Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2007, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Azaelia schreef op 20-04-2007 @ 08:53 :
Onze stunt was goed geslaagd vorige week vrijdag. Het thema was 'pimp your school'. En we hadden de schoolleiding zo mee gekregen, omdat we de laatste leerjaar op deze school zijn (volgend jaar verhuizen ze en wordt het gebouw gesloopt) dat we grafitti mochten spuiten. Verder hadden mocht niemand de school in zonder zijn haar in veel haarlak, glittergel en dergelijke te hebben zitten en een 'goedgekeurd' sticker te hebben. Verder hadden we een dj, zwembad, springkussen, taartenquiz voor leraren,een pimp-my-teacher contest, waterballon (het was warm) en een auto die volledig gepimped mocht worden (mocht naar de sloop erna) . Het begon gewoon 's ochtends, met zijn alle gelunched en 's avonds geBBQed en daarna nog op stap geweest. Het was zeer gezellig.
Omg, chill. Ik wil ook.
Advertentie
Oud 20-04-2007, 19:11
fromBALKAN :D
Wij gaan denk ik iets heel lomps doen.
Maar ik heb ook een groot aandeel in de beslissingen, en omdat dit onderwerp NÓÓIT gekozen is mag het, ''De Balkan''
Oud 20-04-2007, 22:36
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
superduck schreef op 20-04-2007 @ 15:20 :
Omg, chill. Ik wil ook.
Als ik zak dit jaar hebben we er volgend jaar nog een en mag je wel komen hoor.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 21-04-2007, 10:04
Verwijderd
Bij ons komt Herman optreden. I'm a dancer.
Oud 21-04-2007, 13:48
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Ekleor schreef op 21-04-2007 @ 11:04 :
Bij ons komt Herman optreden. I'm a dancer.
Oud 21-04-2007, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Azaelia schreef op 20-04-2007 @ 23:36 :
Als ik zak dit jaar hebben we er volgend jaar nog een en mag je wel komen hoor.


Bij ons treedt er waarschijnlijk een leerlingenband op. Gelukkig geen Herman.
Oud 21-04-2007, 16:27
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
We gaan 'rechtbankje' spelen Je mag docenten aanklagen ofzo..

/afgezaagd
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-04-2007, 17:22
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Ekleor schreef op 21-04-2007 @ 11:04 :
Bij ons komt Herman optreden. I'm a dancer.
Bij ons is hij ook een keer geweest, hij is wel grappig.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 22-04-2007, 16:25
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Die van ons was wel cool. Maar ik vond het kut, omdat ik heel veel zou regelen en dat allemaal werd afgezegd op het einde.
Uiteindelijk ben ik heel veel bezig geweest en is er weinig van door gegaan. BUUH
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 26-04-2007, 14:24
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Van onze vwo klassen (staat allemaal op de site)

25-04-2007

Het was feest gisteren op het Candea College in Duiven. In ieder geval voor de leerlingen. Ietsje minder voor enkele docenten.


Foto: Henk Rodrigo. Klik op de foto voor een vergrote weergave.

In het kader van de examenstunt (binnenkort beginnen de eindexamens) werden Ton Wenink, Steef Ton, Jan van Delden en René de Bruin (vlnr) 'ontvoerd' door leerlingen. Met handboeien werden ze aan elkaar gemaakt en in een kooi op een aanhanger gezet.
Zo mochten ze een rondje door Duiven maken. Voor natuurkundeleraar Steef Ton was de dag helemaal speciaal. Vanaf komend schooljaar gaat hij op het Arentheem in Arnhem werken. Daar werd hij door z'n huidige leerlingen vast overgedragen.
Eenmaal terug op het Candea mochten alle leerlingen de gevangenen komen bekijken in de aula. Nadat de directie wat eisen van de leerlingen had ingewilligd, zoals het laatste lesuur vrij voor iedereen!

--
De hele show in de aula was nogal saai, maar op zich is het een leuk idee geweest van ze
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 26-04-2007, 17:43
Ahoewah
Avatar van Ahoewah
Ahoewah is offline
Ik had vorige week de examenstunt, ik zat in de commissie, en ik heb van dít forum inspiratie opgedaan voor de stunt!

