Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2008, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Ik word echt niet vrolijk van een kat met een blaaskatheter...
En morgen tentamen.. great..
maar daarna een weekend waarin ik niks voor school hoef te doen
*knuf*

OT: Morgen tentamen. Zometeen nog even een paar dingetjes doorkijken, maar eigenlijk is het niet goed om de avond van tevoren nog te leren.
Daarna House kijken.
Ik heb echt geen idee of ik het ga halen. Het kan echt alle kanten op voor mijn gevoel.
En daarna een paar dagen waarin ik wel een hoop moet doen, maar even niet hoef te studeren!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2008, 17:57
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Lienepien: nog bedankt voor je succeswens Succes met je tentamen morgen!

Sagana: sterkte (})

Ave en Mushu: nog gefeliciteerd!


Ontopic: spijt, moe, kapot, tranen.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit sterker dan nu had gehoopt om beslissingen ongedaan te maken, om de tijd terug te draaien. En het is nog mijn eigen domme schuld ook. En het is overdreven, maar zo voelt het op dit moment: als dit mijn leven is en als alles zo blijft, dan hoeft het voor mij allemaal niet meer. Dan wil ik er liever mee stoppen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Lienepien: nog bedankt voor je succeswens Succes met je tentamen morgen!

Sagana: sterkte (})

Ave en Mushu: nog gefeliciteerd!
[afbeelding]

Ontopic: spijt, moe, kapot, tranen.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit sterker dan nu had gehoopt om beslissingen ongedaan te maken, om de tijd terug te draaien. En het is nog mijn eigen domme schuld ook. En het is overdreven, maar zo voelt het op dit moment: als dit mijn leven is en als alles zo blijft, dan hoeft het voor mij allemaal niet meer. Dan wil ik er liever mee stoppen.
*knuf*
Wat is er gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 18:12
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
en ooooooooh ja:

MUSHU GEFELICITEERD!

en nog meer oooooooooooooh ja:

Ik heb werk!
Gefeliciteerd nattigheid.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 18:34
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Lentekriebel: hele dikke knuffel! En ik hoop dat het toch gezellig is/was bij je vriendin, dat je in ieder geval iets leuks had om je bed voor uit te komen.
@ Sagana: ah,, meis *knuf* paar maanden geleden zat ik in dezelfde situatie met mijn opa, hij had geen kanker maar kreeg ook ineens alle ziektes tegelijk en is toen ook opgegeven. Het is, ook al ziet hij er nu niet meer fijn uit, denk ik idd wel heel goed om nog naar je opa toe te gaan, zodat je afscheid kunt nemen en niet te laat bent.. mijn pm-box staat voor je open
@ Nattigheid: gefeliciteerd!

OT: Het is oorlog. D. heeft een hyves opgericht waarin ze (heel kinderachtig) aan ons (de nieuwe stuntcommissie) de oorlog verklaart als wij onze stunt doorzetten. Nou, die onderhandelingen met hen die wij nodig hebben om de stunt voor elkaar te krijgen, kunnen we nu denk ik wel op onze buik schrijven. Zo raar, ze is volgens mij echt compleet doorgedraait gewoon en even vroeg ik me af waarom ik ooit vriendinnen met haar ben geweest.. zo jammer dat onze vriendschap volledig over is en het zal me niets verbazen als ze dit puur doet om mij en E. dwars te liggen, pure jaloezie. Bah
En verder is vandaag een beetje wisselend, mijn ak-tentamen was echt onwijs moeilijk veel moeilijker dan het gewone tentamen! Dus ik verwacht er maar niet van dat dit mijn cijfer gaat ophalen..
Morgen luistertentamen Duits, daar ben ik wel weer een beetje zenuwachtig voor, want die moet ik voldoende halen.. Maarja, voel me echt nog steeds behoorlijk ziek en zielig dus veel meer dan een beetje slapen en tv kijken komt er ook niet echt van. Vanavond misschien nog een Duitse oefentoets maken of een Duitse film kijken en that's it. En dan weekend, eindelijk. Weekend waarin ik zoooveel moet doen en moet leren, maar dat komt vast allemaal goed.
En toen ik vanochtend dat nieuws hoorde over die groepsverkrachting en iedereen die op z'n kop stond,, kwam het allemaal ineens weer zo dichtbij. De opmerkingen, de manier waarop mensen reageren, alles voelt dan ineens zo vreselijk intens. Brr.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 18:42
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Lienepien: succes met je tentamen morgen. Denk maar gewoon dat je er alles aan gedaan hebt en natuurlijk kun je altijd meer doen, maar op een gegeven moment is het genoeg, dan moet je gewoon hopen dat je alles weet en erop vertrouwen dat je goed geleerd hebt. Misschien kunnen we een keer meeten in de UB, ik ben daar de laatste tijd weer regelmatig.

