen de backs zijn zwakker, Drost en Zuiverloon zijn nog jong, maar wel jeugdinternational.
Als je tegen ADO 2 goals tegen krijgt en tegen Excelsior 3 dan ontbeer je blijkbaar iets in de verdediging. Hansson en Dingsdag bezitten wel kracht maar minder taktisch inzicht en snelheid waardoor ze meer overtredingen nodig hebben. Van de 5 doelpunten tegen kwamen er 3 uit strafschoppen.
Maar verder niets negatiefs over Heerenveen, leuke selectie verder en daarom ook een goede bank.
Waarom speelt die Gonzalo Garcia-Garcia eigenlijk nooit mee?
Oud 20-09-2006, 17:00
Verwijderd
Citaat:
spelVout schreef op 20-09-2006 @ 17:19 :
De verdediging kut? Hansson - Dingsdag zijn 2 erg goede centrale verdedigers. Alleen de backs zijn zwakker, Drost en Zuiverloon zijn nog jong, maar wel jeugdinternational.
Fides is me voor.
Oud 20-09-2006, 19:59
Strever
Strever is offline
Wtf, ik heb vandaag geen VI gekregen Wat een dag
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 20-09-2006, 20:01
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Strever schreef op 20-09-2006 @ 20:59 :
Wtf, ik heb vandaag geen VI gekregen Wat een dag
Goed dat ik dat blad nooit krijg. Kut snor.
Oud 20-09-2006, 20:15
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Fides schreef op 20-09-2006 @ 17:37 :
Waarom speelt die Gonzalo Garcia-Garcia eigenlijk nooit mee?
Snap ik eigenlijk ook niet. Was echt één van de beste spelers van de Gouden Gids Divisie (nu Jupiler League ) vorig seizoen.
Maja, Yildirim zit voor die positie ook op de bank (dacht ik tenminste), dus Verbeek kampt op dit moment met een luxeprobleem.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-09-2006, 08:41
Strever
Strever is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 20-09-2006 @ 21:01 :
Goed dat ik dat blad nooit krijg. Kut snor.
Heb je een snor?
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 21-09-2006, 09:07
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Seizoen lijkt voorbij voor Mounir El Hamdaoui

20/9/2006 19:46

Dikke pech voor Mounir El Hamdaoui en Willem II. De aanvaller blijkt in het bekerduel met Flevo Boys een zware knieblessure te hebben opgelopen. Voor hem lijkt het seizoen nu al voorbij.

Woensdagmiddag onderging El Hamdaoui een kijkoperatie. Daarbij kwam aan het licht dat de Rotterdammer een kruisband in zijn linkerknie heeft afgescheurd. Tevens werd tijdens de kijkoperatie zijn meniscus geopereerd.

El Hamdaoui moet nog zes tot acht weken wachten voordat hij kan operatief kan worden geholpen aan zijn kruisband. Volgens de medische staf van Willem II zal de 22-jarige spits zes tot acht maanden niet kunnen voetballen.

Dit seizoen keerde El Hamdaoui terug in Nederland na een teleurstellende periode bij Tottenham Hotspur. In de eerste vier competitieduels maakte hij drie goals, waarvan twee afgelopen zaterdag tegen zijn oude club Excelsior.



das toch behoorlijk lang dunkt me, hij deed het tot nu toe goed, 4 wedstrijden 3 goals.
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 21-09-2006, 10:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Pfff, die is nog erger dan Niedzielan. Blij dat hij naar WII is gegaan
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-09-2006, 10:39
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Fides schreef op 20-09-2006 @ 17:37 :
.
Waarom speelt die Gonzalo Garcia-Garcia eigenlijk nooit mee?
Ja. Dat was ik al bijna weer vergeten. Daar was ik wel benieuwd naar, hoe hij het zou doen.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 21-09-2006, 11:16
Fides
Fides is offline
Maar even een tussenstandje voor dit topic