We waren om 7u 's morgens al op school om de boel klaar te maken voor de stunt.
Om half 11 kwamen de politiemensen, om ons te helpen om de leraren geboeid en al uit de lokalen te halen.
Hierna werden de leraren naar de kleedkamers gebracht, en moesten toen wachten in de gymzaal.
Hierna stond ze een lot te wachten:
Waterbak
Hoge balk (HOOOOOOG!)
Maxi-tafelvoetbal

De waterbak vullen alleen al was een groot probleem, want met de tuinslang vorderde dit niet zo. Dus we hebben met alle vierdeklassers die aanwezig waren emmertjes water gevuld. Hier zijn leuke foto's van gemaakt, iedereen daar was zeiknat. Op een gegeven moment hadden we alle brandslangen erbij gehaald, we konden deze niet helaas in één keer in het bad mikken, dus met emmers in de weer.

Ik stond tijdens de stunt bij de waterbak, ik hielp bij het presenteren en de leraren voor schut zetten. Bij de waterbak werd het meer een zwemfeest, dit was heel erg leuk. Ik heb als een van de weinigen niet gezwommen (heb alleen een emmer over me heen gekregen, that's all).

In de tussentijd waren de leraren over de hoge balk heen aan het lopen (dit was een ENORM hoge balk, The Challenge heette het), en er was eentje met enorme hoogtevrees. Nou, ze was de enige die de overkant haalde.
Uiteraard heeft Ahoewah dit ook geprobeerd, maar ze heeft de overkant niet gehaald.

Ook was er maxi-tafelvoetbal. Dit was een soort tafelvoetbaldek, maar dan zo groot dat er mensen in konden. Je zat vast aan balken enzo, heel erg leuk. Een boel geweld ook, was wel lachen.

Die avond het leukste eindfeest ooit gehad, na de examens is het grote eindfeest, ik heb er zin in!
__________________
Ahoewalicious
Oud 27-04-2007, 21:53
Verwijderd
ook onze stunt is geweest, en ik heb me heel erg vermaakt.

we stonden om half 7 op school om ballonnen op te blazen, en in totaal hebben we er duizend in de lerarenkamer gekregen, zo afgezet dat t een meter hoog lag! ook hadden we de hele school overal afgezet met lint, en overal stonden bekertjes water. ook haddne ze de bankjes buiten roze geverfd
toen de leraren kwamen waren ze eerst super verbaasd, maar vonden het wle heel leuk. afgezien van 1 leraar, die heel heel heeeel kwaad werd, al ons lint sloopte, iets mompelde over examenleerlingen en speciaal op school en peesontsteking, de lerarenkamer in wou wat niet lukte en ook nog niet mocht van ons, en toen boos naar huis is gegaan..
Daarna moesten we wel opruimen, en gingen we de aula klaarmaken. we hadden een show met allerlei elementen. 't begon met een sketch over de nieuwe directie, die echt coowl was, derna 'haasts datingshow' *leraar engels*, wakker worden met.. *waren ze midden in de nacht naar leraren toe gweest enzo*, presentjes *was btje flauw*, taartquiz --> vragen vielen btje int water, taart gooien was heel leuk. daarna gingen er 3 leraren improviserend rappen, wat leuk was, en tot slot hadden we een 3dshow. jongen is altijd te laat, dus hij moest snel opstaan *wij stonden boven de aula*, ontbijten met cornflakes *wij gooien met cornflakes*, wassen *water door de aula*, naar de wc *wcrollen door de aula* en derna mog hij de les nie meer in en wordt er met een krijtje gegooid *snoepdropkrijtjes de aula in*, en we hebben echt lol gehad

afterparty in st. louis was ook tof
Oud 28-04-2007, 11:42
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
bij ons ging onze lsd zo:
ontbijt, en een show tot half 12 (stelde niet veel voor, boeide ook niet want er werdt toch alleen maar stiekem gezopen).

en daarna de hele dag zuipen tot we neervielen.

we hebben ook nog bij een andere middelbare school een vlag met het logo van onze school opgehangen
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 28-04-2007, 20:49
Verwijderd
toen onze stunt zou beginnen en ik op school kwam bleek dat het niet doorging omdat achterlijke 5havo lui 's nachts de mediatheek hadden gesloopt
Oud 28-04-2007, 21:42
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Wij hebben m woensdag na de vakantie, maar volgens mij gaat het echt saai worden. Zo komen grandioos mensen te kort die mee willen helpen met organiseren etc. En het hele idee is sowieso al saai.