OT: ik heb besloten dat ik morgen al ga beginnen met typen. Denk dat ik nog wel een eindje kom. En dan hoeft niet alles in het weekend, plus dat ik morgen dan nog eventjes wat dingen kan opzoeken in de bieb.

Ik denk dat ik zo maar naar huis ga, anders ben ik echt mega laat thuis (nu: 21:45) en ik moet morgen ook weer op tijd op.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 19:04
Verwijderd
Citaat:
@ Lienepien: succes met je tentamen morgen. Denk maar gewoon dat je er alles aan gedaan hebt en natuurlijk kun je altijd meer doen, maar op een gegeven moment is het genoeg, dan moet je gewoon hopen dat je alles weet en erop vertrouwen dat je goed geleerd hebt. Misschien kunnen we een keer meeten in de UB, ik ben daar de laatste tijd weer regelmatig.

OT: ik heb besloten dat ik morgen al ga beginnen met typen. Denk dat ik nog wel een eindje kom. En dan hoeft niet alles in het weekend, plus dat ik morgen dan nog eventjes wat dingen kan opzoeken in de bieb.

Ik denk dat ik zo maar naar huis ga, anders ben ik echt mega laat thuis (nu: 21:45) en ik moet morgen ook weer op tijd op.

Dank je!
Ik stop nu maar; ik weet dat ik niet alles zo precies weet als ik wel zou willen, maar het is ook zó veel stof. Als dit niet genoeg is merk ik het morgen wel.
En dan weet ik wat ik voor de volgende keer nog moet doen, zeg maar.
Lijkt me leuk om een keer te meeten! Ben alleen de komende 2 weken waarschijnlijk niet in de UB, maar daarna misschien?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 19:25
Verwijderd
@ Prutzor & Nijn: dank! word ook wel eens tijd weer. Zit sinds 1 februari al thuis. Hoewel dat ook wel even nodig was

note to myself: blijven lachen, blijven lachen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 20:25
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
*knuf*
Wat is er gebeurd?
Ik ging dinsdag naar mijn kamer, en de twee dagen (nog niet eens twee dagen, dinsdag was ik er om half zes en gisteren pas om kwart over elf want lezing op de universiteit) en nachten dat ik er ben geweest zijn me niet zo goed bevallen.
Dus nu ben ik met hangende pootjes terug naar huis gegaan.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ging dinsdag naar mijn kamer, en de twee dagen (nog niet eens twee dagen, dinsdag was ik er om half zes en gisteren pas om kwart over elf want lezing op de universiteit) en nachten dat ik er ben geweest zijn me niet zo goed bevallen.
Dus nu ben ik met hangende pootjes terug naar huis gegaan.
Maar kun je jezelf niet wat meer tijd geven om er te wennen?
Of klikt het heel erg niet met je hospita oid?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 20:50
Verwijderd
Ik begrijp echt helemaal niks van die mail .
Waarom worden mensen toch ziek?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Ik ging dinsdag naar mijn kamer, en de twee dagen (nog niet eens twee dagen, dinsdag was ik er om half zes en gisteren pas om kwart over elf want lezing op de universiteit) en nachten dat ik er ben geweest zijn me niet zo goed bevallen.
Dus nu ben ik met hangende pootjes terug naar huis gegaan.
De eerste dagen op mijn kamer waren ook heel verdrietig en eenzaam. Maar uiteindelijk wen je eraan, geloof me. Sterkte! Je komt er wel overheen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 21:26
Verwijderd
Thnx .

