Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2011, 17:50
EEF~
Avatar van EEF~
EEF~ is offline
Afgelopen zomervakantie heb ik een jongen(Daniel) ontmoet, het was duidelijk dat we elkaar leuk vonden. Op een avond hadden we eindelijk gezoent, ik helemaal blij. Maar wat gebeurt er, de dag daarna krijg ik keelontsteking. Alleen mij gebeurt dit weer . We konden dus niet meer zoenen en ik lag voornamelijk ziek in de tent. Ook hielden we het geheim om dat een ander meisje hem ook leuk vond, en ik wou geen problemen maken. Het was echt heel vervelend dat ik ziek was geworden want daardoor is het een beetje onduidelijk geeidigt.
Toen ik weer terug was in Nederland hebben we met een groep vrienden van die vakantie, inclusief hem, afgesproken om wat leuks te gaan doen. Ondertussen hadden we nog leuk contact op msn, niet ongemakkelijk maar ook niet echt over 'ons' gehad. Ze zouden met ze alleen 6 vrienden naar mij komen en toen gingen we naar de film en daarna bij mij eten. Een paar vrienden inclusief die jongen bleven ook slapen, omdat het nogal ver was van mijn huis naar hun huis. Tijdens de film zaten we ook naast elkaar, maar niet zo veel gebeurt. Af en toe aan raken, maar daar bleef het bij. Voor de rest werd er wel geflirt, veel! Ik kon ook moeilijk niet in zijn mooie ogen kijken. Maar die avond, hebben we wel gezoent. Maar op een of andere reden knapte ik toen een beetje op hem af. Hij wou snel meer, ookal was hij niet dwingent ik merkte het wel.
Na dit hebben we nog 'gewoon' contact gehad op msn enzo. We hebben elkaar niet meer gezien sinds. Nu ongeveer een half jaar later kwam ik toevallig op zijn facebook pagina terecht. Ik zag foto's met hem en dat hij ook met andere meisjes op de foto stond. Op eens merkte ik dat ik het helemaal niet leuk vond dat hij met die meisjes evtueel zou kunnen zijn. Normaal gesproken ben ik geen jaloers type, ik zelf ga heel makkelijk met jongens om en heb er ook geen problemen mee als jongens close zijn met meisjes. Maar dit keer voelde het toch anders. Nu denk ik s'avonds in me bed veel aan hem, ik denk terug aan vakantie wat er allemaal zou kunnen gebeurt zijn als ik niet ziek geworden was en of we eventueel ondanks de afstand een relatie zouden kunnen hebben.
Soms spreek ik hem nog op MSN maar dat zijn niet echt diepe gesprekken en het gaat zeker nooit meer over dat we gezoent hebben enzo.

Moet ik er weer over beginnen ookal is het al een half jaar geleden, hij heeft namelijk wel ooit tegen me gezecht dat hij me echt heel leuk vond.. Of is dit gewoon een soort van jaloezie omdat ik een jongen die ik leuk heb gevonden met andere meisjes zie. Of vind ik hem toch echt weer leuk....

Sorry voor zo'n lang verhaal. Please zeg wat je denkt..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2011, 18:11
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Je bent weer verliefd
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 18:14
Verwijderd
als je hem leuk vindt kan je er achter komen.

als hij je vraagt, was je antwoord?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 18:18
EEF~
Avatar van EEF~
EEF~ is offline
Citaat:
als je hem leuk vindt kan je er achter komen.

als hij je vraagt, was je antwoord?
Je bedoelt als hij vraagt of ik hem leuk vind?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 18:19
Verwijderd
nee bedoel verkering
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 18:22
EEF~
Avatar van EEF~
EEF~ is offline
Citaat:
nee bedoel verkering
Ik zou niet zomaar ja zeggen, want behalve op msn spreek ik hem niet echt meer. Dan zou ik hem eerst echt weer eens willen zien...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 18:26
Verwijderd
ah. Als je hem vaak ziet en je zou niet zomaar ja zeggen betekent dat je hem niet heel super leuk vindt. dan ben je zeg maar een beetje blind. (je denkt niet na)

Maar je ziet hem niet. dan kan er voor zorgen dat je hem leuk vindt verlagen.