AZ 4 10
GRO 4 10
RJC 4 10
HEE 4 9
AJA 4 9
PSV 4 9
HER 4 7
EXC 4 7
NAC 4 6
TWE 4 5
UTR 4 4
FEY 4 4
RKC 4 4
VIT 4 3
WIL 4 3
SPA 4 1
NEC 4 1
ADO 4 0


Ik vind het btw erg opvallend dat Roda JC zo hoog staat in de competitie. Zo' n goede selectie lijken ze niet te hebben. Ook Heracles en Excelsior vallen natuurlijk in positieve zin op, Heracles heeft vorig seizoen natuurlijk wel bewezen redelijk te kunnen ballen. Bovendien zijn spelers als Everton, Biseswar, Boakye en Schilder degelijke versterkingen. Excelsior heeft thuis 2x knap gewonnen, ze blijken met Slory en Bruins 2 talentvolle creatieve spelers te hebben die kunnen scoren en assisteren. Feyenoord staat natuurlijk opvallend laag, maar een kijkje naar de selectie verklaard een hoop., bovendien hebben ze met Groningen-uit en PSV-thuis al wel 2 hele pittige wedstrijden gehad. ADO lijkt niet de fightersspirit te hebben om in de Eredivisie te kunnen blijven, hebben nu al 4 nipte verliezen geboekt, Elia en Verhoek zijn leuke talentjes maar nog geen winnaars. Bovendien bestaat het middenveld met Knopper, Bosschaart en Tininho een beetje uit geflopte pseudo-vedetten. Sparta gaat ook niet zo lekker, maar die hebben met Feyenoord en Groningen-thuis en Utrecht-uit natuurlijk lastige wedstijden gehad. Verder lijken ze moeilijk te scoren. Ik denk dat ook Willem II serieus moet gaan uitkijken voor degradatie, met de blessure van El Hamdaoui lijken de tricolores hun angel verloren te hebben. Verder krijgen ze te veel goals tegen.
Tot zo ver deze korte analyse.
Oud 21-09-2006, 11:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Vier gespeelde wedstrijden. RKC had vorig jaar 18 uit 6 en kijk eens waar ze eindigden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-09-2006, 11:31
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Strever schreef op 21-09-2006 @ 09:41 :
Heb je een snor?
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 21-09-2006, 14:18
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Garcia-Garcia is gewoon nog niet genoeg voor speeltijd bij Heerenveen, Yildirim zit ook op de bank. Met Alves en Nilsson op de flanken is er gewoon geen ruimte. Maar hij krijgt zijn kans nog wel.

Verder is Hansson niet degene die veel overtredingen begaat, en een gebrek een inzicht vind ik ook wat ver gaan. Ik geloof dat Hansson tot voor kort nog nooit een wedstrijd geschorst is bij Heerenveen.

En de discussie over de terechtheid van de penalties zal ik maar helemaal niet beginnen.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Oud 21-09-2006, 20:19
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Goede analyse. Wat je meestal ziet is dat promovendi of ploegen die benoemd zijn als degradatiekandidaat aan het begin van de competitie altijd wel wat puntjes pakken. Pas later in het seizoen zie je ze terugvallen op de ranglijst.

Wat natuurlijk opvalt is het hele slechte begin van Feyenoord. Wel al PSV-uit gehad en we weten natuurlijk dat de selectie een stuk minder kwaliteit bezit, vooral voorin. NAC vind ik trouwens nog meevallen na die 8-1-nederlaag in Alkmaar. Vitesse vind ik tot nu toe trouwens ook vies tegenvallen, al zijn Ajax en AZ natuurlijk geen zwakke tegenstanders.