(rechtbankje spelen, leraren aanklagen, zoals ik al eerder postte)
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 29-04-2007, 10:24
Knots
Knots is offline
Onze stunt was zeer geslaagd . Er was al veel werk aan vooraf gegaan omdat we alle versiering wegens geldgebrek zelf moesten knutselen. De avond van tevoren tot laat bezig geweest en vrijdag om 7 uur op school om de rest af te maken. Alle examenleerlingen waren verkleed als piraten, er was een piratenboot gemaakt en alle leerlingen en leraren werden nat gespoten/gegooid voor ze naar binnen mochten. In een aantal lokalen waren de tafels overhoop gehaald of vastgeketend. In de aula lieten ze filmjes van leraren zien en gingen een aantal leraren een 'modeshow' lopen. Als papegaai bijvoorbeeld. En een sinterklaas die leerde jumpen. Daarna leraren die tegen elkaar gingen boxen. En 's avonds feest
Oud 30-04-2007, 15:22
Verwijderd
Onze dagje was verknald.. ofzo.. Jongens uit mn klas gingen met eieren gooien in de ronde,raakten o.a auto van de coordinator,politie werd erbij gehaald. Ze moesten auto wassen enz. =D

Waterballonnengevecht was veel leuker..
Oud 04-05-2007, 21:13
snoeteke
snoeteke is offline
om even te melden hoe het was:
onze school blijkt dus niet brandveilig te zijn!! nou ja groot woord, maar het alarm werkt niet goed...
Oud 09-05-2007, 07:42
ChenT
ChenT is offline
haha, heb echt moeten lachen om sommige dingen! Bij ons is het vrijdag en er gaat al vanaf het begin van het schooljaar een organisatie over, waarbij ook nog eens alles strikt geheim gehouden moet worden.. Thema is Las Vegas bij ons,, mensen komen verkleed, er zijn 13000 ballonnen besteld, waardoor de mensen van de LSD commissie op school moeten blijven slapen van donderdag op vrijdag om die allemaal opgeblazen te krijgen ook worden er pokertafels en roulette en blackjack tafels neergezet, die je kan winnen op het eind van de dag. er zal een trouwkapel staan, waar je dus met de grootste nerd van de school kan trouwen en dan krijg je zon lollypopring ook is er een opblaasstormbaan, compleet met banden en een waterbad (aaaaaarrgh-> het weer voor vrijdag ) en echt nog veel meer!

En dan 's avonds natuurlijk het gala
Oud 09-05-2007, 10:17
Krabs
Krabs is offline
^ nice
__________________
gif me candej now!
Oud 11-05-2007, 18:52
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Er is bij ons midden op het schoolplein een havo 5-er gemaakt, als in een vijver met allemaal dingen erbij
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 12-05-2007, 17:22
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Een examenstunt die niet zo goed ging.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 12-05-2007, 17:51
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Dat is toch gewoon asociaal.
Oud 12-05-2007, 19:04
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
dat noem ik niet echt een stunt...
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 12-05-2007, 19:22
Verwijderd
Onze stunt was gisteren. Was echt geen bal aan. Slappe activiteiten, verschrikkelijke muziek, en slecht weer.
Oud 12-05-2007, 20:00
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
superduck schreef op 12-05-2007 @ 20:22 :
Onze stunt was gisteren. Was echt geen bal aan. Slappe activiteiten, verschrikkelijke muziek, en slecht weer.
Dat, alleen dan zonder muziek. Het kon wel gaaf zijn, maar nogal in het water gevallen.

Ik zeg maar niks over vooroordelen en vmbo, hè? ;x
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 12-05-2007, 20:41
Verwijderd
Goh, wat ik ben ik blij dat we ons pool-party-stunt idee niet hebben doorgezet. Dat zou niet veel soepsgeweest zijn.

