Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2007, 17:46
Verwijderd
Ik wil eigenlijk wel kijken naar wat ik allemaal fout heb gedaan en op zich lijkt het me ook wel tof om die blaadjes te bewaren. Maar zie je het uberhaupt nog terug of verdwijnt alles net als het CKV2 examen in een of andere bodemloze put?

We hebben het hier uiteraard over de tijd nadat alles al is nagekeken, ingevoerd, het bekend is wat de norm is en of je geslaagd bent, etc.
Advertentie
Oud 25-05-2007, 17:48
Lex-o
Avatar van Lex-o
Lex-o is offline
Inzien zou wel mogen, maar meenemen niet denk ik. Die gaat gewoon in de kluis, en ik dacht dat de school wettelijk verplicht is ze een paar jaar te behouden
__________________
Life is short, enjoy!
Oud 25-05-2007, 17:48
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
Volgens mij kun je tot 6 weken of 6 weken na de examens het nog in kijken. Ik denk niet dat je het mag houden, maar misschien kun je er wel een kopietje van maken als dat mag van de school. Teminste dat staat op www.watmoetikleren.nl
__________________
Dus..
Oud 25-05-2007, 17:49
pino123
pino123 is offline
je mag, als je dat wilt in ieder geval, je gemaakte werk inzien. Maar bewaren mag volgens mij niet. Bij mij op school is het zo dat ze het een hele tijd moeten bewaren
__________________
Jacob lovesss you
Oud 25-05-2007, 17:53
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Je mag tot zes maanden na het examen het examen inkijken (of zes maanden na de uitslag, iig iets met zes maanden).

Meenemen mag niet.
Oud 25-05-2007, 17:55
Knots
Knots is offline
De school is inderdaad verplicht die examens een bepaalde tijd te houden, net als ze dat op de basisschool ook verplicht waren met enkele gegevens.

Inkijken moet je wel specifiek vragen geloof ik, maar mag wel.
Oud 25-05-2007, 21:33
Lethe
Lethe is offline
They're yours, vijf jaar na dato. Indien je de examens dan niet komt ophalen, worden ze vernietigd. Inzage is wel direct mogelijk.
Oud 25-05-2007, 22:21
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Knots schreef op 25-05-2007 @ 18:55 :
De school is inderdaad verplicht die examens een bepaalde tijd te houden, net als ze dat op de basisschool ook verplicht waren met enkele gegevens.

Inkijken moet je wel specifiek vragen geloof ik, maar mag wel.
Kan je je basisschoolgegevens dan nog inkijken?
Oud 26-05-2007, 09:09
Knots
Knots is offline
Ik weet niet hoe lang ze zoiets bewaren, maar misschien wel.
Oud 26-05-2007, 14:25
Verwijderd
Ok gaaf, dan ga ik dat wel even doen Vooral bij filosofie en geschiedenis ben ik benieuwd.
Oud 26-05-2007, 15:09
Verwijderd
Volgens mij mag je bij ons op school je examens na zes maanden ophalen en mee naar huis nemen als je dat wil en inzien kan direct na de examenuitslag.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.