Ik voel me alleen niet echt jarig ofzo. Maf.
Heel erg wiebelige dag, allemaal telefoontjes, smsjes etc.
Mijn opa emotioneel aan de telefoon, doet toch pijn in mijn hart,
en het smsje. Bah, wat een smsje.
En nu ga ik weer beneden, want er is visite. BIj mijn moeder, maar oke.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 21:30
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Oke, nu niet meer leren. Het lukt me nu niet meer. gewoon gaan slapen.. Morgen om 8.30 tentamen en ik zie het wel...
Ik mag ook best een keer een tentamen niet in een keer halen. Ja, dat mag best.. Toch?

(en ik ben deze week al 245 euro kwijt aan die dierenarts... Ik heb echt alles voor ze over hoor, als ie maar weer beter wordt, maar t is wel veel... en als dit nog een week zo door gaat kan ik het niet meer betalen )
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 21:50
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Tuurlijk mag je een tentamen wel eens verfalen (ja, ik kon er eventjes de woorden niet voor vinden), daar is niets mis mee.

OT: laat ik eens gaan slapen.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 22:41
kroot
kroot is offline
@ mushu & ave: gefeliciteerd

Het was vandaag nationale secretaresse dag, en alhoewel ik niet eens een secretaresse ben. Zijn we met mijn baas en een collega uit eten gegaan!
En ik weet niet wat ik moet doen: zal ik met het BFO op concertreis naar Oostenrijk gaan? Ben ik daar wel goed genoeg voor?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 23:01
Verwijderd
Tnx voor de knuffels allemaal... Het gaat gewoon zo slecht nu.Bij die vriendin was het wel ok, maar ik hoef maar 1 stap buiten de deur te zetten en het kutgevoel overvalt me weer. Nou heb ik ook nog een andere vriendin toegezegd dat ik me uit ga zo. Nou heb ik wel gezegd dat ik me niet goed voel en ik kan ook altijd weer weg als het me niet bevalt, maar pffff. Nou ja, ik schop mezelf er heen en ik zie wel. Maar eerst natuurlijk kijken wat voor kleren ik aan moet trekken . Wat staat ok om in uit te gaan? En wat is niet te warm maar heeft toch lange mouwen? En dan is het daar natuurlijk f*cking druk... Kan ik dat aan? Ik ben al best lang niet meer uit geweest. Straks ga ik weer dissocieren.... Maar hee, ik kan toch niet mijn hele leven achter de geraniums gaan zitten omdat ik bang ben voor die dissociaties... Ik schop mezelf er wel naar toe... Ik zie wel...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 23:59
Redhair
Redhair is offline
Ik sluit me af voor K., blokkeer gewoon weer, maar vertel nog steeds niets. Net hadden mijn huisgenootje en ik het over mijn eetstoornis vroeger en dat daar praat ik graag over met haar als hij ook in de buurt is, om zo dingen te vertellen. Om zo door te laten schemeren wat er allemaal gebeurd is waardoor ik nu zo afstandelijk kan zijn. Ik heb er grote moeite mee het gewoon recht tegen hem te zeggen, om er met hem over te praten, om erover te beginnen. Weer opnieuw, hallo, dit ben ik, dit is er allemaal gebeurd met mij, ik ben kapot gemaakt, door anderen en mezelf, hallo, zo gingen de afgelopen tien jaar en ik probeer nu een beetje te leven maar het kost fucking moeite omdat het verleden steeds nog een grote invloed blijkt te hebben. Hallo, hoor al mijn problemen, hoor alles wat ik heb meegemaakt en hou van mij, hou van mij en heb geduld en heb begrip. Hou van mij, houd me vast, laat me janken en schreeuwen en kapot gaan als ik terug denk aan vroeger, heb geen medelijden, heb geen medeleven, heb geen verdriet, heb geen zorgen, hou alleen van mij. Probeer me niet tegen te houden als ik mezelf naar de kanker snuif, maak je geen zorgen omdat ik steeds weer in iets vlucht, met iets probeer in een andere wereld te komen, drank drugs niet eten zo min mogelijk slapen of juist zo veel mogelijk slapen als mijn hoofd soms maar ergens anders is dan normaal. Maak je geen zorgen en voel geen pijn, hou gewoon van mij en verwacht helemaal niets, want ik kan helemaal niets, ik kan geen enkel iets, ik ben bang. Maar dat kan ik niet vragen. Ik wil niet weer het hele verhaal vertellen, of maar de helft, en hierdoor het meisje met alle shit worden. Het probleemvriendinnetje. Het junkievriendinnetje. Ik wil mezelf gewoon door mijn kop knallen en dood gaan, geen verleden meer hebben. Ik wil gewoon kapot gaan, helemaal kapot, tot ik niet meer adem. Ik had hem godverdomme nooit dichtermij moeten laten komen, ik trek het nu al niet meer. Als iemand dichterbij laat komen laat ik het verleden ook dichterbij komen, ik ga kapot.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 04:00
Verwijderd
Ik ben nu pas terug en het was best wel gezellig . In het begin had ik nog wel moeite mijn draai te vinden en wilde ik het liefst weg, maar toen de band ging optreden kwam ik los. Wat een super band was dat! Echt hele gave muziek . En toen raakte ik ook nog met een jongen aan de praat . Hij was best wel lief en schattig. Wel een beetje dronken, maar ok. Ik ben benieuwd... We hebben telefoonnummers uitgewisseld.. Don't know wat er gaat gebeuren. Ik weet dat heel veel jongens uiteindleijk niks laten horen en dat ze zelfs geen idee meer hebben wie je ook al weer bent omdat ze te bezopen waren, maar ik zie wel... Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt, een jongen die om mijn nummer vraagt! Niet dat ik verliefd ben of wat dan ook hoor. Ik ken hem nog helemaal niet, maar ik ben wel gevleid.