Tja, en Aachen-Nord heeft natuurlijk een supermoeilijke start gehad met Excelsior uit en ADO thuis. Al moet ik ook toegeven dat 4 punten uit de twee moeilijke wedstrijden daarna (Twente uit en Ajax thuis) ook goede resultaten zijn.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 21-09-2006, 21:16
Strever
Strever is offline
Wat een humor. Jammer dat Feyenoord niet verloren heeft. Nou kijken hoe Excelsior afloopt
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 24-09-2006, 12:23
Fides
Fides is offline
Lazovic nieuwe topscorer Eredivisie
Iets voor Feyenoord?
Oud 24-09-2006, 21:39
Strever
Strever is offline
Citaat:
Fides schreef op 24-09-2006 @ 13:23 :
Lazovic nieuwe topscorer Eredivisie
Iets voor Feyenoord?
Daar had hij toch al gevoetbald en werd keihard afgekeurd?
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 24-09-2006, 21:56
one.
one. is offline
Citaat:
Strever schreef op 24-09-2006 @ 22:39 :
Daar had hij toch al gevoetbald en werd keihard afgekeurd?
Dat is de grap.
__________________
.
Oud 24-09-2006, 22:54
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
nou wat een geluk nog dat NEc die bal er in de 1e helft niet in legde, twas niet om vrolijk van te worden vanmiddag
Nog geluk dat we tegen zon klein kutploegje als Nec stonden en niet tegen een az of psv (of roda )want dan hadden we denk helemaal niet gewonnen. acties etc waren goed, alleen de passing was slecht.
en Perez goeiedag zeg
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 24-09-2006, 23:41
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
lekker onsportief van psv tegen ado zeg
Oud 25-09-2006, 09:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het klinkt misschien raar, maar ik heb er wel vertrouwen in dat we mee kunnen doen om de 9e plek. We hebben een goede ploeg bij elkaar.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-09-2006, 13:35
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-09-2006 @ 10:06 :
Het klinkt misschien raar, maar ik heb er wel vertrouwen in dat we mee kunnen doen om de 9e plek. We hebben een goede ploeg bij elkaar.
Dat denk ik ook al de hele tijd voor de Arnhemse collega's. Zaterdag leek het er op, maar ik heb er nog een hard hoofd in
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 25-09-2006, 13:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het punt is en blijft dat als je achtereenvolgend tegen PSV, Groningen, AZ, Heerenveen en Ajax moet spelen, je elke wedstrijd op je tenen moet lopen. Dat lukte aardig, maar het heeft maar één punt opgeleverd. Met name Ajax en Heerenveen hadden iets goed te maken naar de fans en deden dat dan ook. Onze spitsen zijn geen killers en dan krijg je het tegen deze ploegen lastig.

Nu komt er een periode waarin je Heracles, NAC en Vitesse gaat ontmoeten. Dat kunnen gemakkelijk negen punten zijn. Dan Roda en Twente, waartegen je ook zeker een kans maakt en dan weer wedstrijden tegen Willem II, Excelsior en Sparta. Zit alles een beetje mee, dan heb je dus in de komende acht wedstrijden een punt of 18, 19 en doe je weer volop mee in de middenmoot.

Het probleem van dit seizoen zit hem in het begin en het einde. De eerste vijf wedstrijden zijn moeilijk, hoewel je tegen Groningen eigenlijk had moeten winnen. En aan het einde ontmoet je ook weer PSV thuis en Groningen en Feyenoord uit. Je seizoen moet dan dus al gespeeld zijn, want dat kunnen heel gemakkelijk weer nul punten zijn.

Het beeld is vertekend, we lijken een club in grote problemen, maar áls er problemen komen, zullen die zich pas over een wedstrijd of vijf aandienen. Thuis een punt pakken tegen Groningen en de rest verliezen zit gewoonlijk een beetje in de verwachting.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-09-2006, 14:39
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Het is wel leuk om te zien dat dit jaar de '''subtop''' allemaal nog wel redelijk tevreden zijn met de teams die er staan. Ik zou ook nog echt niet kunnen vertellen welke ploegen de grootste kans maken op UEFA-cup voetbal hoewel dat vorig jaar al meteen redelijk te zien was. Alleen Roda maakt een stabiele indruk op me maar die lieten afgelopen zondag ook weer zien niet altijd even stabiel te zijn. Sparta stelt werkelijk niks voor en we winnen 'gewoon' met 2-0, niks van te zeggen. De komende wedstrijden zijn ook redelijk te doen dus over 2 weken wel weer top 5
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 25-09-2006, 16:17
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Scott Tracy schreef op 25-09-2006 @ 00:41 :
lekker onsportief van psv tegen ado zeg
Verbaast me niets met zo'n trainer. Je zou maar met een goed gevoel weer de bus instappen richting Eindhoven.
Oud 25-09-2006, 18:47
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Scott Tracy schreef op 25-09-2006 @ 00:41 :
lekker onsportief van psv tegen ado zeg
Inderdaad, die aanval ging nog een tijdje door en ze speelden gewoon door. Al vond ik dat Luinge ook al had kunnen affluiten of dat ADO de bal wel had kunnen weghalen, maja dat is achteraf gelul.
En die Kum dan met die overtreding op Beerens, dat was echt donker rode kaart.
Kluivert uitgevallen met weer een knieblessure... begin van het einde?