maar je ziet hem helemaal niet meer?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 18:35
EEF~
Avatar van EEF~
EEF~ is offline
2 maanden geleden voor het laatst. soms spreken we elkaar elke dag en soms paar weken niet...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 18:36
Verwijderd
is hij heel aardig? /gezellig /humor
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 18:38
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
ja, wat is z'n karakter zo'n beetje? (niet uitgebreid hoor)
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 18:53
EEF~
Avatar van EEF~
EEF~ is offline
hij is heel erg lief. toen ik ziek was maakte hij zich ook druk om me. verder wist hij me altijd uittedagen als jullie snappen wat ik bedoel. ik voel me op me gemak bij hem. (toen ik hem nog voor het laatst zag tenminste..) en ik kende hem ookal een jaar voordat we gezoent hadden. toen waren we gewoon hele goede vrienden..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 18:55
Verwijderd
Wat zou je ervan vinden als je hem tegenkomt en hij zoent met een meisje?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 18:58
EEF~
Avatar van EEF~
EEF~ is offline
Ja, dat zo ik echt kut vinden. Maar het zou me ook wel weer het idee geven van 'move on' denk ik.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 19:02
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
hij is heel erg lief. toen ik ziek was maakte hij zich ook druk om me. verder wist hij me altijd uittedagen als jullie snappen wat ik bedoel. ik voel me op me gemak bij hem. (toen ik hem nog voor het laatst zag tenminste..) en ik kende hem ookal een jaar voordat we gezoent hadden. toen waren we gewoon hele goede vrienden..
het is dus een super lieve gozer

nou 'ik zeg doen' (niet van de energiemaatschappij )
hij is je vast nog niet vergeten

bel hem, en vraag anders z'n nummer via msn
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 19:03
Verwijderd
dat geeft wel aan dat je iets voor hem voelt

Heeft hij tussen de tijd van nu en toen je met hem zoende nog gezegt van je bent leuk of in die richting?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 19:04
EEF~
Avatar van EEF~
EEF~ is offline
nee niet echt op die manier.. vinden jullie dat ik eerst misschien meer over die keren moet gaan praten voordat ik zomaar zeg: 'ik vind je leuk
'
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 19:08
Verwijderd
Zeker niet zeggen ik vind je leuk. eerst met hem praten of hij nog wel eens denkt aan 'toen'
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 19:13
EEF~
Avatar van EEF~
EEF~ is offline
Dan maar weer eens met hem afspreken. lijkt me beter, kijken of ik wel echt iets voor hem voel of dat het gewoon herinneringen zijn..

bedankt !
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-05-2011, 19:15
Verwijderd
Verstandig

succes !
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 06:41
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Ja, ik weet het, laat, maar;

Ik zou ook een keer met hem afspreken als ik jou was.

dus ook succes & vertel later maar over hoe en wat
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 07:30
Verwijderd
Je kan inderdaad eerst maar weer eens afspreken denk ik, op vakantie is vaak alles anders. Misschien vind je het helemaal niet meer leuk als je 1 op 1 met hem bent. Dan kan je verder kijken. Ik vraag me alleen af of het wel slim is om af te spreken als hij een vriendin heeft, aangezien je het nu toch ook al een beetje lastig vindt.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 18:38
EEF~
Avatar van EEF~
EEF~ is offline
Hij heeft geen vriendin hoor. Het was alleen opvallend voor mezelf dat ik merkte dat ik het niet leuk vond om te zien. Terwijl ik niet heel moeilijk ben met dat soort dingen. Maar idd vakantie is het altijd anders... Heb nog geen contact met hem gehad sinds gisteren.. dus ook geen update.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic-171
Nonny
500 11-02-2014 21:34
Liefde & Relatie Jaloezie
wouter18
7 04-06-2013 22:12
Liefde & Relatie te laat
Sluipvoet
9 09-03-2013 21:47
Liefde & Relatie Jaloezie in een relatie (afgesplitst van 'Wat is liefde?')
Volk
83 23-11-2011 13:44
Liefde & Relatie Zoooo verliefd :O
Miepza
10 06-09-2011 15:20
Seksualiteit heb een aanbod gehad voor een trio met 2 mannen...
ikbenLINDA
90 28-02-2007 18:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.