En nu gauw slapen... Morgen ochtend belt mijn huisarts voor de uitslag van de gehoorstest. Vanavond kreeg ik zo het idee dat mijn gehoor toch niet zo best is... Iedereen kon elkaar toch redelijk verstaan, maar ik moest echt bij elke zin wel 3 of 4 keer vragen wat diegene nou zei... Ik hoor het morgen wel.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 07:46
Verwijderd
Gister was mijn moeder jarig. Dat was wel heel leuk, ook echt heel gezellig met mijn nichtjes en neefje! Ik was met mijn nichtjes en neefje naar een speeltuintje geweest (naja op een schoolplein), maar dat was echt wel teh gaaf! Wat hou ik er van om lekker onvolwassen te zijn!^^ Het was ook heel gezellig dat mijn broer achteraf met ons meereed naar huis (hij woont naast me). Maar eigenlijk voelde ik me gister tegelijkertijd ook weer eenzaam... Misschien zonder ik me idd een beetje af, dat mensen daarom niet zo snel met me praten.
Ik hoop dat de vriendin van mijn broer straks langs wil komen, dat lijkt me echt heel gezellig.

Maarja, ik voel me best wel eenzaam zonder vrienden enzo. Ik heb dan nog wel vrienden, maar die spreek ik amper. Ik mis dat zo erg. Op de middelbare voelde ik me wel kut, maar daar had ik tenminste nog vrienden, daar waren er nog mensen in me geïnteresseerd. Ik mis het zo. Ik wil aandacht, ja. Ik wil dat iemand mij aanspreekt of vraagt om iets te doen, ipv dat ik het zelf weer eens moet doen. Ik wil dat iemand me mist, graag met me wilt afspreken. Ik mis dat. Ben ik dan echt zo onbelangrijk? Iedereen heeft het druk ja, maar dan kunnen we toch wel ergens afspreken? Ik heb toch een ov.:/ Gaf ik hen vorig jaar dan geen aandacht, geef ik ze echt alleen maar aandacht als ik me kut voel, omdat ik geen vrienden meer heb op school? Ik wil zo graag dat contact weer terug, maar misschien moet ik maar accepteren dat het nooit meer wordt zoals het was, omdat iedereen studeert nu en zijn eigen leven gaat leiden... Maar waar is mijn eigen leven dan?

Gelukkig heb ik mijn vriendje iig.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 09:14
Verwijderd
Argh! . Dit gelóóf je toch niet he! Ik ben mijn telefoon kwijt! Die moet ik dus bij het uitgaan verloren hebben. En dat terwijl mijn huisarts mij straks zou bellen en verdomme die jongen kan me nu dus ook niet bereiken! Echt! En als er nou een van mijn huisgenoten wakker zou zijn zou ik zijn/haar telefoon even kunnen lenen en mijn eigen telefoon bellen en de huisarts ofzo, maar al mijn huisgenoten liggen nog op een oor! Hoe ga ik me hier nou weer uit redden?!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 09:28
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik ben nu mijn tol aan het betalen van die afgelopen maand, waarin ik nauwelijks geslapen heb... Nouja, ik voel me niet rot, maar ik om nauwelijks mijn bed uit en meestal slaap ik niet voor half 1, 1 uur, ook al moet ik de dag erna opstaan, om half 7..