Feyenoord had het weer moeilijk, nota bene tegen het "kleine broertje"... Ajax en AZ boekten degelijke overwinningen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 25-09-2006, 19:01
Strever
Strever is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 24-09-2006 @ 22:56 :
Dat is de grap.
Haha, dacht ik al. Maar wist het niet zeker
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 26-09-2006, 11:15
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Dubbele beenbreuk Twente-spits Gerritsen

26/9/2006 8 :05

Voor Patrick Gerritsen eindigde het duel met Jong FC Twente in een drama. De aanvaller is maanden uitgeschakeld door een dubbele beenbreuk.
Voor Gerritsen ging het twaalf minuten voor het einde van het duel Jong SC Heerenveen-Jong FC Twente (3-0) mis. De aanvaller kwam ongelukkig in botsing met de Friese keeper Boy Waterman.

In het ziekenhuis werd geconstateerd dat Gerritsen zowel zijn kuit- als scheenbeen heeft gebroken. Het herstel zal meerdere maanden in de beslag nemen.

Gerritsen had deze week anders voorgesteld, omdat de negentienjarige aanvaller op het punt staat zijn contract bij FC Twente tot 2010 te verlengen. De ernstige blessure zal de nieuwe overeenkomst niet in de weg staan voor de speler die regelmatig zijn opwachting heeft gemaakt in de Enschedese hoofdmacht.



Van mensen die erbij waren hoorde ik dat de actie van Waterman eentje was a la Bouaouzan, helaas zijn hier geen videobeelden van en staat de beste jongen gewoon weer onder de lat volgende week. En dan ook nog vlak voor tijd als je met 3-0 voor staat <_< Zulk soort blessures zijn voor jongens van zijn leeftijd natuurlijk verschrikkelijk, ik schrijf hem eigenlijk voor dit jaar helemaal af maar het is belangrijker hoe hij er uit komt dan wanneer.. Zonde
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 26-09-2006, 14:51
Bertje B.
Bertje B. is offline
Scheelt wel gelukkig dat ie nog niet heel erg oud is, waardoor het sneller zal genezen. Maar om weer helemaal topfit te raken voor dit niveau, zal pittig worden. Kut blessures dit.
Oud 26-09-2006, 16:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Niedzielan is uit de selectie gezet omdat hij te laat kwam voor een wedstrijd met het tweede
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-09-2006, 21:40
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Echt klote voor Gerritsen, want vorig seizoen had-ie zich al heel aardig ontwikkeld.
Ik wist trouwens niet dat Waterman van Heerenveen naar Groningen is gegaan?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 26-09-2006, 22:55
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-09-2006 @ 22:40 :
Echt klote voor Gerritsen, want vorig seizoen had-ie zich al heel aardig ontwikkeld.
Ik wist trouwens niet dat Waterman van Heerenveen naar Groningen is gegaan?
Het was gewoon tegen H'veen hoor, de NOS-teletekst-crew stookt een beetje tussen Groningen en Twente
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 28-09-2006, 22:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Als er iemand zin heeft om morgen naar NEC - Heracles te gaan; ik heb een kaart over, kost niets, PM me alleen wel vóór morgen 14:00 uur met je telefoonnummer
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-09-2006, 23:16
Verwijderd
Sorry, zit dan in een ander stadion
Oud 28-09-2006, 23:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
I know
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-09-2006, 20:05
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ertur schreef op 29-09-2006 @ 00:16 :
Sorry, zit dan in een ander stadion
Waar dat dan? Schoonenberg?
Foei foei, wat slecht tot nu toe...