Wij hebben geen stunt
Oud 15-05-2007, 16:15
Verwijderd
lindenholt college hoort er normaal te staan , staat ook in lokale krant

Oud 15-05-2007, 17:13
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Haha, dat hebben jullie mooi omgewisseld.. Wel een toffe grap!
Oud 24-05-2007, 22:28
thijsspijker
thijsspijker is offline
Voor de mensen die een examenstunt zoeken, ik ken nog wel wat leuke die een keer bij mij op school waren:

- Leraren intervieuwen een aantal dagen/weken voor je de stunt wilt doen. verschillende vragen stellen; waarvan een vraag is: "Waar kunnen we jou s'nachts voor wakker maken?"
aantal dagen/weken daarna s'nachts met jouw examenstuntgroep bij de leraren langsgaan met de leukste wakker word dingen.
Een aantal antwoorden die dus ook uitgevoerd werden waren: Kopje koffie, vissen(grappig), muziek van ??, potje klaverjassen.
Leraren vonden het leuk, leerlingen ook

- hele lerarenkamer vol zetten met plastic bekertjes met water.

- palen in de grond graven voor de ingangen. Zo kon niemand naar binnen. (niet echt leuk....)

- Deze is bizar: een keer was heel school van buiten ingepakt met plastic folie, weet niet hoe ze het gedaan hebben, maar was wel vet.

- Alle stoelen en tafels in school op de kop zetten. (flauw)

- als je een fontijn op school hebt; zeep erin stoppen. gaat heel erg schuimen.

groeten
Oud 25-05-2007, 09:41
Verwijderd
bij onze werd er een 5 meter hoge baby in het trappen huis gezet.

schimnken ( ), vingerverfen( ) en een karaokeshow voor de leraren.

onze mentor ( man in de 50 ) die ''ik krijg tieten'' zong samen met mijn wiskunde leraar. ik kwam niet meer bij.....
Oud 25-05-2007, 14:59
Verwijderd
Sinds men vorig jaar geen zin had om een examenstunt te origaniseren, en iedereen dit jaar eigenlijk ook te lui is hebben we geen examenstunt Al geloof ik dat de school het ook niet zo leuk vond toen ze met eieren en meel iedereen bij de uitgang van de school bekogelden een paar jaar geleden
We hebben wel een examenuitje. Veel leuker als je het mij vraagt!
Oud 25-05-2007, 21:45
kleintje3008
kleintje3008 is offline
nou bij ons was het ook het geval dat er grootse plannen waren in V5 maar een week van tevoren was er nog niks bekend.

Op de dag zelf zijn ze 's nachts wezen inbreken: helaas kapte een alarm dit af.

Om 14.00 zou het officieel beginnen maar er kwam niks. Er was alleen een DJ en er stond een pokertafel in de aula.

Maar toen kwam het: er werden 2 vrijwilligers gevraagd. Een jongen en een meisje. Die moesten op het podium gaan zitten. En toen kwam er een FBI- agent aangelopen. Het was een stripper!! hihaa!

Hij ging echt helemaal bloot! HIHI!

Het was super! Maar volgens mij heeft 1 van de eersteklassertjes een trauma. Z'n ogen puilden uit!
Oud 25-05-2007, 22:07
Verwijderd
Citaat:
kleintje3008 schreef op 25-05-2007 @ 22:45 :
nou bij ons was het ook het geval dat er grootse plannen waren in V5 maar een week van tevoren was er nog niks bekend.

Op de dag zelf zijn ze 's nachts wezen inbreken: helaas kapte een alarm dit af.

Om 14.00 zou het officieel beginnen maar er kwam niks. Er was alleen een DJ en er stond een pokertafel in de aula.

Maar toen kwam het: er werden 2 vrijwilligers gevraagd. Een jongen en een meisje. Die moesten op het podium gaan zitten. En toen kwam er een FBI- agent aangelopen. Het was een stripper!! hihaa!

Hij ging echt helemaal bloot! HIHI!

Het was super! Maar volgens mij heeft 1 van de eersteklassertjes een trauma. Z'n ogen puilden uit!
Ehm ja, op een school lijkt dat laatste me ook niet echt een van de beste plannen ooit.......
Oud 26-05-2007, 12:54
Lethe
Lethe is offline
Wij mochten niks meer doen, geen leerlingen meer natspuiten en zo omdat dat twee jaar geleden helemaal uit de hand was gelopen. Verder was het wel oké met een zeephelling en een groot zwembad.
__________________
Nice
Oud 26-05-2007, 14:07
marlene89
marlene89 is offline
Citaat:
Magican schreef op 02-04-2007 @ 00:57 :
Twee jaar geleden gingen de examen leerlingen de school/leerlingen bekogelen met eieren, meel, strontspray en water, dus nu mogen we niks meer.