Gisteren was dan nog vrij vroeg, 11 uur en om half 7 liep de wekker af, maar goed, ik werd pas rond kwart voor 9 wakker... Nouja, het belangrijkste is dat ik iig lekker in mijn vel zit, en opdrachten kan maken, dat ritme, daar lijdt mijn studie iig niet echt onder. Nouja, ik mis nu was lessen, dat is ook niet goed, maar ik ben iig bij Chemie, binnen 20 minuten van de 90 minuten college.

Nouja, ik had nog niet op verzenden geklikt, maargoed: Make that Chemie missen, 2 tussenuren hebben en dan nog 2 uur les.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 11:15
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Dank je!
Lijkt me leuk om een keer te meeten! Ben alleen de komende 2 weken waarschijnlijk niet in de UB, maar daarna misschien?
Ik ben er tegenwoordig elke week wel een keer, soms vaker. Dus laat maar weten wanneer jij er bent.

@ Redhair: kun je het niet opschrijven en het hem laten lezen? Dan weet hij het tenminste en kan hij je gedrag beter begrijpen en zélf bepalen wat hij ermee wil.

OT: al om 9:45 begonnen in de bieb. En ik vind opeens allemaal bronnen, maar ik kan er niks meer mee vóór mijn eerste deadline. Ik denk dat het heel erg gaat mislukken, maar volgens m'n vader hoort het zo. Ik schrijf wat en dan krijg ik vervolgens heel veel commentaar van m'n begeleiders en dan moet ik verbeteren en meer uitzoeken en weer schrijven en inleveren en commentaar en op een gegeven moment is de scriptie dan af. En hij denkt dat augustus niet haalbaar is (dat denk ik zelf ook, maar ik wil het zo graag, maar ik kom nu al tijd te kort) en ik mag er wel iets langer over doen, mits ik het tempo er inhou.

Zo eens even achter een scriptiehandleiding aan...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 11:41
Verwijderd
@Missy1234567890: Je vader heeft gelijk. En de docenten geven dat commentaar echt alleen maar om je te helpen. Ze schijnen zich vaak nog in te houden; het commentaar dat ze op elkaars werk geven is veel meer en gaat ook veel verder. Of augustus haalbaar is ligt helemaal aan de tijd die er voor je scriptie staat en hoeveel tijd jij hebt om aan je scriptie te werken. Misschien kan je andere dingen schrappen als je graag in augustus klaar wilt zijn, als het je niet zoveel uitmaakt zou ik een goede planning maken dat je niet al te veel uitloopt.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 11:44
Verwijderd
Ik heb het gewoon gedaan. Ik heb me gewoon ingeschreven voor de pabo in alkmaar.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 12:03
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Knuffel voor iedereen die er eentje kan gebruiken.