NEC eens een keertje voor, op weg naar de eerste drie punten?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 29-09-2006, 20:23
Strever
Strever is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 29-09-2006 @ 21:05 :
Waar dat dan? Schoonenberg?
Foei foei, wat slecht tot nu toe...

NEC eens een keertje voor, op weg naar de eerste drie punten?
ze moeten met 2-0 winnen. Dat heb ik namelijk voorspeld @ www.voetbabbel.nl
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 29-09-2006, 21:59
Gilbert
Avatar van Gilbert
Gilbert is offline
Citaat:
Strever schreef op 29-09-2006 @ 21:23 :
ze moeten met 2-0 winnen. Dat heb ik namelijk voorspeld @ www.voetbabbel.nl
Oud 30-09-2006, 11:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ze laten zien dat ze het kunnen. Echt mooi was het niet, maar Boutahar, Denneboom, Eagles en Worm hebben wel laten zien dat we best kunnen aanvallen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 30-09-2006, 19:50
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Spoiler


Wat vinden jullie er trouwens van, dat bijvoorbeeld trainers als Wesseling (Cambuur) en Vloet (Sparta) nog een x aantal duels krijgen om te winnen / het tij doen keren, anders worden ze ontslagen door de club en dat dit soort nieuws naar buiten toe lekt? Tja, ze zetten zo'n trainer extra onder druk, en ik snap ook best goed dat het bestuur van zo'n club resultaten wil zien. Maar zelf vind ik zo'n deadline vrij "bedreigend" overkomen, de trainer weet dat zijn aanblijven bij een club afhankelijk is van de resultaten van een paar duels. Verder gaan spelers niet altijd goed voetballen van een trainer die de laan wordt uitgestuurd, dus of zoiets effect heeft voor de wedstrijden daarna is ook nog maar de vraag. Bovendien: presteren doe je samen, dus met trainer én spelers, maar óók met de mensen die het beleid uitstippelen (en die dus de trainer zullen ontslaan als hij niet gaat presteren). Dus dat het 100% aan zo'n trainer ligt, dat kan nooit...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 30-09-2006 om 19:53.
Oud 30-09-2006, 20:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het is wat mij betreft gewoon een motie van wantrouwen. Ik vind Vloet bijvoorbeeld ook wel iemand die je best langer bij je club zou kunnen houden. Best een goede trainer voor een kleinere club.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 30-09-2006, 20:51
Bertje B.
Bertje B. is offline
Excelsior - Sparta zal gezellig worden... 1400 Spartanen en Sparta draait al niet goed en dan verliezen van hun kleine stadsgenoot...
Oud 30-09-2006, 20:58
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
GODVERDOMME!

Ik kon vandaag niet, krijg je zo'n wedstrijd

2-0 achter, 3-1 achter en nog met 4-3 winnen.. wat zal het gespookt hebben
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 30-09-2006, 22:37
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 30-09-2006 @ 21:58 :
GODVERDOMME!

Ik kon vandaag niet, krijg je zo'n wedstrijd

2-0 achter, 3-1 achter en nog met 4-3 winnen.. wat zal het gespookt hebben
Waarom kon je niet dan?
Oud 30-09-2006, 22:54
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
zat met mijn werk dat ik niet kon verzetten
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 01-10-2006, 12:04
Bertje B.
Bertje B. is offline
Spoiler
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 4.
Verwijderd
90 30-05-2007 14:42
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 3.
Verwijderd
500 10-05-2007 20:37
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 2. Speciaal voor Mr. Oizo
Bob der Bär
500 29-01-2007 06:42
Vrije tijd Katwijk wint van Feyenoord! (1-0)
Strever
9 12-07-2006 18:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.