Vraag me af of er überhaupt wat gebeurt met kolderdag.
hebbe ze hier vorig jaar ook gedaan en nu willen ze weer het zelfde doen.
Oud 29-05-2007, 11:35
Max90
Max90 is offline
Ik vond onze examenstunts wel goed, omdat we in plaats van een dag, de hele week hadden gestunt, met elke dag een ander thema
Maandag: thema roze, niet iedereen wist van dit thema, ook de minst leukste dag, ondanks het te koop zetten van onze school (wat de krant nog haalde) inclusief docenten. had niets met het thema te maken.

Dinsdag: thema sport, iedereen van examenklassen in sportkleren en vage sportactiviteiten gedaan in de school was te grappig...

Woensdag: thema Hawaii, iedereen in zwembroek en zo, in de pauze (drukste moment van de dag) begonnen we met brommers door de onderste gangen en de aula te rijden... onze docenten hadden het niet meer en er kwam nog een rapgroep (soort opgezwolle, die konden we helaas niet krijgen...) had ook niets met het thema te maken...

Donderdag: thema Black&White geloof ik. Dit was onze "echte" stuntdag. de avond er voor was de hele lerarenkamer vol gezet met bekertjes water, zo'n 700 stuks. ook werden alle lokalen "aangepast" door alle tafels en stoelen op de stapelen enzo. allebei misschien een btje flauw, wel grappig... we begonnen de dag zelf met iedereen die binnen kwam op zijn of haar schoolpasje te controleren, wie die niet bij zich had werd vastgebonden aan elkaar of moest afval opruimen . toen iedereen binnen was bleek dat een van de examenleerlingen levende kippen in de aula had gezet. omdat we tot een uur of 10 niets gepland hadden, besloten we met speciale krijtstiften voor ruiten (wat er gewoon makkelijk af ging met wat water) de ramen te bewerken. Slechts een leraar werd pissig, toen we haar auto bewerkte... de docent scheikunde vond het geweldig grappig dat we te koop op zijn auto schreven. dat met die stiften raad ik iedereen aan. (ziet er uit als een dikke bende, maar je ruimt het zo op.) om 10 uur lieten we de leraren tegen elkaar sumo worstelen in van die pakken, en om 11:30 was er zo'n ijskar geregeld. over de trappen waren camouflagenetten gespannen zodat iedereen omhoog en naar beneden moest kruipen.
na een uurtje of 2 in de middag was het mooi geweest, ff opruimen en s'avonds bbq en stappen. waren we om een uurtje of 3 s'nachts nog op de school geklommen om de schoolbel te luiden
vrijdag was ongeveer iedereen brak, dus hebben we niets gedaan. was een mooie afsluiting van t jaar voor ons
Oud 31-05-2007, 11:14
marlene89
marlene89 is offline
echt dom ze hebben gister bij ons ook een 'examenstunt' gehouden.. Eieren gooien en ramen inslaan.. Wie het waren weet ik niet..
__________________
Beter in een hutje lachen dan in een paleis huilen.
Oud 31-05-2007, 11:22
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Wij hadden dus een rechtbank waar docenten te recht moesten staan. Als afsluiter moesten alle docenten gaan jumpen...


__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-05-2007, 11:37
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
"dit komt op youtube"
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 01-06-2007, 08:21
Strever
Strever is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 31-05-2007 @ 12:22 :
Wij hadden dus een rechtbank waar docenten te recht moesten staan. Als afsluiter moesten alle docenten gaan jumpen...


[filmpje]
Ik schat die man in dat boevenpakje in als docent geschiedenis / LO
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 01-06-2007, 08:42
marlene89
marlene89 is offline
reed gister langs school zag dat ook de ramen waren ingeslagen
__________________
Beter in een hutje lachen dan in een paleis huilen.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2007 Thema laatste lesdag
mini89
3 13-04-2007 06:36
Eindexamens 2006 Het grote Examenstunt-topic!
Verwijderd
118 20-06-2006 15:20
Eindexamens 2006 examenstunt
fenn
4 13-04-2006 19:36
Eindexamens 2005 Examens (enquête)
Bloementje
40 17-05-2005 15:05
Algemene schoolzaken kolderdagen
nienor
1 05-04-2005 16:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.