Praag was echt super mooi! Echt een prachtige stad!! Met m'n moeder ging het ook wel goed, zo vier dagen. Ik ben wel blij dat ik nu weer thuis ben, want echt veel langer zou ik het niet met haar alleen uithouden. Ze hangt echt op mij en komt niet echt over als een zelfstandige vrouw. En ze wil alles van mij weten, terwijl ik dat echt niet van plan ben.
Maar zo voor een paar dagen was echt wel gewoon leuk.

Ik durf nog steeds geen lenzen in te doen en heb nog steeds m'n bril op. Ik doe ook maar geen mascara op. Zelf vind ik me er niet uitzien zonder mascara; saaie, kale ogen. En nu is m'n huid ook nog een beetje vlekkiger. Bah, vind mezelf echt lelijk nu...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 12:34
Verwijderd
Op mijn nichtje passen was heerlijk Maar ik merk wel dat ze overdag normaal gesproken vrijwel nooit even alleen wordt gelaten in haar box ofzo. Ook met gaan slapen wordt ze niet alleen gelaten; er is altijd iemand bij. Ik denk dat ze op de kinderopvang heel erg zal moeten wennen aan het delen van aandacht, en dat wordt huilen geblazen. 't Is een extreem schattig kindje hoor, maar ook wel erg verwend. Ik denk dat dat wel gaat veranderen nu mijn zus werk heeft gevonden

Het is echt heerlijk om zo'n klein meisje aan het lachen te maken
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 13:03
Verwijderd
Tentamen gehad, en ik denk dat er een redelijke kans is dat ik 'm gehaald heb.
Ik ben er voor nu in ieder geval vanaf.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 14:18
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
@Missy1234567890: Je vader heeft gelijk. En de docenten geven dat commentaar echt alleen maar om je te helpen. Ze schijnen zich vaak nog in te houden; het commentaar dat ze op elkaars werk geven is veel meer en gaat ook veel verder. Of augustus haalbaar is ligt helemaal aan de tijd die er voor je scriptie staat en hoeveel tijd jij hebt om aan je scriptie te werken. Misschien kan je andere dingen schrappen als je graag in augustus klaar wilt zijn, als het je niet zoveel uitmaakt zou ik een goede planning maken dat je niet al te veel uitloopt.
Mijn vader heeft ook ervaring met scripties begeleiden, op HBO-niveau dan, maar zoveel anders zal dat daar niet zijn.
Er staat officieel 13 weken voor een masterscriptie, dus ruim 3 maanden. Ik kan er fulltime mee bezig, ik ga me heel weinig laten inplannen voor werk. Maar dan nog. Ik moest eerst niet langer dan een maand bezig zijn met het afbakenen van mijn vraagstelling + onderzoeksopzet, maar toen ik zei dat ik in augustus klaar wilde zijn, kreeg ik daar nog maar 2 weken voor. Maandag moet het klaar zijn, ik ga ook wel wat typen, maar ik heb nog lang niet alles uitgezocht en dan ben ik er echt op 2,5 dag na, 2 weken fulltime mee bezig geweest. Dusja, ik weet niet of augustus gaat lukken.
En ik heb net de scriptiehandleiding gehaald en gelezen en daarin staat dat een masterscriptie uiterlijk 1 juli ingeleverd moet zijn (definitieve versie) wil je nog in augustus afstuderen. Dat ga ik nooit of te nimmer halen. Dus ik heb zo het vermoeden dat het wel later dan augustus wordt. Maar eerst m'n deadline van maandag proberen te halen, dan donderdag gesprek en dan maar even kijken wat ze ervan zeggen en het over een planning gaan hebben.

OT: moe, duf en het helemaal gehad. Ik haal het gewoon allemaal niet zoals ik zou willen, maar ik heb gewoon niet meer tijd en ik heb gedaan wat ik kon. Ik ga nog tot 17u blijven, tot sluitingstijd dus en dan de trein in naar m'n vriend. Morgen en zondag typen, dus niet echt weekend, en dan maandag maar even bijkomen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 14:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik baal er natuurlijk van dat ik er zelf voor zorg dat het niet echt goed gaat met mijn scriptie, dat ik geen actie onderneem om aan die theorie te komen en niet naar mijn begeleider stap... Maar ik ben heus wel bezig, ik lees en maak aantekeningen en daar ben ik dit weekeinde nog wel mee bezig. En het vierde blok begint pas maandag officiëel, dus vanaf dan moet ik gewoon echt goed aan de slag.

En de afgelopen dagen waren erg leuk, al ben ik ineens vrij veel misselijk weer.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 16:27
Verwijderd
oke. kwestie van bloedprikken en dan met het dieet starten. Dus over een week of twee ben ik officieel op dieet. En verder heb ik me doodgeergerd aan die twee. Jongens, word toch eens volwassen. Dat onverantwoordelijke ik-wil-geen-moeite-doen-voor-een-ander.....en als je 20 bent, word het voor mij wel eens tijd dat je niet alleen met zombies en videokaarten bezig bent. Huppetee. schop onder je kont en normaal doen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 18:35
Verwijderd
stom gezeik met jongens ook altijd
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 19:20
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
veeeeeel te dure schoenen gekocht damn!
maar ze zijn wel heel gaaf en ja mn beste vriendin gaat trouwen dus ach..
denk dat ik nu wel hard richting blut ga.. maar ga toch niet op vakantie dus lekker boeiend...

morgen nog high tea, wel geen zin maar ja afspraak is afspraak

verder is het nog het zelfde, de 'wereld' denkt dat het goed gaat maar in mijn hoofd zitten hele andere dingen..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 19:40
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
@ Dolce, wat balen dat je poezebeest zoveel lichamelijke klachten heeft, ondanks dat ze nog zo jong is. Ik hoop dat ze snel opgeknapt is. (Mijn oma heeft een poes die regelmatig last van blaasontstekingen had, en daarvoor speciaal voer krijgt. Sinds -ie dit voer gebruikt, heeft die poes geen urineweginfecties meer gehad.. Maar goed, als dat aan de orde is, geeft de dierenarts dat waarschijnlijk wel aan.).

Heb vanaf vanmorgen 11 uur tot een uur of 17 tentamenstof bestudeerd.. Er komt geen einde aan... Heb nu bijna een derde gehad van de stof, en maandag vinden alle drie de tentamens plaats. Ik doe altijd zo raar vlak voor tentamens. Dan twijfel ik aan alles, vermoed ik dat ik het studieniveau niet aan kan, ik een blackout krijg tijdens de toetsen enz... En dat terwijl ik tot nu toe alles in één keer heb gehaald (eenmaal een zes gehaald, de rest zat tussen de zeven en de negen). En dat terwijl ik aan mijn vorige toetsen minder aandacht heb besteed. Naderhand vraag ik me af waar ik me zo druk om maakte.. Maar goed, vaagheid.

Gisteren belde de schouwburg (althans, een afgevaardigde van de schouwburg), dat er kaartjes beschikbaar zijn voor de voorstelling "Jeffrey Spalburg - Brommers kiek'n". We waren net te laat met reserveren waardoor we op de reservewachtlijst stonden met de hoop dat er kaarten alsnog beschikbaar werden gesteld.... En dat gebeurde!

Nu nog even hoofdstuk 9 doornomen van cognitieve sociale psychologie. Affect en cognities, dat klinkt leuker dan het voorgaande hoofdstuk *moed inpraat*.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 19:41
Verwijderd
Ik kan zometeen mijn telefoon gaan ophalen . Dat lucht wel op zeg! Straks maar even alle mensen terugbellen die mij gebeld hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 20:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hmm, vandaag was ik vrij en ik heb zo heerlijk uitgeslapen, dat had ik echt nodig en deed me zo goed. Daarna even bijgekletst met m'n huisgenootje over haar gala van gisteren en snel langs de apotheek. Vanmiddag met twee klasgenootjes naar de open dag bij de VU, was wel leuk en interessant en gezellig om elkaar weer eens te zien. Was wel laat thuis, dacht zes uur maar bleek al zeven uur te zijn. Had nog niet echt honger en toen maar naar de supermarkt gegaan, voor idioot veel geld boodschappen gehaald (snap echt niet hoe dat kan, maar heb wel veel nu) en lekker pizza gegeten net Zo ff afwassen en dan met m'n boek die ik net voor 2 euro gekocht heb lekker op de bank lezen met een muziekje ofzo Heerlijk.

Morgen uitslapen en ik wil hardlopen of iig bewegen of sporten of naar buiten want dat ga ik echt missen. Ondanks dat ik niet echt mag sporten en het ook niet echt kan wil ik wel heel graag. Jammer dat je hier morgen geen banen kunt zwemmen in het zwembad, toch nog maar ff goed checken. En dan een beetje huishouden en lekker rommelen, heb de boodschappen al in huis dus hoef niet meer weg en dat is wel heel fijn. En m'n vriend moet vanavond en vannacht nog werken maar komt morgenmiddag deze kant op en dat is wel tof. 's Avonds misschien Risken oid met m'n huisgenootje en anders lekker een rustig weekendje samen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 20:09
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik baal er natuurlijk van dat ik er zelf voor zorg dat het niet echt goed gaat met mijn scriptie, dat ik geen actie onderneem om aan die theorie te komen en niet naar mijn begeleider stap... Maar ik ben heus wel bezig, ik lees en maak aantekeningen en daar ben ik dit weekeinde nog wel mee bezig.
Dit herken ik helemaal! Het schiet niet op, terwijl ik wel mijn best doe met lezen en aantekeningen maken. Toch heb ik nog niets dan de inleiding op papier. En over die inleiding ben ik niet tevreden, maar die moest zo van mijn begeleider. Over mijn begeleider gesproken, die ga ik maar eens mailen. Hij zal wel willen weten hoe het staat.

Het was een lekkere training net. Inzwemmen 225-175-125-75, daarna 12x25, toen 3x200, 8x50, 3x100 en uitzwemmen (50 gehad). Al met al dus 2250 meter in een uur. Niet slecht. Het gaat de goede kant op met de trainingsschema's (en met mijn conditie)!
Nog 1 stageweek en dan heb ik 2 weekjes vakantie. Nou ja, stage-vrij. Ik ga de ene week volledig aan mijn scriptie besteden en de andere week gaan we een midweekje op vakantie. Even weg, even ontspannen. Dat kunnen we allebei goed gebruiken. En dan heb ik alsnog het pinksterweekend om alles voor stage weer op orde te maken. Dat wordt ook raar; dit is de eerste keer sinds jaren dat ik niet mee op kamp ben met mijn ex-zwemvereniging...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 20:13
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
De politie is er weer. Met twee wagens... "Ze komen niet voor jou. Probeer niet buiten jezelf te raken." krijg je dan te horen. Maar waar komen ze dan wel voor? Is Frans eindelijk in elkaar geslagen?! We zitten opgesloten op de B2 kant. Op B1 mag niemand komen. Wat is er aan de hand?!

Ik ga denk ik maar tv kijken in de woonkamer. Samen met de rest Kutzooi...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 20:21
Verwijderd
Oh dat zijn nare situaties eend! Sterkte! Vervelend ook dat ze jullie niks zeggen, maar misschien als de toestanden straks over zijn dat jullie uitleg krijgen...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 20:21
Verwijderd
vol!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20.